Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

Quines estacions renovaries primer?

1) Barcelona-Plaça Catalunya (R1, R3, R4), amb connexió a metro Universitat (L1, L2)
24
18%
2) Ocata (R1), amb ascensors
1
1%
3) Tordera (R1), amb segona via
5
4%
4) Cardedeu (R2), amb noves marquesines
1
1%
5) Llinars del Vallès (R2), amb noves marquesines
1
1%
6) Palautordera (R2), amb noves marquesines
2
2%
7) Barcelona-Sant Andreu Arenal (R3/R4/R7), amb ascensors i andanes altes
20
15%
8) Montcada-Bifurcació (R3/R4/R7)
16
12%
9) Montcada-Ripollet (R3)
1
1%
10) Santa Perpètua de Mogoda (R3), l'actual de La Florida
2
2%
11) Balenyà-Tona-Seva (R3)
0
No hi ha cap vot
12) Sant Vicenç de Castellet (R4)
2
2%
13) Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4), perllongament d'andanes
17
13%
14) Centelles (R3)
0
No hi ha cap vot
15) Figaró (R3)
0
No hi ha cap vot
16) Vacarisses-Torreblanca (R3)
3
2%
17) Sant Sadurní d'Anoia (R4)
0
No hi ha cap vot
18) Vilafranca del Penedès (R4), nous accessos amb barreres tarifàries
5
4%
19) La Granada (R4)
0
No hi ha cap vot
20) L'Arboç (R4)
1
1%
21) El Vendrell (R4)
3
2%
22) Molins de Rei (R1/R4)
3
2%
23) Parets del Vallès (R3)
0
No hi ha cap vot
24) Granollers-Canovelles (R3)
0
No hi ha cap vot
25) Les Franqueses del Vallès (R3)
0
No hi ha cap vot
26) La Garriga (R3)
0
No hi ha cap vot
27) Martorell (R4/R8), amb millora del transbordament Rodalies/FGC
18
14%
28) Mollet-Sant Fost (R2/R8)
4
3%
29) Altres (expliqueu)
2
2%
 
Vots totals: 131
437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 19/12/2019 18:21

Adjudicaciones de Renfe
Número de Expediente: 2019-01498
OBRAS DE PROTECCION ANTICAIDA DE LA CORNISA DEL EDIFICIO DE VIAJEROS DE LA ESTACIÓN DE VIC
Adjudicatario: ACCES VERTICAL S.L
CIF: B64037609
Contrato: 4500033715
Importe (sin Iva): 13.961,06
Plazo Ejecución (Meses):

Fecha Adjudicación: 17/12/2019
Fecha Publicación en Web: 18/12/2019

Pliego



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3939
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dijous 19/12/2019 23:10

Portem no sé quan temps amb una malla, una tanca, i quatre portes tancades a Vic. Ja va tocant que hi facin alguna actuació, abans no sigui massa tard, i es degradi més l'edifici i causi algun ensurt. Espero que aquesta intervenció afecti a tota la façana de la plaça de l'estació, que li convé una bona adequació.
I si de pas fan alguna cosa amb els coloms que habiten a la marquesina i deixen l'andana plena de brutícia i excrements, millor que millor.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 20/12/2019 21:18

Adjudicaciones de Renfe
Número de Expediente: 2019-01067
SUMINISTRO E INSTALACION DE UN ASCENSOR EN LA ESTACIÓN DE MONTGAT NORD
Adjudicatario: SCHINDLER S.A.
CIF: A50001726
Contrato: 4500033674
Importe (sin Iva): 186.575,34
Plazo Ejecución (Meses): 6

Fecha Adjudicación: 17/12/2019
Fecha Publicación en Web: 20/12/2019

Pliego

Imatge
Imatge



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 24/12/2019 23:47

Ahir (23/12/2019)

A Cubelles (R2):

-Res de nou. Els tancaments que havia vist no són nous, ja hi eren.

A Cunit (R2):

-Nova cartelleria encara en curs d'instal.lació, encara no han acabat.
437.001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 24/12/2019 23:55, en total s’ha editat 1 vegada.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 24/12/2019 23:52

Avui (24/12/2019)

A Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4):

-Res de nou.

A Sant Feliu de Llobregat (R1/R4):
[des del tren]

-Res de nou.

A Molins de Rei (R1/R4):
[des del tren]

-Res de nou.

A Castellbisbal (R4/R8):
[des del tren]

-Res de nou.

A Sant Sadurní d'Anoia (R4):
[des del tren]

-Res de nou.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 26/12/2019 23:46

Avui (26/12/2019)

A Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4):

-Res de nou.

A Mollet-Sant Fost (R2):

-Res de nou.

A Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, nova estació en construcció):
[des del tren]

-Poc o cap avenç.

A Cerdanyola-Universitat (R7/R8):
[des del tren]

-Han tancat el costat interior de l'extrem oest (Sant Cugat) de l'andana de l'edifici de viatgers.

A Castellbisbal (R4/R8):

-Res de nou.

A Sant Sadurní d'Anoia (R4):
[des del tren]

-Res de nou.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 28/12/2019 1:06

Diari de Tarragona (24/12/2019)
Las estaciones de El Vendrell y Sant Vicenç tendrán tornos de acceso

Los vigilantes advierten que sin presencia de seguridad las puertas de acceso son inútiles


Hace unos días representantes del Ayuntamiento de El Vendrell mantuvieron una reunión con los de Renfe para intentar aplicar medidas contra el vandalismo y la inseguridad en las estaciones de la localidad.
Los usuarios llevan tiempo alertando de la inseguridad que sienten por los robos y el vandalismo. También hace unas semanas los vigilantes fueron atacados en Sant Vicenç por una mujer que les hirió. Uno de ellos sufrió una fractura de fémur. […]

[...] La situación alarma a los usuarios del tren porque además, tanto la estación de El Vendrell como la de Sant Vicenç de Calders, son muy accesibles para las personas que no van a coger el tren. En reunión entre Renfe y Ayuntamiento de El Vendrell se acordó que se instalarían tornos en ambas estaciones para regular el acceso y que sólo pudiesen llegar a los andenes las personas con billete. […]



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 02/01/2020 2:23

Ahir (01/01/2020)

A Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4):

-Res de nou.

A Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4):
[des del tren]

-Res de nou.

A Barcelona-Clot-Aragó (R1/R2):

-Tall ben indicat a andanes i vestíbul.

A Barcelona-Sant Andreu Arenal (R4/R7):

-Barreres tarifàries tancades parcialment, he entrat a andanes per la porta d'emergència de les barreres tarifàries mostrant el bitllet a un operari del tall.

A Terrassa-Est (R4):

-Escala mecànica de l'andana direcció Barcelona fora de combat.

A Sant Miquel de Gonteres (R4):

-I es va fer la llum!!! Ja funciona tot l'enllumenat definitiu. Ja era hora. El canvi és radical. ;)
-Això sí: no han retirat l'enllumenat provisional. Ni tampoc part de l'enllumenat antic. :? I els tenen encesos… :nose
-Ascensors: ascensor de l'andana direcció Barcelona encès però fora de servei, i ascensor de l'andana direcció Manresa apagat. I una pintada en vermell al panell d'horaris de l'andana direcció Barcelona: "ADIF PAGA EL ASCENSOR"... Si té res a veure amb les obres o no, no ho sé, però consti en acta que la pintada hi és.
-Teleindicadors: per fi! S'està iniciant la instal.lació de teleindicadors model antic, per ara un per andana, dels quals per ara només hi ha els suports, tots dos sota la marquesina, no sé si n'instal.laran un per andana més per la banda de Manresa de cada andana, de moment no queda clar.
-Megafonia encara fora de servei.
-Polsadors d'emergència en curs d'instal.lació (i validadores de bitllets també?). Un per andana.
-El quiosc on se suposa que ha d'anar la màquina autovenda segueix amb la persiana abaixada.
-Quedaran pendents els monitors de suport per als maquinistes pel tancament de portes, molt necesaris a una estació en corba tancada com aquesta, igual que a Viladecavalls, on també estan pendents.
-En resum: que està avançadíssima, que ja és una estació amb cara i ulls, però que van més lents que una tortuga. Pensava que es menjaria els torrons, però ja veieu que no és així.
-pd: també podrien passar l'escombra de quan en quan pel pas inferior, que el terra del mateix està ben brut... :(

A Vacarisses (R4):

-Comparativament s'han donat moltíssima més pressa que a Sant Miquel de Gonteres, tot i que val a dir que un pas superior es molt més senzill de fer que un pas inferior.
-Enllumenat: en servei però encara no del tot, queden alguns fanals aquí i allà pendents de connectar. De tota manera, cap problema quant a lluminositat, el canvi és radical respecte al que hi havia abans.
-Teleindicadors: instal.lats, dos per andana, model antic, juntament amb nova megafonia. Encara no funciona ni una cosa ni l'altra, però la megafonia antiga segueix en servei.
-Quiosc per a màquines autovenda: continua la seva construcció, la màquina vella encara segueix al lloc de sempre.
-Andanes: acabades tret del pas a nivell entre vies i la zona de la màquina autovenda vella.
-Tancaments anti-frau: instal.lats completament. A l'andana direcció Barcelona, costat Castellbell, queda estrany la barreja de tancaments i barana, no sé per què ho han fet així...
-Pas superior: van fent, encara n'hi ha per estona, però ja comença a estar avançat.
-Ascensors: tot dos en curs d'instal.lació, falten els vidres de protecció exterior.
-L'andana direcció Barcelona estava plena de branques i pinassa.

A Martorell (R4/R8):

-Estació amb les andanes a fosques. :( Han hagut de posar un cable d'allargament amb un focus de LEDs al tram entre el pas inferior i el vestíbul, on sí que hi havia llum. Teleindicadors i megafonia funcionant, això sí.

A Gelida (R4):
[des del tren]

-Avui els teleindicadors sí que indicaven el tren correctament.

A Sant Sadurní d'Anoia (R4):
[des del tren]

-Res de nou.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Diumenge 05/01/2020 0:41

Adjudicaciones de Adif
Número anuncio/expediente: 3.19/06110.0063
SERVICIOS DE ASISTENCIA TÉCNICA PARA EL CONTROL Y VIGILANCIA DE LAS OBRAS PARA LA INTEGRACIÓN DEL FERROCARRIL EN SANT FELIU DE LLOBREGAT (BARCELONA). PLATAFORMA, VIA Y LAC
Número de Licitadores: 13
Adjudicatario-NIF: UTE GPO-GEOCONTROL-IDEAM -
Importe de Adjudicación: 2.687.520,31 Euros
Plazo de ejecución: 48 Meses

Fecha de Adjudicación: 13/12/2019
Fecha de Publicación: 19/12/2019

Pliego



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 16/01/2020 22:56

Fa tres dies (13/01/2020)

A Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4):

-Res de nou.

A Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4):
[des del tren]

-Res de nou.

A Montgat-Nord (R1):
[des del tren]

-Detectada nova cartelleria de l'últim model. No estic segur de si ja l'havia vist o no.

A Vilassar de Mar (R1):
[des del tren]

-Detectada nova cartelleria de l'últim model. No estic segur de si ja l'havia vist o no.

A Cabrera de Mar-Vilassar de Mar (R1):
[des del tren]

-Res de nou.

A Palautordera (R2):

-Obres de l'aparcament costat muntanya finalitzant-se. L'estació ha guanyat més llum, cosa que li feia falta.
-Ni rastre d'obres a l'edifici de viatgers. Un dia hi haurà una desgràcia.

A Mollet-Sant Fost (R2/R8):
[des del tren]

-Res de nou.

A Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, nova estació en construcció):
[des del tren]

-Res de nou.

A Cerdanyola-Universitat (R7/R8):
[des del tren]

-Han instal.lat proteccions a les baranes de les rampes de les andanes de les vies direcció Granollers i Martorell. No he pogut veure l'andana de l'edifici de viatgers completa perquè hi havia un R7 estacionat.

A Sant Cugat del Vallès (R8):
[des del tren]

-Res de nou.

A Rubí (R8):
[des del tren]

-Res de nou.

A Castellbisbal (R4/R8):
[des del tren]

-Res de nou.

A Sant Sadurní d'Anoia (R4):
[des del tren]

-Res de nou.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 16/01/2020 23:07

Avui (16/01/2020)

A Sant Vicenç de Calders (R2/R4):

-Res de nou.

A Calafell (R2):
[des del tren]

-Cartelleria definitiva instal.lada o en curs d'instal.lació.

A Segur de Calafell (R2):
[des del tren]

-Cartelleria definitiva instal.lada o en curs d'instal.lació.

A Cunit (R2):

-Cartel.leria definitiva encara no acabada d'instal.lar: els queda com a mínim un cartell a l'andana direcció Barcelona, i no sé si han acabat amb el cartell de la porta d'entrada a l'estació, diria que no.
-La cartelleria provisional encara no ha estat completament retirada.

A Cubelles (R2):

-Cartelleria definitiva instal.lada o en curs d'instal.lació.

)))



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 18/01/2020 16:03

Ahir (17/01/2020)

A Sant Vicenç de Calders (R2/R4):

-Res de nou.

A Calafell (R2):

-Cartelleria en curs d'instal.lació? No estic segur de si han acabat o no.

A Segur de Calafell (R2):

-Cartelleria en curs d'instal.lació? No estic segur de si han acabat o no.

A Cunit (R2):

-Cartelleria encara no acabada d'instal.lar: han instal.lat el cartell a l'andana direcció Barcelona que faltava, però encara no han acabat amb el cartell de la porta d'entrada a l'estació, hi ha cables penjant.
-La cartelleria antiga encara no ha estat completament retirada.

A Cubelles (R2):

-Cartelleria en curs d'instal.lació? No estic segur de si han acabat o no.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3939
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 25/01/2020 1:43

https://el9nou.cat/valles-oriental/actu ... -montmelo/

Adif enllesteix el projecte de la segona fase d’integració del tren a Montmeló

És el tram que va des del carrer Pompeu Fabra i el final del soterrament en sentit nord
Josep Villarroya 24/01/2020 | 18:05 Montmeló

L’Administrador d’Infraestructures Ferroviàries (Adif) ha lliurat a l’Ajuntament de Montmeló el projecte de la segona fase d’integració urbanística de la llosa del ferrocarril entre el carrer Pompeu Fabra i el final del soterrament en sentit nord.

El projecte l’ha redactat l’empresa Ineco en col·laboració amb els Serveis Tècnics municipals i la seva aprovació permet obrir el procés de licitació de les obres.

El dia 20 de gener, l’alcalde, Pere Rodríguez, va viatjar a Madrid per tenir una reunió de treball amb el director general de Negoci i Operacions Comercials d’Adif, Pablo Hernández-Coronado.

Aquesta reunió segueix la línia de treball acordada amb la presidenta d’Adif, Isabel Pardo de Vera-Posada per preparar el desenvolupament urbanístic del sector, iniciant l’operació amb la licitació de la segona fase de les obres d’integració de la llosa del ferrocarril.

A aquesta reunió s’ha afegit un representant de l’Incasòl que està col·laborant amb el consistori en l’anàlisi urbanístic del sector per tal de possibilitar el seu desenvolupament.

Aquesta anàlisi ha de culminar amb la firma d’un nou conveni que complementi l’actual addenda al protocol signat l’any 2005 que permeti finalitzar les obres d’integració de la tercera fase de la llosa, entre l’estació nova i el final del soterrament en sentit sud.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 29/01/2020 22:34

Licitaciones de Renfe
Número del Expediente: 2019-01371
OBRAS DE REHABILITACIÓN DE FACHADAS Y CUBIERTA DEL EDIFICIO HISTÓRICO DE LA ESTACIÓN DE VIC (RODALIES BARCELONA)
Importe (sin impuestos): 446.316,39 EUR.
Plazo de Ejecución: 7 Mes(es)

Última Modificación: 21/01/2020
Fecha Publicación: 21/01/2020

Pliego



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 30/01/2020 20:13

Licitaciones de Adif
Número anuncio/expediente: 3.19/27510.0180
Cambio de toperas existentes por toperas hidráulicas fijas en las estaciones de Martorell, Granollers, Sant Celoni y Manresa
Régimen Jurídico: Ley de Contratos del Sector Público 9/2017
Tipo de procedimiento: Abierto
Criterios de Adjudicación: Precio
Tipo de Contrato: Suministros
Presupuesto de Licitación: 419.163,53 Euros
Valor Estimado del Contrato: 419.163,53 Euros
Plazo de Ejecución / Fecha Entrega: 4 Meses
Lugar de Ejecución / Entrega: Barcelona

Última modificación: 13/01/2020
Fecha Publicación: 13/01/2020

Pliego



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 05/02/2020 21:46

Adjudicaciones de Renfe
Número de Expediente: 2019-00776
OBRAS DE REHABILITACIÓN DE LAS MARQUESINAS DE LA ESTACIÓN DE CABRERA DE MAR-VILASSAR DE MAR. (RODALIES DE CATALUNYA)
Adjudicatario: IMESAPI S.A.
CIF: A28010478
Contrato: 4500034086
Importe (sin Iva): 212.522,89
Plazo Ejecución (Meses): 2

Fecha Adjudicación: 30/01/2020
Fecha Publicación en Web: 04/02/2020

Pliego

Imatge



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 06/02/2020 0:36

La reforma de les marquesines de Cabrera havia estat licitada el juliol.

Amb molt pocs dies de diferència, també s'havia licitat el següent:

1) Reforma integral de Vacarisses-Torreblanca.
2) Tancaments anti-frau definitius de Torre Baró.

Deu faltar ben poc per que les adjudiquin… :roll:



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3939
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 12/02/2020 1:23

437.001 ha escrit:
Dimecres 29/01/2020 22:34
Licitaciones de Renfe
Número del Expediente: 2019-01371
OBRAS DE REHABILITACIÓN DE FACHADAS Y CUBIERTA DEL EDIFICIO HISTÓRICO DE LA ESTACIÓN DE VIC (RODALIES BARCELONA)
Importe (sin impuestos): 446.316,39 EUR.
Plazo de Ejecución: 7 Mes(es)

Última Modificación: 21/01/2020
Fecha Publicación: 21/01/2020

Pliego
https://el9nou.cat/osona-ripolles/actua ... io-de-vic/

Renfe licita les obres per reparar l’estació de Vic
Tindran una durada de set mesos i costaran mig milió

Vicenç Bigas 11/02/2020 | 19:10


Fa dos anys que la companyia ferroviària s’havia compromès amb l’Ajuntament a dur a terme aquestes obres, que tindran un termini d’execució de set mesos i un pressupost de 540.000 euros. Mentrestant, uns operaris intervenien aquest dimarts a l’edifici col·locant una reixa a la cornisa per evitar més despreniments. Per l’estació de l’R3 de Vic hi passen 4.000 passatgers de mitjana en un dia feiner.



Renfe ha licitat les obres per reparar els desperfectes de l’edifici històric de l’estació de Vic, on es produeixen despreniments. Les obres afectaran tots els elements de la façana i de la coberta que estan deteriorats. També es duran a terme mesures preventives, com la instal·lació de més dispositius dissuassoris de coloms que provoquen el deteriorament de la construcció i també la substitució dels elements antivibratoris de les màquines de climatització, que afecten els elements ornamentals de la façana, els quals també es reforçaran.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

França451
N9
N9
Entrades: 2219
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dimecres 12/02/2020 17:54

437.001 ha escrit:
Dijous 06/02/2020 0:36
La reforma de les marquesines de Cabrera havia estat licitada el juliol.

Amb molt pocs dies de diferència, també s'havia licitat el següent:

1) Reforma integral de Vacarisses-Torreblanca.
2) Tancaments anti-frau definitius de Torre Baró.

Deu faltar ben poc per que les adjudiquin… :roll:
En esta estación ha pasado una cosa muy curiosa:

Con la estación todavía en obras, hará cosa de tres semanas más o menos, rodearon la salida Sud (costat Arenal) del andén sentido Barcelona, con cadenas y cinta roja y blanca, es decir, la salida de Torno que hay frente a la parada del D50 del CAP Ciutat Meridiana. Al ir hacia el edificio de viajeros para salir pude constatar que no se validaba para salir todavía, ni había ningún tipo de obra que implicase este tancament.

Lo curioso es que tres o cuatro días después hasta el momento presente, las cadenas que cerraban y bloqueaban el torno mencionado arriba, así como la cinta de plástico, desaparecieron sin dejar el menor rastro, hasta el punto de que después de haber visto este cierre, he pasado por dicho torno, al menos tres veces. La última hace menos de 24 horas.

No sé si lo de cerrar este torno ha tenido marcha atrás o han sido los vecinos del barrio quienes han liquidado las cadenas de bloqueo. Por el momento, el torno sigue operativo para transbordar con los buses en ambas direcciones.

Respecto al subterráneo para bajar a la Meridiana a la parada del 62, no sé cómo estará ese tema.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Funikram
N3
N3
Entrades: 36
Ubicació: Gelida Estació Superior

Entrada Autor: Funikram » Dimecres 26/02/2020 15:16

Aquest migdia m'he fixat que, a l'estació de Gelida, hi havia un camió amb grua i plataforma descarregant una espècie de gàbia taronja (color Rodalies) bastant gran. També he vist que estaven desmuntant part de la barana que queda entre la màquina de bitllets i validadora i les escales del pas soterrat.

Pot ser que canviïn les màquines o les introdueixin dins d'aquesta "gàbia"? Heu vist alguna cosa semblant en alguna altra estació?

P. D. A veure si aquest vespre m'hi fixo i ja ho han canviat!


"Atenció! Atenció! Pròxima circulació. Un tren sense parada. Si us plau, no s'acostin a la via."

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”