Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

Hi esteu d'acord en el traçat alternatiu que volen fer?

No, la xarxa s'ha d'unir per la Diagonal, la unió natural
98
74%
No, però tampoc aniria malament per un altre lloc
11
8%
Si, ben pensat, és millor un carrer alternatiu, massa complicat amb tanta circulació de cotxes i altres motius
5
4%
Per mi, que els tramvies es quedin com estan
4
3%
Millor, una línia de metro per unir els dos tramvies
10
8%
Altres (expliqueu)
4
3%
 
Vots totals: 132
Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Re: Re

Entrada Autor: mikado » Dilluns 26/03/2007 18:52

Santfeliuenc ha escrit:


Si hiciesen un concurso de "listos"... ¿quién ganaría en BCN? porque hay candidatos por un tubo.

Saludos,
Sergio
Casi que damos premios ex-aequo o en grupo, porque nos gastamos una pasta en galardones.



buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Dilluns 26/03/2007 23:11

mikado ha escrit:
Santfeliuenc ha escrit:


Si hiciesen un concurso de "listos"... ¿quién ganaría en BCN? porque hay candidatos por un tubo.

Saludos,
Sergio
Casi que damos premios ex-aequo o en grupo, porque nos gastamos una pasta en galardones.
asi el dinero que nos ahorremos, podemos invertirlo en el susodicho tranvia... y con la de candidatos que hay, seguro que podriamos construir varias lineas de metro extra.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 27/03/2007 17:15

Barcelona demana a crits un Aeromàgic per la Diagonal :roll:



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 27/03/2007 18:09

entfe001 ha escrit:Barcelona demana a crits un Aeromàgic per la Diagonal :roll:
No era una cosa semblant el que volia fer una llumenera municipal per connectar els dos recintes firals? :?:


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimarts 27/03/2007 18:29

Guigui ha escrit:
entfe001 ha escrit:Barcelona demana a crits un Aeromàgic per la Diagonal :roll:
No era una cosa semblant el que volia fer una llumenera municipal per connectar els dos recintes firals? :?:
ACEBILLO'S INVENTS



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 27/03/2007 18:40

Imatge



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 27/03/2007 19:39

entfe001 ha escrit:Imatge
xD :) xD :) xD


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dimecres 04/04/2007 23:21

Bé es veia a venir. Crec que les dues companyies de tram: trambaix, S.A. i trambesòs, S.L. tampoc voldran ajuntar infrastructures. Es tracta d'unir la ciutat de Barcelona amb els municipis del costat. El centre no cal tramvia. També seria bo allargar el Metro i més busos a Cornellà, Badalona, etc. D'aquesta manera es distingueixen els dos grans districtes de Barcelona Ciutat: El llobregat i el Besòs.


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimecres 04/04/2007 23:34

sortrens ha escrit:Bé es veia a venir. Crec que les dues companyies de tram: trambaix, S.A. i trambesòs, S.L. tampoc voldran ajuntar infrastructures. Es tracta d'unir la ciutat de Barcelona amb els municipis del costat. El centre no cal tramvia. També seria bo allargar el Metro i més busos a Cornellà, Badalona, etc. D'aquesta manera es distingueixen els dos grans districtes de Barcelona Ciutat: El llobregat i el Besòs.
???????

Com???

Les dues companyies explotadores com dius és la mateixa companyia que és TRAMVIA METROPOLITÀ o pertanyen a ella . i és clar que volen unir les dues xarxes, és al que aspiren des del primer moment en que els hi varen donar l'explotació per X anys. No hi ha cap mena d'enveja entre ambdues empreses explotadores si ho volem dir així, ben al contrari van bojos per la música per poder unir ambdues xarxes.



Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dimecres 04/04/2007 23:38

Bé no dic que hi hagi enveja. Però estic segur que en algun lloc d'Internet vaig veure que eran dos empresas diferents tot i que les dues son del mateix grup. Diguem que les han separat en dos negocis però son dels mateixos accionistes.


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 05/04/2007 0:29

sortrens ha escrit:Bé es veia a venir. Crec que les dues companyies de tram: trambaix, S.A. i trambesòs, S.L. tampoc voldran ajuntar infrastructures.
:x :x :x :x :x


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dijous 05/04/2007 8:38

sortrens ha escrit:Bé no dic que hi hagi enveja. Però estic segur que en algun lloc d'Internet vaig veure que eran dos empresas diferents tot i que les dues son del mateix grup. Diguem que les han separat en dos negocis però son dels mateixos accionistes.
Ja et dic jo que malgrat ser dues empreses diferents de cara a l'explotació TRAMBAIX i TRAMVIA METROPOLITÀ DEL BESOS, totes pertanyen a TRAMMET i els senyors de FCC/VIVENDI , COMSA , ACCIONA , ALSTOM, SARBUS i BANC DE SABADELL entre d'altres d'envejes res i el principal motiu pel qual ara "lluiten" si se'n pot dir lluita del que es fa és la unió d'ambdues xarxes sense cap mena de dubte. la construcció de nous ramals (Badalona, St Adrià, entrada a les afores de Sant Feliu) els hi dona cert nombre de clients / usuaris però el boom seria la unió d'ambdues xarxes. Evidentment ningú agafaria el Tram desde Torreblanca a Sant Adrià, però si que bona part de la mobilitat interna a Barcelona i desplaçaments entre zones per on passés la linia alimentarien aquesta opció. Problema, si es que hi ha problema per l'explotador, s'hauria de buscar un nou emplaçament per cotxeres, les de TRAMBAIX son amples, però les de TRAMBESOS avui en dia són plenes a vessar.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dijous 05/04/2007 15:38

Al front martítim de Badalona-Sant Adrià hi ha encara molt d'espai per poder-hi fer cotxeres. Amb l'expropiació que s'ha de fer delsterrenys de l'ADIF hi cap una nova linia de tram d'Estació de Sant Adrià a Estació de Montgat i moltes extensions de vies mortes on hi ha espai de sobres per poder-hi encabir cotxeres. Això si, d'aquí a que ADIF comenci a fer obres utils per a Rodalies Barcelona... podem esperar, tot just està començant a ferles i porta un retard... (Sagrera Meridiana, Glòries, R3, adaptacions a minusvàlids...)



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 27/04/2007 10:53

http://www.elperiodico.cat/
-------------------------------
Trias demana un tramvia a la Rambla i l'alcalde rebutja unir-lo a la Diagonal

ESTUDI SOBRE EL TRÀNSIT PÚBLIC I PRIVAT A LA CAPITAL CATALANA

El candidat de CiU a l'alcaldia de Barcelona, Xavier Trias, va proposar ahir unir la Diagonal amb el port a través d'una línia de tramvia que baixaria tota la rambla de Catalunya i continuaria per la Rambla, fins a arribar a Colom. "Pot semblar una idea atrevida, però serviria per pacificar i unir millor un dels principals eixos comercials de la ciutat", va explicar. Trias es va mostrar favorable a unir el Trambaix i el Trambesòs, però no per l'avinguda Diagonal.

El líder convergent va dir que aquesta opció, defensada per algunes entitats ciutadanes i per l'alcaldable d'ICV-EUiA, Imma Mayol, "col.lapsaria la ciutat durant dos o tres anys". En el mateix sentit es va expressar ahir Hereu, que va ratificar el seu projecte d'unir els dos trams de la Diagonal, ara desconnectats, amb una futura línia subterrània dels Ferrocarrils de la Generalitat, en estudi, entre la plaça de Francesc Macià i la de les Glòries.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Divendres 27/04/2007 16:01

Estan bojos, primer, a l'avinguda diagonal hi ha moooooooolt espai, treient 2 carrils de cotxe es com si possessis 6 per di algo de capacitat! Passaria moltisima mes gent en TRAM que no en cotxe per la diagonal, ja se sap de com estan els busos de saturats en aquests trams...

¬¬ I el tramvia per la Rambla.... ejem.... home, maco seria maquisim pero.... XD on coi el fiquen?????? per les voreres no perque estan saturades de gent, treient carrils impossible perque nomes te un i es necessari per serveis i veins, soterrat tampoc perque passa la L3 a poca profunditat, a no ser que facin viaducte.... pero treurien igualment espai i no enganxa ni amb cola amb l'estetica de la rambla, haurien de talar tots els arbres! i taparien les vistes... Per via Laietana ja seria una altra cosa...

En tot cas ara (¬¬ en teoria ja hauria d'haver passat fa uns anys pero com sempre Badalona que s'ha passat sempre boicotejant el TP ha retrassat l'extensio final del TRAM) estan obligats a unir els dos TRAMs perque ja s'han acabat el desplegament previst i aquest el mes normal inteligent seria per la diagonal, hi ha molt espai!!!!! I amb la reforma de Glòries encara hi hauria menys complicacio! Es o afavorir 1000 persones de vehicle privat o 6000 persones que el demanen a crits!

I sobre la L8, no es el mateix! Tot i que hi ha gent que li pot o no agradar el seu traçat jo no el trobo pas malamen (aixo si, primer infrastructures basiques com L9 i extensions de L3 L5 i L1) pero esque la L8 dona servei diferent, dona servei de metro, i a estacions de Gracia Joanic Sagrada Familia, mentre que el TRAM donaria a Provença-Diagonal, Verdaguer, Monumental, a més que seria un boom pel servei al poder fer relacions com Glories-Provença o Zona Universitaria-Verdaguer, serien centenars de milers de persones beneficiades! Sobretot comptant que aquest TRAM connecta amb la Zona Universitaria-Palau Reial! Potser les estacions mes demandades en origen/desti en dia laborable! Centenars de milers de persones dels FGC del Valles o de la L4 de Nou Barris o Poblenou que tendrien enllaç directe amb les universitats. I el Fòrum! El dia de la merce... altres esdeveniments al forum, el futur campus universitari del besos, diagonal mar...


No hi ha discussio! TRAMvia per la diagonal! No hi ha CAP argument en contra, nomes son ventatges per la movilitat publica i sostenible de barcelona, per la descongestio de la diagonal de transport privat i per un major benestar i una ciutat mes maca i eficaç!



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 27/04/2007 18:10

Tot plegat em ve a confirmar una idea que ja feia temps que tenia: els polítics no tenen ni ops!* idea de TP!!!

>:( :emprenyat :aaa :tram1

* Ho sé, la paraula (que l'he escrita i la mantinc, malgrat el censor automàtic) és forta i comunament percebuda com a injuriosa, però moltes bajanades dels polítics també les sento com a insult, en aquest cas a la meva intel·ligència.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Divendres 15/06/2007 13:56

Hola!

em sembla que porto bones notícies.

Sembla ser que hi haurà novetats (positives) de cara al tramvia com a conseqüència de la nova composició del consistori barceloní.

No he pogut assabentarme de re més concret, ho sento.

Aquest matí hi ha una roda de premsa. ;)



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 16/06/2007 1:08

Vaja, esperem que les cosis vagin en la bona direcció, és a dir, cap a la UNIÓ dels tramvies per la Diagonal. ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dissabte 16/06/2007 1:38

Doncs jo, si es per superficie, veig molt just el Tram per el tros de la Diagonal que ve tot just després de Francesc Macià. Si es subterrani, doncs mira, però a nivell de carrer, no sé, no sé..

Ja em veig embussos de transit, arbres tallats i menor espai pels peatons.

Es factible fer-lo subterrani i que surti a l'exterior més tard?

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dissabte 16/06/2007 2:06

Vox ha escrit:Doncs jo, si es per superficie, veig molt just el Tram per el tros de la Diagonal que ve tot just després de Francesc Macià. Si es subterrani, doncs mira, però a nivell de carrer, no sé, no sé..

Ja em veig embussos de transit, arbres tallats i menor espai pels peatons.

Es factible fer-lo subterrani i que surti a l'exterior més tard?

Vox
La gràcia del tramvia pel tram central de la Diagonal seria que hi hagi menor espai pels cotxes i no pels vianants, que de fet n'haurien de tenir més i amb més tranquilitat. I els cotxes que s'acostumin a anar per altres bandes o a passar-se al transport públic! :D



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”