Bitllets Rodalies i ATM

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2158

Bitllets Rodalies i ATM

Entrada Autor: albert28 » Dilluns 28/11/2011 16:43

Avui per a agafar Rodalies, i pensava de comprar ja una T-10 ja que em quedava un viatge, però llavors dic de comprar-me un bonotren de rodalies, ja que últimament faig molts viatges amb tren. Tot fins aquí bé i llavors em demana una destinació. Llavors què significa, que un Bonotren de Rodalies, son 10 viatges nomès entre dues estacions o com funciona? Al final no l'he comprat per aquest dubte.

PD: Des de la web de Rodalies diu (això d'abaix), algú em pot explicar el que es troba en negreta??
Vàlid durant un mes, des del dia n (data inici de la validesa) fins al dia n-1 del mes següent.
El viatge s'ha de fer dins de les dues hores següents a la cancel·lació.
Pot ser utilitzat per més d'un viatger, de forma simultània, sempre que tots dos tinguin el mateix origen-destinació.

A la Zona 1 no és possible adquirir el Bonotren d'una zona.
albert28 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 02/10/2012 19:24, en total s’ha editat 2 vegades.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 28/11/2011 17:16

No crec que això sigui una classe de comprensió lectora però el que vol dir és molt senzill que a títol d'exemple no es pot comprar un Bonotren pel trajecte Torre Baró a Plaça Catalunya.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 28/11/2011 17:29

Vaja, que a la zona 1, només es pot adquirir la T-10 d'una zona.



fcuevas27

Entrada Autor: fcuevas27 » Dilluns 28/11/2011 17:33

Apropa’t a un centre d’atenció al client de rodalies i pregunta-ho, no perds res..



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2158

Entrada Autor: albert28 » Dilluns 28/11/2011 17:52

josep_serre ha escrit:No crec que això sigui una classe de comprensió lectora però el que vol dir és molt senzill que a títol d'exemple no es pot comprar un Bonotren pel trajecte Torre Baró a Plaça Catalunya.
metring ha escrit:Vaja, que a la zona 1, només es pot adquirir la T-10 d'una zona.
Llavors és una mica per tocar els nassos. No sé perquè no es pot adquirir dins la zona 1. No deixa adquirir-lo però si utilitzar-lo dins la zona 1?
fcuevas27 ha escrit:Apropa’t a un centre d’atenció al client de rodalies i pregunta-ho, no perds res..
No he pogut anar a preguntar perquè tenia pressa. Això sí, he enviat un correu per informar-me bé.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 28/11/2011 21:44

Des que tinc memòria, MAI ha estat possible comprar un bonotren d'1 zona a la zona 1, almenys, des que existeix el sistema tarifari integrat.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 28/11/2011 21:50

victorcasta ha escrit:Des que tinc memòria, MAI ha estat possible comprar un bonotren d'1 zona a la zona 1, almenys, des que existeix el sistema tarifari integrat.
Efectivament, però des de la integració en el sistema tarifari integrat.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dilluns 28/11/2011 22:33

Ja hem vist que no és ni ha sigut possible dençà temps enrrera, però la qüestió és que a què es deu una cosa tan poc lògica com aquesta: no poder comprar un títol vàlid per a la zona 1 a la pròpia zona 1.
Tambè trobo d'igual lògica que als autobusos d'algunes companyies només es venguin bitllets senzills.



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2158

Entrada Autor: albert28 » Dilluns 27/02/2012 16:09

Des que van canviar les tarifes el gener d'aquest any, veritat que han eliminat bitllets de rodalies? Perquè em sembla que abans, per exemple, de mensuals hi havien dos i ara només hi ha un. Quins han tret exactament?



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dimarts 28/02/2012 12:53

Mirant el web de Rodalies he vist que han desaparegut els bitllets de grup! Algú n'havia sentit a dir re? Ho trobo bastant fort!



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 28/02/2012 22:19

Ferry1ac1 ha escrit:Mirant el web de Rodalies he vist que han desaparegut els bitllets de grup! Algú n'havia sentit a dir re? Ho trobo bastant fort!
És cert.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dijous 15/03/2012 12:56

Han tornat de la mort!

Al web de rodalies tornen a aparèixer els bitllets de grup! Quina porqueria de política d'empresa! Aquí hi ha algú que pensi?



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dijous 15/03/2012 14:48

Ferry1ac1 ha escrit:Han tornat de la mort!
Al web de rodalies tornen a aparèixer els bitllets de grup! Quina porqueria de política d'empresa! Aquí hi ha algú que pensi?
Segons el twitter de Territori i Sostenibilitat es tracta d'un error! Jo que em pensava que algú havia fet servir el cervell i els tornaven a vendre.... :'(



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2158

Entrada Autor: albert28 » Dimarts 02/10/2012 19:27

En una T-50/30, quan es fa la primera validació i marca la data de caducitat del títol, caduca el mateix dia que marca o tinc fins el dia abans per utilitzar-la.

Per exemple, tinc una que caduca el 091012 (09/10/2012), fins quin dia puc utilitzar-la, el 8 o el 9?

PD: En una T-50/30 costa veure els viatges que et queden i t'obliguen a tenir en ment el número de viatges que et queden. No podrien fer com les validadores del Tram (les que jo sé que si t'ho indica en la pantalla) que et marca els viatges restants a totes les validadores del bus?



fcuevas27

Entrada Autor: fcuevas27 » Dimarts 02/10/2012 20:07

si caduca el dia 9-12-12 per dir quelcom, es fins el dia 9-12-12 que es pot usar.



vilafranca
N4
N4
Entrades: 72
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: vilafranca » Dilluns 08/10/2012 9:35

Tinc un dubte, jo tinc una tjove de vilafranca a st andreu arenal (4zones), jo un cop estic a st andreu arenal, puc fer-la servir per anar a Cerdanyola del Vallès? (es una zona mes)



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 08/10/2012 13:10

Podries fer-ho via R8. Si ho fas via R4, podràs sortir però sempre que no et facin un control a bord.



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dilluns 08/10/2012 17:01

victorcasta ha escrit:Podries fer-ho via R8. Si ho fas via R4, podràs sortir però sempre que no et facin un control a bord.
Pero el control a bord tindria que ser entre Cerdanyola i Montcada - Sta Maria. Ja que el bitllet de 4 zones es valid fins Montcada Sta Maria via Barcelona, o fins Cerdanyola via Rubí.



MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dilluns 08/10/2012 19:46

Lo dels bonotrens de una zona per la zona 1 no existèixen doncs serien competència directe de les T-10 al ser més barats. És una estratègia comercial.

Respecte la T-Jove de 4 zones, hauries de tornar a marcarla a alguna estació de la zona 1 per anar a cerdanyola, el que no em queda clar és si podries anar a cerdanyola si l'has validat per primer cop a Vilafranca, jo penso que no doncs t'allunyes més de quatre zones des de la zona de primera validació.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dilluns 08/10/2012 20:49

victorcasta ha escrit:Podries fer-ho via R8. Si ho fas via R4, podràs sortir però sempre que no et facin un control a bord.
Al web de l'ATM hi ha escrit:
Desplaçaments il·limitats, a les zones delimitades per la primera validació, en tots els modes de transport segons les zones a travessar (1-6)
Tant la zona 1 com la 2C estan dintre de l'àrea delimitada per quatre zones, comptant a partir de la 4B, per tant, seguint al peu de la lletra aquest text, es pot fer el trajecte St. Andreu - Cerdanyola. De la mateixa manera es podria fer el trajecte Barcelona - St. Vicenç, fins hi tot via Vilanova.

Ara, si la frase enquadrada està ben escrita o no, és un altre tema.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”