Venda i validació de bitllets a Rodalies de Catalunya

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Re: Venda i validació de bitllets a Rodalies de Catalunya

Entrada Autor: ortegote » Diumenge 15/11/2015 11:30

Ganz ha escrit:Sense ànim d'allunyar-me de la temàtica...

Espanya (Catalunya inclosa) és un estat amb una taxa d'atur vergonyosa, i indicatius com l'atur juvenil fan venir calfreds... mentrestant, aquest conegut i reconegut grup d'entitats públiques (renfomentadif, com s'ha dit tradicionalment en el fòrum), es dedica a suprimir llocs de feina, sense faltar a les quantioses inversions realitzades i que es realitzaran en Alta Velocitat, sense una utilitat real per al territori en molts casos.

Automatitzar per suprimir llocs de feina... el cost de la màquina, el seu manteniment, altres costos indirectes... versus el capital humà que, si bé és cert que té un cost, reporta un benefici social que la màquina només ofereix de forma indirecta i en molta menor mesura (això en el cas de que la màquina es construeixi al país). L'exemple més directe seria la supressió del servei de cafeteria per màquines autovenda (exemple ferroviari: Intercités de Nuit a França.

Si l'Estat realment volgués millorar les coses, començaria per modificar l'ordre de prioritats a l'hora d'invertir... Un bon exemple seria generant llocs de feina com cap d'estació allà on s'hagin retirat.
Lo mas Jodido del tema es que cuando a la empresa que quito gente y puso maquinas, pongamos 3 maquinas por una persona, se da cuenta que gastan "LUZ" y dicha empresa apaga 2 y deja 1 y entonces ya es el desproposito de lo que hiba a ser un ahorro y agilidad a la hora de comprar el billete se vuelve todo lo contrario, la gente tiene que hacer la misma cola que en ventanilla y encima no le podemos preguntar cosas a la maquina por que sencillamente no habla ni se relaciona con nosotros.

En resumen peor servicio que yo creo que es de lo que se trata que el viajero tenga un buen viaje y uso de las instalaciones de forma agradable y no sentirse perdido dentro de las instalaciones por falta de información y ya no digamos la sensación de falta de seguridad aunque haya 1000 camaras mirandote por tu seguridad.
Saludos.



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Diumenge 15/11/2015 14:35

ortegote ha escrit: aunque haya 1000 camaras mirandote por tu seguridad.
Saludos.
Per la nostra seguretat? Ni de llarg. Hi són per la seva pròpia seguretat, per poder enxampar qui faci alguna cosa ilegal que els perjudiqui dins el seu recinte. Ara, si et passa alguna cosa a tú amb una altra persona, o caus i et fas mal, no esperis que t'hagin vist per les càmares i truquin al 112.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dimecres 30/09/2020 10:47

Renfe implantarà a tota la xarxa de Cercanías i rodalia de Barcelona el sistema per a l'accés i pagament directe en els torns amb targeta bancària

El sistema 'Cronos' s'aplica en el nucli de Màlaga des del 27 de juliol


Imatge
Aquest sistema, només vàlid per a bitllet senzill, admet targetes de crèdit o dèbit, sempre que siguin sense contacte. Per fer-ho possible, Renfe adaptarà tecnològicament totes les estacions de Rodalies amb la instal·lació de lectors EMV (Europay, Mastercard i Visa), per al pagament amb targetes amb xip sense contacte. Es manté l'opció, en cas que la targeta no funcioni correctament o no sigui l'adequada, d'obtenir el bitllet en taquilles o màquines autovenda.

El viatger està obligat a validar la targeta bancària en iniciar el viatge i en finalitzar-lo, passant-la pel torn o validadora corresponent, per a determinar el trajecte realitzat i, per tant, l'import a abonar. Si no es valida la targeta a l'inici o al final del trajecte, el sistema carregarà l'import corresponent al doble d'un bitllet senzill del màxim de nombre de zones.

El sistema permet un nombre il·limitat d'accessos mitjançant targeta bancària, sempre que tots els viatgers es desplacin amb el mateix origen i destinació i que la validació a l'entrada i a la sortida es realitzi amb la mateixa targeta o dispositiu.
http://rodalies.gencat.cat/ca/alteracio ... _09_Cronos


Salvem l'Estació de França!

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”