Renfe "minusculitzada"?

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Renfe "minusculitzada"?

Entrada Autor: metring » Diumenge 17/04/2011 17:49

No sé si fa gaires dies que passa, però avui, a Arc de Triomf i a SAA m'he fixat en una cosa: tant en els rètols de leds com a les pantalles, els noms d'estacions de destinació apareixien en minúscula (la primera lletra en majúscula, això si), excepte algun nom, que a ADT he vist, com S Vicenç de Calders, que ho deia en majúscula a una pantalla. A què es degut això? Una presumpta millora de la senyalització? :?



PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Diumenge 17/04/2011 22:35

metring ha escrit:No sé si fa gaires dies que passa, però avui, a Arc de Triomf i a SAA m'he fixat en una cosa: tant en els rètols de leds com a les pantalles, els noms d'estacions de destinació apareixien en minúscula (la primera lletra en majúscula, això si), excepte algun nom, que a ADT he vist, com S Vicenç de Calders, que ho deia en majúscula a una pantalla. A què es degut això? Una presumpta millora de la senyalització? :?
Potser és un error o una "millora" de la senyalització...



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 17/04/2011 23:02

A La Sagrera - Meridiana també ho vaig veure el passat dijous.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 17/04/2011 23:12

Afegir Clot-Aragó. A més, en aquesta estació he pogut veure avui que les pantalles d'informació del vestíbul han canviat la grafia mostrant la grafia de Rodalies de Catalunya, amb un format similar al de FGC. Al quadre de línia, però, continua sortint el logotip de RENFE.

(No he fet foto perquè he fet un enllaç entre la R1 i la R2 corrent per no perdre el tren).



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 17/04/2011 23:25

Jo no acabo d'entendre en què consistiria com a "millora", trobo que segons des d'on, es veu pitjor en minúscula. El dia que realment facin canvis útils, serà per fer una festa...



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 20/04/2011 11:32

Jo crec que ho han fet per poder incloure accents a les destinacions.



Avatar de l’usuari
Nozomi
N8
N8
Entrades: 687

Entrada Autor: Nozomi » Dimecres 20/04/2011 15:18

En el supuesto de los acentos, el lunes leía en los indicadores de Catalunya "Matar", FASCINANTE.



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dimecres 20/04/2011 16:24

Nozomi ha escrit:En el supuesto de los acentos, el lunes leía en los indicadores de Catalunya "Matar", FASCINANTE.
Això mereixia una foto! I algú ja ha fet la feina!

http://plixi.com/p/94146353



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dijous 21/04/2011 17:26

Matar en todas las estacio.....nes :cop


Instagram: Ferrocarril | Aviació

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 26/04/2011 19:45

Apart de minusculitzada també s'ha catalanitzat, ja que els cartells, han passat de mostrar "LA TOUR CAROL" a "Tor de Querol", per exemple.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 27/04/2011 0:11

Ferry1ac1 ha escrit:
Nozomi ha escrit:En el supuesto de los acentos, el lunes leía en los indicadores de Catalunya "Matar", FASCINANTE.
Això mereixia una foto! I algú ja ha fet la feina!
http://plixi.com/p/94146353
A Arc de Triomf surt exactament el mateix.
És trist que Renfe/ADIF siguin incapaços d'una cosa tant bàsica com fer funcionar correctament un simple indicador de destinació. Per no parlar de la quantitat d'indicadors electrònics que es van col·locar fa uns anys i que quan s'han espatllat ja mai més han tornat a funcionar (línia Manresa-Lleida, per exemple).



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 27/04/2011 9:19

wefer ha escrit:És trist que Renfe/ADIF siguin incapaços d'una cosa tant bàsica com fer funcionar correctament un simple indicador de destinació.
El més trist és que aquesta empresa pública, com totes les altres i restants organismes oficials d'aquest país, es donen desenfrenadament a la potineria, perquè després vinguin les administracions i no els caigui la cara de vergonya quan demanen competitivitat, feina ben feta i altres martingales.

A Espanya, qui té rigor és un ruc, mentre el gandul que va tirant és llest.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » Dijous 28/04/2011 12:10

L'altre dia a Sagrera-Meridiana la "ç" ni la "à" no sortien i els trens anaven a St. Vicen de C. i a Puigcerd . xD



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 28/04/2011 12:18

Ahir ho vaig veure.Als panells que hi han a les escales de La Sagrera-Martorell estaven totes les destinacions i a sobre els Martorell de l'R7 els marcava com Martorell,com si fos un R4 qualsevol,sense diferenciar-los si eren R4 o R7.Aixó sí,els de peu de via marcaven "UAB-MARTORELL"en majúscules com sempre,la resta de destinacions dels panells de les andanes en mínúscules.Les pantalles també marquen les destinacions en minúscules.

Desprès vaig anar a Pl.Catalunya i Mataró ho seguien marcant en majúscula.La resta en mínulcula(suposo que Uab/Martorell en majúscula peró no ho vaig veure).Aixó sí,no ho confirmo per qué ho vaig veure massa depressa,peró quan vaig arribar a Pl.Catalunya va marxar un tren cap a UAB,peró em va semblar veure escrit al panell de peu de via "Cardanyola U.",peró no va durar ni dos segons i ho van canviar a Mataró(el proper tren),i per aixó no em vaig fixar bé.De veritat que posa "Cardanyola U"als panells de peu d'andana als trens amb destinació Cerdanyola Universitat o ha sigut una confusió?



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dijous 28/04/2011 12:39

Tant a Granollers Canovelles, com a Vic, segueixen en majúscules, pel que he vist dies enrere.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 29/04/2011 19:32

Nozomi ha escrit:En el supuesto de los acentos, el lunes leía en los indicadores de Catalunya "Matar", FASCINANTE.
Pues la TORRE DEL BARÓ debe ver en esos indicadores todo su abolengo caer en picado. Bueno, un poco como la propia torre...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 29/04/2011 19:36

Veient l'entorn, "Torre del Bar" no li escau tan malament, no...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”