Espectacular troballa al catàleg dels Civia

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
dgtxa
N5
N5
Entrades: 99
Ubicació: Olot

Espectacular troballa al catàleg dels Civia

Entrada Autor: dgtxa » Dilluns 23/04/2007 22:24

Mireu la imatge adjunta (lamento que no es vegi gaire bé).

Jo encara diria més: "em sembla que aquí el traductor i l'encarregat de revisar el text l'han ben pifiat".

Extret del catàleg dels Civia que distribuïen a l'estand de RENFE durant el Saló Internacional del Turisme de Catalunya.

xD xD xD xD
Fitxers adjunts
em_sembla_que_aqui_hi_falta_o_hi_sobra_una_paraula.jpg
em_sembla_que_aqui_hi_falta_o_hi_sobra_una_paraula.jpg (170.31 KiB) Visualitzat 4337 cops



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 23/04/2007 22:41

Parla el professional:

La pífia és de l'encarregat de revisar el text, ja que és qui n'ha de donar la repassada final, tot i que, a vegades, amb les presses no hi ha ningú per part del client que ho faci (sovint ho volen tot per ahir). D'altra banda, el traductor té moltes altres maneres de fer comentaris. Jo, per exemple, si em trobo amb un dubte o hi ha qualsevol aclariment que vull fer, doncs ho faig com a comentari apart en el missatge on lliuro el text traduït adjunt. Un bon traductor ha de considerar el treball que lliura com a producte final. Una altra cosa és si el client decideix retocar-lo pel seu compte.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 24/04/2007 12:13

O tenen un morro que se'l trepitgen o són més burros que fets d'encàrrec.

Aquesta errata ja sortia als fulletons que van repartir pel 150è aniversari de l'arribada del ferrocarril a Granollers, ara fa gairebé tres anys >:(



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dimarts 24/04/2007 12:21

O això o al redactor no l'hi agraden els Civia i com a qüestió personal, doncs ficarà això


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 24/04/2007 20:26

Ostres sí, recordo perfectament aquesta pífia. Mira que és sonada eh!? Es nota que els fulletons són repetits i que no se'ls revisen gaire... Ara que jo havia vist a la memòria d'un projecte de GISA per a FGC on l'estació de Molí Nou com que devien fer servir un traductor automàtic posaven l'estació de "Vaig moldre nou" xD



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dimarts 24/04/2007 21:19

Trenscat ha escrit:"Vaig moldre nou" xD
XD Impresionant



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 24/04/2007 21:43

Per impresionant La Guingueta d'Ix com "el xiriguito de sal" :x

Salut,



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 24/04/2007 21:51

Trenscat ha escrit:Ostres sí, recordo perfectament aquesta pífia. Mira que és sonada eh!? Es nota que els fulletons són repetits i que no se'ls revisen gaire... Ara que jo havia vist a la memòria d'un projecte de GISA per a FGC on l'estació de Molí Nou com que devien fer servir un traductor automàtic posaven l'estació de "Vaig moldre nou" xD
No xerris gaire, Barrote Estopón... :)


;)



Avatar de l’usuari
VladiGB
N5
N5
Entrades: 107

Entrada Autor: VladiGB » Dimecres 25/04/2007 13:07

Hi ha per llogari cadires :) :D

No m'enrecordava pas d'aqueste "Vaig moldre nou" també va ser molt bona. Tot així es una demostració dels "endollats" que hi ha en aqueste vida >:( .


La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero

Avatar de l’usuari
Izo
N6
N6
Entrades: 186
Ubicació: Piera, Montserratí

Entrada Autor: Izo » Dissabte 28/04/2007 17:35

Jordilar ha escrit:Per impresionant La Guingueta d'Ix com "el xiriguito de sal" :x

Salut,
I com dimonis s'hi va arribar, a això?! :x


Cahorniverns, nicarons, magas è garuns

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dissabte 28/04/2007 22:17

La conya ve d'un traductor automàtic que es feia servir per traduïr les pàgines web d'en Bernat al castellà. Entre d'altres perles traduïa, com ja s'ha dit, Bernat per Barrote i Borràs per Estopón...

xD



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”