El AVE y la Sagrada Familia

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23218
Ubicació: Fabra i Puig

Amb una mica de ketchup?

Entrada Autor: metring » Dijous 21/10/2010 11:26

"Paladean"? Que l'han tastat?? :x



Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Dijous 21/10/2010 11:39

Em sembla que el torró de Dovelles és més dur que el d'Alacant... :) xD



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23218
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 21/10/2010 11:42

uriol108 ha escrit:Em sembla que el torró de Dovelles és més dur que el d'Alacant... :) xD
Doncs acabarien :cunao :riure

Vaaa, :topic



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 21/10/2010 12:21

jaezcurra ha escrit:La afinada ejecución hasta ahora de la galería, reconocida incluso por la Sagrada Família y la Unesco [...]
Sé de primera mà i de font fiable que la darrera part de la frase no és veritat. Ho hauran fet amb més o menys exactitud (en això no hi entro perquè no hi entenc), però a la Sagrada Família estan que trinen amb la potineria i la manipulació informativa d'Adif. I tres quarts del mateix passa amb la Pedrera.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Vilarrubla
N8
N8
Entrades: 673
Ubicació: Urgell(et)

Entrada Autor: Vilarrubla » Dijous 21/10/2010 13:19

Guigui ha escrit:
jaezcurra ha escrit:La afinada ejecución hasta ahora de la galería, reconocida incluso por la Sagrada Família y la Unesco [...]
Sé de primera mà i de font fiable que la darrera part de la frase no és veritat. Ho hauran fet amb més o menys exactitud (en això no hi entro perquè no hi entenc), però a la Sagrada Família estan que trinen amb la potineria i la manipulació informativa d'Adif. I tres quarts del mateix passa amb la Pedrera.
Els del patronat manipulen, els d'adif manipulen... tot queda en família.


El que trobo dolç a tu t'amargue.

Avatar de l’usuari
carles10000
N6
N6
Entrades: 210
Ubicació: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram

Entrada Autor: carles10000 » Dijous 21/10/2010 19:05

lo important es que no caigut la sagrada familia ni aquestes idees catastrofistes,suposo que no vindra de dos milimetres, i aixo de que me han dicho,que decian y que oian res de res, a mi tambe en el seu temps hem van dir alguna frikada sobre el tunel entre la torrassa i sants en que era molt catastrofista i tambe de moltes bones fonts i s´ha demostrat que tambe era mentida,tot plegat ha sigut una absurda batalla politica entre el PSOE i el PP en que algu tenia que fer de botxi(el patronat de la sagrada familia),recordem que aquest traçat el va pactar el PP,PSOE i CiU en el 2002, partits(PP i CiU) que fa uns mesos van fer una proposta de llei no vinculant per parar cautelament les obres, jo de veritat pasaria pagina en aquesta bojeria tan politica i mediatica que ha durat aquest anys, i mirar que ens agradi o no el tunel esta fet no ha pasat res perque no tenia que pasar res,i quand acabin les obres de Ave a veure si els politics es posen igualment les piles i fan el mateix enrenou tant amb les rodalies i Mitja distancia i fer una xarxa a l'atura de quansevol ciutat europea.....
salutacions!



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 21/10/2010 23:26

carles10000 ha escrit:i aixo de que me han dicho,que decian y que oian res de res
El que vaig sentir va ser de primera mà d'alts representants d'una part directament implicada. No dic més perquè forma part del codi deontològic de la meva professió. Així que una mica de respecte, que sé perfectament què em dic.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
carles10000
N6
N6
Entrades: 210
Ubicació: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram

Entrada Autor: carles10000 » Divendres 22/10/2010 2:03

Guigui ha escrit:
carles10000 ha escrit:i aixo de que me han dicho,que decian y que oian res de res
El que vaig sentir va ser de primera mà d'alts representants d'una part directament implicada. No dic més perquè forma part del codi deontològic de la meva professió. Així que una mica de respecte, que sé perfectament què em dic.
disculpam no era la meva intencio faltarte al respecte, pero suposo que com tot en la vida trovar dos punt de vista iguals es molt dificil, que no hagi anat al milimetre la tuneladora suposo que no,pero els fets son els fets i la sagrada familia esta encara de peu,que hi ha que fer un seguiment pero jo, no t´ho nego, pèro tambe es veritat i tenim que reconeixer que s´ha fet un gran massa amb aquesta obra,tant per politics,arquitectes,periodistes,i et parlo com un ciutatà que s`ho mira desde la barrera, jo crec que hi ha que pasar pagina y esperar que la inagurin a temps
una salutació!



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 22/10/2010 9:33

Cap problema, disculpes acceptades.

Quant a la desviació, no van ser mil·límetres sinó força més. I el que es diu des de la Sagrada Família no és que caigui, però que hi ha una sèrie de variables que no s'han tingut en compte. A partir d'aquí, ja no sé res més concret ja que és l'única cosa objectiva que he sentit dir; no estic dient que no se n'hagin dit altres, ni estic donant la raó a ningú.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dilluns 25/10/2010 11:55

Per que la gent que viu ha Barcelona s'ha preocupat molt per el túnel del AVE per la Sagrada família i ningú s'ha queixat dels túnels de la futura línia nou :nose :| :?


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23218
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 25/10/2010 11:59

trensmat ha escrit:Per que la gent que viu ha Barcelona s'ha preocupat molt per el túnel del AVE per la Sagrada família i ningú s'ha queixat dels túnels de la futura línia nou :nose :| :?
Home, és difícil que pugui passar res, amb els túnels tant profunds que té aquesta línia.



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dilluns 25/10/2010 12:09

Tampoc es van queixar quant es van construir els túnels del les línies L5 i L2 per sota de la sagrada família :?


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

evody
N6
N6
Entrades: 184

Entrada Autor: evody » Dilluns 25/10/2010 12:15

Y si lo hicieron nadie los escucho. La diferencia es que ahora hay una serie de politicuchos azuzando a los parroquianos para sacar votos

Y si,casi nadie se acuerda de la existencia de los tuneles de metro, construidos con menos miramientos, que estos si, generan unas vibraciones que no veas.



Avatar de l’usuari
carles10000
N6
N6
Entrades: 210
Ubicació: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram

Entrada Autor: carles10000 » Dimarts 02/11/2010 10:01

Lo de aquesta gent es obsessiu,jua,jua,jua,jua,jua,jua......
Imatge
Properes pancartes:
"VOLEM EL LITORAL PEL LITORAL"
"VOLEM LA SAGRADA FAMILIA PEL LITORAL"
Sense comentaris.....
:) :) :) :) :) :) :) :) :)



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 02/11/2010 10:11

No és obsessiu, és una gràcia aprofitant aquell mantra. Que, per cert, la trobo ben encertada com a toc humorístic.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Vilarrubla
N8
N8
Entrades: 673
Ubicació: Urgell(et)

Entrada Autor: Vilarrubla » Dimarts 02/11/2010 18:50

Si és força graciós, però també un poc obsessiu.

Jo posats a reclamar coses pel litoral, reclamaria el meu habitatge pel litoral, així tindria vistes al mar. Potser és el que els hi passa als veïns de la SF i realment el que voldrien és tenir un habitatge a primera línia de mar i només volen putejar-los per enveja.


El que trobo dolç a tu t'amargue.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 30/11/2010 23:28

http://www.avui.cat/noticia/article/1-t ... erill.html

Geòlegs catalans reiteren que la Sagrada Família “no corre cap perill”

Asseguren que les obres eren perfectament “viables” setmanes després que la tuneladora hagi passat pel costat del temple
Afirmen que la modificació del sòl ha estat “gairebé inapreciable”


30/11/10 17:52 - BARCELONA - Europa Press

El Col·legi de Geòlegs de Catalunya (Colgeocat) ha reiterat que la construcció del túnel del TAV al costat de la Sagrada Família s'ha realitzat d'acord amb la previsió, fet que garanteix que la basílica d'Antoni Gaudí “no corre cap perill”.

El president del Colgeocat, Joan Escuer, ha assegurat en un comunicat, setmanes després que la tuneladora Barcino hagi passat al costat del temple, que això demostra que les obres eren perfectament “viables”.

Escuer ha recordat que van redactar un informe a petició del patronat de la Sagrada Família -molt crític amb la perforació del túnel del TAV sota el subsòl del carrer Mallorca- en què es van identificar “certes incerteses”, però que eren solucionables si s'aplicaven les mesures adequades.

Per aquesta raó, els geòlegs van suggerir ampliar la campanya de sondejos i dissenyar un model geològic en 3D que, juntament amb l'aplicació de tècniques avançades geològiques i geofísiques i la construcció d'una pantalla de protecció al costat dels fonaments de la Sagrada Família, ha servit per afirmar que la modificació del sòl ha estat “gairebé inapreciable”.

El president del Colgeocat matisa que el seu posicionament és aliè a divergències polítiques i que s'han “cenyit a qüestions purament tècniques”.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
carles10000
N6
N6
Entrades: 210
Ubicació: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram

Entrada Autor: carles10000 » Dimarts 19/04/2011 11:35

Incendi intencionat a la Sagrada Familia........
http://www.elperiodico.com/es/noticias/ ... dio-978504
Menys mal que el tunnel de l'Ave esta fet que si no els de sempre ja l'haguesin montat......
:o :o :o :o :o :o :o :o :o



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23218
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 19/04/2011 11:44

I no hi ha cap desallotjament al metro, per allò del fum, el dispositiu dels bombers, etc.?

Edito: De moment, ja he escoltat a Catalunya Informació que està tallat el carrer Provença entre Sardenya i Marina.



Avatar de l’usuari
carles10000
N6
N6
Entrades: 210
Ubicació: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram

Entrada Autor: carles10000 » Dimarts 19/04/2011 12:30

metring ha escrit:I no hi ha cap desallotjament al metro, per allò del fum, el dispositiu dels bombers, etc.?

Edito: De moment, ja he escoltat a Catalunya Informació que està tallat el carrer Provença entre Sardenya i Marina.
segons els matins de tv3 no s'ha desallotjat el metro i la boca de metro de Sardenya-Provença oberta,l'incendi ha sigut a la cripta i no afecta al servei de metro i funciona amb normalitat



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”