Estació de Gaudí IL·LUMINADA

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Jordilar

Estació de Gaudí IL·LUMINADA

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 03/09/2006 17:39

Hola a tots:

Ahir i aquest matí anat a la L5 he descovert que des de l'obertura d'aquest trem després de les obres, l'estació de gaudí resta il·luminada almenys l'andana direcció Cornellà Centre.

L'estació es com una normal i corrent, però sense bancs, cap ditus de cartells, etc... Només hi han les parets grafitejades i les escales mecàniques.

Sort i a disfrutar-ho.



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Diumenge 03/09/2006 17:41

a TMB ni s'els acudeixi dir "+estalvi", i sobretot de electrictat... :roll:



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 03/09/2006 20:12

Cert, ahir la vaig veure, pensava que era l'efecte d'estar en un cotxe 1000 (no sé com m'ho faig, però tinc la potra d'agafar-ne sempre un!), amb la finestra panoràmica :D



Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Diumenge 03/09/2006 21:16

Es cert, jo també m'he fixat en aquesta curiositat.

Em sebla que en aquesta estació ''fantasma'' i es la seu d'una asosiacio de trebajadors jubilats de TMB o alguna cosa semblant.

He vist aquesta estació desde varies panoramiques pero tan iluminadamai. L´andana amb la llum encesa es la de direcció cornellá.

Crec que desde la part d' adavant d´un 5000 es podra veurme molt be aquesta curiosa estació sense servei cnstruida pero la L2 Horta-Paral.lel. :roll:



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 03/09/2006 21:46

Jo la vaig veure il·luminada, l'andana direcció Cornellà, divendres passat anant al front d'un 5000 (darrere el vidre :D )



pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » Diumenge 03/09/2006 23:07

¡Ala! I jo què em pensava que seria alguna nova estació de Sagrera :)

Ara ja se què es aquella estació que estava iluminada i que no hi havia res!

Gràcies!! :twisted:


Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 03/09/2006 23:17

Bé... les escales mecàniques no hi són pas. Els graons estan trets i hi ha un forat.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 27/12/2006 16:10

Diari Avui ha escrit:Els usuaris habituals de la línia 2 es pregunten sovint per què entre les estacions de Sagrada Família i Encants hi ha dos revolts tan pronunciats.
N'hi ha tres :twisted:

D'Encants a Sagrada Família: revolt a la dreta i pràcticament enganxat un altre a l'esquerra, un tram recte i finalment un tercer revolt a l'esquerra fins a l'estació de Sagrada Família.

Per cert, és molt divertit que salti el fre d'emergència a mig fer un d'aquests revolts tan tancats. El xerric de les rodes és espectacular :D



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 27/12/2006 19:38

Perdó, però més fantasmes que las de Banco i Correus, dubto que ho sigui... :roll:



pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » Dimecres 21/02/2007 22:41

Torno a pujar aquest tema per dir:

AVUI he vist l'estació Gaudí TOTALMENT IL·LUMINADA! :x

¡ Com si fos una altra estació !

L' estació fantasma era totalment visible perquè la visibilitat era com l'estació més propera Sagrada Família.

Així doncs, només estava il·luminada l'andana direcció Cornellà Centre.


Salutacions!



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dijous 22/02/2007 10:03

Dintre de poc, veureu l'estació sempre il.luminada perquè la faràn servir per instal.lar publicitat. Degut a la poca velocitat que duen els trens tant al sortir de Sagrada familia com a l'entrar, s'instal.larà la publicitat a les andanes, iluminades amb focus i així s'aprofiten.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 22/02/2007 10:36

Coi, tot en nom de la publicitat! Ara també, que possin publicitat a Correus, Bordeta i Banco!!!!! Tot sigui per la causa!!! :D :D :D



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 22/02/2007 10:51

metring ha escrit:Coi, tot en nom de la publicitat! Ara també, que possin publicitat a Correus, Bordeta i Banco!!!!! Tot sigui per la causa!!! :D :D :D
A Correus ja hi ha publicitat... desfasada, però n'hi ha :D



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 22/02/2007 10:53

Ja, però si la posen actual, l'il·luminaran :D



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 22/02/2007 20:15

El LLOP ha escrit:Dintre de poc, veureu l'estació sempre il.luminada perquè la faràn servir per instal.lar publicitat. Degut a la poca velocitat que duen els trens tant al sortir de Sagrada familia com a l'entrar, s'instal.larà la publicitat a les andanes, iluminades amb focus i així s'aprofiten.
ai carai!! :o


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 22/02/2007 21:33

Igual us sembla una xorrada, però fa anys que penso que en els túnels podrien fer una mena de dibuixos animats, és a dir, pintades fotograma a fotograma, i que des del tren en moviment, també es moguessin imatges, seria divertit, eh? i és més, em sembla que en algún país ho van acabar aplicant. Seré visionària?? :)



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 22/02/2007 22:19

metring ha escrit:Igual us sembla una xorrada, però fa anys que penso que en els túnels podrien fer una mena de dibuixos animats, és a dir, pintades fotograma a fotograma,
Mare meva, i jo que pensava que era l'únic "penjat" que havia pensat aquestes coses xD
Jo també havia pensat de petit per què no pintaven paisatges als túnels, o com a mínim línies de colors que fessin figures divertides al passar-hi amb el tren... així no seria tant avorrit el túnel pels que no s'emocionen quan veuen unes agulles per la finestra.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 22/02/2007 22:30

wefer ha escrit:
metring ha escrit:Igual us sembla una xorrada, però fa anys que penso que en els túnels podrien fer una mena de dibuixos animats, és a dir, pintades fotograma a fotograma,
Mare meva, i jo que pensava que era l'únic "penjat" que havia pensat aquestes coses xD
Jo també havia pensat de petit per què no pintaven paisatges als túnels, o com a mínim línies de colors que fessin figures divertides al passar-hi amb el tren... així no seria tant avorrit el túnel pels que no s'emocionen quan veuen unes agulles per la finestra.
OT: Recordo quan, de petit, feia amb els meus pares el trajecte Viena-Zuric, em passava tot el túnel de l'Arlberg (12 km) mirant per la finestra i veient com les ratlles blanques pintades a la paret "pujaven i baixaven". :D


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 22/02/2007 23:32

metring ha escrit:Igual us sembla una xorrada, però fa anys que penso que en els túnels podrien fer una mena de dibuixos animats, és a dir, pintades fotograma a fotograma, i que des del tren en moviment, també es moguessin imatges, seria divertit, eh? i és més, em sembla que en algún país ho van acabar aplicant. Seré visionària?? :)
A la línia M2 (vermella) del Metro de Budapest ho fan, per projectar publicitat, en alguns trams.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 23/02/2007 16:19

Guigui ha escrit:OT: Recordo quan, de petit, feia amb els meus pares el trajecte Viena-Zuric, em passava tot el túnel de l'Arlberg (12 km) mirant per la finestra i veient com les ratlles blanques pintades a la paret "pujaven i baixaven". :D
xD Me too! xD

(però aquí a Barcelona)



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”