Canvis de tren a RENFE

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Albert
N7
N7
Entrades: 480
Ubicació: Martorell

Canvis de tren a RENFE

Entrada Autor: Albert » Dilluns 30/01/2006 23:16

Avui he anat de Martorell a PLaça Catalunya amb Renfe i en arribar a L'Hospitalet aquella típca veu de maquinista (sí, tots sabem quina veu dic!) ha dit que haviem de pujar al tren que hi havia al costat, el de la via 11. Suposo que el tren en el que anàvem estava avariat (encara q es movia perfectament...) Feia temps que no em passava això, però recordo que fa anys, era bastant habitual fer aquest transbordament a L'Hospitalet. Per què es feia tan sovint abans?



buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Dilluns 30/01/2006 23:50

Tambés es divertit quan el tren destinació Vilafranca entra en via en cul de sac a L'Hospitalet (per equivocació suposo) i l'han de treure de l'estació i fer-lo reprendre la marxa en el sentit correcte. Al final, 20 minuts de retràs acumulats. Ja m'ha passat més d'un cop.



buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Dilluns 30/01/2006 23:51

Tambés es divertit quan el tren destinació Vilafranca entra en via en cul de sac a L'Hospitalet (per equivocació suposo) i l'han de treure de l'estació i fer-lo reprendre la marxa en el sentit correcte. Al final, 20 minuts de retràs acumulats. Ja m'ha passat més d'un cop.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 30/01/2006 23:51

buertu ha escrit:Tambés es divertit quan el tren destinació Vilafranca entra en via en cul de sac a L'Hospitalet (per equivocació suposo) i l'han de treure de l'estació i fer-lo reprendre la marxa en el sentit correcte. Al final, 20 minuts de retràs acumulats. Ja m'ha passat més d'un cop.
I jo que pensava que això només passava al MSTS!!!!! Deu meu...la realitat supera la ficció un altre cop!!!!


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 31/01/2006 9:19

buertu ha escrit:Tambés es divertit quan el tren destinació Vilafranca entra en via en cul de sac a L'Hospitalet (per equivocació suposo) i l'han de treure de l'estació i fer-lo reprendre la marxa en el sentit correcte. Al final, 20 minuts de retràs acumulats. Ja m'ha passat més d'un cop.
Per això també ens ho expliques més d'un cop? ;)



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 31/01/2006 12:33

A mi m'ha passat un cop, el que van fer va ser suprimir el tren amb destinació Martorell que era el meu i el següent amb destinació no recordo si Vilafranca o Sant Vicenç fer-lo parar a totes les estacions.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 31/01/2006 13:22

A qui encara no l'hagi viscut, li recomano el canvi de tren a la L1 del metro a Bordeta (sortint de Santa Eulàlia direcció Santa Coloma).

-------------------------------------------------------------------------
Els trens no em provoquen cap afecció, i per tant no demano cap soterrament.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 31/01/2006 15:22

Jo una vegada anant de Sabadell a Cornellà el meu tren va finalitzar recorregut a la via General direcció Vilafranca i al costat hi havia un tren estacionat (buit) que va continuar la marxa del nostre tren. El maquinista ens va fer l'avís abans d'entrar a l'Hospitalet.

Una vegada també s'avisava d'això per megafonia a Sabadell. Aquell cop, però, vaig baixar a Sants.



buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Dimarts 31/01/2006 17:47

Platanito ha escrit:
buertu ha escrit:Tambés es divertit quan el tren destinació Vilafranca entra en via en cul de sac a L'Hospitalet (per equivocació suposo) i l'han de treure de l'estació i fer-lo reprendre la marxa en el sentit correcte. Al final, 20 minuts de retràs acumulats. Ja m'ha passat més d'un cop.
Per això també ens ho expliques més d'un cop? ;)
volia ficar un post per cada cop que m'ha passat...
:) El meu ordinador no m'ho ha deixat fer però s'ha solidaritzat amb mi i me n'ha deixat penjar dos! :x



Avatar de l’usuari
Carlos L'H
N6
N6
Entrades: 161
Ubicació: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)

Entrada Autor: Carlos L'H » Dimecres 01/02/2006 14:54

Efectivamente a mi solo me ha ocurrido en la bordeta lo del cambio del tren pero ahora que lo han comentado por lo menos desde antes del verano que no me ocurre lo de cambiarme de vagón tanto Metro, RENFE y FGC. Siempre me lo he preguntado ya que en ocasiones el tren aparentemente funciona correctamente, al menos no huele aquella goma quemada que alguna vez he olido de algún tren de la L5 (1000 CAF).



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dissabte 10/03/2007 16:53

Hola,

Ahora que últimamente hay tantas averías... ¿sigue RENFE con su típica estrategia de hacernos cambiar de tren en L'H u otras estaciones? recuerdo que cuando venía de BCN hace tiempo al DF, era muy común que te metiesen en L'H y te hiciesen cambiar de tren. Venías en un tren de doble composición, te obligaban a bajar y tras esperar más de 20 minutos venía un tren en composición simple atiborrado de gente hasta los topes donde todos los que habíamos llegado de BCN antes teníamos que subir y que caber dentro y luego irnos distribuyendo por el Baix Llobregat.

¡Oischhhhhhhh! ¡qué tiempos más maravillosos!

¿Sigue pasando?

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dissabte 10/03/2007 17:09

Ayer viernes lo que si que pasó es que un tren con destino L'H se acabó en vía 1, vía directa de paso hacia Sants. Rápidamente subió otro maquinista por cola, cambió los letreros y puso MANRESA. En el panel del vestíbulo de L'H ponía Destinació MANRESA Via 1 y no había nada en la vía. La maniobra duró 4-5 minutos pero es chocante que con la material sobrante de convoys que había en las vías en topera se interrumpiera la circulación en vía general y se efectuase la salida de este tren desde esa vía.



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Diumenge 18/03/2007 13:28

Hola,

Sobre esto que comentas, también me ha pasado muchas veces que el tren que cojo para ir a un lugar, llevaba los paneles indicando otro completamente distinto, o sea, igual querías ir a Sant Vicenç de Calders y el tren llevaba carteles indicando Vilafranca o Martorell e incluso Manresa porque se olvidan de cambiarlos. Y mientras el tren marcaba un destino las pantallas de la estación marcaban otro.

Me ha pasado muchas veces y todo el mundo preguntando en la estación a las personas de dentro del tren ¿oiga, este va a Sant Vicenç de Calders?

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 18/03/2007 13:36

Si els cartells són mecànics (no els que fan llum sinó els que la reflecteixen i costen més de veure), aquests s'encallen amb relativa facilitat.

No és difícil trobar-te un tren amb destinacions diferents segons l'indicador que miris: pots trobar-te un frontal "MANRESA" i un lateral "MARTORELL".



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Diumenge 18/03/2007 13:43

Hola,

Sí, cierto, eso es cojonudo. Veo en el frontal Manresa y en el lateral Martorell y en la pantalla de Sants pone: Vilafranca.

Solamente me queda el descojone padre y meterme en el tren a la aventura... a ver dónde acabo hoy, igual termina en Molins y "ninguna de las respuestas es correcta".

xD

RENFE... cada día diferente.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 18/03/2007 13:45

A moltes 451 sobretot,als indicadors exteriors directament no posa res.
Això de moltes 447 és veritat,jo m'he trobat amb dobles composicions que la 1ª posava Terrassa i la 2ª L'Hospitalet,així ningñu és clara on va.
També fa poc,a FGC,veig sovint 211 anant cap a Pl.Espanya amb els indicadors exterios L8 Molí Nou,i anava en sentit contrari.
I també m'estic trobant que les 213 no és programen del tot bé,a Olesa vaig veure sortint un S4 que als cartells posava que feia un S8.
I també ja fa temps un S33 a Can Ros que els panells inferiors posava un S8 a Martorell.
Els indicadors de les 213 s'estàn tornant com els indicadors de les 447.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Diumenge 18/03/2007 14:04

Casos que he visto:

-Una 440R traspasada a Regionales haciendo un regional Lleida-Hospitalet que ponía en todos los teleindicadores ST.VICENÇ C.
-Hace pocos días en el Terrassa-Hospitalet que pasa por Cerdanyola a las 21:46 ponía en todos los teleindicadores MARTORELL
-Una 447 con destino Terrassa en los teleindicadores del coche de cabeza ponía TERRASSA en el de cola BLANES
-Ahora casos con dobles de 447 cuando todavía los trenes de la C7 llegaban a Cerdanyola-Universitat (unidad de cabeza teleindicadores CERDANY.UAB en la de cola BLANES, unidad de cabeza teleindicadores CERDANY.UAB en la de cola SANT CELONI, unidad de cabeza teleindicadores CERDANY.UAB en la de cola GRAN.CANOVE., unidad de cabeza teleindicadores CERDANY.UAB en la de cola MATARO, unidad de cabeza teleindicadores CERDANY.UAB en la de cola ST.ANDREU C.) :x :x :x

Saludos



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Diumenge 18/03/2007 14:14

Todo ello por no hablar del desastre de los monitores de andén en SANTS cuando hay 3 trenes en vía 1 haciendo cola para dejar/recoger gente parados en distintos sectores, dejan gente en cola cierran puertas, arrancan poco a poco paran en la zona normal vuelven a abir puertas. Así los tres trenes, puedes encontrarte el monitor que pone L'Hospitalet en un tren q no para y sin luces, el monitor en TREN SENSE PARADA con un tren atestado hasta los topes que va a Vilafranca o con un Vilafranca en monitores con 440 sin reformar de 2 vagones prácticamente vacío que no lleva teleindicadores y la gente preguntando ¿Este tren viejo dónde va?



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 18/03/2007 14:32

Santfeliuenc ha escrit:Hola,

Sí, cierto, eso es cojonudo. Veo en el frontal Manresa y en el lateral Martorell y en la pantalla de Sants pone: Vilafranca.

Solamente me queda el descojone padre y meterme en el tren a la aventura... a ver dónde acabo hoy, igual termina en Molins y "ninguna de las respuestas es correcta".
Un cop, a Sant Andreu Arenal, vaig trobar-me amb un tren amb indicadors del tren MARTORELL, indicadors de l'estació MANRESA i megafonia anunciant-lo a Terrassa. El tren anava a l'Autònoma :x Vaig haver de córrer cap a la cabina per preguntar-li al maquinista a on anava :x

P.S: MARTORELL també era erroni, puix aleshores encara no hi havia C7!



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Diumenge 18/03/2007 14:37

Hace un tiempo vi en el indicador de la vía 2 de Sabadell-Centre esto:

MARTORELL
NO PARA EN: LAVERN-SUBIRATS, LA GRANADA

Normal que no pare, ya que no llega hasta allí :D :D



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”