Convocatòria de concentració d'afectats pel servei de Renfe

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dimarts 28/11/2006 0:27

:) Precisament, per això no els he penjat a la estació, sinó (amb el permís) ho he penjat als quioscs de cada plaça, o a altre lloc aliena a Renfe, com pot ser un tub publicitari, un quiosc, la paret de l'ascensor de TMB (en cas de Cornellà) etc.
Després, no m'enrecordo on, vaig llegir a la web de la PTP que deia, que si vols, pots difuminar aquestes octavetes, i cartells. Per algo els penjen en format per imprimir...
Total, ho he fet dintre de lo legal, i renfe no em pot treue els cartells!
aarongilp ha escrit:
Ferrovi ha escrit:Jo he repartit 49 cartells en DIN A3 a totes les estacions de la R4 entre Terrassa i Molins de Rei (dos a cada estació)
Si, és el que té que hi hagi 24.5 estacions...
Ondia, quin error! bueno, s'ha de donar per soposat que vaig fer algo malament, vaig imprimir 49, eren 18 estacions, ara no m'enrecordo del numero, pero m'enrecordo que a Plaça catalunya vaig posar com 6 o 7 cartells, i a la resta de estacions barcelonines 3, les altres 2 i a Montcada i Reixac Santa María, i a Montcada i reixac Manresa, una... els noms llargs em maregen :)
Potser m'equivoco, no sé, ara no estic per memoritzar, punyeta que han passat dos dies :)



Minotaure
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: Sabadell (Vallès Occidental)

Entrada Autor: Minotaure » Dimarts 28/11/2006 10:53

Jordilar ha escrit:Si es éste cartel y si está hecho de forma única y totalmente ajena a las organicaciones que se citan en el pié y distribuidos sin su debida autorización, éste cartel sería ilegal porque se está usando la imgen indevidamente de dichas organizaciones. Por otra parte, no creo que los de renfe vean en buenos ojos colgar un cartel que va en contra suya y si no se ha pedido permiso para colgar éstos carteles, éstos pueden desaparecer en segundos si alguien lo ve.

Un Saludo.
Jo soc membre de la PTP i aquest és el cartell oficial fet per els organitzadors de la concentració. A més a més tot el material que he distribuït m'ha estat facilitat per la PTP (jo l'he anat a recollir a la seva seu). Per tant res de "ajeno" ni "ilegal". Tal com diu el company Ferrovi la PTP ja he dit que agrairia la màxima difusió d'aquest material (es pot descarregar de http://www.laptp.org).
Que aquest cartells puguin desaparèixer en pocs minuts estan enganxats a dins les instal·lacions de Renfe o fins i tot fora d'aquestes és un fet. De fet molts dels cartells que he enganxat han estat retirats. Ara bé com a mínim en un cas han estat retirats pel contingut del cartell i no pas per embrutar (vaig enganxar un cartell a la columna d'accés de Sabadell Centre a sobre d'un altre cartell verd que no tenia res a veure amb Renfe, doncs el de la concentració ha "desaparegut" i el verd encara hi és). Ara també haig de dir a favor d'alguns treballadors de Renfe que a Sabaell Sud van llegir els cartells i no els van desenganxar.



Watermark ha escrit:Espero que aixó que he vist a la estació de Cerdanyola es tracti d'un error no imputable a una associació que defensa el transport públic. Perque suposo que estaran en contra de l'incivisme que suposa embrutar la senyalética per posar-hi propaganda (sigui el que sigui) i a sobre amb 4 capes de cinta adhesiva. Rolling Eyes

Ah, i suposo que com a col·lectiu en contra de la deixadesa de les estacions, donaran exemple desenganxant els cartells el dia posterior a l'acte, oi?
Aquest cartell el vaig penjar jo. No et preocupis que cap cartell penjat per mi taparà cap lletra ni cap senyalització.
A tu que et molesta més, un cartell enganxat sobre una planxa vermella que fa difusió d'una concentració per exigir millores en el transport públic (en aquest cas Rodalies i Regionals Renfe) o que el propi servei ferroviari sigui deficient (avaires, retards, enllaunament, etc.)?
Et molesta més un full de paper enganxat que no pas la sarna i la insalubritat d'estacions de la Renfe (com poden ser Sant Andreu Arenal o Sabadell Nord) ?
Jo no puc entendre tot aquesta gent que aquí al fòrum critica tan Renfe, el servei de Rodalies i Regionals i l'estat lamentable de les instal·lacions ferroviàries i la manca d'inversió per fomentar el transport per ferrocarril però a l'hora de la veritat no mogui un dit per intentar que tot això millori.

Tranquil, que un cop feta la mobilització despenjaré tots els cartells que he enganxat jo en el període d'una setmana. El que si que trobaria incivic és deixar podrir aquests cartells un cop ja no tenen sentit.



Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Dimarts 28/11/2006 11:03

Minotaure ha escrit: Aquest cartell el vaig penjar jo. No et preocupis que cap cartell penjat per mi taparà cap lletra ni cap senyalització.
A tu que et molesta més, un cartell enganxat sobre una planxa vermella que fa difusió d'una concentració per exigir millores en el transport públic (en aquest cas Rodalies i Regionals Renfe) o que el propi servei ferroviari sigui deficient (avaires, retards, enllaunament, etc.)?
Et molesta més un full de paper enganxat que no pas la sarna i la insalubritat d'estacions de la Renfe (com poden ser Sant Andreu Arenal o Sabadell Nord) ?
Jo no puc entendre tot aquesta gent que aquí al fòrum critica tan Renfe, el servei de Rodalies i Regionals i l'estat lamentable de les instal·lacions ferroviàries i la manca d'inversió per fomentar el transport per ferrocarril però a l'hora de la veritat no mogui un dit per intentar que tot això millori.
Es tracta d'una qüestió de coherència perque a la llarga ens queixem del molest i antiestètic que resulta quan altres particulars i empreses enganxen publicitat a la senyalètica. I jo particularment no poso cap pega a la convocatòria, ja que la comparteixo bastant i per tant no vaig voler desenganxar el vostre cartell, però si hagués estat un cartell demanant el soterrament m'hauria encarregat jo mateix gustosament de netejar la senyalètica. 8)



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 28/11/2006 11:55

Watermark ha escrit:si hagués estat un cartell demanant el soterrament m'hauria encarregat jo mateix gustosament de netejar la senyalètica. 8)
The same I say. El quitting és un dels meus esports favorits.

Aprofito l'avinentesa per crear mal rotllo dient que jo no participaré en un acte que han fet seu els partidaris de fer túnels subaquàtics de cost elevadíssim, així com tampoc no ho faria amb els soterradors descerebrats que es queixen del calaix que han demanat a crits.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Minotaure
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: Sabadell (Vallès Occidental)

Entrada Autor: Minotaure » Dimarts 28/11/2006 12:15

Watermark ha escrit:
Minotaure ha escrit: Aquest cartell el vaig penjar jo. No et preocupis que cap cartell penjat per mi taparà cap lletra ni cap senyalització.
A tu que et molesta més, un cartell enganxat sobre una planxa vermella que fa difusió d'una concentració per exigir millores en el transport públic (en aquest cas Rodalies i Regionals Renfe) o que el propi servei ferroviari sigui deficient (avaires, retards, enllaunament, etc.)?
Et molesta més un full de paper enganxat que no pas la sarna i la insalubritat d'estacions de la Renfe (com poden ser Sant Andreu Arenal o Sabadell Nord) ?
Jo no puc entendre tot aquesta gent que aquí al fòrum critica tan Renfe, el servei de Rodalies i Regionals i l'estat lamentable de les instal·lacions ferroviàries i la manca d'inversió per fomentar el transport per ferrocarril però a l'hora de la veritat no mogui un dit per intentar que tot això millori.
Es tracta d'una qüestió de coherència perque a la llarga ens queixem del molest i antiestètic que resulta quan altres particulars i empreses enganxen publicitat a la senyalètica. I jo particularment no poso cap pega a la convocatòria, ja que la comparteixo bastant i per tant no vaig voler desenganxar el vostre cartell, però si hagués estat un cartell demanant el soterrament m'hauria encarregat jo mateix gustosament de netejar la senyalètica. 8)
No et negaré que part de raó tens i fins i tot puc arribar a entendre el teu punt de vista.
Però també has de tenir en compte que és molt difícil difondre una concentració d'aquestes característiques si el principal organitzador no li sobren els diners.
Totes les octavetes i cartells els penjem voluntaris que dediquem desinteressadament moltes hores del nostre temps lliure perquè aquesta concentració per exigir un millor servei de Rodalies Regionals sigui un èxit.
S'ha de tenir en compte que si els principals destinataris d'aquesta concentració són els usuaris de Renfe i no penjem cartells a les estacions és molt difícil que se'n assabentin.

Platinitio: t'has llegit el manifest? Hi estàs d'acord? Alguna de les tres entitats organitzadores diu res per l'AVE pel litoral o de soterraments?
Doncs si estàs d'acord amb el manifest i les idees de les entitats organitzadores no veig perquè no hi pots assistir.
Justament els de l'AVE pel litoral només es podran fer seva la manifestació si hi va poca gent i ells es fan notar davant dels mitjans de comunicació. En canvi si està ple de gent donant suport al manifest de la concentració (que serà l'únic que es llegirà) i hi han quatre gats aïllats amb pancartes de l'AVE pel litoral no sortiran per enlloc.
Per mi tota organització que estigui d'acord amb el manifest hi és benvinguda, ara bé sempre que no vulgui afegir plantejament propis que no consten en el manifest.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 28/11/2006 13:42

Minotaure ha escrit: Platinitio: t'has llegit el manifest? Hi estàs d'acord? Alguna de les tres entitats organitzadores diu res per l'AVE pel litoral o de soterraments?
Hola, com que el Platinitio no hi és (no em consta com a forumaire), et contestaré jo.

Pel que fa als punts del manifest:

Que mai més s’atropellin els interessos generals per culpa de l’alta velocitat: estic d'acord, però una bona part de les incidències a Renfe són degudes a enganxades de catenària i problemes similars lluny dels llocs de pas de la infraestructura de l'AVE. Dubto que Adif destinés a manteniment uns calers que igualment no tindria si no fos per construir l'AVE.

Indemnitzacions pel mal servei suportat en el passat; Renfe té un deute amb la societat que cal compensar: El deute el té Renfe o Adif? A qui ha de compensar, a qui conservi el bitllet d'un viatge frustrat fa setmanes o fins i tot mesos?

Creació d'una comissió d'usuaris que segueixi els compliments del pla de xoc del Ministeri de Foment i doni veu als soferts clients: ho veig complicat i poc representatiu, a més de perillosament instrumentalitzable. Si això cau en mans dels histèrics soterristes i litoralistes, l'hem cagat. Amb el Síndic de Greuges i l'OCUC n'hi ha prou. Han d'actuar, això sí.

Millora del tracte als usuaris per part de Renfe: totalment d'acord.

Intervenció de Renfe per part de la Generalitat de Catalunya: Això és legal? Té base jurídica? De què serveix si tard o d'hora Rodalies passarà a la Generalitat de manera legal i pacífica? Em sembla simplement una bajanada amb intencionalitat exclusivament política, i un motiu de pes per desvincular-me definitivament del suport d'aquesta mobilització.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 28/11/2006 13:49

Ferrovi ha escrit:Jo he repartit 49 cartells en DIN A3 a totes les estacions de la R4 entre Terrassa i Molins de Rei (dos a cada estació)
164 paperines a les estacions de Renfe de L'Hospitalet, Sants, Passeig de Gràcia, Sant Andreu i Arc de Triomf, i altres 80 a Cornellà Centre, Riera, St.Ildefons i Almeda.
Tot entre Dissabte i Diumenge. S'ha acabat, m'he quedat ben fart de la gent que sense llegirho, ho llençen a la paperera :evil:
Es possible que la majoria dels usuaris interceptats a Cornellà Riera, Sant Ildefons i Almeda no facin servir gairebé mai la Renfe. A més, la majoria d'incidències han succeit en feiners, i l'usuari de Rodalies per motius laborals acostuma a fugir del tren el cap de setmana, més encara si sap que aquest va com el cul.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Minotaure
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: Sabadell (Vallès Occidental)

Entrada Autor: Minotaure » Dimarts 28/11/2006 13:58

Platanito: perdona per l'errada de mecanografia.

Doncs si no estàs d'acord amb el manifest trobo molt legítim i respectable que no assisteixis a la concentració.



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dimarts 28/11/2006 19:26

Platanito ha escrit: Es possible que la majoria dels usuaris interceptats a Cornellà Riera, Sant Ildefons i Almeda no facin servir gairebé mai la Renfe.
Cornellà Riera: Té la renfe molt aprop, i per aquí passa tot aquell que vol anar de Renfe a FGC i viceversa de Cornellà.

Sant Ildefons: fa més d'una decada que la seva associació de veins reclama St. Ildefons de Cornellà. Amés, per aqí passa tot el que vol anar en la L5 a Renfe.

Almeda... ehm... em quedava aprop... aquí ens apuntem a qualsevol cosa, reivindicació... etc... :D



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 28/11/2006 23:42

M´agrada més Platinitio...



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 29/11/2006 0:05

No crec que assisteixi, tinc que fer treballs de la universitat. És el que té treballar i estudiar... :'(


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 29/11/2006 9:33

Ferrovi ha escrit: Cornellà Riera: Té la renfe molt aprop, i per aquí passa tot aquell que vol anar de Renfe a FGC i viceversa de Cornellà.
Vols dir que hi ha molta gent disposada a caminar els 10 minuts llargs que hi ha entre ambdues estacions, quan a l'Hospitalet tornen a coincidir les dues línies amb un recorregut més curt i amb metro directe entre elles, a l'estació de FGC paren tots els trens, i a la de Renfe hi ha quatre línies més?

Ferrovi ha escrit:Sant Ildefons: fa més d'una decada que la seva associació de veins reclama St. Ildefons de Cornellà. Amés, per aqí passa tot el que vol anar en la L5 a Renfe.
Sí, per aquí passa tot el que viu a Sant Ildefons i vol anar en la L5 a Renfe. Però això també succeeix a Horta amb tot aquell que viu a Horta i vol anar a Renfe amb la L5, passa a Zona Universitària amb tot aquell que hi viu o hi estudia i agafa la Renfe a Sants amb la L3...

437.001 ha escrit:M'agrada més Platinitio...
Bé, és com si tu et diguessis Suiza en comptes de 437 i jo digués que m'agrada més el nom Sucia. També podria dir-me 443.001 però prefereixo no fer servir numeracions UIC, que després ens confonem...


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Dabi
N4
N4
Entrades: 69

Entrada Autor: Dabi » Dimecres 29/11/2006 9:47

Ferrovi ha escrit:
Platanito ha escrit: Es possible que la majoria dels usuaris interceptats a Cornellà Riera, Sant Ildefons i Almeda no facin servir gairebé mai la Renfe.
Cornellà Riera: Té la renfe molt aprop, i per aquí passa tot aquell que vol anar de Renfe a FGC i viceversa de Cornellà.

Sant Ildefons: fa més d'una decada que la seva associació de veins reclama St. Ildefons de Cornellà. Amés, per aqí passa tot el que vol anar en la L5 a Renfe.

Almeda... ehm... em quedava aprop... aquí ens apuntem a qualsevol cosa, reivindicació... etc... :D
Jo quan vivia a Sant Ildefons em va fer molta ràbia que RENFE no tingues obert l'estació de St. Ildefons i havia d'anar a Cornellà o de vegades a Sants. Em vaig reunir vàries vegades amb Montilla quan era alcalde, ja que estava afiliat a un partit politic, per reclamar-li però mai no ens va fer cas.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 29/11/2006 9:59

Que no us van fer cas en lo de l'estació de St. Ildefons? Ok. prenem nota d'això.

Per cert, jo tampoc podré assistir, a aquella hora, tinc pràctiques, però ja m'agradaria, ja...



Minotaure
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: Sabadell (Vallès Occidental)

Entrada Autor: Minotaure » Dimecres 29/11/2006 12:43

Doncs espero que la gent faci un esforç i assisteixi en aquesta concentració.
Jo mateix tinc classe d'anglès a la mateixa hora però per un dia me la saltaré.

Si la concentració és un fracàs com la manifestació fantasma de Pl. Catalunya els dirigents de Renfe, Adif, el Ministeri de Foment i la Generalitat es faran un panxó de riure. Pensaran, "oferim un servei totalment deficient però ells l'únic que fan és pagar i callar".

Hem de demostrar que hi ha molta gent interessada en un bons servei ferroviari de Rodalies i Regionals, i que la potenciació d'aquest és l'alternativa real al vehicle privat per reduir les emissions contaminants i que en cap cas la solució a la congestió a les carreters metropolitanes és la construcció de més autopistes (com el 4t cinturó) o el 5è cinturó (tal com ja reclama el PP).

No pot ser que les administracions públiques (Generalitat, Estat i Ajuntaments) facin campanyes com les de la setmana de la mobilitat sostenible i segura fen publicitat perquè deixis el cotxe a casa i vagis en transport públic però si fas aquest pas et trobes que vas enllaunat, hi ha retards, avaries i instal·lacions absolutes. El què haurien de fer és invertir diners perquè hi hagi una xarxa de transport públic de qualitat, i la columna vertebral d'aquesta hauria de ser una molt bona xarxa ferroviària de Rodalies i Regionals.

AVUI A LES 19:00 TOTS A LA PLAÇA DELS PAÏSOS CATALANS DE BCN (davant de l'ESTACIÓ DE SANTS).



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dimecres 29/11/2006 14:45

Jo hi aniré, pero arribaré tard, pq surtu de treballar a les 19:00


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 29/11/2006 15:36

Jo m'hi passaré dissabte, tot i que no puc precisar a quina hora. Si ja s'ha acabat la concentració, què hi farem!

:sant


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimecres 29/11/2006 21:10

He arribat a les 19:51 a Sants.

Novament, podem dir que els únics concentrats eren una furgoneta de TV3 :roll:

Als de la PTP, i tots els altres: A veure si l'organitzeu el dia 28 de desembre!

Salut,



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimecres 29/11/2006 22:06

Acaba de salir la información en BTV y quienes han salido????


Sí amigos, con pancartas gigantes blanquiverdes "AVE PEL LITORAL". Es decir en una guerra que no era la suya, se han colado y han logrado divulgación. Al final eso es lo que ha quedado. Creo que los convocantes PTP /CCOO no tendrían que haber dejado que estos señores se les unieran, ya que el lema difiere del original y van a la suya.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 29/11/2006 22:19

Ostres, que facin ells les seves manifestacions apart, que prou feina hi ha per convocar una mani amb cara i ulls, demanant coses molt més urgents, com que el servei diari funcioni correctament, trobo que és una cosa a solucionar prioritària, abans que lo de l'AVE, per favor!!!!!!



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”