Quina és l'estació més maca de tot el metro?

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

Estació mes maca de tot el Metro

Espanya L1
18
46%
Santa Eulalia L1
0
No hi ha cap vot
Bac de Roda i St Martí L2
2
5%
Mundet, Valldaura i Canyelles L3
11
28%
Catalunya L3
1
3%
Maresme Fórum L4
0
No hi ha cap vot
Joanic L4
2
5%
Altres
5
13%
 
Vots totals: 39
Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Divendres 27/10/2006 13:43

tot això venia a sant de que abans que Joanic (de la qual sóc usuari habitualíssim) se m'ocurreixen moltes estacions, encara que no estiguin reformades i estiguin brutes...per mi, aunque la mona se vista de naranja butano....


ES PELIGROSO ASOMARSE

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Divendres 27/10/2006 15:10

Jo em quedo amb Plaça Espanya, pero ja que es parla, agafaría totes les estacions de la L3, i li faría una remodelació a l'estil del GMB, buscar els dissenys originals, els bancs originals, les bascules originals, i lis faría una reprodució de aquestes, i les posaría per tota la L3. Després, li canviaría el xasis als 3000s, i li posaría un xasis igual que el del 300...
Estat original en tot, ja de pas, recuperer les clasiques taquilles, pero les noves barreres amb un estil antic.... Les estacions de la L8, les modernitzaria, com Estació de Sants o Joanic...
La L5... Els 5000s, amb el exterior i l'interior de mils en el seu estst original.

Quin somni :P



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Divendres 27/10/2006 20:54

Hola,

Y... ¿cuál es la estación más asquerosilla, la que da más grima y más cochambrosa de toda la red? ¿Mercat Nou?

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 27/10/2006 22:29

La más cochambrosa?
Sagrera L1.
Ok, es provisional...
Mmmmmmm...

Penitents?

Trinitat Vella?

Llacuna?



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 27/10/2006 22:57

437.001 ha escrit:La más cochambrosa?
Verneda!!



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Divendres 27/10/2006 23:02

Jo votaría... totes, pero com que només puc una, Poble Sec o Fabra i Puig



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 27/10/2006 23:05

Hola:

Home, pel terme "escalfor" no em refereixo al que surt de sota dels 1000 - 1100 si no al concepte "agradable". Per a mi (i sense que serveixi de precedent) el Metro de Paris te "escalfor", "personal.litat" (ok, val, ja se que es bastant caotic, el coneixo una mica) o el de Mila (esta una mica brut.... be, un "molt" brut)...... (calla Jamiro, que t'estic sentint :) ) . Pero es que el d'aqui no el trobo maco. Ni tan sols agradable. No te res d'especial. No s'ha sabut conservar la seva historia adaptant-la a les necessitats actuals.

Estacio mes "ronyosa"?... Per a mi Hospital de Sant Pau. Esta "agermanada" amb el Metro de Moscu: Tambe hi han aranyes!.

No, no em fare repetitiu... Hi ha un fil amb fotos d'una pagina web d'un aficionat i meves. I molt gustosament en puc ensenyar de les meves. Es maco, ampli, agradable a la vista..... ( :festa )

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 29/10/2006 13:02

Musée du Louvre :D



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Diumenge 29/10/2006 16:56

entfe001 ha escrit:Musée du Louvre :D
Prenc nota.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 30/10/2006 10:52

Santfeliuenc ha escrit:Hola,

Y... ¿cuál es la estación más asquerosilla, la que da más grima y más cochambrosa de toda la red? ¿Mercat Nou?
Al contrario: es la más agradable, la más evocadora y, hasta hace poco, la menos modificada.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23221
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 30/10/2006 10:57

entfe001 ha escrit:Musée du Louvre :D
Dono fe, és impressionant...com altres tantes de París, m'encanten!



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 30/10/2006 11:43

Malditos! Això no ho podieu haver dit fa catorze mesos? Aquell dia vam baixar a Denfert-Rochereau i vam patejar mitja ciutat visitant les Catacumbes, el Panteó, la Saint-Chapelle i el Louvre, i després vam caminar fins Pyramides per tastar la L14... :'(


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 30/10/2006 12:08

Platanito ha escrit:Malditos! Això no ho podieu haver dit fa catorze mesos? Aquell dia vam baixar a Denfert-Rochereau i vam patejar mitja ciutat visitant les Catacumbes, el Panteó, la Saint-Chapelle i el Louvre, i després vam caminar fins Pyramides per tastar la L14... :'(
Hmmmm, Denfert-Rochereau... Mira que vaig estar voltant per París buscant una mena de plafons indicadors d'itineraris que ma mare havia vist trenta anys enrere i al final només el vaig trobar aquí.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 30/10/2006 13:06

entfe001 ha escrit:
Platanito ha escrit:Malditos! Això no ho podieu haver dit fa catorze mesos? Aquell dia vam baixar a Denfert-Rochereau i vam patejar mitja ciutat visitant les Catacumbes, el Panteó, la Saint-Chapelle i el Louvre, i després vam caminar fins Pyramides per tastar la L14... :'(
Hmmmm, Denfert-Rochereau... Mira que vaig estar voltant per París buscant una mena de plafons indicadors d'itineraris que ma mare havia vist trenta anys enrere i al final només el vaig trobar aquí.
Com eren? Potser et refereixes a uns plafons amb informació en paper rodant, que canviava periòdicament? Ja no me'n recordava, però els vaig veure en alguna estació.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 30/10/2006 17:50

No, un plànol del metro amb bombetes a cada estació i una botonera a la pert inferior amb el nom de totes les estacions del metropolità. Prement el botó que correspon a la teva destinació s'il·luminaven les estacions de pas per tal de tenir ben clar l'itinerari òptim per arribar-hi.



Avatar de l’usuari
vr
N6
N6
Entrades: 220

Entrada Autor: vr » Dimarts 31/10/2006 11:58

entfe001 ha escrit:No, un plànol del metro amb bombetes a cada estació i una botonera a la pert inferior amb el nom de totes les estacions del metropolità. Prement el botó que correspon a la teva destinació s'il·luminaven les estacions de pas per tal de tenir ben clar l'itinerari òptim per arribar-hi.
Això ho vaig veure (i hi vaig jugar) quan vaig ser a París fa tres o quatre anys. El que no recordo és a quina estació



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimarts 31/10/2006 18:40

Hola,

En la peli "Evasión o Victoria" (Victory), salen esas botoneras de las que hablas, Stallone que acaba de escapar del campo en el que estaba prisionero, llega a París en tren y se mete en el metro para contactar con la resistencia, al entrar aprieta los botoncitos y se le ilumina el itinerario.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dijous 02/11/2006 2:25

Hola:

Jo recordo tambe aquestas botoneras i el mapa amb llumetas. Hi havia una que recordi, a Sagrera (RIP) L1 davant de l'andana central venint de fer trasbord de Sagrera (RIP) L5, davant mateix d'un "kiosquillu" on plastificaven carnets i feien duplicats de claus. No recordo si tambe hi havia un "fotomaton" al costat.

S'ha de reconeixer que era un gran invent, practic i efectiu. No se perque ho varen retirar enlloc d'anar ampliant. I ara "gracies" a la retirada de personal d'estacio i d'informacio (que d'informar jo he vist a dones de fer fenies informant -motxu en ma- al passatge i fins i tot a algun guiri planol en ma) penso que seria un estri molt util.

Penso que implementar alguna mena d'ordinador (o fins i tot a las MAE's, crear un menu adicional no crec que sigues molt conflictiu) versio modernitzada -pantalla tactil- del sistema.

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 07/11/2006 11:35

La meva preferida del metro de Barcelona és La Pau L2. La trobo moderna, espaiosa, lluminosa... crec que fa goig.

Al metro de Madrid només hi vaig estar 1 cop i vaig recorrer poques estacions, pero el vaig agafar a Valdezarza L7 i em va agradar molt. Amb el temps m'han arribat plànols nous del metro i es la que han posat a la contraportada.



Avatar de l’usuari
Izo
N6
N6
Entrades: 186
Ubicació: Piera, Montserratí

Entrada Autor: Izo » Dimarts 07/11/2006 20:23

He votat Mundet, Valldaura i Canyelles, però també em quedo amb Fontana, per exemple. O Horta, que no és maca però té un encant especial. La volta d'Espanya L1 és magnífica, però no suporto els accessos per canviar d'andana.


Cahorniverns, nicarons, magas è garuns

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”