Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

Quines estacions renovaries primer?

1) Barcelona-Plaça Catalunya (R1, R3, R4), amb connexió a metro Universitat (L1, L2)
24
18%
2) Ocata (R1), amb ascensors
1
1%
3) Tordera (R1), amb segona via
5
4%
4) Cardedeu (R2), amb noves marquesines
1
1%
5) Llinars del Vallès (R2), amb noves marquesines
1
1%
6) Palautordera (R2), amb noves marquesines
2
2%
7) Barcelona-Sant Andreu Arenal (R3/R4/R7), amb ascensors i andanes altes
20
15%
8) Montcada-Bifurcació (R3/R4/R7)
16
12%
9) Montcada-Ripollet (R3)
1
1%
10) Santa Perpètua de Mogoda (R3), l'actual de La Florida
2
2%
11) Balenyà-Tona-Seva (R3)
0
No hi ha cap vot
12) Sant Vicenç de Castellet (R4)
2
2%
13) Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4), perllongament d'andanes
17
13%
14) Centelles (R3)
0
No hi ha cap vot
15) Figaró (R3)
0
No hi ha cap vot
16) Vacarisses-Torreblanca (R3)
3
2%
17) Sant Sadurní d'Anoia (R4)
0
No hi ha cap vot
18) Vilafranca del Penedès (R4), nous accessos amb barreres tarifàries
5
4%
19) La Granada (R4)
0
No hi ha cap vot
20) L'Arboç (R4)
1
1%
21) El Vendrell (R4)
3
2%
22) Molins de Rei (R1/R4)
3
2%
23) Parets del Vallès (R3)
0
No hi ha cap vot
24) Granollers-Canovelles (R3)
0
No hi ha cap vot
25) Les Franqueses del Vallès (R3)
0
No hi ha cap vot
26) La Garriga (R3)
0
No hi ha cap vot
27) Martorell (R4/R8), amb millora del transbordament Rodalies/FGC
18
14%
28) Mollet-Sant Fost (R2/R8)
4
3%
29) Altres (expliqueu)
2
2%
 
Vots totals: 131
BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Entrada Autor: BCN2008 » Dimecres 18/01/2012 20:10

Apujar andanes per fer algo no té gaire utilitat, la veritat. El que cal és crear passos soterrats amb ascensors a aquestes estacions que dieu. De poc serviria, per exemple, apujar l'andana direcció Manresa de Montcada-Manresa (per petita que sigui la obra, ja que l'andana ja és alta, de fet no se si hi ha gaires dificultats per accedir al pis baix dels Civies) si per accedir a aquesta s'han de pujar unes bones escales com les que hi ha, o de poc serviria apujar les andanes de La Granada si per creuar les vies cal baixar el típic graó que hi ha per accedir al pas de goma.



Toni
N8
N8
Entrades: 766

Entrada Autor: Toni » Dissabte 28/01/2012 0:33

RENFE Rodalies ja fa temps que va deixar d´existir. Des del traspàs, el gestor de l´operació és Rodalies de Catalunya, depenent de la Generalitat de Catalunya. Les estacions les gestiona ADIF, que és qui està fent un impressionant esforç d´inversió (encara que el Sr. Director General de Transports i Mobilitat no ho vegi perquè no li importa res realment) per tal de millorar les estacions. Les estacions on predomina molt el servei de rodalia, l´ADIF li "subcontracta" la gestió a RENFE Op., cosa que s´aguanta de moment però que no tindrà cap sentit quan hi hagi més operadors.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 28/01/2012 1:34

Toni ha escrit:RENFE Rodalies ja fa temps que va deixar d´existir. Des del traspàs, el gestor de l´operació és Rodalies de Catalunya, depenent de la Generalitat de Catalunya. Les estacions les gestiona ADIF, que és qui està fent un impressionant esforç d´inversió (encara que el Sr. Director General de Transports i Mobilitat no ho vegi perquè no li importa res realment) per tal de millorar les estacions. Les estacions on predomina molt el servei de rodalia, l´ADIF li "subcontracta" la gestió a RENFE Op., cosa que s´aguanta de moment però que no tindrà cap sentit quan hi hagi més operadors.
Però no criticaves el que s'havia fet a Riells i Viabrea-Breda que ho consideraves malgastar diners? o que tantes estacions en obres a la línia de Mataró et semblava una cosa molesta? ara és una cosa impressionant i digna d'admirar.

Realment el que dius en aquest cas és cert, l'Adif i el Ministeri de Foment, no sé on comença un i acaba l'altre exactament estan fent en general bones inversions per remodelar les estacions, tot i que al propi adif tampoc sembla que li importi massa perquè no en fa tampoc publicitat i només s'ha de fer bombo d'allò que és l'AVE, també és cert que les inversions a les estacions porten i portaven un retard considerable, però bé la situació és la que és.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 29/01/2012 0:51

Toni ha escrit:RENFE Rodalies ja fa temps que va deixar d´existir. Des del traspàs, el gestor de l´operació és Rodalies de Catalunya, depenent de la Generalitat de Catalunya. Les estacions les gestiona ADIF.
Jo això no ho acabo d'entendre. Un cop que vaig fer una reclamació a Sitges, perquè a l'estació no hi havia farmaciola, els d'Adif em van dir que l'estació era cosa de Renfe :?



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Diumenge 29/01/2012 0:57

metring ha escrit:
Toni ha escrit:RENFE Rodalies ja fa temps que va deixar d´existir. Des del traspàs, el gestor de l´operació és Rodalies de Catalunya, depenent de la Generalitat de Catalunya. Les estacions les gestiona ADIF.
Jo això no ho acabo d'entendre. Un cop que vaig fer una reclamació a Sitges, perquè a l'estació no hi havia farmaciola, els d'Adif em van dir que l'estació era cosa de Renfe :?
Algunes coses depenen de Renfe i altres depenen de l'Adif, cosa que dificulta bastant les coses per la gran descoordinació que hi ha entre les dues empreses, les obres que s'hi fan a les andanes, edificis, vestíbuls etc depenen de l'adif o del Ministeri de Foment, la neteja, el manteniment en general, els locals comercials de Renfe, però no del tot, ja que aquelles que no són per a l'ús dels viatgers depenen de l'Adif, gabinet de circulació, habitatges a les estacions, altres instal·lacions depenen de l'Adif, en general un merder impressionant i serà habitual que es passin la pilota.

Però en el cas que ens ocupa, és un tema que depén de Renfe, ja que és qui gestiona en tot allò que té a veure amb les persones que transiten per l'estació.
josep_serre l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 29/01/2012 0:59, en total s’ha editat 1 vegada.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 29/01/2012 0:59

josep_serre ha escrit:
metring ha escrit:
Toni ha escrit:RENFE Rodalies ja fa temps que va deixar d´existir. Des del traspàs, el gestor de l´operació és Rodalies de Catalunya, depenent de la Generalitat de Catalunya. Les estacions les gestiona ADIF.
Jo això no ho acabo d'entendre. Un cop que vaig fer una reclamació a Sitges, perquè a l'estació no hi havia farmaciola, els d'Adif em van dir que l'estació era cosa de Renfe :?
Algunes coses depenen de Renfe i altres depenen de l'Adif, cosa que dificulta bastant les coses per la gran descoordinació que hi ha entre les dues empreses, les obres que s'hi fan a les andanes, edificis, vestíbuls etc depenen de l'adif o del Ministeri de Foment, la neteja, el manteniment en general, els locals comercials de Renfe, però no del tot, ja que aquelles que no són per a l'ús dels viatgers depenen de l'Adif, gabinet de circulació, habitatges a les estacions, altres instal·lacions depenen de l'Adif, en general un merder impressionant i serà habitual que es passin la pilota.
I clar, el uno por el otro, y la casa por barrer...



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 01/02/2012 19:33

http://w110.bcn.cat/portal/site/Eixampl ... lang=ca_ES

Adif instal·larà taquilles provisionals de Renfe a la cruïlla d'Aragó-Pau Claris


Obres. Els treballs previs comencen l'1 de febrer i les taquilles s'obriran a partir del 15 de març


Les casetes prefabricades començaran a col·locar-se el cap de setmana del 18 i 19 de febrer

Publicat el 27/01/2012

A mitjans de març, les taquilles de venda de bitllets de Renfe del passeig de Gràcia es traslladaran a peu de carrer a causa de les obres d'ampliació del vestíbul de l'estació, que duraran aproximadament 16 mesos. Els mòduls prefabricats es col·locaran a la cantonada muntanya-Lobregat de la cruïlla d'Aragó amb Pau Claris ocupant part de la calçada i de la vorera.

A partir de l'1 de febrer s'iniciarà la col·locació dels blocs de formigó damunt dels quals es fixaran els mòduls prefabricats i el trasllat d'un bàcul d'enllumenat just per darrera de les taquilles. També es desplaçaran una mica els contenidors de brossa existents, sense moure'ls de la mateixa cantonada, i se senyalitzarà l'ocupació de la zona de càrrega i descàrrega per les obres. Les casetes s'instal·laran, en principi, el cap de setmana del 18 i 19 de febrer mitjançant un camió grua. La setmana següent es procedirà a les instal·lacions necessàries dels serveis (aigua, llum, telecomunicacions i sistemes de control) i uns focus a l'exterior de les taquilles per reforçar l'enllumenat de la vorera.



Toni
N8
N8
Entrades: 766

Entrada Autor: Toni » Dissabte 04/02/2012 0:21

josep_serre ha escrit:
Toni ha escrit:RENFE Rodalies ja fa temps que va deixar d´existir. Des del traspàs, el gestor de l´operació és Rodalies de Catalunya, depenent de la Generalitat de Catalunya. Les estacions les gestiona ADIF, que és qui està fent un impressionant esforç d´inversió (encara que el Sr. Director General de Transports i Mobilitat no ho vegi perquè no li importa res realment) per tal de millorar les estacions. Les estacions on predomina molt el servei de rodalia, l´ADIF li "subcontracta" la gestió a RENFE Op., cosa que s´aguanta de moment però que no tindrà cap sentit quan hi hagi més operadors.
Però no criticaves el que s'havia fet a Riells i Viabrea-Breda que ho consideraves malgastar diners? o que tantes estacions en obres a la línia de Mataró et semblava una cosa molesta? ara és una cosa impressionant i digna d'admirar.

Realment el que dius en aquest cas és cert, l'Adif i el Ministeri de Foment, no sé on comença un i acaba l'altre exactament estan fent en general bones inversions per remodelar les estacions, tot i que al propi adif tampoc sembla que li importi massa perquè no en fa tampoc publicitat i només s'ha de fer bombo d'allò que és l'AVE, també és cert que les inversions a les estacions porten i portaven un retard considerable, però bé la situació és la que és.
Criticava i critico el que s´ha fet a Riells, em sembla una obra més de nous rics que haurà costat un ronyó i que ara haurem de pagar sense que es tregui el mínim partit i no es pugui mantenir. Respecte de la línia de Mataró, criticava i critico, no té cap sentit tenir una estació cada 500 metres, dos i tres estacions per poble... jo he anat en cotxe per la N-II (limitada quasi tota a 50 km/h) i anava més o menys a la mateixa velocitat que els trens, de pena.... que li diguin a la gent de Tordera, a veure si els sembla bé tenir una parada cada 2 minuts.... és un greu error. No s´han d´acostar les parades a les persones sino les persones a les parades, si volem que el tren sigui ràpid i eficient. Posem per autobusos o un tramvia que acosti a la gent a les estacions com fan a altres llocs...



Toni
N8
N8
Entrades: 766

Entrada Autor: Toni » Dissabte 04/02/2012 0:29

Jo això no ho acabo d'entendre. Un cop que vaig fer una reclamació a Sitges, perquè a l'estació no hi havia farmaciola, els d'Adif em van dir que l'estació era cosa de Renfe :?[/quote]

Algunes coses depenen de Renfe i altres depenen de l'Adif, cosa que dificulta bastant les coses per la gran descoordinació que hi ha entre les dues empreses, les obres que s'hi fan a les andanes, edificis, vestíbuls etc depenen de l'adif o del Ministeri de Foment, la neteja, el manteniment en general, els locals comercials de Renfe, però no del tot, ja que aquelles que no són per a l'ús dels viatgers depenen de l'Adif, gabinet de circulació, habitatges a les estacions, altres instal·lacions depenen de l'Adif, en general un merder impressionant i serà habitual que es passin la pilota.[/quote]

I clar, el uno por el otro, y la casa por barrer...[/quote]

La cosa és molt senzilla. Les estacions son d´ADIF, totes. A algunes, les que tenen majoritariament trànsit de Rodalies, ADIF "subcontracta" la seva gestió a RENFE (la gestió de la zona de viatgers com les guixetes, sales d´espera, andanes...). A altres, ADIF ho gestiona tot (Sants, Passeig de Gràcia.... es coneixen per la rotulació en verd d´ADIF). En qualsevol cas, coincideixo que el sistema no contribueix molt a fer una gestió coordinada i penso que totes les hauria de gestionar directament ADIF i que els operadors (Rodalies entre ells) tinguin una guixeta o màquina per vendre els seus billets, com es fa als aeroports (on les companyies operadores evidentment no gestionen l´aeroport).



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 05/02/2012 20:08

Si us plau, citeu correctament, perquè no s'entén quina part de missatge és de qui :x



PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Divendres 02/03/2012 22:29

A l'estació de Martorell estan ficant pantalles noves i nous punts definitius de parada dels trens (se'ls passen pel forro) Han ficat els punts per 447 simple, doble, 465 simple i 465 doble a les vies 1, 2, 3 i 4



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 02/03/2012 23:57

PoLeTe124 ha escrit:A l'estació de Martorell estan ficant pantalles noves i nous punts definitius de parada dels trens (se'ls passen pel forro) Han ficat els punts per 447 simple, doble, 465 simple i 465 doble a les vies 1, 2, 3 i 4
Peró si a la vía 4 de Martorell(i 6 i 8)no hi cap una doble de 465.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 03/03/2012 0:17

PoLeTe124 ha escrit:A l'estació de Martorell estan ficant pantalles noves i nous punts definitius de parada dels trens (se'ls passen pel forro) Han ficat els punts per 447 simple, doble, 465 simple i 465 doble a les vies 1, 2, 3 i 4
A què et refereixes, amb "pantalles noves"?



PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dissabte 03/03/2012 16:43

Mako448 ha escrit:
PoLeTe124 ha escrit:A l'estació de Martorell estan ficant pantalles noves i nous punts definitius de parada dels trens (se'ls passen pel forro) Han ficat els punts per 447 simple, doble, 465 simple i 465 doble a les vies 1, 2, 3 i 4
Peró si a la vía 4 de Martorell(i 6 i 8)no hi cap una doble de 465.
Perdó, se'm va oblidar dir que a la via 4 estan totes excepte 465 doble. També afegir que hi ha pantalles noves a les vies 6 i 8
Per aclarir dubtes: Imatge



RogerHernan95
N5
N5
Entrades: 117
Facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000309752594
Ubicació: Segur de Calafell

Entrada Autor: RogerHernan95 » Divendres 09/03/2012 18:00

Segons comenten al fòrum Skyscrapercity, la nova estació de Montmeló podria entrar en servei entre 8 i el 10 d'Abril d'aquest any si no hi han canvis de darrera hora.

http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 0&page=334



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 10/03/2012 14:24

Hi ha algun lloc on trobar la informació? Mireu aquest tweet:

R7: S'estudia instal•lar ascensors aquest any a @BCN_SAArenal. Modificacions a l'agost. #rod3 #rod3puigcerdà #rod4 #rod7 via @BCN_SAArenal:



iFercat
N7
N7
Entrades: 387

Entrada Autor: iFercat » Dimarts 13/03/2012 19:00

http://www.ensdigital.info/2012/03/refo ... um=twitter


Reforma ‘a la carta' de l'estació de tren de Sant Pol

L'Ajuntament pacta amb Adif que les obres de millora no incloguin ni ascensors ni passos subterranis

L'obra inclourà la restauració de la boca del túnel, però no té encara data d'inici


Sant Pol ha acabat imposant un cop més el seu criteri. L'administradora d'infraestructures ferroviàries, Adif, encarregada de la remodelació de l'estació –en el marc de les millores previstes en la línia 1 de Rodalies– ha acceptat les demandes que al seu dia li va fer arribar l'Ajuntament després de rebutjar de ple un projecte que, al seu entendre, malmetia el paisatge urbà i tallava un pas natural cap a la platja que els veïns del municipi havien convertit, amb el temps i el seu ús, en un carrer més.

"De sentit comú"

L'alcaldessa de Sant Pol, Montserrat Garrido (CiU), no amagava ahir la seva satisfacció pel que ella considera "un exercici de sentit comú" per part dels responsables d'Adif i de la Generalitat. Segons Garrido, en una reunió que va tenir lloc la setmana passada entre les diverses parts, es va acabar de perfilar un nou projecte. "Un projecte que desestima la construcció d'un ascensor, d'un pas subterrani i el tancament de les andanes al lliure accés de la gent", va precisar l'alcaldessa, que hi va afegir que la nova proposta sí que contempla "aixecar una barana de menys d'un metre d'alçada a la zona de la platja, on tampoc es canvia la marquesina actual".
L'acord entre Adif i l'Ajuntament per la millora de l'estació de trens també inclou la restauració de la boca del túnel que hi ha a tocar de l'equipament i que és un dels reclams més reeixits del petit municipi. "Ha estat una negociació complexa, perquè al principi semblava impossible l'acord, però finalment hem aconseguit convèncer la gent d'Adif que als santpolencs no ens agrada que se'ns imposi res que pugui malmetre el nostre poble", va precisar l'alcaldessa. Es desconeix quan començaran les obres.

Adif precisa

Fonts d'Adif van confirmar ahir "la bona entesa amb l'Ajuntament" pel que fa a la proposta final de la remodelació de l'estació de trens. En aquest sentit, des de l'administradora es va assegurar que el projecte definitiu encara no s'ha enllestit, però que inclourà elevar les andanes, tal "com s'ha fet a la resta d'estacions de la línia 1 de Rodalies per adaptar-les als nous models de tren" i el seu perllongament fins als 200 metres. D'altra banda, Adif insisteix que hi haurà un "tancat perimetral del recinte ferroviari per evitar el trànsit inadequat de persones i pensant en la seguretat dels usuaris". Les mateixes fonts asseguren que la voluntat de l'entitat "és garantir la màxima integració de l'estació amb el paisatge urbà".



RogerHernan95
N5
N5
Entrades: 117
Facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000309752594
Ubicació: Segur de Calafell

Entrada Autor: RogerHernan95 » Dissabte 31/03/2012 10:32

Ja és oficial, el dilluns 9 d'abril obren la nova estació de Montmeló ;):
Montmeló estrenarà la nova estació de tren el 9 d’abril

Al mateix temps, es connectaran dos nous carrers, fins ara separats per les vies

Montmeló estrenarà la nova estació de rodalia després de Setmana Santa. L’entrada en funcionament del nou equipament serà possible després d’acabar els treballs per instal·lar les vies a l’interior del segon túnel ferroviari que s’ha fet al municipi dins del projecte d’integració del ferrocarril.
En concret, la nova estació, situada uns 80 metres al sud de l’edifici històric, començarà a funcionar el dilluns 9 d’abril. Això implicarà el tancament de l’estació provisional que es va fer a la boca nord del primer túnel. Aquí seguiran els treballs per enllestir 250 metres de pantalla lateral que falten i tancar tota la llosa superior. També caldrà instal·lar-hi les vies de la línia d’alta velocitat.

La nova estació té 1.250 metres quadrats amb espais de servei als viatgers (taquilles, màquines d’autovenda, lavabos adaptats i controls d’accés), dependències tècniques i un espai comercial amb una cafeteria i quiosc. Les andanes inferiors tenen 240 metres de llargària i 4,65 d’amplària. L’accés a les vies es fa amb escales mecàniques, escales fixes i ascensors. La instal·lació està adaptada a les persones amb mobilitat reduïda i cegues.

La posada en marxa de l’estació també comportarà canvis en la mobilitat del poble perquè permetrà obrir dos nous punts de connexió entre la banda de l’ajuntament i la banda de l’església. En concret, aquests dies s’estan fent els treballs d’urbanització del perllongament dels carrers Lluís Companys i Navarra. També de tota la plaça situada a l’entorn de la nova estació, construïda ja sobre la llosa de formigó dels dos túnels, entre els carrers Primer de Maig i Sant Crist. Segons l’alcalde Antoni Guil (PSC), serà un canvi “molt important”. “Més del que ara podem arribar a imaginar”.

La urbanització d’aquest primer espai sobre el túnel s’ha fet a partir d’un projecte elaborat per l’Ajuntament i serà definitiva. “Marca els criteris urbanístics i estètics que se seguiran en la resta d’espais”, explica Guil. L’objectiu és obrir el perllongament dels dos carrers el mateix 9 d’abril, almenys per al pas de vianants. El carrer Lluís Companys mantindrà el doble sentit de circulació, mentre que Navarra serà, com fins ara, d’un sol sentit en direcció a Primer de Maig.

A banda de la urbanització de l’entorn de l’estació, hi ha altres actuacions en marxa o que començaran properament. La llista inclou la integració provisional dels murs del túnel que hi ha entre els carrers Doctor Robert i Doctor Ferran. L’Ajuntament ja està redactant un primer projecte que, després, haurà d’enllestir l’Administrador d’Infraestructures Ferroviàries.

A banda, els operaris ja treballen en la restitució de l’estat de la llera del riu Congost, afectat per l’enderroc del vell pont de ferro i per la construcció dels dos nous viaductes. L’actuació es fa seguint el projecte elaborat pel Consorci per a la Defensa de la conca del riu Besòs. També cal acabar la construcció del nou pont de vehicles prop de l’empresa Ros Casares, que ja s’ha començat a fer. Falta el taulell superior i la connexió amb els vials. També hi ha pendent la prolongació del carrer Verneda del Congost amb la zona de l’Escorxador i el nou centre cultural. “Començaran en breu”, assegura l’alcalde. A banda, hi ha altres millores per a la restitució de vials, per exemple, el camí del turó de les Tres Creus, a la banda de Montornès.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 31/03/2012 10:49

Els dies anteriors hi haurà via única per la zona de Montmeló.Normalment en aquests casos acostumaven a limitar els Aeroport-Granollers Centre a Mollet St.Fost,peró ara com també tenim l'R8,doncs a veure com s'ho munten.Faràn acabar els R8 a la via morta de Mollet Sant Fost potser(i els R2 amb final a Mollet St.Fost a la desviada)?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 31/03/2012 12:40

Segons s'informa aquí, els regionals i LD seran desviats per la costa. I, pel que sembla, el tall entre Mollet i Montmeló seria total.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”