Reforços de Renfe, per què no se'n fan?

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Reforços de Renfe, per què no se'n fan?

Entrada Autor: metring » Diumenge 07/12/2008 23:51

Enceto aquest fil per parlar d'un problema del que se'n parla de tant en tant en algun que altre fil: la necessitat d'augmentar la capacitat de trens, ja no parlo de més freqüències, quan hi han aconteixements que mouen molta gent, com per exemple, aquests dies en que es celebra una fira medieval a Vic, a la qual avui hi hem assistit. Els trens no donàven abast de tanta gent que anava i venia, sobretot a la tarda, i dic jo si en aquests casos, els ajuntaments de les ciutats parlen amb Renfe o no d'augmentar o no els cotxes de les composicions dels trens, o és que l'empresa no fa res, perquè no puc entendre la manca de previsió, a l'hora de celebrar aquests actes multitudinaris, i més sabent que el dia abans, en el cas que comento, ja es sabia que havien retencions a les carreteres degut a la gran afluència de visitants :nose



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 08/12/2008 0:12

Renfomentadif només viu de cara a dues coses: l'entorn immediat dels fastuosos despatxos oficials dels seus senyorets capitosts, que dóna la casualitat que es troben a Madrid, i l'enveja del món mundial, l'AVE. La resta no existeix, i si ho fa, és perquè és una nosa amb la qual han de complir perquè hi ha alguna refumuda llei que els hi obliga.

Aleshores, per què s'haurien de molestar per les reclamacions de quatre pagerols de províncies?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dilluns 08/12/2008 0:27

metring ha escrit:Enceto aquest fil per parlar d'un problema del que se'n parla de tant en tant en algun que altre fil: la necessitat d'augmentar la capacitat de trens, ja no parlo de més freqüències, quan hi han aconteixements que mouen molta gent, com per exemple, aquests dies en que es celebra una fira medieval a Vic, a la qual avui hi hem assistit. Els trens no donàven abast de tanta gent que anava i venia, sobretot a la tarda, i dic jo si en aquests casos, els ajuntaments de les ciutats parlen amb Renfe o no d'augmentar o no els cotxes de les composicions dels trens, o és que l'empresa no fa res, perquè no puc entendre la manca de previsió, a l'hora de celebrar aquests actes multitudinaris, i més sabent que el dia abans, en el cas que comento, ja es sabia que havien retencions a les carreteres degut a la gran afluència de visitants :nose
Jo des de casa veia la monumental embussada que hi havia a la C17 (visc a uns 700 metres), i pensava el mateix que tu. Si la meitat de la gent que hi ha anat amb cotxe, ho hagues fet amb tren, si Renfe hagués posat serveis especials d'alta capacitat, per exemple, trens com les 450/451, haurien ajudat a minimitzar una mica aquest embús, però no, ells erre que erre, amb les 440R i 447, i el que és més greu, en simple, haurien ajudat a minimitzar l'embús, que jo des de casa veia com uns 3 km, parats, sentit BCN. A part, les obres que es fan, a Tona (construcció tercer carril), Centelles, i La Garriga, no ajudaven gaire.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Divendres 19/12/2008 12:49

Renfe, en lugar de tanto civia de las narices, deberia haber diseñado y construido nuevas unidades de tipo 450, para tener mayor capacidad de viageros, de esta manera, y mejorando un poquitito los horarios de paso, no habria tanta gente que tiene que ir como sardinillas enlatadas!


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

visir5704
N5
N5
Entrades: 155

Entrada Autor: visir5704 » Divendres 19/12/2008 12:56

La resposta a tot plegat és ben fàcil, cada cop que hi ha la possibilitat de que el tren demostri la seva utilitat, això no passa, i no sembla casualitat.


DIA CERRADO, este ordenador se apagará de forma AUTOMATICA a la hora establecida.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 19/12/2008 13:01

Doncs és veritat, una nova sèrie de trens de dos pisos, hauria estat tot un encert!!!!



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 02/01/2009 0:53

Avui he anat a Vic, i el rodalies que acaba a la capital osonenca a les 17.19, amb sortida d'Hospitalet a les 15:38, s'ha realitzat amb una doble de 440R, resulta que el tren anava ben buit, amb prou feines hi havien 50 viatjers entre totes dues unitats, que eren la 440R 205M i 440R 227M. Fins i tot un empleat de neteja li ha demanat a un interventor si sabia perquè ho havien fet avui, paraules de l'interventor a l'empleat: "Estos de Hospitalet, que no la habran querido cortar" (o alguna cosa així ha dit), queixant-se perquè no ho feien el dia del mercat medieval, i l'interventor, li diu, "dimelo a mi" (suposo que aquell dia li deuria tocar anar a una composició simple enllaunat).
Hi ha coses que no entendré mai. :martell1


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

tren250

Entrada Autor: tren250 » Dissabte 03/01/2009 13:07

Mentres a d'altres paÏssos tenen trens de 2 pisos per rodalies, regionals i alta velocitat, aquí som tan brètols com contractar civies amb falta evident de places.
No seria gens difícil contractar ni encara que sigui trens de 2 pisos només per rodalies, perquè la demanda no és baixa.
Alstom, Bombardier, Siemens, Talgo... Totes poden oferir trens de 2 pisos, amb les seves avantatges de estalvi de manteniment. Però sembla que no agradi a renfe... :roll: .
Però perquè la gent agafés el tren tindria que ser un servei de qualitat, no excessivament car, amb bona freqüència i adaptat a la demanda. I ara mateix cap d'aquestes coses es compleix. Almenys aquí a Barcelona.
Ahir vaig veure una cola monumental a la C17 a Ripoll en direcció a les pistes d'esquí. Bé, doncs la 447 en doble que jo anava estava quasibé buida. No cal dir els motius :( .



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 05/01/2009 0:03

tren250 ha escrit:Alstom, Bombardier, Siemens, Talgo... Totes poden oferir trens de 2 pisos, amb les seves avantatges de estalvi de manteniment.
Ah, sí? Quin model fa Talgo, concretament?
tren250 ha escrit:Ahir vaig veure una cola monumental a la C17 a Ripoll en direcció a les pistes d'esquí.
I el RACC ja té eines per desenganxar els cotxes de l'asfalt? :x


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 05/01/2009 0:46

Guigui ha escrit:
tren250 ha escrit:Alstom, Bombardier, Siemens, Talgo... Totes poden oferir trens de 2 pisos, amb les seves avantatges de estalvi de manteniment.
Ah, sí? Quin model fa Talgo, concretament?
El model és el Talgo 22. He trobat aquesta notícia que data del 2006 sobre un contracte de Talgo amb els ferrocarrils finesos (VR) però no he pogut trobar fotografies reals d'aquest model.



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dilluns 05/01/2009 0:48

Guigui ha escrit:
tren250 ha escrit:Alstom, Bombardier, Siemens, Talgo... Totes poden oferir trens de 2 pisos, amb les seves avantatges de estalvi de manteniment.
Ah, sí? Quin model fa Talgo, concretament?
tren250 ha escrit:Ahir vaig veure una cola monumental a la C17 a Ripoll en direcció a les pistes d'esquí.
I el RACC ja té eines per desenganxar els cotxes de l'asfalt? :x
1: El Talgo 22.

2: :riure :riure :riure :riure



Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Divendres 09/01/2009 15:23

Les actuals 451, quin n'és el fabricant? Trobo que és un trasto massa voluminós i amb poca competitivitat per a serveis de Rodalia en línies amb moltes estacions a poca distància. :?


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Divendres 09/01/2009 23:55

cristian26 ha escrit:Les actuals 451, quin n'és el fabricant? Trobo que és un trasto massa voluminós i amb poca competitivitat per a serveis de Rodalia en línies amb moltes estacions a poca distància. :?
Pot ser que fos Alsthom?? El problema es que a la C2 van bé per la gran demanda que hi ha, perquè en quant a arrencada/velocitat, però això dubtu que els de la RENFE s'ho pensin molt...


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 09/01/2009 23:58

cristian26 ha escrit:Les actuals 451, quin n'és el fabricant? Trobo que és un trasto massa voluminós i amb poca competitivitat per a serveis de Rodalia en línies amb moltes estacions a poca distància. :?
Em penso que el fabricant en el seu dia era, com en la majoria d'UT's de Renfe, CAF, Siemens, i no sé si també Alstom. Una 450 en simple hauria anat molt bé els dies del mercat medieval de Vic, de fet, l'altre dia com vaig dir, van posar una doble de 440R, per a 50 persones el dia d'any nou.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 10/01/2009 0:27

cristian26 ha escrit:Les actuals 451, quin n'és el fabricant?
Gec-Alsthom, actualment Alstom; i Caf. No sé si conjuntament, o cada una va fabricar un lot diferent.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dissabte 10/01/2009 16:37

Jo ho deia perquè recordo veure a dins plaques que ficava Alsthom, però ara que recordo, antigament pot ser que a fora fiquès amb lletres negres CAF?


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 03/04/2009 19:23

Doncs ara comencen a fer-ne!! :plas

http://www.osona.com/index.php?seccio=n ... e&id=13111

Renfe posa un tren especial amb motiu del Mercat del Ram

Renfe incrementarà l’oferta habitual en els trens de Rodalies de la línia 3 (L’Hospitalet-Vic) durant aquest dissabte, dia 4 d’abril, amb motiu de la celebració del Mercat del Ram a Vic. Davant el previsible augment de viatgers, es posarà en servei un tren especial amb una capacitat de 1.000 places amb sortida de L’Hospitalet a les 08:58 hores. En total, els viatgers disposaran de 1.500 places addicionals respecte l’oferta habitual.
Aquestes mesures es portaran a terme per facilitar els desplaçaments a tots aquells que desitgin evitar la concentració d’automòbils en els recorreguts fins a Vic i la saturació d’accessos i aparcaments que es produirà a la pròpia localitat.

El tren té prevista la seva arribada a Vic a les 10:19 hores. Aquest servei de Renfe Rodalies efectuarà parades intermèdies a Barcelona-Sants, Plaça de Catalunya, Arc de Triomf, Sant Andreu Arenal, Mollet Sta.Rosa, Parets del Vallès, Granollers-Canovelles i La Garriga.

Durant la resta de la jornada, els viatgers que desitgin desplaçar-se fins la capital d’Osona disposen d’un servei de trens que enllacen Barcelona i Vic amb una freqüència mitjana d’un tren cada 30 minuts. El temps de viatge entre ambdues ciutats oscil•la entre 1 hora i 20 minuts i 1 h i 35 minuts.

Els viatgers podran informar-se sobre els horaris previstos a les oficines d’atenció al client, al telèfon 902 24 02 02 o a la web http://www.renfe.com



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dissabte 04/04/2009 20:38

Caldrà veure amb quin material es farà aquest servei especial. Si és un tren amb una capacitat de 1.000 places pot ser una 450??

Salutacions



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 04/04/2009 20:51

Renfe451 ha escrit:Caldrà veure amb quin material es farà aquest servei especial. Si és un tren amb una capacitat de 1.000 places pot ser una 450??

Salutacions
Segons m'han dit, ha sigut una doble 447. Igual que quan es va fer el Campionat del Món d'Snowboard a La Molina. Lògic. Haver ficat una 450, hauria sigut un problema, ja que la majoria d'estacions de la línia, només tenen l'andana a l'alçada per a 3 cotxes, l'altra meitat, està sense tocar. Quan de tant en tant es fan dobles composicions, hi ha llocs en què per pujar al tren, has de fer alpinisme. La meva mare aquest matí ha decidit deixar el cotxe a casa i ha anat amb bus, per estalviar-se, embussos, i estar buscant aparacament mig matí.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Diumenge 05/04/2009 15:30

Vaig viatjar en el tren especial i es va fer amb doble composició de 447. Va realitzar parades a Mollet-Santa Rosa, Parets del Vallès, Granollers-Canovelles i La Garriga.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”