Aprovació del PDI 2011-2020

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1646
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Aprovació del PDI 2011-2020

Entrada Autor: 122-042-132 » Dimarts 23/07/2013 10:59

El govern català preveu acabar aquesta dècada les obres de metro començades però empantanegades per manca de diners
Només l'L9, l'L4 i els FGC del Vallès estaran fets el 2020
L'Estat ha d'invertir 4.732 dels 8.100 milions que preveu el nou pla metropolità

Més informació:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/artic ... _mnu_id=75



Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dimarts 23/07/2013 11:45

Ah no, pero proponer tranvías es de tontos y cutres, si necesitamos Metro como el país tan rico y moderno que somos... :cop :plas



gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dimarts 23/07/2013 12:23

Jo no trobo malament la previssió d'aquí al 2020. Ara em sembla encara forassenyat que es digui que pel 2020 han de començar tantes obres. Crec que hagués sigut més assenyat indicar que, si tot millora, es podría mirar de començar això i això altre.
Ser una mica curosos i no tant ambiciosos


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dimarts 23/07/2013 12:40

gatvell ha escrit:Jo no trobo malament la previssió d'aquí al 2020. Ara em sembla encara forassenyat que es digui que pel 2020 han de començar tantes obres. Crec que hagués sigut més assenyat indicar que, si tot millora, es podría mirar de començar això i això altre.
Ser una mica curosos i no tant ambiciosos
Te refieres a la previsión original del PDI, o lo que han anunciado que pretenden terminar?



gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dimarts 23/07/2013 13:29

A les previsions de la L9 i les ampliacions d'FGC a Terrassa i Sabadell


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

pukyxd
N6
N6
Entrades: 254
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet

Entrada Autor: pukyxd » Dimarts 23/07/2013 16:20

Dubto molt que al 2020 tinguem la L9 acabada. Com a molt els ramals de l'Aeroport i la Zona Franca.



epuig29
N6
N6
Entrades: 209
Ubicació: Salt<Girona<Catalunya<Europa

Entrada Autor: epuig29 » Dimarts 23/07/2013 16:40

pukyxd ha escrit:Dubto molt que al 2020 tinguem la L9 acabada. Com a molt els ramals de l'Aeroport i la Zona Franca.
Ja diu que només es finalitzaran els trams que ja han estat iniciats, que són els que has mencionat.



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1646
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dimarts 23/07/2013 18:01

Crec que parlen de la totalitat de la línia 9, de fet de trams començats en hi ha més del que dieu; penseu que únicament queden per foradar els trams de Lesseps a Mandri, i de Campus Nord a Mandri. I el cost del manteniment de les dues tuneladores aconsella acabar, com a mínim els túnels, quan més aviat millor. A més, sí no hi ha canvis, la previsió dels brancals de l'Aeroport i Zona Franca estan previstos pel 2016; i en quatre anys més, podem acabar el tram central de Sagrera a Collblanc. De totes maneres el Temps ens ho dirà. Salut!



sagrering
N6
N6
Entrades: 273

Entrada Autor: sagrering » Dimarts 23/07/2013 20:14

aparte del coste de mantenimiento, las dos tuneladoras estan en regimen de.... ALQUILER



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 25/07/2013 17:50

La L9 acabada per al 2020? Ni borratxos!


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Divendres 26/07/2013 1:05

Quina pena de país encara gràcies el que ja tenim construït.

El que està clar es que a nivell de metro ara prioritàriament es la L9. Però sobretot em preocupa la xarxa de tram, espero que no la deixin de banda perque calen encara moltes inaguracions. :cop


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 26/07/2013 1:18

sortrens ha escrit:Quina pena de país encara gràcies el que ja tenim construït.
Veient l'L9, diria tot el contrari. Si no fos per la morterada que s'hi ha enterrat, el millor seria dinamitar bona part del traçat i tornar a començar.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Toni
N8
N8
Entrades: 766

Entrada Autor: Toni » Divendres 09/08/2013 3:32

Guigui ha escrit:
sortrens ha escrit:Quina pena de país encara gràcies el que ja tenim construït.
Veient l'L9, diria tot el contrari. Si no fos per la morterada que s'hi ha enterrat, el millor seria dinamitar bona part del traçat i tornar a començar.
Totalment d´acord. Caldria veure si és millor continuar o fer un projecte nou aprofitant si és possible el que hi ha fet. És una infraestructura tant desastrosa que crec que val la pena pensar si s´ha d´acabar o no i sobretot, pendre bona nota de com no s´ha de gestionar un projecte.



epuig29
N6
N6
Entrades: 209
Ubicació: Salt<Girona<Catalunya<Europa

Entrada Autor: epuig29 » Divendres 09/08/2013 12:48

Toni ha escrit: Totalment d´acord. Caldria veure si és millor continuar o fer un projecte nou aprofitant si és possible el que hi ha fet. És una infraestructura tant desastrosa que crec que val la pena pensar si s´ha d´acabar o no i sobretot, pendre bona nota de com no s´ha de gestionar un projecte.
Almenys hauria de repensar-se la "chicane" de Pedralbes i Sarrià, que és l'únic tram del projecte que es podria salvar. D'altra banda si mai es construís la prolongació de la L2 fins a l'aeroport s'hauria de proposar com una mena de llançadora a l'estil NY, cosa molt difícil degut a que el ramal de l'aeroport ja està fet, però almenys amb un bypass a El Prat solucionaríem gran part del nyap que és la línia 9.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”