Quines són les estacions menys recomanables del metro?

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
sirhall
N3
N3
Entrades: 28

Quines són les estacions menys recomanables del metro?

Entrada Autor: sirhall » Dilluns 19/05/2008 18:11

Hola,

Malgrat que ensurts ens en poden donar a tot arreu, és evident que hi ha barris més agradables que altres i per tant, estacions de metro on hi ha una presència més elevada de gent poc recomanable (carteristes,bandes, yonkis, etc)
Moltes vegades hem sentit que si tal barri és això o tal altre és allò, per això m'agradaria que vosaltres, que heu estat en moltes estacions de metro diguéssiu si hi ha alguna en concret a evitar.

I aprofitant que he obert aquest tema, aprofito per fer una pregunta relacionada. Resulta que mai he agafat la línia 11 i m'agradaria anar a Can Cuiàs, que pel poc que he vist a fora l'estació hi ha verd i està en un turonet, però no sé si aquella zona és normal o pel contrari, no és gaire agradable... ja que està a prop de Ciutat Meridiana i diuen que hi ha molta inseguretat allí. Vosaltres hi heu estat? Com està la cosa?

Salut.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3951
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dilluns 19/05/2008 19:20

Jo he estat a la de Torre Baró i el dia que vaig estar-hi, no se si perquè era diumenge a les 5 de la tarda, estava deserta gairebe... No et puc dir gaire sobre estacions de Metro, les vegades que vaig a Barcelona en un any es poden comptar amb els dits d'una ma. xD


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 19/05/2008 19:57

La quantitat d'estacions perilloses que hi ha a la renfe ja és flipant.

Un dissabte a les 21-22 de la nit,ús aconsello no agafar el tren a Sabadell Centre o Sabadell Sud per qué simplement allò està ple de 'nengs',que van o tornen de festa i hi hagut baralles greus a l'estació de Sabadell Sud.

Algunes estacions com la mateixa Torre Baró,Montcada Birfucació,Montcada Santa Maria,Castellbisbal,El Papiol i moltes altres mès no és gens aconsellable esperar el tren a la nit,peró algunes com Birfucació,Torre Baró,Castellbisbal,El Vendrell o algunes mès ni de dia simplement pel tipus de gent que hi ha esperant a l'estació.

Respecte al metro,jo diria Verndeda de la L2,Sant Roc també he sentit que és una mica conflicitiva.De la L4 Besòs,Besòs Mar esperar en aquestes estacions et fa una sensació de por,o Baró de Viver,Trinitat Vella per la poca gent que hi puja,o Bellvitge per la zona conflictiva.O també a la mateixa L1 no m'agrada massa l'ambient de l'estació de Can Serra i La Florida.

També Gornal per la nit no seria aconsellable anar-hi,de dia ja fa una mica de por,i jo he arribat a sentit 'veus extranyes',en aquesta estació,i a la plaça de dalt per fer el transbordament amb renfe és travessa en un plis peró la gent que hi ha en aquella plaça,a vegades he sentit que em deien algo en vei baixa,peró jo vaig sempre de pressa per no pedre el transbordament amb la renfe.No ús aconsello que feu el transbord renfe-fgc a gornal per la nit.

On hi ha mès a la zona 1 diria que és al tram,sobretot al trambesòsn,esperar un tranvia a Central Tèrmica,Can Llima,i les estacions de la T5 entre Gorg i Glòries no són gaires aconsellables per esperar al tranvia.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dilluns 19/05/2008 20:42

Mako448 ha escrit:les estacions de la T5 entre Gorg i Glòries no són gaires aconsellables per esperar al tranvia.
Doncs jo he esperat el tramvia a Espronceda un munt de vegades i no he vist res estrany ni res que em pugui fer sentir insegur. Les que hi han entre Espronceda i Glòries tampoc les veig pas insegures.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dilluns 19/05/2008 21:01

La línia 11 generalment no m'agarada massa, la gent fuma als metros, i pel que fa el conductor anar de una cabina a l'altre rapidament tambe deu volger dir que nolt segur no es.Gornal tampoc ocm han dit, avinguda el carrilet tampoc, i no en se masses més.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dilluns 19/05/2008 22:22

Mako448 ha escrit:La quantitat d'estacions perilloses que hi ha a la renfe ja és flipant.

Un dissabte a les 21-22 de la nit,ús aconsello no agafar el tren a Sabadell Centre o Sabadell Sud per qué simplement allò està ple de 'nengs',que van o tornen de festa i hi hagut baralles greus a l'estació de Sabadell Sud.
Per sort últimament s'ha reforçat bastant la seguretat a l'estació de Sabadell-Sud i com a mínim hi han 4 parelles d'agents de seguretat qualsevol dissabte cap a les 22-23h. És cert que fins fa poc l'estació era bastant perillosa els divendres i dissabtes cap aquesta hora.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5706
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 19/05/2008 22:48

aim ha escrit:
Mako448 ha escrit:les estacions de la T5 entre Gorg i Glòries no són gaires aconsellables per esperar al tranvia.
Doncs jo he esperat el tramvia a Espronceda un munt de vegades i no he vist res estrany ni res que em pugui fer sentir insegur. Les que hi han entre Espronceda i Glòries tampoc les veig pas insegures.
De fet, la Verneda era, fa pocs mesos, el tercer barri amb menys atracaments (dels seixanta-i-tants o setanta-i-tants que composen Barcelona), segons les estadístiques.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
sirhall
N3
N3
Entrades: 28

Entrada Autor: sirhall » Dilluns 19/05/2008 22:57

Dels killos/lolailos/nengs de Sabadell ja me'n havien parlat...

Baró de Viver suposo que sortir sota el nus de la trinitat de nit té que acollonir bastant... quan Catalunya sigui com els EUA i es puguin portar armes a sobre hi faré una visita. :)

I de Can Cuiàs ningú en sap res? Llavors serà qüestió de probar...



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 19/05/2008 22:59

sirhall ha escrit:... quan Catalunya sigui com els EUA i es puguin portar armes a sobre hi faré una visita. :)
Més aviat al revés, ja que la probabiltat de que t'enganxi algú que la sàpiga manegar amb més destresa serà força elevada.

:topic


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dimarts 20/05/2008 10:57

Mako448 ha escrit: Bellvitge per la zona conflictiva.O també a la mateixa L1 no m'agrada massa l'ambient de l'estació de Can Serra i La Florida.

També Gornal per la nit no seria aconsellable anar-hi
:avall

Visca el prejudici!



RodalinesCatalanes
N4
N4
Entrades: 59

Entrada Autor: RodalinesCatalanes » Dimarts 20/05/2008 14:52

Bé, segur que la policia (Mossos, Pol.Nac.,Guard.Urbana ?) deu tenir les
estadístiques de conflictivitat, delinqüència a la xarxa de metro/tramvia/rodalies.
Quan veus massa sovint guàrdies de seguretat en algun tram, és que alguna
cosa cou.

Tinc la sensació que a diferència dels noms que s'han dit aquí, les més
conflictives serien Sants Estació (Metro+Rodalies) i les estacions de
Pça Catalunya.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 20/05/2008 14:57

RodalinesCatalanes ha escrit:Tinc la sensació que a diferència dels noms que s'han dit aquí, les més conflictives serien Sants Estació (Metro+Rodalies) i les estacions de Pça Catalunya.
Curiosament, les que concentren més guiri per metre quadrat. Ja sabeu, aquells espècimens a qui pixar, emborratxar-se i fer l'imbècil en públic per Barcelona surt de franc.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Dimarts 20/05/2008 20:47

Referent a l'estació de Moncada Bif que s'ha comentat, jo hi he esperat el tren molt dies a les 22h, en laborable aixo si, i sempre estat molt tranquil. Els divendres ja es diferent...



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimarts 20/05/2008 22:25

Des de que m'he passejat amb certa assiduïtat per Bellvitge, Sant Adrià, el Fòrum i la Trinitat (en algun cas de nit i de matinada fins i tot) la meva percepció d'aquests barris ha canviat bastant...

Potser no són barris per anar empolainats i enjoiats de dalt a baix, però no té per què passar-te res...



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 21/05/2008 11:31

jo on pateixo més per la meva cartera és a Catalunya, Diagonal o Verdaguer....a Verneda hi baixo i pujo tot sovint i mai m'hi he sentit més insegur que a Lesseps, Guinardó o Vilapicina...


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 21/05/2008 14:21

Mortadel·lo ha escrit:jo on pateixo més per la meva cartera és a Catalunya, Diagonal o Verdaguer....a Verneda hi baixo i pujo tot sovint i mai m'hi he sentit més insegur que a Lesseps, Guinardó o Vilapicina...
Es més fàcil resultar agredit a pl. Catalunya o la Rambla que a qualsevol barri de la "banlieue".

Per cert, a Sant Ildefons també es pot sortir al carrer de nit. Es el que tenen els barris residencials, que la gent ha de treballar durant el dia i de nit acostuma a dormir...


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”