Buen rollito entre los motoristas de TMB

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

¿Hay buen rollito entre los motoristas de TMB?

SI
14
67%
NO
1
5%
SIN OPINIÓN
6
29%
 
Vots totals: 21
Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Buen rollito entre los motoristas de TMB

Entrada Autor: automotorserie 436 » Dimecres 08/04/2009 21:10

La renovación de personal que durante años se ha practicado en TMB, en especial la de los trabajadores del metro de Barcelona creo que es una evidencia. Esta renovación nos ha llevado a un personal entre los 30 y los 40 años en su inmensa mayoria que vistos desde fuera dan la impresión de estar muy a gusto en el desempeño de sus funciones, en especial los motoristas.
Los taquilleros, en cambio, cuando los hay, la verdad es que siguen haciendo la misma cara de siempre, parece que les cuesta vender un billete…todo y que también es gente jóven.
Sobre los motoristas detecto muy bien rollo entre los hombres y mujeres, conversaciones, bromas, 3º 4 en cabina en finales de línea, risas, grandes corros, cafelitos, bocatas en grupo, hay que ver como ayuda que en el trabajo hayan compañeros del sexo contrario, lo hace todo más natural.
¿Tenéis esta sensación?


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 08/04/2009 21:22

Home, jo avui n'he vist fins a 4 en cabina. Lo dels cafetons (Nespresso?) no ho sabia, proposo una trobada dins d'una cabina de metro. Per cert, companys administradors, hi ha més bon rotllo des de que una servidora va entrar en administració? :riure



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 08/04/2009 21:37

automotorserie 436 ha escrit:La renovación de personal que durante años se ha practicado en TMB, en especial la de los trabajadores del metro de Barcelona creo que es una evidencia. Esta renovación nos ha llevado a un personal entre los 30 y los 40 años en su inmensa mayoria que vistos desde fuera dan la impresión de estar muy a gusto en el desempeño de sus funciones, en especial los motoristas.
Los taquilleros, en cambio, cuando los hay, la verdad es que siguen haciendo la misma cara de siempre, parece que les cuesta vender un billete…todo y que también es gente jóven.
Sobre los motoristas detecto muy bien rollo entre los hombres y mujeres, conversaciones, bromas, 3º 4 en cabina en finales de línea, risas, grandes corros, cafelitos, bocatas en grupo, hay que ver como ayuda que en el trabajo hayan compañeros del sexo contrario, lo hace todo más natural.
¿Tenéis esta sensación?
Sí que es cierto. Con la plantilla más joven hay mucho buen rollo entre compañeros, y eso se traduce en la productividad de los empleados. Caso especial es la L1...



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dijous 09/04/2009 1:32

automotorserie 436 ha escrit:La renovación de personal que durante años se ha practicado en TMB, en especial la de los trabajadores del metro de Barcelona creo que es una evidencia. Esta renovación nos ha llevado a un personal entre los 30 y los 40 años en su inmensa mayoria que vistos desde fuera dan la impresión de estar muy a gusto en el desempeño de sus funciones, en especial los motoristas.
Los taquilleros, en cambio, cuando los hay, la verdad es que siguen haciendo la misma cara de siempre, parece que les cuesta vender un billete…todo y que también es gente jóven.
Sobre los motoristas detecto muy bien rollo entre los hombres y mujeres, conversaciones, bromas, 3º 4 en cabina en finales de línea, risas, grandes corros, cafelitos, bocatas en grupo, hay que ver como ayuda que en el trabajo hayan compañeros del sexo contrario, lo hace todo más natural.
¿Tenéis esta sensación?
La comparto plenamente.

Recordo que va ser fa anys, molts anys, si mal no recordo era Urgell o Rocafort de la L1... Vaig sortir amb la meva germana, de casa, amb un bitllet amb 2 passatges. Eren justos i vam anar a barcelona en cotxe, amb l'esperança de tornar en tren, però a mala hora vam assabentar-nos que els darrers dos passatges van efectuar-se en una màquina sense tinta.
Quan vam anar a la taquilla de Rocafort o Urgell, com deia abans, no recordo quina, vam intentar passar el bitllet i feia error, no sabiam que era i despatxava un senyor que rondava els 50 anys, i anava fotent bronca a tothom. A una noia davant nostre recordo que li recriminava intentar colar-se, i no recordo la raó però recordo que no era justa. A nosaltres, igualment, ens va dir; -que sigui l'ultima vegada que s'intenten colar intentant enganyar d'aquesta forma tan descarada!- Com a membre d'un fòrum de gent aficionada al ferrocarril dono per suposat, que enteneu que no és així.
Sense calers, i amb la honradesa per davant vam anar fins a Lesseps a peu, on es trobava la persona que, en cotxe, ens portaria de tornada.

Amb la mecanització de totes aquestes estacions, i la progressiva eliminació d'aquesta feina com a venedor de bitllets, espero que el temps hagi posat a aquell senyor al seu lloc.

Amb això només vull comentar com en son, de maleducats, o és que ja estan molt cremats amb la seva feina amb l'edat. I no vull generalitzar!.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 09/04/2009 10:44

Una cosa molt bona entre el personal de Metro que es perdrà quan desgràciadament s'automititzi tot, serà les salutacions entre trens, quan es creuen es fan llums, es saluden, fins i tot molts cops fan sonar el xiulet i m'encanta, per aixó la línia 9 i 10 seràn unes línies mortes, ja que tot aixó no es farà, fà molta bona sensació sobretot quan ho veus, es un toc molt humà al metro, i almenys a mí, em fà sentir que viatgo en un tros de ferralla humanitzat, amb vida, amb il·lusió, cosa que quan posin l'ATC seràn un tros de ferralla robotica.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
tintin
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Barcelona - Horta

Entrada Autor: tintin » Divendres 10/04/2009 11:32

Hola,

jo també tinc aquesta sensació, i ultimament he agafat la L5 i hi havia 5 motoristes a la cabina comptant el conductor, per cert tenien una de les portes del 5000 oberta perque quasi no hi cabien, suposo que era la hora de canvi de motorista ja que eren quasi les 14:00.

Puc dir el mateix de la L4 i en general de totes mes o menys.


Per cert algú em podria dir els horaris que fan els motoristes de TMB?


Moltíssimes gracies,


Salut!!!



Avatar de l’usuari
Proastiakos
N5
N5
Entrades: 147
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Proastiakos » Divendres 10/04/2009 17:22

victorcasta ha escrit:
automotorserie 436 ha escrit:La renovación de personal que durante años se ha practicado en TMB, en especial la de los trabajadores del metro de Barcelona creo que es una evidencia. Esta renovación nos ha llevado a un personal entre los 30 y los 40 años en su inmensa mayoria que vistos desde fuera dan la impresión de estar muy a gusto en el desempeño de sus funciones, en especial los motoristas.
Los taquilleros, en cambio, cuando los hay, la verdad es que siguen haciendo la misma cara de siempre, parece que les cuesta vender un billete…todo y que también es gente jóven.
Sobre los motoristas detecto muy bien rollo entre los hombres y mujeres, conversaciones, bromas, 3º 4 en cabina en finales de línea, risas, grandes corros, cafelitos, bocatas en grupo, hay que ver como ayuda que en el trabajo hayan compañeros del sexo contrario, lo hace todo más natural.
¿Tenéis esta sensación?
Sí que es cierto. Con la plantilla más joven hay mucho buen rollo entre compañeros, y eso se traduce en la productividad de los empleados. Caso especial es la L1...
Discrepo, aixó pot ser molt subjectiu. Aprofitant, m'agradaria dir que a vegades es parlen de moltes coses que considero que no són politicament correctes en un medi en el que tothom pot tenir accés i estar-ne assabentat.

Sense "malos rollos"

Atentament,



Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Divendres 10/04/2009 18:40

Proastiakos ha escrit:
Discrepo, aixó pot ser molt subjectiu. Aprofitant, m'agradaria dir que a vegades es parlen de moltes coses que considero que no són politicament correctes en un medi en el que tothom pot tenir accés i estar-ne assabentat.

Sense "malos rollos"

Atentament,
Tremendo párrafo... :x


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Divendres 17/04/2009 19:19

Avui n'he vist un altre exemple del bon rotllo que hi ha.
Estava esperant el metro, i al meu costat hi havia una parella de francesos amb una filla, d'uns 3 o 4 anys. La nena s'ha quedat mirant el metro quan ha entrat a l'estació, i el conductor, ha fet una bona xiulada. Un cop a dins, ell ha obert la porta de la cabina, i la mare i la nena s'han ficat al costat (jo també he pogut treure el cap :P ). El conductor li explicava que el metro pot funcionar automàticament i manualment, i ha posat les llums llargues perquè es veiès el tunel. I per alegrar a la nena ha apretat "test" o similar, i s'han encès totes les llums dels botons, quedant una cabina multicolor. Al baixar també s'ha despedit xiulant.
coses com aquestes, com dieu, fa el metro una mica més humà. :plas :plas :plas
oriolp13 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 18/04/2009 12:17, en total s’ha editat 1 vegada.


Salutacions,

Oriol

Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 17/04/2009 20:05

oriolp13 ha escrit:Avui n'he vist un altre exemple del bon rotllo que hi ha.
Estava a Passeig de Gràcia esperant el metro, i al meu costat hi havia una parella de francesos amb una filla, d'uns 3 o 4 anys. La nena s'ha quedat mirant el metro quan ha entrat a l'estació, i el conductor, ha fet una bona xiulada. Un cop a dins, ell ha obert la porta de la cabina, i la mare i la nena s'han ficat al costat (jo també he pogut treure el cap :P ). El conductor li explicava que el metro pot funcionar automàticament i manualment, i ha posat les llums llargues perquè es veiès el tunel. I per alegrar a la nena ha apretat "test" o similar, i s'han encès totes les llums dels botons, quedant una cabina multicolor. Al baixar a Sagrada Família també s'ha despedit xiulant.
El motorista en questió era bastant jove, i coses com aquestes, com dieu, fa el metro una mica més humà. :plas :plas :plas
Cosa que, cuan arribi la famosa automatització deixarem de veure.
Certament, jo porto anys mirant el metro i mai m'han deixat entrar :'( :'(


El metro de Barcelona amb motoristes!

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Divendres 17/04/2009 23:17

Miquel ha escrit:
oriolp13 ha escrit:Avui n'he vist un altre exemple del bon rotllo que hi ha.
Estava a esperant el metro, i al meu costat hi havia una parella de francesos amb una filla, d'uns 3 o 4 anys. La nena s'ha quedat mirant el metro quan ha entrat a l'estació, i el conductor, ha fet una bona xiulada. Un cop a dins, ell ha obert la porta de la cabina, i la mare i la nena s'han ficat al costat (jo també he pogut treure el cap :P ). El conductor li explicava que el metro pot funcionar automàticament i manualment, i ha posat les llums llargues perquè es veiès el tunel. I per alegrar a la nena ha apretat "test" o similar, i s'han encès totes les llums dels botons, quedant una cabina multicolor. Al baixar també s'ha despedit xiulant.
coses com aquestes, com dieu, fa el metro una mica més humà. :plas :plas :plas
Cosa que, cuan arribi la famosa automatització deixarem de veure.
Certament, jo porto anys mirant el metro i mai m'han deixat entrar :'( :'(
Aquest és l'avantatge de ser petit. Recordo quan era petit en un trajecte Ripoll-Ribes amb el meu avi, que li preguntava de tot sobre temàtica de trens, l'interventor em va sentir, i em va deixar seure a cabina i fer-me fotos... :P
oriolp13 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 18/04/2009 12:16, en total s’ha editat 1 vegada.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dissabte 18/04/2009 0:23

oriolp13 ha escrit:Avui n'he vist un altre exemple del bon rotllo que hi ha.
Estava a Passeig de Gràcia esperant el metro, i al meu costat hi havia una parella de francesos amb una filla, d'uns 3 o 4 anys. La nena s'ha quedat mirant el metro quan ha entrat a l'estació, i el conductor, ha fet una bona xiulada. Un cop a dins, ell ha obert la porta de la cabina, i la mare i la nena s'han ficat al costat (jo també he pogut treure el cap :P ). El conductor li explicava que el metro pot funcionar automàticament i manualment, i ha posat les llums llargues perquè es veiès el tunel. I per alegrar a la nena ha apretat "test" o similar, i s'han encès totes les llums dels botons, quedant una cabina multicolor. Al baixar a Sagrada Família també s'ha despedit xiulant.
El motorista en questió era bastant jove, i coses com aquestes, com dieu, fa el metro una mica més humà. :plas :plas :plas

seria recomenable no donar tants detalls per explicar coses que no tenen gaire rellevància. S'ha de recordar que per molt "humà" que ens assembli el que fa aquest motorista, està violant el reglament de circulació i altres normes de seguretat del Metro, i sense saber qui llegeix aixó, millor no donar pistes del tipus: línia 2, estació Passeig de Gràcia, direcció Pep Ventura, entre les 12 i les 17 hores, grup de tres persones, motorista jove...

comentari a part mereix el fet de la facilitat que té el nou personal del metro per passar-se les normatives pels co..ons.



Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Dissabte 18/04/2009 13:14

El LLOP ha escrit:
comentari a part mereix el fet de la facilitat que té el nou personal del metro per passar-se les normatives pels co..ons.
Gent hi ha de tot tipus, i no crec que el ser jove sigui un factor decisiu per "passar-se les normatives pels co..ons", ja que precisament molts motoristes veterans cometen faltes molt superiors a deixar fer un cop d'ull a la cabina a un nen (i amb això no justifico que estigui malament, eh).



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dissabte 18/04/2009 13:38

El LLOP ha escrit:
comentari a part mereix el fet de la facilitat que té el nou personal del metro per passar-se les normatives pels co..ons.
També molts comandaments intermitjos se les passen pel mateix lloc... però clar, com son superiors, no els hi poden dir res, no?


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dissabte 18/04/2009 15:47

traveller ha escrit:
El LLOP ha escrit:
comentari a part mereix el fet de la facilitat que té el nou personal del metro per passar-se les normatives pels co..ons.
Gent hi ha de tot tipus, i no crec que el ser jove sigui un factor decisiu per "passar-se les normatives pels co..ons", ja que precisament molts motoristes veterans cometen faltes molt superiors a deixar fer un cop d'ull a la cabina a un nen (i amb això no justifico que estigui malament, eh).
Jo he dit "nou personal" no "personal jove". No possis a la meva boca paraules que jo no he dit. Encara que tots els que veig parlant pel mòbil, llegint el diari (tant al tren com a les estacions) i ficant-se 5 a la cabina de conducció (tot aixó prohibit), tots aquests, no pentinen gaires canes.

Denisuko ha escrit:També molts comandaments intermitjos se les passen pel mateix lloc... però clar, com son superiors, no els hi poden dir res, no?
Estic d'acord; d'inútils hi han a totes bandes.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 18/04/2009 16:00

El LLOP ha escrit:Jo he dit "nou personal" no "personal jove". No possis a la meva boca paraules que jo no he dit. Encara que tots els que veig parlant pel mòbil, llegint el diari (tant al tren com a les estacions) i ficant-se 5 a la cabina de conducció (tot aixó prohibit), tots aquests, no pentinen gaires canes.
Doncs el motorista que vaig veure fer un sudoku a la cabina d'un 5000 tenia el cabell ben blanc i unes quantes arrugues... i no crec que fos un motorista a temps parcial...



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dissabte 18/04/2009 16:02

Doncs el motorista que vaig veure fer un sudoku a la cabina d'un 5000 tenia el cabell ben blanc i unes quantes arrugues... i no crec que fos un motorista a temps parcial...
fes un recompte i després parlem.

Per cert, seguint les polítiques del govern en lo referent a la recol.locació dels aturats de llarga durada, tot el nou personal del metro no té 18 anys.
El LLOP l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 18/04/2009 18:24, en total s’ha editat 2 vegades.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 18/04/2009 17:31

Estic d'acord en lo de no donar gaires detalls per a dir algunes coses, com explicar quan, qui, i a on deixar pujar a gent a les cabines, potser les normes ho prohibeixen, i li podria caure un puro a qui ho faci, no ho sé.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 19/04/2009 10:47

El LLOP ha escrit:
Doncs el motorista que vaig veure fer un sudoku a la cabina d'un 5000 tenia el cabell ben blanc i unes quantes arrugues... i no crec que fos un motorista a temps parcial...
fes un recompte i després parlem.

Per cert, seguint les polítiques del govern en lo referent a la recol.locació dels aturats de llarga durada, tot el nou personal del metro no té 18 anys.
Amb el mateix criteri, fem un recompte del personal jove negligent i després en parlem.

Que jo sàpiga el personal d'AAC de nous només entren els que venen per selecció, i es vol gent entre 25 i 45 anys. Els que sí que pentinen canes són els que provenen d'antigues categories, alguns dels quals es creuen que el metro és seu.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Diumenge 19/04/2009 15:17

victorcasta ha escrit:Amb el mateix criteri, fem un recompte del personal jove negligent i després en parlem.

Que jo sàpiga el personal d'AAC de nous només entren els que venen per selecció, i es vol gent entre 25 i 45 anys. Els que sí que pentinen canes són els que provenen d'antigues categories, alguns dels quals es creuen que el metro és seu.

Vas errat però jo no estic aquí per covençe't. En tot cas, sobre el tema principal del meu post que era el de no donar detalls sobre certes actuacions del personal, no s'ha pronunciat ningú excepte la metring. Pel que fa l'altre comentari, que cadasqú se'l prengui com volgui, tothom té la seva opinió i la meva la tinc ben clara.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”