Fins 18juny TMB concedeix permisos fotografics

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Sobre els conductors que fumen

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 03/06/2007 13:49

alex86bcn ha escrit:he començat a intentar esbrinar qui era fins que la meva novia ha vist que era el motorista el que estava fumant...sincerament PENOS!!!!! VERGONYOS!!!
[OT de conductors fumadors]Fa una setmana que vaig enviar una queixa a TMB perquè el conductor d'un 92 fumava dins l'autobús a la parada d'origen. Encara no me n'han dit res, però almenys espero que, si reben gaire queixes més, prenguin mesures disciplinàries.[/OT de conductors fumadors]


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 03/06/2007 18:56

Aclarir una cosa: un cop presa una fotografia només ens poden obligar a destruir-la amb una ordre judicial. Sense aquesta ordre ni tan sols les Forces de l'Ordre tenen autoritat per fer-ho.



Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dilluns 04/06/2007 23:41

i un dubte que tinc jo: què et poden fer si et demanen per exemple al metro o a renfe (sense permís, clar o també amb...) que els acompanyis?? et poden retenir? saluts,

Sergio



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 04/06/2007 23:44

evarujo ha escrit:i un dubte que tinc jo: què et poden fer si et demanen per exemple al metro o a renfe (sense permís, clar o també amb...) que els acompanyis?? et poden retenir?
Tinc entès que sí, fins que arribi un representant de les forces d'ordre públic.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 05/06/2007 12:39

En espais d'accés públic com és una estació, no poden retenir-te a menys que hi hagi indicis evidents que hagis comès un delicte. En aquest sentit poden fer tant com qualsevol altre ciutadà, res més.

Una altra cosa són els edificis d'accés restringit on s'ha de passar un control d'accés (com a TV3), en aquest cas no ho tinc tan clar.

Ja sé que és una mica pesat, però convé donar un cop d'ull a la Llei de Seguretat Privada.



Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dimarts 05/06/2007 15:35

entfe001 ha escrit:En espais d'accés públic com és una estació, no poden retenir-te a menys que hi hagi indicis evidents que hagis comès un delicte.
TMB considera delicte fer fotos?? en el cas que comentava en posts abans, si jo al fer foto a un 1100 a urquinaona, la conductora del metro truca a seguretat com va fer i aquests de seguretat venen, que em poden fer o dir?? convidar-me a no fer més fotos? convidar-me a abandonar les instal·lacions de TMB? Trucar als mossos/guàrdia urbana??

Saluts,

Sergio



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 05/06/2007 16:22

evarujo ha escrit:TMB considera delicte fer fotos?? en el cas que comentava en posts abans, si jo al fer foto a un 1100 a urquinaona, la conductora del metro truca a seguretat com va fer i aquests de seguretat venen, que em poden fer o dir?? convidar-me a no fer més fotos? convidar-me a abandonar les instal·lacions de TMB? Trucar als mossos/guàrdia urbana??
No, el que passa és que en aquest país tothom es passa les lleis per l'Arc de Triomf.

En primer lloc, TMB no és ningú per considerar si un acte és delicte o no: els únics que poden dictaminar-ho són els jutges. Així doncs, en aquesta circumstància els vigilants de seguretat no poden expulsar-te de les instal·lacions. Una altra cosa és que un empleat de TMB sigui el qui et faci fora i requereixi l'assistència de la vigilància privada per executar la seva ordre, això és una altra història (competència de la Llei del Sector Ferroviari).



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 05/06/2007 16:34

Un vigilant et pot fer fora sempre que l'empresa ho autoritzi. Es a dir, que si TMB dona potestat als guardies de seguretat per que puguin fer fora algu pels motius que sigui, es igual que aquest vigilant sigui empleat de TMB o sigui d'una empresa de serveis.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimarts 05/06/2007 16:44

Ecomobisostrans ha escrit:Un vigilant et pot fer fora sempre que l'empresa ho autoritzi. Es a dir, que si TMB dona potestat als guardies de seguretat per que puguin fer fora algu pels motius que sigui, es igual que aquest vigilant sigui empleat de TMB o sigui d'una empresa de serveis.
Amparant-se en què?



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 05/06/2007 17:00

No ho se ben be. El que esta clar es que si et pot fer fora un empleat tambe ho pot fer un vigilant, per que des del moment que l'empresa determina que aquesta persona "es" un empleat pot fer les mateixes funcions que qualsevol altre. Una altre cosa es que si ni tant sols un empleat de l'empresa et pogues fer fora, llavors tampoc podria un vigilant.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 05/06/2007 19:30

Ecomobisostrans ha escrit:No ho se ben be. El que esta clar es que si et pot fer fora un empleat tambe ho pot fer un vigilant, per que des del moment que l'empresa determina que aquesta persona "es" un empleat pot fer les mateixes funcions que qualsevol altre. Una altre cosa es que si ni tant sols un empleat de l'empresa et pogues fer fora, llavors tampoc podria un vigilant.
No. Un vigilant de seguretat no és un empleat del Metro sinó que es un empleat de l'empresa X, i no té les potestats que té un empleat del Metro.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimarts 05/06/2007 19:31

Ecomobisostrans ha escrit:No ho se ben be. El que esta clar es que si et pot fer fora un empleat tambe ho pot fer un vigilant, per que des del moment que l'empresa determina que aquesta persona "es" un empleat pot fer les mateixes funcions que qualsevol altre. Una altre cosa es que si ni tant sols un empleat de l'empresa et pogues fer fora, llavors tampoc podria un vigilant.
Un vigilant d'una empresa externa no és un empleat de la companyia ferroviària.



Avatar de l’usuari
VladiGB
N5
N5
Entrades: 107

Entrada Autor: VladiGB » Dimecres 06/06/2007 9:29

Guigui ha escrit:
alex86bcn ha escrit:he començat a intentar esbrinar qui era fins que la meva novia ha vist que era el motorista el que estava fumant...sincerament PENOS!!!!! VERGONYOS!!!
[OT de conductors fumadors]Fa una setmana que vaig enviar una queixa a TMB perquè el conductor d'un 92 fumava dins l'autobús a la parada d'origen. Encara no me n'han dit res, però almenys espero que, si reben gaire queixes més, prenguin mesures disciplinàries.[/OT de conductors fumadors]
Jo he vist mil cops conductos del busos 6 i 7 fumar a dintre dels autobusos i la veritat els hi sua bastant que no es pogui fumar dintre, aix on anirem a parar. Els millors son alguns que fuman a las deu de la nit amb ulleres de sol dintre del bus a les fosques, pot-ser es un ritual tú :D
orique ha escrit:
Ecomobisostrans ha escrit:No ho se ben be. El que esta clar es que si et pot fer fora un empleat tambe ho pot fer un vigilant, per que des del moment que l'empresa determina que aquesta persona "es" un empleat pot fer les mateixes funcions que qualsevol altre. Una altre cosa es que si ni tant sols un empleat de l'empresa et pogues fer fora, llavors tampoc podria un vigilant.
Un vigilant d'una empresa externa no és un empleat de la companyia ferroviària.
Wellcome to Spain amigo!!! Me encanta com las empresas redueixen les sevas plantilles subcontratant gent i s'estalvien diners d'aquesta forma, però els executius i els polítics com son els que més deficit generan mira com no son subcontratats >:( >:( >:( .


La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”