Iniciativa per demanar reforma Parets del Vallès

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Iniciativa per demanar reforma Parets del Vallès

Entrada Autor: metring » Diumenge 23/10/2011 20:56

http://actuable.es/peticiones/acondicio ... del-valles


Acondicionamento de l´Estación de Tren de Parets del Vallés


Acción promovida por Francesc García

La estación de Parets del Vallés (Linea 3 L´Hospitalet > Vic) es una de las mas transitadas de esta linea, pasan más de 1000 personas en un dia, la estación está en mal estado. En los andenes hay huecos donde faltan baldosas y algunos ancianos tropiezan con los huecos del anden, el paso sobre vías esta desnivelado y la gente que va con el carrito del bebé tiene ciertas dificultades para cruzar al otro anden. Desde aquí pedimos que rellenen los huecos donde faltan baldosas y se cambie el paso entre vías ya que está en mal estado desnivelado.
Al firmar la petición estarás enviando esta carta

La estación de Parets del Vallés (Linea 3 L´Hospitalet > Vic) es una de las mas transitadas de esta linea, pasan más de 1000 personas en un dia, la estación está en mal estado. En los andenes hay huecos donde faltan baldosas y algunos ancianos tropiezan con los huecos del anden, el paso sobre vías esta desnivelado y la gente que va con el carrito del bebé tiene ciertas dificultades para cruzar al otro anden. Desde aquí pedimos que rellenen los huecos donde faltan baldosas y se cambie el paso entre vías ya que está en mal estado desnivelado.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 25/10/2011 17:06

Hi ha estacions d'aquesta mateixa línia que estan molt pitjor. Granollers Canovelles per exemple, el pas a nivell no està adaptat a PMR, igual que passa a La Garriga. Per creuar-lo, primer s'han de baixar 4 graons, i després tornar-los a pujar. O Els Hostalets de Balenyà, baixador en revolt peraltat, que dificulta molt l'accés al tren si un no està en bones condicions físiques. En la meva opinió, l'estació de Parets està en un relatiu bon estat, comparada amb d'altres de la mateixa línia, com he exposat més amunt. A l'estació de Parets, per accedir al pas a nivell des de l'andana, hi ha una suau rampa que facilita creuar les vies per a les persones de mobilitat reduïda. Per tant, crec que hi ha estacions que mereixen una reforma més urgent, que no pas la de Parets.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Rodalies1i3
N3
N3
Entrades: 24
Ubicació: Parets del Vallés (R3)
Contacta:

Entrada Autor: Rodalies1i3 » Dimarts 25/10/2011 19:12

Bueno, si la majoria de Estacions de la R3 Necessiten un repas! Però per exemple les estacions que has dit no tenen ni molt menys l´afluencia que té Parets i Mollet, així que les que primer s´haurien d´arreglar són les que tenen més afluencia de viatgers.
Per altre banda ja vaig enviar un e-mail a adíf exigint que la gran majoría d´estacions de la R3 necessiten (No la renovació completa com a la R1 ni la R2S) si no que una repassada. I em van respondre dient que ja havien fet una repassada quan l´unic que han fet ha sigut pintar linies grogues andanes. ;)



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 25/10/2011 19:14

Les estacions de la R3 (sencera des de Montcada-Bifurcació fins a Vic) i dels extrems de la R4 (totes les estacions entre Terrassa i Manresa, i Lavern-Subirats, La Granada, Els Monjos i L´Arboç) necessiten una reforma més que qualsevol altra.
Problema: n´hi ha algunes que tenen menys viatgers que d´altres d´altres parts de la xarxa que sí que estan reformant.
De tota manera, Parets és una de les que sí que nmecessita una reforma.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 25/10/2011 19:30

Parets és de la que més afluència té, però estic segur que Granollers - Canovelles en té més, l'exemple molt fàcil, moltes vegades el tren que ve de Vic ve amb unes 30 persones fins a La Garriga, a La Garriga pel cap baix en pugen mínim 50, a Granollers - Canovelles 100, Parets unes 90, Mollet Sta. Rosa unes 80, Sta. Perpètua unes 30 o 40 i 30 o 40 més a Montcada Ripollet, i el tren en simple a reventar; això a ull, no tinc dades a la ma que ho confirmin, però no dec anar mal encaminat. Les estacions que s'han renovat de la R3 recentment, han sigut Torelló, Ripoll (aquest any), Ribes de Freser (fa 2 anys), Puigcerdà (fa 3 anys), i actualment s'està actuant a La Molina.
Però l'afluència de viatgers no ha de ser el pal de paller per renovar una estació, també ho hauria de ser l'accessibilitat, i en aquest cas, a Granollers - Canovelles o La Garriga no estàn adaptades a PMR, no hi ha cap rampa al final de l'andana per creuar, hi han com he dit 4 graons, cosa que dificulta encara més l'accessibilitat a una persona amb cadira de rodes. En aquest sentit a Parets o Mollet Sta. Rosa, una persona amb PMR ho té més "fàcil" per canviar d'andana, que no pas a Granollers Canovelles o La Garriga. I aquest és el meu argument pel qual s'hauria de començar per aquestes dues estacions primer, que no pas Parets, ja que en la meva humil opinió, és de les que estan millor de Vic en avall, com Mollet - Sta. Rosa, ambdues tenen andanes suficientment llargues com per encabir una 447 doble, cosa que hi ha moltes estacions, on si el tren va doble, la segona composició queda a la part baixa de l'andana, com és el cas de Sant Martí de Centelles, Centelles, Hostalets de Balenyà, Balenyà - Tona - Seva, etc... No estic en contra de la reforma, si no que abans de demanar perquè sí, es faci coherentment comparant amb altres estacions.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 31/10/2011 15:12

És cert, no ho nego.
És el mateix cas que a les estacions de la R4 (Viladecavalls, Vacarisses, L´Arboç, etc...).
Però si per una banda és cert que hi ha estacions on una 447 en doble no hi cap sencera a la zona d´andana alta, també és cert que en altres estacions un pas inferior fa falta.
Jo començaria per Montcada-Ripollet, Santa Perpètua, Mollet-Santa Rosa, Parets, Granollers-Canovelles, Les Franqueses i La Garriga.
És a dir, la part amb més viatgers de la línia.



Avatar de l’usuari
Rodalies1i3
N3
N3
Entrades: 24
Ubicació: Parets del Vallés (R3)
Contacta:

Entrada Autor: Rodalies1i3 » Dimecres 02/11/2011 21:06

Totalment d´acord amb 437.001, jo començaria per les estacions més transitades de la R3 (Parets, Mollet, Granollers, La Garriga i Santa Perpetua) Un cop s´haguessin adaptat aquestes que són les que tenen més demanda llavors s´haurien d´adaptar les estacions que queden. També estaría bé la construcció de pasos subterranis en les estacions amb més afluencia de viatgers, però primer de tot que les arreglin minimament totes.
PD: Sembla que estàn fent el manteniment de la linia ja que hi ha una batonadora d´adif a Parets! :D



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dilluns 17/01/2022 13:43

Nova estació de Parets del Vallès

Es cobrirà un entorn de 106 metres de longitud




https://el9nou.cat/valles-oriental/actu ... de-parets/
https://www.somparets.cat/noticia/78874 ... -de-parets


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 17/01/2022 14:42

m.h.t. ha escrit:
Dilluns 17/01/2022 13:43
Nova estació de Parets del Vallès

Es cobrirà un entorn de 106 metres de longitud




https://el9nou.cat/valles-oriental/actu ... de-parets/
https://www.somparets.cat/noticia/78874 ... -de-parets
Fantàstic, cobreixen les vies per fer-hi un aparcament de cotxes. D'això en diuen integració urbana? :boig



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 18/01/2022 1:24

Veig que volen fer un model semblant al de Vic. La "Soterritis Aguda" veig que cada vegada es més contagiosa.
Quina ximpleria de projecte. :boig


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 18/01/2022 8:43

Això sí, l'etiqueta de "sostenible", que no hi falti pas, eh?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”