Disculpes per la manca de treballadors d'Adif

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Disculpes per la manca de treballadors d'Adif

Entrada Autor: metring » Dissabte 09/07/2011 0:00

http://www.lavanguardia.com/participaci ... timas.html

De La Vanguardia, una carta del Sindicat Ferroviari de Barcelona:

Trabajadores de ADIF, las primeras víctimas

Cartas | 07/07/2011 - 15:49h

Sindicat Ferroviari de Barcelona

Un día cualquiera en la estación de Sants o Passeig de Gràcia. Hileras de ventanillas cerradas y dos o tres personas atendiendo al público en cada servicio: venta inmediata, venta anticipada, información, atención al cliente. Colas enormes, larguísimas esperas, nervios, cansancio, pérdidas de tren, etc., que muchas veces acaban en agresiones verbales e incluso físicas.

Queremos pedir disculpas a los usuarios, puesto que nadie lo hace. Pero también queremos pedir su comprensión: la persona que le atiende después de dos, tres o más horas de espera no es responsable de la gravísima falta de personal en las estaciones de ADIF en Barcelona, sino la primera víctima de esta situación.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 09/07/2011 0:49

Totalment cert el que diu aquest comunicat però, aquesta situació quant de temps fa que dura? sí és cert que les successives retallades han fet que ara la situació hagi passat de ser greu a crítica però se'n podien haver adonat molt abans.
metring ha escrit:http://www.lavanguardia.com/participaci ... timas.html

De La Vanguardia, una carta del Sindicat Ferroviari de Barcelona:

Trabajadores de ADIF, las primeras víctimas

Cartas | 07/07/2011 - 15:49h

Sindicat Ferroviari de Barcelona

Un día cualquiera en la estación de Sants o Passeig de Gràcia. Hileras de ventanillas cerradas y dos o tres personas atendiendo al público en cada servicio: venta inmediata, venta anticipada, información, atención al cliente. Colas enormes, larguísimas esperas, nervios, cansancio, pérdidas de tren, etc., que muchas veces acaban en agresiones verbales e incluso físicas.

Queremos pedir disculpas a los usuarios, puesto que nadie lo hace. Pero también queremos pedir su comprensión: la persona que le atiende después de dos, tres o más horas de espera no es responsable de la gravísima falta de personal en las estaciones de ADIF en Barcelona, sino la primera víctima de esta situación.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dissabte 09/07/2011 22:59

josep_serre ha escrit:Totalment cert el que diu aquest comunicat però, aquesta situació quant de temps fa que dura? sí és cert que les successives retallades han fet que ara la situació hagi passat de ser greu a crítica però se'n podien haver adonat molt abans.
Potser organitzant millor les cues, el personal i posant les màquines autovenda menys amagades (regionals) la cosa aniria millor. Haurien de fer una sola cua per TOTS els trens que surten el propi dia i que la gent vagi a la primera guixeta que es buidi. A més a més la gent no té perquè saber si l'Avant es pot comprar a Alta velocitat o s'ha d'anar a rodalies.... En general a rodalies i regionals sempre hi ha bastanta gent i a alta velocitat va variant molt.

En més d'una estació hi ha guixetes amb molta càrrega de feina i altres que no en tenen gens (Lleida per exemple).



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Diumenge 10/07/2011 0:05

I no només per als treballadors d'adif com a tal, si no els que treballen per adif (o sigui les contrates), com la que porta la venda de bitllets de rodalies, tenen un xou igual o pitjor.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 10/07/2011 2:42

El problema de taquilles de Sants és històric. Curiosament, ni Renfe ni ara Rodalies Catalunya han variat la situació.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
gralla
N5
N5
Entrades: 84
Ubicació: Sant Boi de Llobregat FGC L8-SB1,2,3-L61-L75-L77-L79

Entrada Autor: gralla » Diumenge 10/07/2011 15:33

Estic completament d'acord amb liniadelripollés.Tota la vida ha passat.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”