Seguiment de les obres Badalona-Pompeu Fabra (L2)

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Prolongacio L1 de Fondo a Badalona Centre

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 26/04/2007 12:20

Ricard ha escrit:
Web de Gisa:

TM-07384

Assistència tècnica per a la redacció de l'estudi informatiu de perllongament de la línia 1 dels FMB. Tram: Fondo - Badalona Centre. Clau: EI-TM-07384

http://www.gisa.es/gisa/servlet/HomeLic ... &company=1


Imatge
Per fi es posa en marxa un dels perllongaments més esperats i útils del PDI, la connexió Badalona - Santa Coloma, una de les zones més denses de Catalunya. Els responsables públics de la Generalitat a l'època de CiU sempre deien a Esplugues, quan els hi reclamaven el metro, que aquesta línia era prioritària juntament amb la branca de L9 i L10 per la difícil morfologia urbana d'aquestes ciutats i la incomparable densitat de les mateixes. Tenien raó, però malauradament aquesta línia ha estat exempta de protagonisme davant d'esperpents com la línia 12 o la línia 3 spaghetti del Baix Llobregat.
Ecomobisostrans l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 26/04/2007 13:03, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Carlos L'H
N6
N6
Entrades: 161
Ubicació: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)

Entrada Autor: Carlos L'H » Dijous 26/04/2007 12:39

Vaya tela! solo hay que ver dos detalles.
1. La parte final de la L2 aun la ponen que es de la L4
2. Joan XIII hace tiempo que se puso Artigues/Sant Adrià

PD: Esto tiene menos futuro que la L9



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 26/04/2007 13:03

Editado el 1r. mensaje por que faltaba un trozo.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 26/04/2007 14:10

Carlos L'H ha escrit:Vaya tela! solo hay que ver dos detalles.
1. La parte final de la L2 aun la ponen que es de la L4
2. Joan XIII hace tiempo que se puso Artigues/Sant Adrià
Deu ser que l'esquema es va publicar abans de l'estiu del 2002.

El que em comença a empipar de debò és aquesta mania que s'ha implantat a Barcelona de fer-li donar voltes a una línia per arreplegar més zones. Però, a veure, que no s'havia de perllongar el metro també de Badalona Centre a Morera i Can Ruti, ja sigui per mitjà de la L2 o d'una rèplica de la L11?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dijous 26/04/2007 14:42

Guigui ha escrit:
Carlos L'H ha escrit:Vaya tela! solo hay que ver dos detalles.
1. La parte final de la L2 aun la ponen que es de la L4
2. Joan XIII hace tiempo que se puso Artigues/Sant Adrià
Deu ser que l'esquema es va publicar abans de l'estiu del 2002.

El que em comença a empipar de debò és aquesta mania que s'ha implantat a Barcelona de fer-li donar voltes a una línia per arreplegar més zones. Però, a veure, que no s'havia de perllongar el metro també de Badalona Centre a Morera i Can Ruti, ja sigui per mitjà de la L2 o d'una rèplica de la L11?
Això es encara més embrionari que fer passar la R1 per l'interior.

Si veiesis el terreny.. Primer que no se per i cabrà un metro desde Badalona Centre fins Casagemmas (la N2 al seu pas pel centr mateix, es molt estret i a saber que hi ha allà sota, que això a la Badalona romana), encara que el façin en forma de 8, con parts de la L9.

Un cop a Casagemmes es relativament fàcil doncs pujaria per una riera fins Can Ruti.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dijous 26/04/2007 16:49

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Per fi!!!!!!!!!!!!
L'extensio de metro mes necessaria de Catalunya per fi comença a veure la llum!!
Ja des d'abans del 1988 estaven planejades moltes d'aquestes estacions i mira que només planejaven les més necessaries...
Aquesta extensió de la linia beneficiarà a desenes de milers de persones al dia que l'agafaran, com ja he dit es la infrastructura ferroviaria més necessaria! La poblacio a la que donara servei equival a la moltisima mes poblacio que la de les capitals de comarca (excepte Barcelona, clar).

Esperem que sigui àgils executant les obres, el ritme de creixement de vehicle privat a Badalona es totalment insostenible.

Més informació a http://www.gencat.cat



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 26/04/2007 17:17

EUKibo ha escrit:L'extensio de metro mes necessaria de Catalunya per fi comença a veure la llum!!
Calma, que al ritme que van, no ho veuran enllestit ni els nostres néts!


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dijous 26/04/2007 17:58

4 anyets mínim per començar les obres: 2 per l'informatiu i 2 pel constructiu si tot va bé
El DPTOP inicia l’estudi informatiu del perllongament de l’L1 des de Fondo fins a Badalona Centre

Estació 1: situada a la intersecció de la Rambla Sant Joan amb el Passeig Olof Palme i el carrer Liszt, que donarà servei tant a la part alta de Lloreda com a Montigalà.

Estació 2: ubicada a la part alta del barri de Sant Crist, amb un accés directe al mercat de Lloreda.

Estació 3: situada a la intersecció de l’avinguda Martí i Pujol amb el carrer Bufalà.

Estació 4: es correspon amb el futur intercanviador amb l’L2. S’ubicarà a l’Illa Fradera, on actualment s’està construint la nova estació del perllongament de l’L2.

http://www10.gencat.net/ptop/AppJava/ca ... _infor.jsp



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dijous 26/04/2007 22:07

Data limit per a presentar projecte 11 de juny, temps d'execució d'obres 9 mesos posa. Això vol dir que per meitat de 2008 podria funcionar :'( que ojala, la meva vida faria un canvi radical, el meu dia guanyaria moltes hores, comptant que per anar a Santa Coloma o Badalona Centre m'estalviaria entre 20 i 50 minuts! comptant que faig algun d'aquests dos trajectes 4 cops al dia...! Tindria un dia de 26h! :'( Quina alegria!

¬¬ pero amb retards minims acabaran a finals del 2008 i si apliquen la tradicio esperem pel 2012. El que si haurien de fer es prioritzar el tram Fondo-Lloreda i encar a que es retardin per arribar al Centre... Sempre poden fer com a la L9 que volen obrila Fondo-Can Zam.

Edito:
11 de juny per presentarse, pero 9 mesos per la redacció i 9 mesos per les obres, 18 mesos, amb aixo com a molt d'hora les obres acabarien a finals del 2008... Arribarien amb 20 anys de retard... Cal posarse les piles, no endarrim els terminis, ho prego, que no passi com la L9...



Avatar de l’usuari
Ramon
N5
N5
Entrades: 97
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Ramon » Dijous 26/04/2007 22:20

EUKibo ha escrit:11 de juny per presentarse, pero 9 mesos per la redacció i 9 mesos per les obres
El termini de redacció pot ser de 9 mesos. De totes formes, les obres dubto que només triguin 9 mesos... :(



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dijous 26/04/2007 22:43

Jo tambe ho dubto veient com van de rapid amb les altes extensions, pero per que no es podria? Es un any i mig! Si executen les 4 noves estacions alhora 9 mesos es el que trigarien, i la tuneladora amb 9 mesos te per fer el tunel aquest. Pero clar, estem suposant masses coses, i veient les extensions de L3 L4 L5 L9 com van... Pero potser n'estan aprenent dels errors qui sap!



gainer
N2
N2
Entrades: 13

Entrada Autor: gainer » Dijous 26/04/2007 23:03

Por fin se van a dignar be hacer esta ampliación, yo creo que la más necesaria, y no porque viva ahi, sino porque es una zona muy con mucha población (Montigala-Lloreda-La Balsa -Nova LLoreda- Santo Cristo). Aunque amplien la frecuencia de los autobuses te comes 10min de trayecto, cosa que en metro se hará en mucho menos.
Espero que se haga rapidamente, ya que supongo que lo harán con tuneladora, algo de velocidad se ganará, que no la otra ampliación en BDN centro.
Un saludo



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dijous 26/04/2007 23:10

9 mesos per fer les obres?

xD xD xD

:riure :riure

En teoria ha d'estar al 2010.

Encara GRACIES si al 2008 veiem acabada la L2.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 27/04/2007 0:29

Els projectes constructius són més complicats del què pot semblar... Ho dic per experiència; només per remodelar Verdaguer el merder que suposa és brutal així que per fer un perllongament no vull ni imaginar-ho. I no només és culpa de la consultoria que ho faci sinó de tots els canvis que es van introduint per part d'Ajuntaments, GISA, Generalitat, etc etc etc Per això s'allarguen tant les coses.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 27/04/2007 2:19

EUKibo ha escrit:Data limit per a presentar projecte 11 de juny, temps d'execució d'obres 9 mesos posa.
Doncs no dec haver llegit el mateix document que tu, perquè allà hi diu que 9 mesos és el que es trigarà en redactar l'estudi informatiu. 9 mesos per construir això no ho farien ni a Madrid.



Avatar de l’usuari
voltrega
N5
N5
Entrades: 93
Ubicació: SANT HIPOLIT DE VOLTREGA

Entrada Autor: voltrega » Divendres 27/04/2007 8:36

Potser portem A la Espe i el Gallardon i a lo millor en el fan en 1 anyet.Be fora conya ,compteu capa a 2015 mes o menys.



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Divendres 27/04/2007 10:20




anarres
N4
N4
Entrades: 45

Entrada Autor: anarres » Divendres 27/04/2007 12:52

1. Es podrien estirar una mica i fer una estació més fins a arribar arran de costa i connectar així amb Renfe-Badalona (connexió important, dic jo!)

2. Ara q veig pintada la L1 tal i com ha d'estar acabada, encara em sembla més irracional el tomb que fa passat trinitat vella. ¿No creieu q seria més lògic q el tram trinitat vella-badalona s'incorporés a la L3 perllongada?



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Divendres 27/04/2007 15:22

voltrega ha escrit:Potser portem A la Espe i el Gallardon i a lo millor en el fan en 1 anyet.Be fora conya ,compteu capa a 2015 mes o menys.
I que mes! a veure, que nomes han de fer estacions sueltes, 4, i aquestes en 9 mesos es poden contruir, no s'ha d'expropiar res, les estacions van per tot un corredor de parcs i gran avingudes, Montigalà Centre i Lloreda|Sant Crist van íntegrament sota parcs. Badalona Centre ja està expropiat i ho faran sota una gran pláça nova i Bufalà hi ha avingudes amples.

2015 ni pensar! A lo millor! Pobre d'ells que triguin tant, és tecnologicament possible fer obres en 9 mesos i acabar, com a molt haurien d'enrraderirse 3 mesos, pero en 2 anyets ja hauria d'estar funcionant tot aixo.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Divendres 27/04/2007 15:29

anarres ha escrit:1. Es podrien estirar una mica i fer una estació més fins a arribar arran de costa i connectar així amb Renfe-Badalona (connexió important, dic jo!)

2. Ara q veig pintada la L1 tal i com ha d'estar acabada, encara em sembla més irracional el tomb que fa passat trinitat vella. ¿No creieu q seria més lògic q el tram trinitat vella-badalona s'incorporés a la L3 perllongada?
1. La que s'ha de moure es Badalona-Estació Platja, avui m'hi he estat fixant i les andanes, el pas soterrat, el "sostre" per aixopluc, la videovigilancia, els accessos i el control de plagues de coloms i neteja està molt deficient i per remodelar haventla e canviar, ben es cert que si que la podrien perllongar, per correspondre amb el futur TRAM, igualment això comportaria una cua de maniobres sota el mar o_O, o ferli ver un revolt.

2.S'haurien de reformar totes les andanes, canviar totes les vies i comprar material movil i jubilar els 4000 prematurament. Jo que visc a Montigala utilitzare la linia per anar a Santa Coloma/Fondo[L9] i Badalona[L2][R1] el 80% dels casos, si continuo anant a la universitat tambe aniria tots els dies a Sagrera a agafar la R2 i exporadicament tambe podria agafar moltes linies de metro i rodalis que passarien per alla, hi estaria en 12min! I algun cop que vagi a Sant Andreu, el que esta clar es que si Renfe funciona potser no aniria fins Barcelona Centre amb metro, faria transbord a Badalona Centre.
Pero ja dic, per mi deixeume la xarxa com esta planejada al PDI que em sembla molt optima (tot i que no podria tenir relacio directa fins Via Julia...., pero per aquestes excepcions ja esta el bus!)



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”