Retards, avaries i deficiències a TMB

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dissabte 09/12/2006 18:48

Hola:

Hi ha el concepte "defuncio durant el trasllat". A menys que sigui molt "flagrant", es trasllada el pressumpte cadaver i a l'informe es diu que durant el trasllat.... etc, etc.

Es dur, pero cert.

Sal.lutacions:

Serie600



pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » Dissabte 09/12/2006 18:51

Avui sobre les 18:00 la L1 restaba fora de servei l' estació Sant Andreu per una tercera persona.

Suposo que us imagineu que vol dir no? :|


Salutacions.



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dilluns 11/12/2006 19:07

Una rebentada deixa fora de servei la parada de Sants Estació de la L-3 del metro de Barcelona en sentit Canyelles

El Periodico.Cat - edició vespertina
EUROPA PRESS
BARCELONA

Una de les andanes de la parada de Sants Estació de la línia 3 del metro de Barcelona està entollada i fora de servei des de poc abans de les dues del migdia per culpa d'una rebentada en una canonada d'Aigües de Barcelona, segons ha informat Transports Metropolitans de Barcelona (TMB).

L'incident s'ha produït a primera hora del matí i ha provocat endarreriments en el servei des d'aleshores, però aquest migdia l'aigua ha començat a entollar l'andana dels trens que circulen en direcció a Canyelles, i des de les 13.47 hores els combois no paren a l'estació.

Segons TMB, la decisió d'anul·lar la parada és deguda a motius de seguretat, ja que els passatgers podrien relliscar a l'andana per culpa dels bassals. Aigües de Barcelona es farà càrrec dels treballs de reparació, i no està previst quina durada tindran.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 11/12/2006 19:57

De LV:

Cerrado un andén de la línea 3 de metro en Sants por una filtración de agua
11/12/2006 | Actualizada a las 17:54h
Barcelona. (EFE).- El andén de la estación de metro Sants Estació de la línea 3 en dirección a Canyelles está cerrado al público desde las 13.47 horas y los trenes no paran como medida de seguridad por una filtración de agua detectada ayer y que esta mañana se ha agravado, según ha informado TMB.

Pese a todo, la circulación de los trenes no se ha visto afectada en ningún momento.

La filtración se originaba por la rotura de una tubería de la Sociedad General de Aguas de Barcelona y, pese a que ha cortado el suministro para atajar la filtración, se supone que el agua que estaba acumulada bajo tierra ha seguido fluyendo a las instalaciones del metro.

En estos momentos un equipo de limpieza de Metro trabaja para dejar el andén afectado en condiciones para que pueda ser utilizado lo antes posible y diversos equipos de electrobombas extraen el agua acumulada en las zonas bajas de la estación



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimecres 13/12/2006 23:24

Hola:

Aquesta tarde, cap alla les 7 a Sagrada Familia L2 andana direccio Clot (jo anava a Paral.lel) hi havia una noia mig amagada a un costat de la caseta de pladur que hi ha alla (estan construit un ascensor), cuan apareix un noi d'estetica rapera molt exagerada i s'en va cap ella i comença a mig escridasar-la, fent gestos exagerats i encarant-se. Per la "meva" andana pasen dos VJ's, un d'ells amb una bosa TMB de las de portar la recaudacio i s'els quedan mirant. Un d'ells s'avança a mitja andana i (crec, no he vist que ho fes) crida per WT a altre parella que (imagino) estava al vestibul, que baixa per l'andana direccio Clot. La segona parella de VJ?s'en va cap cap el noi que estava assegut al terra i li pregunta (no sento la conversa, pero pels gestos d'ells es el que imagino) que si havia algun problema. El "rapero" des del terra asegut els fa gestos de que no passa res i que els deixin en pau. La cara de la noia (tenint en compte que jo hi era a l'altre andana) era demostrativa de que alla passava algo pero que estava acollonida.

Els VJ's fan indicacions al noi que s'aixeqi del terra i aquest de mala gana ho fa i comença a gesticular en plan "Principe de Bel Air" (que amb Will Smith feia gracia, pero en aquest cas era totalment ridicul). Els que estaven a la "meva" andana fan el gest (bastant ostensible) d'anar cap l'altre costat (per si de cas els problemes) pero els altres els fan indicacio de que tot es correcte.

La parella de VJ's s'allunyan i deixan als nois al seu aire. En aquell moment arriva el metro i no se que van fer despres. Espero que el noi s'acollonis.

Al marge de l'estetica. I que el meu comentari no soni xenofob, pero la parella de "nuvis" (per dir-ho d'alguna manera) eran sudamericans. Sembla esser que es massa habitual que el noi "escridassi" a la noia en aquestas culturas. No es la primera vegada que veig aquesta situacio, no pas al metro, si no al carrer. Dissortadament, es massa "normal". I de las veus s'acaba passant a les mans.

Afortunadament aquesta vegada gracies als VJ's no ha passat res i al noi li han donat un bon ensurt (espero). Aquesta vegada si que he vist que el servei de seguretat ha funcionat. Estic content.

Sal.lutacions:

Serie600



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 14/12/2006 0:56

Sí, sona xenòfob.



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dijous 14/12/2006 5:36

Hola:

Company. Doncs ho sento, pero no es pas la meva intencio. Nomes constato un fet, que dissortadament, les agressions verbals son massa comuns dintre de la comunitat llatinoamericana. No era pas la meva intencio sonar xenofob. Estas molt equivocat si t'ho pensas.

El tema no esta en la pressumta i/o previssible agressio (sigui de la etnia, comunitat, etc, que sigui, aixo no te importancia), el tema esta en que afortunadament gracies a uns VJ's es va poder impedir aixo. Que afortunadament hi havia un servei de seguretat a una andana del metro, cosa que sembla un fet "noticiable" donada la baixa seguretat que hi ha a les instal.lacions. Heus aqui el tema, no pas altres implicacions col.laterals.

Tal vegada si no hagues fet l'esment en el meu missatge a l'etnia o origen de aquesta parella, no hagues passat res. Possiblement.

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 14/12/2006 9:10

mikado ha escrit:-Si la mort és a les andanes (mort natural), els metros no paren en aquella estació i tampoc és necessari certificar allà la defunció sinò que el 061 em sembla que té 45 minuts per reanimar-lo, s'enduen el cos i certifiquen la seva mort en el trasllat a l'hospital.
Ja em direu quina falta fa tancar una andana per que s'ha mort algu. I mes si es de mort natural que no hi ha sang ni res. >:(



Avatar de l’usuari
Hagbard
N4
N4
Entrades: 48
Ubicació: The Carmel & La Verneda

Entrada Autor: Hagbard » Dijous 14/12/2006 9:55

A mi no em sembla xenòfob. Es tracta d'una realitat: els inmigrants venen amb els seus costums. Bons i dolents: porten unes receptes de cuina que estan que t'hi cagues i també duen espectacles metrescos com el que ha descrit el sr. serie600. Com suposo que també van dur els espanyols que emigraren a centreuropa a buscar curro, allà pels cinquantes.
Hi ha de tot al món, però és bo que se'ls recordi que segons quines conductes aqui no son aplicables.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dijous 14/12/2006 10:16

Doncs jo trobo que es una mesura correcte per respecte a la familia i a la persona que s'ha mort. Si a tu set morís un parent al metro, l'últim que t'agradaria veure seria 200 moscons mirant per sobre de les espatlles dels metges si el mort te els ulls oberts o tancats. Crec que aixó també ho pensaran els éssers humans (que no "persones") afectades pel tancament de l'andana.



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 15/12/2006 2:42

Hola:

Aquesta mes que una incidencia es una xorrada. Be te el seu punt d'incidencia, potser de 2on grau.

Aquesta tarde a l'estacio de Paral.lel direccio Pca Espanya el tren que s'ha aturat, el segon vago despres de maquina, cap porta es podia obrir, el que ha fet que el passatge que tenia que baixar alla es quedes amb un pam de nassos tancat. Els que volia entrar hem "emigrat" a altres vagons que si que s'obrien.

A Poble Sec ja s'obrien tots els vagons..... Inclos el "rebel".

Pregunta de premi (El Llop o Denisuko): Aixo pot pasar, que un vago no s'obri (paraula, jo era dels que volia entrar i no hi havia manera, pero la resta de vagons si que s'obrien) i el mes greu, que el motorista no s'adoni de cap manera? (el mes bestia: no ha obert el retovissor de la maquina i ara no recordo si Paral.lel L3 te retrovissor i/ o monitor :fuig )

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 15/12/2006 9:37

Serie600 ha escrit:Hola:

Aquesta mes que una incidencia es una xorrada. Be te el seu punt d'incidencia, potser de 2on grau.

Aquesta tarde a l'estacio de Paral.lel direccio Pca Espanya el tren que s'ha aturat, el segon vago despres de maquina, cap porta es podia obrir, el que ha fet que el passatge que tenia que baixar alla es quedes amb un pam de nassos tancat. Els que volia entrar hem "emigrat" a altres vagons que si que s'obrien.

A Poble Sec ja s'obrien tots els vagons..... Inclos el "rebel".

Pregunta de premi (El Llop o Denisuko): Aixo pot pasar, que un vago no s'obri (paraula, jo era dels que volia entrar i no hi havia manera, pero la resta de vagons si que s'obrien) i el mes greu, que el motorista no s'adoni de cap manera? (el mes bestia: no ha obert el retovissor de la maquina i ara no recordo si Paral.lel L3 te retrovissor i/ o monitor :fuig )

Sal.lutacions:

Serie600
Jo diria que sí que pot passar. Es més, ho he viscut fa anys amb un 3000 i un 4000. El 3000 ens va deixar sense baixar a Lesseps (jo anava a Vallcarca), però quan el meu 4000 començà a marxar de Santa Eulàlia cap a Torrassa sense que poguessim obrir les portes del nostre vagó vaig tirar de l'alarma, li vaig dir al conductor, aquest va obrir i vaig sortir de pressa i sense mirar enrera, no fos que encara em multessin. Algú em va cridar "gràcies" just quan baixava del vagó...


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 15/12/2006 13:52

Serie600 ha escrit:Pregunta de premi (El Llop o Denisuko): Aixo pot pasar, que un vago no s'obri (paraula, jo era dels que volia entrar i no hi havia manera, pero la resta de vagons si que s'obrien) i el mes greu, que el motorista no s'adoni de cap manera? (el mes bestia: no ha obert el retovissor de la maquina i ara no recordo si Paral.lel L3 te retrovissor i/ o monitor :fuig )
Pot passar. A mi em va passar una vegada a Penitents direcció Canyelles. Al meu vagó no se li van obrir les portes i a Vall d'Hebron vaig tenir temps de córrer al maquinista a dir-li-ho i em va contestar que no se n'havia adonat. Tot amb bones formes, eh?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 15/12/2006 14:23

Incident menor, però incident: 13.00 hores, Liceu, andana direcció Canyelles mig a les fosques. I moltes estacions fins a Penitents, amb serradures a terra per la pluja.

El manteniment, senyors, el manteniment! :aaa


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 15/12/2006 22:40

Hola:

Gracies Platanito i Guigui. Jo em vaig quedar amp un pam de nassos, pero estava fora, pero la gent de dintre del vago, podeu comptar.

Pero es que el motorista no s'adona (no hi ha cap indicador) de que aquelles portes no van?. El que es pitjor, no s'adona pel retrovissor o per les cameres, que hi ha gent que mou les palanques pero no s'obren les portes?. Es que aixo es molt bestia.

Aquesta tarde, cap alla les 19:30 estacio HSP (coi, es que es massa llarg, ja sabeu quina estacio) avissen per megafonia que per causa d'una incidencia tecnica, la frecuencia de pas de la L5 estava alterada. Tot i aixo agafo el tren. Al cap d'uns minuts (2 o 3) arrenca sense problemas. A l'arrivar a SF (no Sant Feliu..... xD )l'andana direccio Cornella estava a rebot de gent. Sembla (imagino) que el tren anterior hauria petat i han fet baixar al passatge. Es una suposicio.

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 15/12/2006 23:02

I se suposa que tot això amb 5000s, oi? :(


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 15/12/2006 23:11

Hola:

Doncs no se. El que anava devant meu no se que seria, pero jo anava en un 5000.

El tema de la L3 de les portes que no s'obrien, era un 3000. Que sia dit de pas, foten pena, amb "clapons" de rovellat per totes bandes. Vergonyos, mes pel fet de que fa "cuatre dies" que estan rodant i ja foten fastic. Manca de manteniment.

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 20/12/2006 20:07

Avui la L3 anava només de Canyelles a Liceu i d'Espanya a Zona Universitària
El tram Liceu-Espanya estava sense servei,algú sap perqué?

MISSATGE 500 )))



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 20/12/2006 20:32

Mako448 ha escrit:Avui la L3 anava només de Canyelles a Liceu i d'Espanya a Zona Universitària
El tram Liceu-Espanya estava sense servei,algú sap perqué?
Tot el dia? :D



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 20/12/2006 21:17

Per la tarda segur,ja que a totes les pantalles del metro marcava aquesta incidència.
Ho sento per fer el trajecte Plaça Sants-Espanya agafannt 3 línies de metro!
Si ,n'he afagat 3,pasa algo,és podia anar amb una peró n'he agafat 3 :D



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”