Pàgina 1 de 1

Renfe informa per SMS de les incidències a Rodalies

Publicat: Dimarts 02/10/2007 9:15
Autor: Alex_C4
Ho porten tots els diaris gratuits d'avui; Renfe informa vía SMS de les afectacions al servei de rodalies però a 0,15 SMS, o subscripció gratuita del 15-10 al 31-12. He trucat i he entrat a la web de renfe i en ningun dels dos hi figura res. http://www.20minutos.es/noticia/283869/ ... e/moviles/ què en penseu d'aquest servei? Per mi arriba tard!, dos anys tard, Igual que els trens!

On van a parar els diners?

Publicat: Dimarts 02/10/2007 10:47
Autor: Guigui
Els 15 cèntims per missatge se'ls emporta íntegrament l'operadora de telefonia mòbil o Renfomentadif suca pel servei pèssim que dóna?

Publicat: Dimarts 02/10/2007 11:52
Autor: orique
Diria que és la tarifa estàndard de les operadores per un SMS.

Ja m'ho pensava

Publicat: Dimarts 02/10/2007 12:26
Autor: Guigui
orique ha escrit:Diria que és la tarifa estàndard de les operadores per un SMS.
En principi, també ho suposo, com és el cas de la informació de temps d'espera a les parades del bus de TMB.

Però amb Renfomentadif, sempre tens aquest deix de sospita...

Publicat: Dimarts 02/10/2007 23:29
Autor: josep_serre
Jo ja he utilitzat aquest servei.

Publicat: Dimarts 02/10/2007 23:41
Autor: EUKibo
La gent es quedara sense saldo desseguida. Amb dies de més d'una avaria diaria, fent una mitja d'avaria diària... XD Cada dia els de Renfe et descompten.

Crec que el servei l'hauria de pagar Renfe i així "apechugaría" i intentaria no tenir avaries.

Bon acudit

Publicat: Dimarts 02/10/2007 23:52
Autor: JaMiRo!
EUKibo ha escrit:La gent es quedara sense saldo desseguida. Amb dies de més d'una avaria diaria, fent una mitja d'avaria diària... XD Cada dia els de Renfe et descompten.
S'ha de reconèixer que l'acudit és bo (tristament bo... :'( )! :)

Publicat: Dimecres 03/10/2007 0:14
Autor: victorcasta
EUKibo ha escrit:Crec que el servei l'hauria de pagar Renfe i així "apechugaría" i intentaria no tenir avaries.
El servei ja el paga Renfe. Els 15 cèntims se'ls queda íntegrament l'operadora telefònica.

Publicat: Dimecres 03/10/2007 11:54
Autor: EUKibo
victorcasta ha escrit:
EUKibo ha escrit:Crec que el servei l'hauria de pagar Renfe i així "apechugaría" i intentaria no tenir avaries.
El servei ja el paga Renfe. Els 15 cèntims se'ls queda íntegrament l'operadora telefònica.
Els 15 centims no els paga Renfe, els paga un mateix

Publicat: Dimecres 03/10/2007 19:39
Autor: UT596001
La Generalitat si apliqués un sistema igual per al servei interurbà d'autobús sí ens arrinaríem els usuaris al comptar els milers de supressió d'expedicions o retards infames del servei.

Publicat: Divendres 12/10/2007 18:37
Autor: entfe001
En el cas del sistema iBus de TMB, tu pagues el missatge de petició de dades al 7412 a 15 cèntims i TMB paga a l'operador de telefonia mòbil el cost del missatge de resposta.

Sé que TMB tenia la intenció de fer el sistema totalment gratuït a l'usuari, corrent íntegrament amb les despeses d'enviament, però sembla que no se n'ha sortit. Això sí, si mostres al teu mòbil dos missatges d'error imputables a ells (és a dir, que no hagis entrat un codi inexistent) et paguen 30 cèntims al CAC.

Un altre tema és que les operadores cobrin un mínim de 15 cèntims per a una operació que els hi genera una despesa ínfima...