Indicadors, senyals, icones i decoració a les estacions...

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Re: Indicadors, senyals, icones i decoració a les estacions...

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 05/08/2008 19:18

La majoria de les estacions de la L-3 ja han canviat de termòmetres, i el tram nou segueix tapat amb una enganxina.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Dimecres 03/09/2008 15:57

Danzig ha escrit:A Passeig de Gràcia d'ADIF s'ha renovat completament la senyalètica: andanes i boques d'accés, no tant sols la principal del passeig, sino també les entrades de Roger de Llúria, Pau Clarís, etc També hi ha teleindicadors nous i rellotge nou.
Nova senyalització exterior de Passeig de Gràcia. Els accessos d'Adif tenen tot el cartell Adif pla i els de TMB la banderola Adif&TMB.

Dins de l'estació d'Adif tota la senyalització ha estat renovada segons la imatge d'Adif.

Imatge



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 03/09/2008 21:51

Jo em pregunto: no faria Adif millor posant-hi algun altre distintiu de cara al públic general, com un símbol de tren, per fer veure que allò és seu? Per desgràcia, la majoria encara en diu Renfe...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

metrobaix
N6
N6
Entrades: 185

Entrada Autor: metrobaix » Dijous 04/09/2008 15:14

A Sants-Estació ja ho han fet així... al gran rètol ,almenys a la Pça. Joan Peiro, surt una icona de un tren al costat dl logo de ADIF i del retol BARCELONA SANTS.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dijous 04/09/2008 17:27

Pel que sembla ADIF avançarà a FGC amb la renovació d'imatge. Avui m'he fixat a Pl. Espanya que aquest mateix panell compartit metro-fgc el logo fgc és l'antic. Tot i així ADIF ja fa anys que té nova imatge.



metrobaix
N6
N6
Entrades: 185

Entrada Autor: metrobaix » Dijous 04/09/2008 21:46

tan debò no fos el prioritari per a les diferents operadores el tenir al dia els "cartellets"...



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dijous 04/09/2008 22:36

metrobaix ha escrit:tan debò no fos el prioritari per a les diferents operadores el tenir al dia els "cartellets"...
Dona la casualitat que l'operador que no té les estacions senyalitzades és el famós operador de les avaries. Efectivament que els cartellets és lo de menys, però si aquest detall que és relativament barat no en tenen cura ja ni dir la neteja, els serveis d'informació, l'estat de les màquines autovenda i validadores, la supresió d'esglaons per rampes...



Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dimecres 10/09/2008 3:09

Per el que fa les enganxines a sobre dels termòmetres de la L3 que tapan el nou traçat Roquetes- Trinitat Nova a l'estació de Drassanes no l'han possat, com volen dient que la inaguració està tant aprop que perque tapar-ho. Sinó m'erro les úniques estacions que encara no han posat els nous termòmetres son Fontana, Catalunya i Maria Cristina. Desconec si les estacions de Palau Reial i Zona Universitària les tenen o no.


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 10/09/2008 11:34

Drassanes està de reformes, i els termómetres i els altres plafons són nous, de fet, la setmana pasada estaven encara en el plàstic de protecció.
D´altre banda, Fontana, Lesseps, Montbau, Valldaura i Canyelles, tampoc tenen els termómetres nous.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dijous 11/09/2008 15:47

Et deixas Maria Cristina que tampoc té termòmetre nou. I ara em fas dubtar però Lesseps crec que fa poc vaig veure que si que en té de termòmetre nou, ja m'hi fixaré!


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 11/09/2008 17:55

sortrens ha escrit:I ara em fas dubtar però Lesseps crec que fa poc vaig veure que si que en té de termòmetre nou, ja m'hi fixaré!
No el té, hi acabo de passar.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 23/09/2008 18:38

A Penitents, els amables filàntrops de sempre han tingut la gràcia d'arrencar la meitat dels adhesius que tapaven els nous termòmetres.

:disparos


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 08/10/2008 23:29

Dos detalls que em salten a la vista al metro: d'una banda, la proliferació d'icones a les estacions d'enllaç, que crec que caldria limitar per una major intel·ligibilitat, eliminant-ne les d'informació al client, per exemple. Altrament, els termòmetres quedarien massa atapeïts.

De l'altra, ja hi figura el nou logo d'FGC, però encara segueixen amb el símbol antic de Renfe. Una metàfora de l'antigalla d'organització?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 11/10/2008 18:27

A Montbau, hi han enganxat una enganxina dels termómetres nous sobre els termómetres antics, encara hi han alguns llocs, que segueixen indican que el final de línia és Canyelles, i en aquesta estació, el panell lluminós de l'andana direcció Trinitat Nova, en comptes de posar el temps d'espera, hi ha el rombo del metro.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dissabte 25/10/2008 23:49

A l'estació de Renfe-Adif de Segur de Calafell només s'ha colocat un rellotge de Rodalies i tots el panells, senyals, indicadors, etc, segueixen igual (Renfe-Rodalies)

Xavi



Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Diumenge 11/01/2009 0:56

M'agradat molt la decoració que s'ha posat en el metro per aquest Nadal 2008. Crec que durant l'any s'haurien de fer coses així per atreure més a la gent anar amb metro. Per eixemple cada dissabte és podria fer una temàtica diferent i així de pas la gent que utilitzi el servei nocturn del dissabte pogui participar en activitats dins el metro.


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

3gracia
N3
N3
Entrades: 26

Entrada Autor: 3gracia » Dimarts 20/01/2009 22:45

Curiós sobretot els cagatió en les màquines validadores jaja :)



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 21/01/2009 0:18

Em sobta que, tants anys després, l'única estació de metro que dugui la icona d'enllaç (ferroviari, se suposa) amb l'aeroport sigui sent Sants Estació, quan el tren directe Sants-Aeroport ja fa una pila d'anys que va desaparèixer. 440 originals, blaves amb franja groga, per cert... :roll:


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

3gracia
N3
N3
Entrades: 26

Entrada Autor: 3gracia » Dimecres 21/01/2009 20:35

Suposo que ho fan així perque Sants Estació es considera la estació central principal, quan facin Sagrera suposo que també. :nose



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 21/01/2009 21:39

3gracia ha escrit:Suposo que ho fan així perque Sants Estació es considera la estació central principal, quan facin Sagrera suposo que també. :nose
No em satisfà l'explicació (i no ho dic per tu, només faltaria! ;) ). És tan vàlida la connexió a Sants com a Pg. de Gràcia. I, a més, dóna la impressió de ser un servei especial, quan no passa de simple línia de rodalia.

Més aviat, diria que es tracta d'una repetició mimètica que es reprodueix des de l'època quan hi havia el tren directe Sants-Aeroport, i des d'aleshores ningú s'ha molestat a preguntar-se el perquè d'aquesta icona.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”