Propers talls del metro

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Re: Propers talls del metro

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 29/08/2009 10:14

Realment TMB s'ha pres vacances, i ha deixat a 4 inutils al capdavant.
Amb tot el sarau, aquesta noia té raó, no era més barat i senzill fer que els autobusos fesin el trajecte de la L5??????
I amb l'autobús igual, el desviament de la línia 10 per vorejar el Túnel de la Rovira ha estat Demencial.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 30/08/2009 17:51

Carta crítica sobre el servei substitutori de la L5, a Can Boixeres:

http://www.lavanguardia.es/lv24h/200908 ... 03155.html

TMB

MERCÈ ILLA | Barcelona | 30/08/2009 | Actualizada a las 16:45 | Participación

M'agradaria saber qui ha estat el que ha dissenyat l'enllaç des de l'estació de Can Boixeres a Collblanc de la línea 5 de metro amb motiu de les obres que s'estan realitzant per la millora de la xarxa.

M'explico: Agafo el metro a Sant Ildefons, em fan baixar a la següent parada, Can Boixeres. Allà espero una estona per agafar un autobús que em porta de nou a Sant Ildefons, (al·lucino!) per més tard portar-me, tot passant per Can Vidalet, a Pubilla Cases. I aquí s'acaba el recorregut. Haig de caminar una mica i agafar un altre autobús que em portarà a Colblanc per enllaçar de nou amb la Línea 5 de metro. Tot plegat, tres quarts d'hora.

Pregunto: no hi ha manera de que la llançadora ens porti directament des de Can Boixeres a Collblanc sense fer tot aquest enrenou? Truco a TMB per informar-me del per què s'ha fet així i la seva resposta és que: No, no Sí que hi ha una llançadora que va directament des de Can Boixeres a Collblanc. Que estic equivocada perquè des de la central d'autobusos així els hi han comunicat.

Com que no hi ha manera de fer-li entendre a aquesta persona que no, que no estic equivocada, ja que acabo de fer el trajecte, demano per un superior per donar avís de que la informació que tenen és errònia, em tenen 5 minuts escoltant una música horrorosa per dir-me que no hi cap superior, que està de vacances i no se sap quan tornarà.

Fins ara érem quatre gats, veurem que passarà el proper dilluns quan tothom torni de vacances.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 31/08/2009 10:02

metring ha escrit:Carta crítica sobre el servei substitutori de la L5, a Can Boixeres:

http://www.lavanguardia.es/lv24h/200908 ... 03155.html

TMB

MERCÈ ILLA | Barcelona | 30/08/2009 | Actualizada a las 16:45 | Participación

M'agradaria saber qui ha estat el que ha dissenyat l'enllaç des de l'estació de Can Boixeres a Collblanc de la línea 5 de metro amb motiu de les obres que s'estan realitzant per la millora de la xarxa.

M'explico: Agafo el metro a Sant Ildefons, em fan baixar a la següent parada, Can Boixeres. Allà espero una estona per agafar un autobús que em porta de nou a Sant Ildefons, (al·lucino!) per més tard portar-me, tot passant per Can Vidalet, a Pubilla Cases. I aquí s'acaba el recorregut. Haig de caminar una mica i agafar un altre autobús que em portarà a Colblanc per enllaçar de nou amb la Línea 5 de metro. Tot plegat, tres quarts d'hora.

Pregunto: no hi ha manera de que la llançadora ens porti directament des de Can Boixeres a Collblanc sense fer tot aquest enrenou? Truco a TMB per informar-me del per què s'ha fet així i la seva resposta és que: No, no Sí que hi ha una llançadora que va directament des de Can Boixeres a Collblanc. Que estic equivocada perquè des de la central d'autobusos així els hi han comunicat.

Com que no hi ha manera de fer-li entendre a aquesta persona que no, que no estic equivocada, ja que acabo de fer el trajecte, demano per un superior per donar avís de que la informació que tenen és errònia, em tenen 5 minuts escoltant una música horrorosa per dir-me que no hi cap superior, que està de vacances i no se sap quan tornarà.

Fins ara érem quatre gats, veurem que passarà el proper dilluns quan tothom torni de vacances.
És la mateixa carta repetida pel què vec. El problema és que la gent s'hauria d'informar i buscar recorreguts alternatius al pur bus substitutori agafant Rodalies, L1 o Tramvia però ja se sap que normalment els costa canviar el xip i encara que potser al final vagin a Pl.Catalunya i per tant anar més ràpid agafant Rodalies a Cornellà seguiran anant a Can Boixeres, agafant 2 busos substitutoris i després L5 novament...



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 04/09/2009 18:46

http://www.tmb.cat/ca_ES/siterelated/no ... 9&idioma=C

Dilluns es restableix el servei a la línia 11 després de completar el tancament automatitzat d'andanes

A partir de dilluns, 7 de setembre, el servei de metro de l’L11 quedarà restablert, un cop acabats els treballs d’implantació del nou sistema de conducció automàtica.

L’actuació ha consistit en la col·locació de portes de tancament d’andanes a les estacions de Casa de l’Aigua i Ciutat Meridiana, i en la instal·lació de la tecnologia necessària pel funcionament del metro automàtic.

Així, quatre estacions de l’L11 ja compten amb portes d’andana. Amb l’adaptació d’aquestes dues estacions, es completa la instal·lació del nou sistema a tota l’L11. Durant aquest mes de setembre s’iniciarà una fase de proves per verificar el bon funcionament del sistema, amb la previsió que entri en servei a finals d’any. L’actuació ha comportat una inversió total d’1,5 MEUR.

El Departament de Política Territorial i Obres Públiques ha completat aquest estiu els treballs d’implantació del nou sistema de conducció automàtica a l’L11. És per això que a partir de les cinc del matí de dilluns, 7 de setembre, el servei en aquesta línia quedarà completament restablert.



MetroBCN
N6
N6
Entrades: 230
Ubicació: Hospitalet - Can Boixeres

Entrada Autor: MetroBCN » Dimarts 08/09/2009 17:46

Aquesta si que es bona.
L'altre dia vaig agafar un bus especial d'aquest que fan el recorregut (entre cometes) de Can Boixeres a Collblanc.
L'autobus no era un de cuc, si no un normal. Como els autobusos sub-urbans.
Vaig agafar l'autobus a Rambla Just Oliveres. A la parada, hi era tot ple. Vé l'autobus.
Surten menys de 5 persones, i entren el doble. L'autobus, ja ple, no tenia ni aire acondicionat, i, a més a més, una señora de davant meu (ja que no es pidia moure), li va dir al conductor que si podia donarli els fulls de reclamació, per dues raóns:
1-Estava molt enfadada per com havien posat els autobusos, ja que per anar de Can Boixeres a Can Vidalet tens que anar a La Rambla Just O., pujar per Can Serra y anar a Can Vidalet. I tens que agafar un altre autobus.
2-Hi erem el doble de la capacitat que el autobus pot, i sense aire acondicionat. Ni una finestra.

Comento:
Jo estic TOTALMENT d'acord ab questa señora, i amb les dues raóns.
La primera, jo visc a Can Boi. i tinc que anar a Can Vid. casi sempre. I ara tinc que gafar l'autobus de marres per que em baixi a Can Serra y torni a pujar. Tant costa portar l'autobus que surti de Can Boixeres, vagi per la Ronda y surti? Per que no ho fan? A no, tinc que anar a Can Serra, o bé, agafar un altre autobus fins al TRAM i baixar.


Vosaltres, segurament, ho direu en contra, aixó dels autobusos. Pero poseu-vos cada dia en el Autobus i donar la volteta aquesta.


http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimarts 08/09/2009 20:23

Por no hablar del cuidado y mantenimiento de los buses. Las fotos adjuntas son de un B3 que he llevado delante desde Sant Ildefons a Rambla Just oliveras, la fumareda era importante y la limpieza inexistente. Desde dentro no se veía lo que había fuera y desde fuera no veíamos a los de dentro. tanto cuesta una limpieza con una manguerita de vez en cuando??? Daba la sensación de Bombay o Nueva Delhi.

Imatge

Imatge



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimecres 09/09/2009 21:50

Doneu-li una ullada al tema del dia a la web de BCN:

http://www.blogbarcelona.cat/viewPost.d ... 4E5C096EF3
Portaveus ha escrit:Millores a la Línia 11 del metro

Els Portaveus del Blog Barcelona s'han apropat a la Línia 11 del metro per veure les millores que s'han fet aquest estiu. Utilitzes aquesta línia? Què et sembla?
Digues la teva al Blog Barcelona!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 09/09/2009 22:57

De moment, un comentari:
09/09/2009. Aquesta linia hauria d'haver sigut desde bon principi una ampliació de la L4 i aixi poder-la deixar preparada per si el dia de demà es volgués ampliar fins al centre de Montcada i Reixac



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 09/09/2009 23:19

Podria ser ben bé d'algun foraire.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Dimecres 09/09/2009 23:54

Miquel ha escrit:Realment TMB s'ha pres vacances, i ha deixat a 4 inutils al capdavant.
Amb tot el sarau, aquesta noia té raó, no era més barat i senzill fer que els autobusos fesin el trajecte de la L5??????
I amb l'autobús igual, el desviament de la línia 10 per vorejar el Túnel de la Rovira ha estat Demencial.
Oh! Ja ho diu als plafons informatius i a les enganxines de les línies:

"A l'estiu, reducció parcial del servei"

Igual que fa 30 anys perquè, clar, la societat d' avui és com la de llavors i a l' estiu només treballen cuatre arreplegats.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 17/09/2009 20:10

http://w3.bcn.es/V01/Serveis/Noticies/V ... me=HomeBCN

Restablerta la línia L5 de metro entre Vilapiscina i Horta
publicat el 17/09/2009 a les 18:57 h. Redacció bcn.cat

Han acabat les obres de connexió i perllongament de la línia

Un cop acabades les obres de connexió amb el perllongament de la línia 5 de metro fins a la Vall d'Hebron, el servei en aquesta línia entre Vilapiscina i Horta queda restablert a partir de divendres dia 18 de setembre.

Les obres, executades durant el mes d'agost per la Generalitat, han permès connectar l'actual cua de maniobres d'Horta amb el nou tram de túnel del perllongament de la L5 fins a la Vall d'Hebron, que es preveu posar en servei l'any vinent.

Aquests treballs inclouen la demolició feta del mur frontal de la cua de maniobres per executar la connexió.



Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 19/09/2009 11:45

Informo:

Els trens surten cap a Cornellà desde la via direcció Vall d'Hebron.
Els motoristes no tenien idea de per que no es podia fer el canvi a dins, la majoria deien que havien retirat el canvi d'agulles (cosa que pot ser, ja que a la imatge que va posar El Llop, les vies no hi eren), altres deien que no havien posat la catenària.

Suposo que si aixó es prolonga gaire, la L5 treurà un parell de torns a Hora Punta.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dissabte 19/09/2009 12:15

la via està tota instalada, el que falta es col.locar tota l'electrònica de la via, circuits de via, canvi de l'enclavament, etc. L'agulla nova està instalada i va a l'inrevés de com estava situada a més que està més al fons de la maniobra. I pel que dius dels serveis, des de l'inici de setembre, amb el canvi de serveis, s'han suprimit 3 trens a la L5.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 19/09/2009 12:22

El LLOP ha escrit:s'han suprimit 3 trens a la L5.
Aquesta supressió és amb caràcter definitiu o únicament mentre durin els treballs per acabar les instal·lacions?



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dissabte 19/09/2009 12:26

en principi fins a la normalització del servei a Horta, però al meu parer, es mantindrà fins a la normalització de la línia al novembre per evitar la sobrecàrrega de trens a la línia.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 01/10/2009 11:55

He traslladat els darrers missatges relacionats amb la nova estació "Ernest Lluch" al fil creat a l'efecte on, a més, ja hi havia exactament el primer d'aquests missatges.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
retired44
N3
N3
Entrades: 39
Ubicació: Collblanc

Entrada Autor: retired44 » Dijous 01/10/2009 16:47

Guigui ha escrit:He traslladat els darrers missatges relacionats amb la nova estació "Ernest Lluch" al fil creat a l'efecte on, a més, ja hi havia exactament el primer d'aquests missatges.
Ok Guigui. Puse el mensaje en ambos hilos porque lo consideré tan relacionado con los cortes y su reanudación de servicio como con el hilo de la estación, pero como este último se había quedado reducido a las discusiones sobre el nombre de la estación, creí que se habría extinguido a raiz de la certificación oficial de su nombre.

Seguiremos sus vicisitudes en el otro hilo.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 01/10/2009 16:52

Quan es publica un missatge, n'hi ha prou amb fer-ho en un sol lloc. El Fòrum permet desviar-se fins a cert punt del tema, sempre que no s'acabi perdent de vista. ;)

:topic


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
retired44
N3
N3
Entrades: 39
Ubicació: Collblanc

Entrada Autor: retired44 » Divendres 06/11/2009 20:28

Ya hay aviso oficial de TMB de la reanudación total del servicio en L5 a partir del martes 10.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 17/03/2010 12:58

Segons anuncia la megafonia al metro, el tram La Pau-Pep Ventura estarà tallat del 27 de març al 5 d'abril (ambdós inclosos) per obres d'infraestructura. Durant aquest període, hi haurà servei substitutori de bus.

Al web de TMB no he sabut trobar informació sobre el tema.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”