Nous horaris Rodalies RENFE

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Re: Nous horaris Rodalies RENFE

Entrada Autor: BB9200 » Divendres 29/05/2009 17:07

Es reforça per període estival altre cop:
RENFE refuerza el servicio de Cercanías a las playas de Castelldefels


A partir de este fin de semana, RENFE reforzará el servicio de Cercanías que prestan servicio en las estaciones de Platja de Castelldefels y Garraf, según ha informado mediante un comunicado.

La mejora del servicio pretende dar respuesta al aumento de viajeros que registran estas estaciones durante el periodo estival debido al número de bañistas que acceden a las playas de esta zona. El refuerzo del servicio se mantendrá operativo hasta el 27 de septiembre.

La estación de Platja de Castelldefels se aumentará con 9 trenes diarios más durante los fines de semana, duplicando el servicio durante las tardes respecto al resto del año.

La estación de Garraf contará con 10 nuevos servicios, cinco en horario matinal y cinco durante la tarde, lo que supone un incremento del 27% respecto a la oferta actual.

En total, RENFE ofrecerá 47 trenes de Cercanías diarios en esta estación, con una frecuencia de paso de 30 minutos en hora punta.
De: http://www.adn.es/local/lleida/20090529 ... uerza.html


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 29/05/2009 21:25

Això vol dir que alguns semidirectes passen a fer-hi parada, oi? No costaria massa posar-ho així, tot i que potser volen fer veure, a qui no està tan ficat en el tema, que Renfe hi posa més trens dels que realment hi ha.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Divendres 29/05/2009 22:25

Aquesta modificació d'horaris a la línia de Vilanova ja fa bastants estius que es porta aplicant.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dissabte 06/06/2009 12:47

Algú sap alguna cosa del reforç de freqüències a l'aeroport????

De fet últimament la cúpula renfe de Catalunya ha anat fent visites al bloque técnico de l'aeroport (alguna cosa es porten entre mans) i no dir que les freqüències de pas estan absolutament inflades (d'Estació de França a El Prat de Llobregat 26 minuts!!!!!! el que significa una velocitat comercial real (seguint la trajectòria) de 34,61 Kmh i una velocitat eficaç (en línia recta) de 22,6 Kmh!!!!!

El marge que tenen per a augmentar freqüències és molt elevat considerant que els trens haurien d'anar a 120Kmh de velocitat punta (com a mínim 60Kmh de velocitat comercial)

Veient aquestes dades cada cop em fa més ràbia veure com aquesta empresa es burla i s'aprofita de la pobre gent que no pot permetre's desplaçar-se en un mitjà de transport digne i en el cas de les freqüències i temps de trajecte de la R2 entre el Barcelonès i el Baix Llobregat és insultant. Que l'AVE ja ha arribat i no només no han millorat sinó que han empitjorat aquests mentiders! I mira que només han fet que treure trens de Llarga Distància i 440. Per a quan les millores?



Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dissabte 06/06/2009 12:55

El que fa més ràbia és veure com està a punt d'ésser inaugurada la T1, només es pot arribar amb cotxe i autobús :roll: .
La gent més agafa el tren a Passeig de Gràcia, i la veritat és que les vies estan bastant col·lapsades. I tornaríem al matix de sempre: Manteniment, quadirplicació de vies, augment de la velocitat, millor atenció al client, adaptabilitat i modularitat...
Per arribar a una bona freqüència de temps, es necessita que aquesta línia tingui almenys una via individual per si sola, i no depengui tant de vies com la C2, els Mitjana Distància, els Llarga Distància, el pas per Sants...


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 07/06/2009 1:10

EUKibo ha escrit:Algú sap alguna cosa del reforç de freqüències a l'aeroport????

De fet últimament la cúpula renfe de Catalunya ha anat fent visites al bloque técnico de l'aeroport (alguna cosa es porten entre mans) i no dir que les freqüències de pas estan absolutament inflades (d'Estació de França a El Prat de Llobregat 26 minuts!!!!!! el que significa una velocitat comercial real (seguint la trajectòria) de 34,61 Kmh i una velocitat eficaç (en línia recta) de 22,6 Kmh!!!!!

El marge que tenen per a augmentar freqüències és molt elevat considerant que els trens haurien d'anar a 120Kmh de velocitat punta (com a mínim 60Kmh de velocitat comercial)

Veient aquestes dades cada cop em fa més ràbia veure com aquesta empresa es burla i s'aprofita de la pobre gent que no pot permetre's desplaçar-se en un mitjà de transport digne i en el cas de les freqüències i temps de trajecte de la R2 entre el Barcelonès i el Baix Llobregat és insultant. Que l'AVE ja ha arribat i no només no han millorat sinó que han empitjorat aquests mentiders! I mira que només han fet que treure trens de Llarga Distància i 440. Per a quan les millores?
A part que els trens de l'Aeroport ja no van a l'Estació de França sinó que venen de Sant Celoni (capital de la futura comarca del Baix Montseny) es veuen afectats per les obres de l'Alta Velocitat a la zona de Sant Andreu de Palomar. Per tant, qui pringa més són els que venen del Vallès (Occidental i Oriental) així com del Baix Montseny. I els de més enllà de la Tordera també.

Però no recordava que per a vostè més enllà del Besòs és terra erma sense vida. :roll:



Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Diumenge 07/06/2009 12:42

UT596001 ha escrit:Sant Celoni (capital de la futura comarca del Baix Montseny)
Off-topic: Això és una utopia personal o realment hi ha un projecte per dividir el Vallès Oriental en dues comarques?


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 08/06/2009 0:04

cristian26 ha escrit:
UT596001 ha escrit:Sant Celoni (capital de la futura comarca del Baix Montseny)
Off-topic: Això és una utopia personal o realment hi ha un projecte per dividir el Vallès Oriental en dues comarques?
Crec que fa bastants anys que s'en parla, igualment fa uns anys es parlava de crear (com a adminstració) fins a 14 comarques noves, algunes com ara l'Alta Segarra (Calaf), El Baix Montserratí (Martorell), el Moianès (Moià), la Ribera de Sió (?), ...



Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Dilluns 08/06/2009 22:15

UT596001 ha escrit:
cristian26 ha escrit:
UT596001 ha escrit:Sant Celoni (capital de la futura comarca del Baix Montseny)
Off-topic: Això és una utopia personal o realment hi ha un projecte per dividir el Vallès Oriental en dues comarques?
Crec que fa bastants anys que s'en parla, igualment fa uns anys es parlava de crear (com a adminstració) fins a 14 comarques noves, algunes com ara l'Alta Segarra (Calaf), El Baix Montserratí (Martorell), el Moianès (Moià), la Ribera de Sió (?), ...
D'acord :ok


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 15/06/2009 23:44

Se'ns va passar, però ahir, va haver canvis d'horaris de les línies de Rodalies, excepte els de la 3, que han canviat avui mateix.



Pe Jorba
N6
N6
Entrades: 205

Entrada Autor: Pe Jorba » Dimarts 16/06/2009 10:53

"Se'ns va passar", escriu Metring. Però no. Metring ha donat una informació que encara no he sabut veure als periòdics d'informació general. Gràcies pels vostres reculls de premsa que ens permeten d'estar al dia de tota l'actualitat ferroviària.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 16/06/2009 12:14

No, si no han posat res enlloc, tens raó, ho he sabut pels panells d'horaris de Sants, a on a sobre, han posat una etiqueta grossa dient "Nous horaris".



Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Dimarts 16/06/2009 20:32

El dissabte pasat mentre era a l'estació de El Vendrell per grabar el tren de la AZAFT que anaba fins Martorell, la sra. encarregada de vendre els bitllets va sortir a las andanes per cambiar els fulletons dels horaris(per cert u va fer queixansa, feia molta calor) i aquí al final de la C-4 sud tot segeix igual que sempre, horaris inamovibles. :?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 16/06/2009 22:09

En el cas de la C2 sud, com és habitual en la època, es fan més parades a Garraf i a Platja de Castelldefels, però ja està.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 16/06/2009 22:33

La veritat que no sé per qué gasten tinta i fuklls amb nous horaris a la C1,C4 i C7,sí són els mateixos!

Per cert,que a l'estiu ja podien allargar els Vilafranca a Sant Vicenç de Calders,i posar un tren cada 30 minuts(20-40 els dissabtes i festius)tots els dies a la setmana.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dimarts 16/06/2009 23:17

En la C7 sí que hay cambios, concretamente en sábados, domingos y festivos. A partir del próximo fin de semana quedarán suprimidos los siguientes trenes:

-Todos los cercanías Cerdanyola Universitat-L'Hospitalet
-Todos los cercanías L'Hospitalet-Cerdanyola Universitat
-El segundo cercanías Martorell-L'Hospitalet
-El penúltimo cercanías L'Hospitalet-Martorell



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 16/06/2009 23:34

trainman ha escrit:En la C7 sí que hay cambios, concretamente en sábados, domingos y festivos. A partir del próximo fin de semana quedarán suprimidos los siguientes trenes:

-Todos los cercanías Cerdanyola Universitat-L'Hospitalet
-Todos los cercanías L'Hospitalet-Cerdanyola Universitat
-El segundo cercanías Martorell-L'Hospitalet
-El penúltimo cercanías L'Hospitalet-Martorell
Tan buits anaven els que acaben a Cerdanyola Universitat els caps de setmana per treure'ls?

Ho trobo lógic per lo de la baixa demanda,i així s'estalvien maquinistes,peró lo lamentable és que treguin un tren per sentit entre Cerdanyola i L'Hospitalet,encara que jo aquests L'Hospitalet-Cerdanyola Universitat els hauria convertit en Hospitalet-Terrassa o fins i tot a Manresa,que les freqüències de la C4 nord els caps de setmana són una mica lamentables.

Per cert,quan tornarà a haver-hi tren cada 30 minuts entre Cerdanyola Universitat i Martorell?Tan dura les obres aquestes,i els caps de setmana tornaria a veure el tren cada e30 minuts a Martorell,o amb l'escusa del canvi d'horaris seguirà d'una hora?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 28/09/2009 18:29

A Sants he vist que tot just avui, han entrat en funcionament nous horaris de les línies C2 i C7 de Rodalies.



Avatar de l’usuari
Tony M. Nyphot
N6
N6
Entrades: 221

Entrada Autor: Tony M. Nyphot » Dilluns 28/09/2009 21:04

I quins canvis hi ha, si és que n'hi ha, respecte els anteriors?


And now for something completely different...

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dilluns 28/09/2009 21:10

Suposso que a la C2 menys trens pararan els diumenges a Garraf i Platja de Castelldefels. Hem sembla que a l'estiu els Sant Vicenç C - EDF paraven a primera hora de la tarda a aquestes dues estacions



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”