Obres Mollet - Papiol

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23727
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Accés complicat a les estacions

Entrada Autor: Guigui » Dijous 17/07/2008 12:57

Ecomobisostrans ha escrit:No hauria estat malament posar un bus substitutori entre Martorell i UAB pels trens que quedin tallats. >:(
Almenys per a la gent que vagi entre Cerdanyola UAB i Rubí, arribarà abans amb FGC que amb qualsevol bus substitutori que cobreixi les estacions, que fan de molt mal arribar des de les carreteres.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dijous 17/07/2008 13:47

También queda la alternativa del A4 de Sarbus (Barcelona-Cerdanyola-Sant Cugat-Rubí-Terrassa) con un bus cada 30 minutos los laborables y cada hora los festivos. Pero en agosto será un bus cada hora de lunes a domingo



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Diumenge 20/07/2008 21:23

Ayer estuve en Cerdanyola-Universitat y por la megafonía oí esto:

-Trenes Martorell-Cerdanyola Universitat-L'Hospitalet efectúan su paso por vía 5
-Trenes Cerdanyola Universitat-L'Hospitalet efectúan su paso por vía 3
-Trenes L'Hospitalet-Cerdanyola Universitat-Martorell efectúan su paso por vía 1



Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Dimarts 29/07/2008 0:41

Habiam si obren Baricentro....



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 29/07/2008 8:37

Les obres sembla que avancen bastant ràpidament. Ahir vaig estar a Castellbisbal, Rubí i Sant Cugat. A més de veure una 333.3 amb vagons tremuja :D vaig poder veure la base d'obres de Rubí (que ha invaït tot el parking de cotxes) amb una 316 crec i alguna altra locomotora de via i obres. Entre Rubí i Cerdanyola-Universitat es circula per via única (per via 2, la del costat mar) mentre l'altra via s'està renovant completament per instal·lar-hi la travessa adaptada a 3 carrils, encara que de moment només es munta rail per a ample ibèric. Pel què vaig veure, s'ha renovat la via 1 de Cerdanyola-Universitat cap amunt (no sé fins on) i de Cerdanyola-Universitat fins a Sant Cugat. De Sant Cugat a Rubí s'hi està treballant actualment, havent-hi trams ja de via renovada i altres que encara no tenen via. Podeu veure una foto de la 333.3 a Sant Cugat amb la nova via al meu bloc: http://trenscatbloc.blogspot.com/2008/0 ... es-de.html



orig440

Entrada Autor: orig440 » Dimarts 29/07/2008 17:08

Però en el tram de mollet poca cosa he vist a part de preparar l'explanada per via doble`.



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dimarts 29/07/2008 17:09




ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dimarts 29/07/2008 17:14

Que vol dir aixo de que Entre Rubí i Cerdanyola-Universitat es circula per via única (per via 2, la del costat mar) mentre l'altra via s'està renovant completament per instal·lar-hi la travessa adaptada a 3 carrils, encara que de moment només es munta rail per a ample ibèric.? Per a que es preveu instalar un tercer carril?? passara l'Ave acas??? o els F.G.C??


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

orig440

Entrada Autor: orig440 » Dimarts 29/07/2008 17:16

Passarà els mercaderies que utilitzin la línia d'alta velocitat per evitar el seu pas per Barcelona, segons tinc entès ;) .



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dimarts 29/07/2008 17:32

Ara es preveu que passaran mercaderies per les vies de l'AVE tambe?? No se con s'ho montaran aquets d'Adif, pero no em pinta gaire be la cosa senyor orig440... :cop :nose


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

orig440

Entrada Autor: orig440 » Dimarts 29/07/2008 17:36

Bueno, mercaderies internacionals, ja que la línia està i estarà adaptada a tràfic mixte, a part, a europa no és tan extrany, vaig llegir per aquí fa temps que en una línia d'alta velocitat alemanya es projectava ficar trens de rodalies.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dimarts 29/07/2008 17:50

Carai noi, si aixo es aixi, hauran de construir unes locomotores molt potents, que agafin una velocitat minima de 250 km/h per no estorbar el pas dels trens Ave. Ara amb la teva aclaracio ja m'es mes razonable la cosa.


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 29/07/2008 21:25

La velocitat mínima de mercaderies serà de 120 km/h, i serà aquest fet el que condicionarà la velocitat dels trens de passatgers, que tot i que el traçat els permetria assolir els 350 km/h, hauran de veure reduïda aquesta per culpa dels mercants.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 29/07/2008 23:47

ferroviario_catalan ha escrit:Carai noi, si aixo es aixi, hauran de construir unes locomotores molt potents, que agafin una velocitat minima de 250 km/h per no estorbar el pas dels trens Ave. Ara amb la teva aclaracio ja m'es mes razonable la cosa.
Bé, per això estan els apartadors i les circulacions nocturnes, com es fa a altres països d'Europa. ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 30/07/2008 10:49

JaMiRo! ha escrit:[Bé, per això estan els apartadors i les circulacions nocturnes, com es fa a altres països d'Europa. ;)
Tot i que a altres països d'Europa no acostumen a posar trens de mercaderies per línies d'Alta Velocitat. De fet, en corredors d'alta demanada, fins i tot hi ha línies segregades per mercaderies i viatgers.

Igualment, mentre en el servei de viatgers ens hem d'enmirallar en Europa, estaria bé que pel transport de mercaderies Europa en conjunt prengués nota dels EEUU. I això significa que si no volem perdre qualitat de transport de viatgers, l'únic camí és tenir dues xarxes el màxim de segregades possibles.
En aquest sentit, a Espanya seria fàcil de fer aprofitant vies tancades com el Santander-Mediterani o la Via de la Plata, a més de posar 4 vies en la totalitat d'altres corredors principals com el Mediterrani, que inclou el Mollet-Papiol del que estem parlant.



orig440

Entrada Autor: orig440 » Dimecres 30/07/2008 16:57

Hi ha instal·lacions i línies europees, com la betuweroute, que és una línia amb ERTMS, adaptada a altes velocitats, i d'ús exclusiu de mercaderies. I a EEUU, el problema és exactament al revés que aquí, falten més trens de passatgers, encara que la xarxa actual no està gens malament, al contrari que aquí a mercaderies, que, a part de falta de trens de mercaderies, són deficients comparat amb Alemanya, EEUU, França, etc... :| .



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dimecres 03/09/2008 13:37

Ayer estuve de nuevo y lo han cambiado desde la última vez que estuve allí:

-Trenes Martorell-Cerdanyola Universitat-L'Hospitalet efectúan su paso por vía 2
-Trenes Cerdanyola Universitat-L'Hospitalet efectúan su paso por vía 5
-Trenes L'Hospitalet-Cerdanyola Universitat-Martorell efectúan su paso por vía 4
trainman ha escrit:Ayer estuve en Cerdanyola-Universitat y por la megafonía oí esto:

-Trenes Martorell-Cerdanyola Universitat-L'Hospitalet efectúan su paso por vía 5
-Trenes Cerdanyola Universitat-L'Hospitalet efectúan su paso por vía 3
-Trenes L'Hospitalet-Cerdanyola Universitat-Martorell efectúan su paso por vía 1



pukyxd
N6
N6
Entrades: 254
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet

Entrada Autor: pukyxd » Dimarts 30/09/2008 22:30

Avui he fet el tram Martorell - Cerdanyola Universitat i he vist que en alguns trams entre Rubí i després de Castellbisbal quan ja s'ha sortit de la via única ja hi ha col·locat el tercer rail. Hi ha força gent treballant per la zona. Esperem que ho enllesteixin ràpid perquè per la pobre gent de Martorell que ha d'anar a la universitat és realment molt conflictiu.

Havia d'agafar un tren que sortia de Martorell a les 9.42 i arribava a les 10.00. El tren que feia aquest servei ha arribat tard i hem sortit per allà les 9.48 i hem arribat a les 10.10. Per tant si tens classe a les 10 per exemple has d'agafar per anar bé el d les 8.42 per arribar a les 9 i poc. Uns horaris dolentíssims vaja.



tren250

Entrada Autor: tren250 » Divendres 24/10/2008 18:11

Les obres estan bastant avançades. La plataforma està quasi feta i es comença el nou viaducte a Mollet ;) igual que s'està fent la desbrossa per l'ave des de barcelona fins a montornès, ja era hora :roll: .



pukyxd
N6
N6
Entrades: 254
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet

Entrada Autor: pukyxd » Dijous 22/10/2009 23:35

En el tram Cerdanyola Universitat fins al triangle del Papiol la via ja està renovada totalment. Tan la catenària i pals de catenària com la via i els talusos. El tercer carril no l'he pogut veure perquè deu estar a la via per on anava jo però ja quasi deu estar perquè fa 1 any ja l'estaven posant.

Algú sap si falta gaire temps perquè tornem als horaris habituals? Perquè realment és llastimós 1 tren a l'hora per anar a Martorell des de l'Autonoma.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”