Pas de tren sense servei

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2183

Pas de tren sense servei

Entrada Autor: albert28 » Dimarts 24/05/2011 15:57

Entre Martorell i l'Hospitalet passen, normalment entre hores puntes, trens sense servei cap Martorell sense fe parades entre Cornellà, Sant Joan, Sant Feliu, Molins... fins que va a Martorell suposu per realitzar l'R7, en canvi cap l'hospitalet em sembla que quasi tots sí. Aqui arriba la meva pregunta: perquè no els fan parar per aquestes estacions intermedies, perquè a vegades passen quan entre dos trens la seva frequencia a vegades és de 10-15-20 min i si perds el tren potser t'esperes bastant de temps.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 24/05/2011 17:42

Segur que van a Martorell aqusts trens sense servei?A Molins n'hi va un segur,ja que a la via 5 d'aquesta estació pràcticament tot el dia hi ha un Civia,que normalment cap allà les 18.15 marxa de buit cap a L'Hospitalet per inciar allà un servei a la via general,a vegades fa l'R4 amb origen a L'H a les 18.22,o l'R7 amb origen a L'H a les 18.28,peró a Martorell jo diria que no va cap tren.Possiblement vaguin sense servei als tallers de Cornellà,a Birfucació via Papiol i UAB,o fins i tot a Sant Vicenç de Calders.



Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Dimecres 25/05/2011 19:44

Alguns cops si que alguna 447 sense servei i abans Civias venen per la R4 sud fins Sant Vicenç...desprès d'una estona tornen sense passatge no sè si a l'Hospitalet o a on sigi.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”