Rodalies Catalunya regala La Vanguardia

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Rodalies Catalunya regala La Vanguardia

Entrada Autor: mikado » Dijous 21/10/2010 21:28

Avui 21 d'octubre de 2010,em dispossava a agafar el meu tren L'H- Blanes que surt de la primera a les 07.35 i quan entro dins (doble de UT 447), a tots els seients ben possada i doblegada, res de tirar-la com si fos un diari gratuït, una Vanguardia amb una enganxina al llom que possava "Cortesia Rodalies Catalunya". Algú més li ha passat?



UT447Barcelona
N6
N6
Entrades: 188

Entrada Autor: UT447Barcelona » Dijous 21/10/2010 21:54

Si jo me l´he trobat a La Vanguardia a Hospitalet amb un servei L´Hospitalet-Martorell!



Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Dijous 21/10/2010 22:11

Jo també, en un Civia a Martorell per Cerdanyola-Universitat.


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dijous 21/10/2010 22:26

Jo també m'hi trobo al L'H 6.52 - 10.12 Latour, tot i que no cada dia.
Fins i tot cap al migdia als trens que surten de Vic observes que els que quedaven per els prestatges els tornen a posar per els seients...

Tot i això em sembla que ja es va comentar (ho vaig fer jo diria) en algun altre fil ;)


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dijous 21/10/2010 22:34

Ho vaig comentar fa unes setmanes en el fil del traspàs de rodalies.
Aprofito per dir que des de fa uns dies agafo l'S2 amb sortida a les 07:16 de Sabadell Rambla, que arriba buit des de Rubí. Doncs resulta que quan el tren arriba a Sabadell Rambla a cada seient del 112 hi ha una edició de El Periodico... els hi haurà fet enveja que a rodalies regalin La Vanguardia ? :)



Avatar de l’usuari
Vilarrubla
N8
N8
Entrades: 673
Ubicació: Urgell(et)

Entrada Autor: Vilarrubla » Dijous 21/10/2010 23:13

Pere ha escrit:Ho vaig comentar fa unes setmanes en el fil del traspàs de rodalies.
Aprofito per dir que des de fa uns dies agafo l'S2 amb sortida a les 07:16 de Sabadell Rambla, que arriba buit des de Rubí. Doncs resulta que quan el tren arriba a Sabadell Rambla a cada seient del 112 hi ha una edició de El Periodico... els hi haurà fet enveja que a rodalies regalin La Vanguardia ? :)
Això és típic... a les universitats el País, el Periódico i la Vanguardia es van turnant XD Cada trimestre hi ha un diari diferent.

Als busos Alsina, Hispano, etc. sempre he vist el Periódico. El que em fa molta ràbia és que te'l donin per norma sempre que agafes el mateix bus, però després alguns divendres no... i just el dia que el compres te'l trobes i el dia que no, no XD

De baixada no en posen, així que no tinc el dilema de me'l compro o no me'l compro.


El que trobo dolç a tu t'amargue.

evody
N6
N6
Entrades: 184

Entrada Autor: evody » Dijous 21/10/2010 23:25

Als autobusos que agafo jo per anar de Collblanc a Sant Feliu (L60 crec, pero son varies lines que fan el mateix recorregut al inici) sempre tenen la Vanguardia i el Mundo Deportivo. Es curios, pero per el preu de un viatge de T10 tens dos diaris de mes de 2 euros en total

A mes, desde el setembre tambe el donen gratuitament al Soc/Cifo de Sant Feliu on estic estudiant :P



Avatar de l’usuari
Vilarrubla
N8
N8
Entrades: 673
Ubicació: Urgell(et)

Entrada Autor: Vilarrubla » Dijous 21/10/2010 23:30

evody ha escrit:Als autobusos que agafo jo per anar de Collblanc a Sant Feliu (L60 crec, pero son varies lines que fan el mateix recorregut al inici) sempre tenen la Vanguardia i el Mundo Deportivo. Es curios, pero per el preu de un viatge de T10 tens dos diaris de mes de 2 euros en total

A mes, desde el setembre tambe el donen gratuitament al Soc/Cifo de Sant Feliu on estic estudiant :P
Tinc entés que com que no es venen prous exemplars, i que com que necessiten el que reben per la publicitat, i que es segons els exemplars que fan... doncs per això en regalen tants. Fins i tot tinc entés que una part la imprimeixen i "la tiren" directament... però això no se si és una llegenda urbana.


El que trobo dolç a tu t'amargue.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 22/10/2010 8:30

A FGC com bé ha dit el Pere hi ha El Periódico des de dilluns però només als trens que venen des del COR de Rubí, com per exemple a la 111 amb sortida a les 6:56 de Terrassa Rambla. El de les 7:01, que dorm a Terrassa, no té diaris.



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Divendres 22/10/2010 9:09

Trenscat ha escrit:A FGC com bé ha dit el Pere hi ha El Periódico des de dilluns però només als trens que venen des del COR de Rubí, com per exemple a la 111 amb sortida a les 6:56 de Terrassa Rambla. El de les 7:01, que dorm a Terrassa, no té diaris.
La meva dona aquesta setmana Dilluns i Dimarts, al agadar a Sant Quirze el FGC ha trobat el periodico, ho comento per que aquest tren que ella agafa no ve del COR si no de fer el servei normal des de Barcelona, pot ser que a Sabadell Rambla hi hagues algu posant el diari als seients ben plegadets



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 22/10/2010 13:15

Doncs jo encara no m'he trobat cap La Vanguardia als trens de Rodalies.Ni cap El Periòdico als d'FGC.Segurament els posaràn nomès al matí.

Als Soler i Sauret sí que és molt habitual trobar-se exemplars de La Vanguardia i Mundo Deportivo.



Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Divendres 22/10/2010 16:21

Als Sagalés sempre hi ha hagut El Periódico i l'Sport.


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”