FGC donarà bitllets gratis a 20000 usuaris

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

FGC donarà bitllets gratis a 20000 usuaris

Entrada Autor: metring » Dijous 29/11/2007 15:18

De L.V.:

FGC compensará a unos 20.000 usuarios con un billete gratis por cada tres pagados

La medida tendrá un coste de cinco millones de euros que la empresa de la Generalitat reclamará a Adif

29/11/2007 | Actualizada a las 14:06h

Barcelona. (EFE).- Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) compensará a unos 20.000 usuarios de la línea Llobregat-Anoia afectados por el incidente de las obras del AVE del con un billete gratis por cada tres utilizados, lo que costará unos 5 millones, que reclamará a Adif.

FGC ha calculado que se ha incrementado en un 30% el tiempo medio que los usuarios de esta línea de Ferrocarrils afectados por el incidente tardan en efectuar su recorrido.

El secretario de Movilidad de la Generalitat, Manel Nadal, ha explicado hoy que, de esta manera, se compensará a los clientes que acrediten haber viajado con FGC y haber hecho transbordo en el metro en L'Hospitalet o con los autobuses del servicio alternativo entre L'Hospitalet-Avenida Carrilet y Europa/Fira.

La campaña de compensaciones empezará el próximo día 3 de diciembre y se alargará hasta un mes después de la fecha de restablecimiento del servicio, que será a finales de febrero o a principios de marzo, después de que durante la última quincena de febrero las obras de reparación del túnel afectado por las obras del AVE ya estén finalizadas.

La compensación se hará con una T-10 de cada tres utilizadas y será proporcional para el resto de títulos de transporte.

Nadal ha señalado que con esta medida se quiere compensar la fidelidad demostrada por los clientes de la línea Llobregat-Anoia, que, pese al incidente con las obras del AVE, que les obliga a hacer transbordo en el metro, siguen viajando con Ferrocarrils.

Según Nadal, el cambio de transporte público que los afectados tienen que hacer es relativamente fácil, por lo que considera que la compensación, que se ha tomado de acuerdo con el comité de usuarios de FGC, es "equilibrada" con la afectación.

El pasado 20 de octubre, las obras de construcción del túnel del AVE en el Gornal provocaron daños en el túnel de FGC, lo que provocó la interrupción de las líneas C-2, C-10 y C-7 de Cercanías de Renfe, entre Bellvitge y Sants, que este sábado recuperarán la normalidad y del servicio de Ferrocarrils entre Plaza España y L'Hospitalet.

Ferrocarrils ha calculado que de aquí a final de año las compensaciones pueden alcanzar entre los 3 y los 3,7 millones de euros y que, cuando se restablezca la normalidad de la línea, pueden superar los cinco millones, que ha de pagar Adif, que es el titular de la línea del AVE.

El presidente de FGC, Joan Torres, ha explicado que para conseguir la compensación sólo hay que depositar los títulos utilizados en un cupón-sobre, en el que se incluirá el nombre, la dirección y el DNI, que se ha de introducir en los buzones especiales que se habilitaran en las estaciones de L'Hospitalet-Av.Carrilet y en la estación de Europa/Fira, o tramitar la compensación mediante la página web de FGC.

Después, Ferrocarrils enviará por correo certificado, al domicilio del usuario, el título de compensación correspondiente.

Hasta el momento, FGC ha recibido 142 reclamaciones: el 15% de las quejas se refieren a la información que se dio en los primeros días del incidente y el 20%, a los retrasos y aglomeraciones del servicio alternativo de transporte.

La Asociación de Promoción del Transporte Público considera que esta medida compensa "lo que realmente se ha sufrido".

Por otra parte, Torres ha dicho que el próximo 18 de enero se pondrá en marcha el ramal de FGC que permitirá a los coches de Seat llegar directamente al puerto de Barcelona.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 29/11/2007 15:47

Aixó que vol dir?Que per cada 3 bitllets de FGC que et compris,l'últim et sortirà de franc?(Sempre i quan la destinació sigui del tram afectat)?

Jo haguès fet que els trajectes d'FGC continuant pagant,peró això sí,amb preu d'1 zona per viatges de 2 zones,de 2 zones per viatges de 3 zones,diguem que descomptant una zona menys,i no hauries fer tot el rotllo aquest de que el bitllet gratuit per aconseguir-lo dónar totes les dades i tot aixó,no m'ha agradat la manera de compensar d'FGC,i no crec que tinguin tantes pèrdues,peró mijor aixó que seguir pagant bitllet.



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dijous 29/11/2007 16:29

i si no has comprat el títol de transport integrat a fgc què? :evil:


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 30/11/2007 9:46

Molt em temo que es tracta d'una bona campanya d'imatge d'FGC de cara als usuaris, però quan truquin a les portes de Renfomentadif per cobrar, sortirà la Fomentòtila en persona per dir-los que s'ho prenguin amb molt d'humor... sense veure un sol duro, és clar.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 06/12/2007 1:33

La compensación se hará con una T-10 de cada tres utilizadas y será proporcional para el resto de títulos de transporte.
Concretament, i segons el prospecte-reclamació que FGC reparteix a Europa | Fira i que obra a les meves mans, les compensacions són les següents (primer figuren els títols emprats i després la compensació oferta):

3 T-10 -> 1 T-10
1 T-50/30 -> 2 T-10
1 T-familiar -> 2 T-10
1 T-mes -> 1 T-10
1 T-trimestre -> 7 T-10
1 T-jove trimestre -> 7 T-10
3 T-pensionista -> 1 T-10
1 T-família nombrosa -> 2 T-10
30 bitllets senzills -> 1 T-10
3 bitllets -> 1 bitllet senzill
Abonaments FGC -> S'allarga un 30% de validesa mentre el servei no funcioni amb normalitat


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 04/02/2008 17:23

Guigui ha escrit: 30 bitllets senzills -> 1 T-10
3 bitllets -> 1 bitllet senzill
Quina diferència hi ha entre bitllets senzills i bitllets?Per qué els diferencià sí segons una noia de FGC de l'estació d'Av.Carrilet eren el mateix,o potser no?
Jo dilluns de la setmana passada vaig estar parlant,i la dona em va dir que m'enviarien un correu al cap d'una setmana(avui l'he de rebre en teoria)per dirigir-me a Pl.Espanya a recullir bitllets de franc(si tinc 15,m'haurien de dónar 5)

Peró no em fio d'aixó de "bitllets" o "bitllets senzills",en teoria hauria de ser el mateix,peró FGC en el paper de compensació diguem que hi diferencià,no seràn els bitllets per discapacitats,minúsvàlids i aquestes coses?



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 04/02/2008 17:44

Mortadel·lo ha escrit:i si no has comprat el títol de transport integrat a fgc què? :evil:
No diu pas que l'hagis hagut de comprar a FGC, sino que acreditis haver estat afectat pel tram tallat. Tant serveixen títols ATM, títols FGC o bitllets senzills.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 04/02/2008 20:09

Si hagués portat tres bitllets combinats FAMSA-FGC m'haguessin compensat amb un altre de cartolina marró? :D
Mako448 ha escrit:
Guigui ha escrit: 30 bitllets senzills -> 1 T-10
3 bitllets -> 1 bitllet senzill
Quina diferència hi ha entre bitllets senzills i bitllets?Per qué els diferencià sí segons una noia de FGC de l'estació d'Av.Carrilet eren el mateix,o potser no?
Jo dilluns de la setmana passada vaig estar parlant,i la dona em va dir que m'enviarien un correu al cap d'una setmana(avui l'he de rebre en teoria)per dirigir-me a Pl.Espanya a recullir bitllets de franc(si tinc 15,m'haurien de dónar 5)

Peró no em fio d'aixó de "bitllets" o "bitllets senzills",en teoria hauria de ser el mateix,peró FGC en el paper de compensació diguem que hi diferencià,no seràn els bitllets per discapacitats,minúsvàlids i aquestes coses?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

josan85
N3
N3
Entrades: 38

Entrada Autor: josan85 » Dilluns 04/02/2008 20:27

S'han copiat de Rodalies Renfe.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 06/02/2008 20:09

josan85 ha escrit:S'han copiat de Rodalies Renfe.
DOncs jo crec que no



Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dimecres 06/02/2008 21:00

Jo vaig agafar a pl:espanya un fulleto que possava aixo de les equivalencies per que et tornin els bitllets, i que tenies que omplir les teves dades i deixaro en unes busties de gornal.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 07/02/2008 19:06

pol ha escrit:Jo vaig agafar a pl:espanya un fulleto que possava aixo de les equivalencies per que et tornin els bitllets, i que tenies que omplir les teves dades i deixaro en unes busties de gornal.

Segons em va explicar la noia que em va atendre a l'stand de la compensació pel tall a l'estació d'AV.Carrilet i em va dir que hi havia dues maneres per rebre la compensació:

1.Omplir totes les dades,ficar-la a la bùstia de l'stand,i t'ho envien per correu certificat al cap d'uns 20 dies en general.

2.SI col.loques nomès el teu nom i cognoms,i el teu e-mail,al cap d'uns 10 dies FGC t'enviarà un correu per poder anar a recullir-ho,avuihe rebut un correu d'FGC,peró resulta que aquest correu posa les mijores a partir d'aquest dissabte(ampliació de frequència,etc..),i no posa res de que haguis d'anar als tres punts d'atenció al client d'FGC(Espanya,Catalunya i Provença),per rebre la compensació,i te'lha dónen allà inmediatament.(Jo amb aquest e-mail que m'han manat,no tinc clar si és el correu que vull o no,peró seogons el hotmail me l'han manat la campanya de compensació :x ).Aquesta opció és mès ràpida peró has de translladar-te a qualsevol dels tres punts d'atenció al client de FGC.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”