Seguiment de les obres Badalona-Pompeu Fabra (L2)

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dijous 04/05/2006 22:58

Avui he vist que les valles ja no son totalment metàliques sino que la meitat superior te forma de reixa, i per tant es poden veure bé les obres. Hi ha un munt de tubs enormes, de color gris fosc, i una especie de material metàlic que no se que deu ser.

Vaja, que es veia més moviment que no pas fa uns dies. Algú sap quan acabarà la fase aquesta de les pantalles laterals?

Vox



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dijous 04/05/2006 23:01

Deuen ser per fer els murs pantalla... Recorda que la construcció del túnel es farà a cel obert.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 05/05/2006 0:16

O per fer-ne la cimentació o quelcom similar no?


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Divendres 05/05/2006 13:42

la màquina que fa murs-pantalla es diu pantalladora

:P



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dissabte 06/05/2006 0:07

Doncs la pantalladora porta mesos allà, almenys es correspon en la forma amb un dibuix que va sortir a la premsa sobre el tipus de construcció amb pantalles.

Esperem que les obres vagin a bon ritme: TMB + Badalona = miedo tengo :'(

Vox



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dissabte 06/05/2006 0:21

Jo tinc cinc pantalladores a casa i ara miro una, ai perdó que son pantalles :D
Crec que aquestes obres acabaran a la poshistoria, mentre a madrit fan linies en 8 messos, em fa una ràbia!!!!!!!!!!



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimecres 10/05/2006 20:13

Per cert, ahir hi havia 5 camions d'aquells que tiren ciment. Un d'ells estava a la zona de la pantalladora i els altres 4 estaven a la zona per on entren els camions i suposo que el personal. Estaven en fila, i acabades d'entrar. I també dos camions d'aquets de portar terra.

Vaja, que es veu moviment però segueixo sense saber si es va a bon ritme o no.

Vox



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dijous 25/05/2006 22:52

Des fa dies hi ha una especie de enorme DONUT,`no sé per a que serveix, però es gran, fet de metall o amb valles metàliques.

Ah! i fa poc vaig veure que els laterals de la part nord de l'obra (la més propera a la futura estació de Badalona Centre), "antaño" aixecades, ara estan tapades i la pantalladora treballa més cap el sud.

M'agradaria saber si van bé de temps o que!

Vox



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dissabte 03/06/2006 0:09

Segueixo informant :D (en unes setmanes espero posar alguna fotografia).

Ara hi ha 2 màquines d'aquestes "pantalladores" i sembla que també hi ha força més moviment.

Vox



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 03/06/2006 9:46

M'agradaria saber a quina alçada quedarà l'estació i a on es faran les boques, existeixen dades sobre això?



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 03/06/2006 14:21

metring ha escrit:M'agradaria saber a quina alçada quedarà l'estació i a on es faran les boques, existeixen dades sobre això?
S'ha de fer sota l'Illa Fradera, a on hi haurà la "futura estació intermodal" (ja veurem quan vindrà).

Les boques no sé on van exactament, però n'hi ha una que anava cap a la Plaça de l'Alcalde Xifré...


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dimarts 06/06/2006 9:52

Vox ha escrit:Des fa dies hi ha una especie de enorme DONUT,`no sé per a que serveix, però es gran, fet de metall o amb valles metàliques.
suposo que et refereixes a un dipòsit d'aigua per anar refrigerant màquines, el posen a totes les obres d'aquest tipus.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 06/06/2006 10:31

A Girona, en unes obres que feien d'un pàrquing, aquest "Donut", que en realitat si és el que dieu sembla una piscina gegant contenia l'aigua que s'anava extraient del subsól per a poder-hi efectuar treballs...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 04/02/2007 22:32

Recupero aquest tema per preguntar com estan d'avançades les obres per a que arribi el metro a Badalona Centre. Apart, encara s'han d'enderrocar més edificis propers a l'estació? ho dic perquè vaig veure que desallotjaven alguns blocs. Merci!



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Diumenge 04/02/2007 22:36

Sincerament, de tant en tant passo per Badalona Centre (potser un cop cada dues setmanes) i la veritat es que no fan RES RES RES... ¬¬ mira que son lents, des que van començar les obres ja fa molts i molts mesos encara esta per començar tot... Si van així per fer una paradeta, per quan comencin ja d'una vegada (portem esperant des del 1988) la L1... jo ja hauré mort havent tingut que anar tota la meva vida 25min "a pata al metro" o 20min d'espera i 10min en bus colapsat... Si es que... mira que son lents!!!!!!



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Diumenge 04/02/2007 23:11

Però és que això és una vergonya, home!
Per no se quants metres de túnel, que no sé si arriba al quilòmetre, i una estació, només una, estan trigant no se quants anys. 2? de moment!
Llavors la L9-10 quant trigaran, 102 anys! Mare meva. Abans les coses es feien molt més ràpid.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 04/02/2007 23:18

I amb menys mitjans, sino veieu el GM i el Transversal :(



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Diumenge 04/02/2007 23:27

Potser al metode primitiu ja ho tindriem tot construit xD


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Diumenge 04/02/2007 23:51

Les obres van començar ja fa 13 mesos. Vejam si aquests dies faig unes fotografies.

En teoria havia d'estar llest per l'agost del 2008 segons previsions de finals de 2005.

Ara no se per quan és però vaja, no sé si arrivaran a aquella data. En teoria, al 2008 tindrem L3 cap Trinitat i L2 cap Badalona Centre.

Vox



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 07/02/2007 11:25

El que fa falta també però ja és la L1 cap a Badalona Centre. Jo visc a Lloreda i m'aniria bé aquesta extensió... :D

Entre d'altres coses, evitaria anar empaquetat en una B17/B27 i m'estalviaria 15/20 minuts per trajecte... :o


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”