Fulletons horaris Rodalies

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
geekest_cat
N4
N4
Entrades: 62
Ubicació: Terrassa

Fulletons horaris Rodalies

Entrada Autor: geekest_cat » Dilluns 13/08/2018 20:23

Per les estacions de Rodalies per on passo, fa temps que no veig cap estand o guixeta que contingui fulletons amb els horaris de Rodalies. Trobo que eren prou útils per facilitar una consulta ràpida dels horaris, i al menys no m'havia de deixar la vista consultant al mòbil l'arxiu pdf de torn baixat d'Internet.

Sabeu si hi ha cap estació de Rodalies on encara es puguin trobar i agafar lliurement?



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 13/08/2018 22:20

geekest_cat ha escrit:Per les estacions de Rodalies per on passo, fa temps que no veig cap estand o guixeta que contingui fulletons amb els horaris de Rodalies. Trobo que eren prou útils per facilitar una consulta ràpida dels horaris, i al menys no m'havia de deixar la vista consultant al mòbil l'arxiu pdf de torn baixat d'Internet.

Sabeu si hi ha cap estació de Rodalies on encara es puguin trobar i agafar lliurement?
Yo hace unos meses pedí uno de los horarios de la R2 en la estación de Montcada i Reixac y me dieron uno del 2016. :x (aunque se supone que eso significa que no han cambiado)



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dimarts 14/08/2018 9:04

Jo en vaig aconseguir un de cada línia l'última vegada que vaig pujar a Barcelona, clar que va ser l'estiu passat, al punt de control de les validadores de Sants. També en tenien a les taquilles de Passeig de Gràcia. Feia anys que no n'editaven n


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”