Oberta la nova via d'entrada a BCN Sants

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Alacreu
N4
N4
Entrades: 64
Ubicació: L'Hospitalet del Llobregat // BCN

Oberta la nova via d'entrada a BCN Sants

Entrada Autor: Alacreu » Dilluns 15/01/2007 17:40

Avuí acabo de veure que ja circulen trens per la nova via d'entrada a sants. Ara li toca a la quarta via començant pel fons, per on ja no hi circulen els trens. En quant es vagi avançant la construcció del pont de la Riera Blanca, les vies s'aninarn substituint.
Fitxers adjunts
P1030459.JPG
la image es una mica fosca, la acabo de fer fa pocs minuts!
P1030459.JPG (132.22 KiB) Visualitzat 4878 cops



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dilluns 15/01/2007 17:43

Donç jo creia que aquesta via era UIC... :o :'(



Alacreu
N4
N4
Entrades: 64
Ubicació: L'Hospitalet del Llobregat // BCN

Entrada Autor: Alacreu » Dilluns 15/01/2007 17:47

No, per ara aquesta es ample ibèric. No se si en faran alguna d'ample UIC, però per ara no.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 15/01/2007 18:21

No, aquesta via és la que ha de permetre pensar en començar les obres a l'altra banda de l'estació.
Ahir van donar-la d'alta, juntament amb la modificació d'enclavament número infinit, el que ha permès aquest matí , com ja havia previst, regular de forma manual el tràfic de trens :D
Gràcies a això he agafat el rodalies destinació La Tor de les 7:00, a les 7:20.
Ferrovi ha escrit:Donç jo creia que aquesta via era UIC... :o :'(


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Túnels del Garraf
N7
N7
Entrades: 385
Ubicació: Sitges BCN

Entrada Autor: Túnels del Garraf » Dilluns 15/01/2007 20:01

La nova via ja funcionava ahir pel matí, jo vaig ser dels primers en estrenar-la cap allà les onze. :D :D :D

I senzillament, no és d'ample internacional perquè les d'aquets ample aniran soterrades per sota de les actuals.


67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 15/01/2007 20:14

liniadelRipollés ha escrit:No, aquesta via és la que ha de permetre pensar en començar les obres a l'altra banda de l'estació.
Ahir van donar-la d'alta, juntament amb la modificació d'enclavament número infinit, el que ha permès aquest matí , com ja havia previst, regular de forma manual el tràfic de trens :D
Gràcies a això he agafat el rodalies destinació La Tor de les 7:00, a les 7:20.
Que bé que vivim!! :)



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dilluns 15/01/2007 21:34

Dissabte corria una VAIA CAR amunt i avall per aquesta via



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 15/01/2007 23:42

liniadelRipollés ha escrit:Gràcies a això he agafat el rodalies destinació La Tor de les 7:00, a les 7:20.
ai carai!, jo l'he agafat a Sant Andreu Arenal, anava en el cotxe M130 de la composició 440 no reformada. No t'he vist pul·lulant per allà... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Divendres 19/01/2007 21:54

El pont del Llobregat també ja està gairebé llest, ja li estan posant catenària i vies, a veure si acaben ja les afectacions als trens de rodalies...



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Divendres 19/01/2007 21:56

El pont del Llobregat també ja està gairebé llest, ja li estan posant catenària i vies, a veure si acaben ja les afectacions als trens de rodalies...



jordidr
N7
N7
Entrades: 614

Entrada Autor: jordidr » Dissabte 20/01/2007 0:28

vaya follon a sants



alex86bcn
N5
N5
Entrades: 111
Ubicació: Pels voltants d'Hospital Clinic

Entrada Autor: alex86bcn » Dilluns 22/01/2007 3:42

Ei! la veritat que es tard i un se'n vol anar a dormir, pero dema us penjare unes fotos d'un Talgo que entraba a Barna Sants per la nova via, aquest mati a les 8:08, suposo que seria el Talgo que arribaria a les 8:15. Les fotos estan fetes desde el Pont de la Torrassa. Es veuen encreuaments amb una 447 i una 440. Curios que el tren va trigar quasi 3 minuts en pasar...i alguns cotxes anaven pintats amb el nou esquema de colors (combinat amb la majoria de cotxes amb el blau tipic dels nous talgos...una mica feo la veritatxD)

Quan tingui un mument les penjo, que ara fot un pal que t'hi cagues barallar-me amb el movil i el bluetooth de l'ordinador (que ja m'ha posat content TMB aquesta nit amb el tall de la L5, xk ara em posi dels nervis amb aixo)



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dilluns 22/01/2007 14:46

Us poso una fotografia del nou Euromed "duplex" entrant per la nova via d'accés a Sants

Imatge



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dilluns 22/01/2007 16:24

que macu!



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dilluns 22/01/2007 18:09

fantito ha escrit:Ara me n'assabento que al "Primer" se li diu "Duplex"!!!!!

Pobre "Primer".
Li dic, dúplex, per la història que imagino que ja saps, que la primera branca dels Euromed va patir un accident a Torredembarra, li van haver de cambiar una de les dues tractores perquè va quedar malmesa, i la tractora que li van posar era semblant a la d'un TGV dúplex , francès.
Pere l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 22/01/2007 22:43, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
BCN Término
N5
N5
Entrades: 128
Ubicació: Allà ón ja no hi queda cap 1000

Entrada Autor: BCN Término » Dilluns 22/01/2007 22:13

Calma home, no ens enfadessim per aixó.

El disseny de la motriu substituïda al 101.001, respón a la caixa de nova concepció per tots els TGV fracesos, ja siguin els cotxes de un pis o de dos. Per tant pot recordar tant als duplex com als "sencills", es simplement una caixa moderna.

Ara que cada escú li digui com vulgui.

BCN Término.

Alex Reyes.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dilluns 22/01/2007 22:43

BCN Término ha escrit:Calma home, no ens enfadessim per aixó.

El disseny de la motriu substituïda al 101.001, respón a la caixa de nova concepció per tots els TGV fracesos, ja siguin els cotxes de un pis o de dos. Per tant pot recordar tant als duplex com als "sencills", es simplement una caixa moderna.

Ara que cada escú li digui com vulgui.

BCN Término.

Alex Reyes.
Hi estic completament d'acord, però el que em posa de molt mal humor, es generar mal ambient al fòrum per aquetes xorrades.
Ara tots contents ;)



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dimarts 23/01/2007 15:09

Hi hagi pau!!!

A mi la descripció no em sembla tan desafortunada, encara que tecnicament o realment no es digui aixi, despres de tot, al mon ferroviari sembre hi han hagut sobrenoms i algú va ser el primer que ho va dir, si no fos aixi no tindriem "Granotes" "Camells" etc... etc.. Encara que si em de ser rebuscats aqui tinc la meva proposta, es el Euromed "DRAC" perque te dos caps diferents.

Si en Pere diu aquest nom enseguida em ve el cap aquest tren, perque crec que es una descripció bastant clara del que li ha passat a aquesta desgraciada rama, encara que tambe entenc que hi hagi qui no li agradi aquesta mena de sobrenoms.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 23/01/2007 21:10

Jo l'he sentit anomenar EuromedTGVduplexpantone xD



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 24/01/2007 9:03

Esteu parlant de l'Euromed Frankenstein?



xD


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”