Procés de Selecció, Formació i treballar al metro

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Re: Procés de Selecció, Formació i treballar al metro

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 17/02/2009 22:21

Lluita1714 ha escrit:Què passa, que no hi ha resultats després de pagar tot aquell pastón? :)
Les proves són per poder-te matricular perquè sempre hi ha més gent que es presenta que matrícules que s'oferten. Qui se n'havia d'enterar dels resultats ja ho va fer fa un any.
Lluita1714 ha escrit:I FGC no dona classes? Més econòmiques...
No.



esther
N1
N1
Entrades: 6

Entrada Autor: esther » Dimarts 17/02/2009 22:24

Per treballar a tmb no et demanen ninguna titulacio en concret, et formen ells, pero primer s´ ha de passar el proces selectiu. Psicotecnics, entrevista personal...
Pero es una feina que val la pena tant per horaris com sou..



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dimarts 17/02/2009 22:30

victorcasta ha escrit:
Lluita1714 ha escrit:I FGC no dona classes? Més econòmiques...
No.
Una llàstima, potser hauria d'haver una mica competència en aquest tema per millorar la qualitat, el preu, i la quantitat de matrícules... Tot i que podria també crear un excés de gent formada... no sé... em sembla més interessant la forma de TMB com bé diu Esther, que et formen ells mateixos.
Bé en tot cas, a mi no em molestaria cap de les opcions, ben bé, millor dit, seria un plaer!


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 21/02/2009 21:12

Per a qui li interessi, s'ha obert una convocatòria fins al 5 de març per a treballar per a la L9. És una categoria creada per a aquesta línia que engloba la feina d'un AAC i d'un CTO, que es dirà Tecnic d'Operació de Línies Automàtiques (TOLA). També es demanen operaris de manteniment. És imprescindible tenir titulació tècnica de FP2/CFGS.

Detalls de l'oferta



MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dijous 14/05/2009 23:52

Qué ha passat amb la convocatoria d'ACC com a vancant d'aquest any? No ha sortit encara? Normalment era fins al 30 de juny :|

Salutacions,



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Divendres 15/05/2009 2:58

La convocatoria d'aquest any va finalitzar el 15 d'abril (no recordo exactament el dia que va començar) i ja han seleccionat a la gent nova per a aquest any (no moltes degut a tota la borsa de treball que hi ha del 2008)


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23221
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 15/05/2009 8:20

MZA_1600 ha escrit:Qué ha passat amb la convocatoria d'ACC com a vancant d'aquest any? No ha sortit encara? Normalment era fins al 30 de juny :|

Salutacions,
ACC o AAC?



MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Divendres 15/05/2009 11:26

AAC, perdò.

He mirat la pàgina de TMB i la convocatoria va ser fins al 15 d'abril :'( aquest any l'han escurçat...



fcuevas27

Entrada Autor: fcuevas27 » Divendres 15/05/2009 19:48

Els psicotecnics es varen fer al hotel barcelo sants, 2h i mitja de tests, els de sempre... jo no se res de res, ningu m'ha trucat :) jajaja, almenys s'ha intentat...



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23221
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 14/07/2009 15:12

He sentit a Catalunya Informació que a TMB contractaran 1000 nous empleats, de cara a l'obertura de la nova línia, estic buscant més informació.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 14/07/2009 15:51

metring ha escrit:He sentit a Catalunya Informació que a TMB contractaran 1000 nous empleats, de cara a l'obertura de la nova línia, estic buscant més informació.
Segur que no han dit cent?


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23221
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 14/07/2009 18:07

A mi també m'estranya, tenint en compte que ja de principi, la L9 anirà sense conductor. A veure si surt alguna informació més per internet :nose



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dimarts 14/07/2009 18:22

Segons el 3/24 serán 1000 durant 5 anys.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23221
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 14/07/2009 18:28

Ara ja surt informació a la web de TMB. I atenció, perquè una mica d'amagatotis, anuncien un blog: http://www.elblocdetmb.net

TMB aplica els acords que van posar fi a la vaga del 2008, cosa que permetrà crear 600 llocs de treball

● L’empresa ha plantejat a l’Autoritat Laboral que els treballadors i autònoms de sectors afins a l’activitat de TMB que travessen dificultats per la crisi tinguin prioritat per cobrir 1.000 nous llocs de treball: 600 a Bus i 400 a la L9 de metro.

La situació de conflicte permanent i el bloqueig en la negociació del conveni d’Autobusos, després de més d’un any de negociacions i 45 reunions celebrades, ha portat TMB a decidir aplicar de forma efectiva els compromisos derivats de l’acord del final de la vaga de 14 d’abril de 2008, cosa que fins ara no havia estat possible per l’oposició dels sindicats, amb l’objectiu de poder portar a terme una gestió eficient de l’empresa.


Els acords assolits en aquell moment amb els sindicats per posar fi a la vaga eren bàsicament dos: aplicar dos dies efectius de descans setmanal a tot el col·lectiu de conductors i aplicar el RD 902/07 que comporta la reducció d’hores extres i facilitar 30 minuts de descans als conductors que superin les sis hores de treball diari.

TMB necessita posar en marxa totes aquestes mesures, que afecten el col·lectiu de conducció, per evitar el col·lapse de l’empresa d’Autobusos, que durant els propers mesos ha de planificar el nou calendari de descansos anual, definir el model i nombre de serveis a cobrir, preveure els recursos necessaris per portar a terme l’oferta, fer front a la nova contractació de personal derivada de la reducció de jornada, portar a terme l’escollida de serveis que correspon segons normativa durant l’últim trimestre d’enguany i prestar el servei amb la qualitat necessària en cada moment.

Mil noves contractacions entre Bus i Metro

L’execució d’aquestes mesures organitzatives comportarà la creació de 600 nous llocs de treball i la prestació d’una jornada real de treball mitjana de 35 h 25’ a la setmana, es a dir 7h i 5’ diaris de mitjana. Això representa una reducció de 25 minuts de la jornada real de treball diària.

Per a la cobertura d’aquests 600 nous llocs de treball, més uns altres 400 que es crearan vinculats a l’explotació de la L9 de metro, durant els propers 5 anys, TMB ha proposat a l’Autoritat Laboral que en els processos de selecció tinguin prioritat els col·lectius de treballadors i autònoms de sectors afins a la nostra activitat que travessen especials dificultats per mantenir els seus llocs de treball. Amb aquesta proposta es vol aprofitar l’experiència i el coneixement d’aquestes persones, i alhora facilitar-los una sortida laboral. Ja s’han iniciat els primers passos per elaborar i signar un conveni que reguli els procediments de selecció i contractació que s’hauran de seguir.



esther
N1
N1
Entrades: 6

Entrada Autor: esther » Divendres 27/11/2009 23:09

Que pasarà amb la gent d´estiu???



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dissabte 28/11/2009 10:18

en principi no estan inclossos en aquest programa.



esther
N1
N1
Entrades: 6

Entrada Autor: esther » Dilluns 30/11/2009 21:56

Doncs si no estàn inclosos a aquest programa que passarà?
Passaràn primers que els que ja han treballat a l´empresa? No te cap llogica que contractin primer a gent del carrer que a gent que està a les bosses



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dimecres 13/01/2010 17:08

esther ha escrit:Que pasarà amb la gent d´estiu???
Fa uns dies vaig preguntar sobre aquest tema a personal de sindicats i em van dir que aquest acord es per a Linies Automàtiques (L9, L10 i L11), amb el que al 2010 tornaria a haber-hi una nova convocatoria per a AAC i els agents que hagin treballat durant l'any 2009 (i 2008) segueixen en borsa de treball i els trucaran per a les clàssiques substitucions d'estiu ;)


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
calisay
N7
N7
Entrades: 321
Ubicació: LLacuna L4

Entrada Autor: calisay » Dijous 14/01/2010 13:10

Aquest matí he omplert la fitxa a l'apartat "Treballa amb nosaltres" a la web de TMB!!!!!


El licor Calisay no se bebe, se saborea

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 25/01/2010 23:30

Acabo de rebre aquest anunci a través d'Infojobs:
Jefes de equipo.
Fecha de la oferta: 25-01-2010
Nombre de la empresa: UTE Mantenimiento Comunicaciones L9
Numero de trabajadores: 1
Sede central en: Barcelona
Descripción de la empresa: Unión Temporal de Empresas para realizar tareas de mantenimiento de los sistemas de telecomunicaciones de la línea 9 del Metro de Barcelona.

Población: Barcelona
Provincia: Barcelona
País: España

Descripción
Puesto vacante: Jefes de equipo.
Categorías: Informática y telecomunicaciones - Telecomunicaciones
Nivel: Especialista
Personal a cargo: 1 - 5
Número de vacantes: 1
Descripción de la oferta: Se necesitan 5 jefes de equipo con el siguiente perfil:

- Formación profesional I o II con experiencia en el sector de las telecomunicaciones.
- Experiencia en mantenimiento o instalación y puesta en marcha de equipos de comunicaciones (radio, redes IP, sistemas de megafonía, sistemas de telefonía, interfonía, CCTV, etc.)
- Disponibilidad para trabajar en fin de semana y horario nocturno.
- Iniciativa y capacidad de análisis en la resolución de averías.
- Carnet de conducir

Requisitos
Estudios mínimos: Formación Profesional Grado Medio - (Seleccionar)
Experiencia mínima: Al menos 2 años

Contrato
Tipo de contrato: De duración determinada
Jornada laboral: Intensiva - Indiferente

Salario
Salario: 21.000 € - 24.000 € Bruto/año



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”