Panells de compte enrere al metro que no funcionen

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Panells de compte enrere al metro que no funcionen

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 13/05/2009 16:40

Obro fil perquè fem inventari dels panells de compte enrere (o de "processant nova informació") que no funcionen crònicament o puntual.

A Penitents, andana Zona Universitària, el panell costat Vall d'Hebron ja fa mesos que no funciona bé. La majoria del temps, està "actualitzant dades" o amb els llumets fent pampallugues.

A Pg. de Gràcia L3, andana Canyelles, els dos panells presenten darrerament només el logotip de metro.

Quins altres hi ha que estiguin contínuament espatllats?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dijous 14/05/2009 14:00

A Maria Cristina, costat Trinitat Nova, només presenta el logotip del Metro.
Diria que a les Corts costat Zona Universitat té els mateixos problemes, però fa uns dies funcionava bé. Això a la L3.
A la L4 moltes vegades el panell et diu que falta un minut per arribar el tren i ja està a l'andana. Això a les estacions de Girona, Jaume I, Maragall i la Pau.
De la L1 i L5 diria que totes funcionen bé i la L2 poques vegades l'agafo, no ho sé.


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dijous 14/05/2009 14:55

A Ciutadella, el de l'andana direcció La Pau, tenia una part de panell que no funcionava correctament.



pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » Divendres 15/05/2009 0:44

Hola!

Aquesta nit, tots els panells de la línia 3 s' han solidaritzat amb els altres i no funcionaven en cap estació :D

Salutacions!


Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 25/01/2010 12:34

http://www.20minutos.es/carta/613948/0/ ... ona/metro/

Carta de Barcelona

Largas esperas en el metro

SOLEDAD RODRÍGUEZ. 25.01.2010

Somos un amplio colectivo el formado por trabajadores que finalizan su jornada laboral a las 22.00 horas. Noche tras noche nos vemos relegados a la condición de ciudadanos de segunda categoría, olvidados en los andenes de metro de esta ciudad con teóricas pretensiones de modernidad, pero de actitudes y realidades más vinculadas a una España de años pasados.

Resulta insultante comprobar el continuo ejercicio de manipulación realizado a través de los relojes trampa situados en los andenes, que, cada noche, retrasan la hora de llegada a nuestras casas. Señores de TMB: ya va siendo hora de aplicar, de una vez por todas, el principio de transparencia, como su obligación que es, y también un derecho que a los ciudadanos corresponde.

Sus consignas de civismo repetidas de forma constante por megafonía las conocemos perfectamente. Comiencen a aplicárselas ustedes. "Vigila, TMB espera una distracción para apropiarse de aquello que no le pertenece: Tu tiempo".



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 25/01/2010 15:42

metring ha escrit:http://www.20minutos.es/carta/613948/0/ ... ona/metro/

Resulta insultante comprobar el continuo ejercicio de manipulación realizado a través de los relojes trampa situados en los andenes, que, cada noche, retrasan la hora de llegada a nuestras casas. Señores de TMB: ya va siendo hora de aplicar, de una vez por todas, el principio de transparencia, como su obligación que es, y también un derecho que a los ciudadanos corresponde.
M'agradaria saber si els del CCM estàn manipulant aquets rellotges, al cap i a la fí el temps es aproximat, crec que aquesta frase sobra, ja que ningú manipula rés i no es cap trampa. Si el tren es retarda, es obvi que arrivarà més tard.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dilluns 25/01/2010 16:30

Els panells d'Artigues-Sant Adrià (L2) fà 4 díes que mostren només el logo del Metro.


Salvem l'Estació de França!

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 25/01/2010 17:29

Miquel ha escrit:M'agradaria saber si els del CCM estàn manipulant aquets rellotges, al cap i a la fí el temps es aproximat, crec que aquesta frase sobra, ja que ningú manipula rés i no es cap trampa. Si el tren es retarda, es obvi que arrivarà més tard.
Els temps no es manipulen ni res per l'estil. El que passa és que aquests temporitzadors funcionen saben que en la posició on es troba el proper tren, està programat que tardi X minuts. Si per qualsevol cosa, el tren s'està més temps en una estació o qualsevol altre motiu que l'obligui a aturar-se més estona en una estació, va recalculant el temps, conforme el tren va movent-se.



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dilluns 25/01/2010 23:22

El que jo no entenc es com es que si un tren tarda mes del normal entre dues estacons i en la segona es va reduint progresivament el temps autoritzat de parada, en la tercera tembe es modifiqui el temps per l'arribada.
Per cert el teleindicador de Puig i Fabra direcció Hospital de Bellvitge ha passat de no funcionar fa dues setmanes a mostrar el logo del metro ahir, i un dels teleindicadors de Sants L3 direcció Z.Universitaria fa temps que no funciona correctament, o es il·legible o esta apagat, i un dels de Palau Reial direcció Trinitat Nova fa temps que mostra el compte enrere amb uns nombres molt petits, a que es deu que no reparin aquestes averies?


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 16/06/2010 21:56

El compte enrere va, però porto uns dies mosquejada, al principi creia que m'ho imaginava, però ara crec que no: l'hora està malament, va avançada dos minuts.



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dimarts 22/06/2010 16:20

metring ha escrit:El compte enrere va, però porto uns dies mosquejada, al principi creia que m'ho imaginava, però ara crec que no: l'hora està malament, va avançada dos minuts.
és cert és un escàndol!!!!!!



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 22/06/2010 17:09

Ferry1ac1 ha escrit:
metring ha escrit:El compte enrere va, però porto uns dies mosquejada, al principi creia que m'ho imaginava, però ara crec que no: l'hora està malament, va avançada dos minuts.
és cert és un escàndol!!!!!!
.....
Tanta importància es, quan tot i tothom porta una hora diferent.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dimarts 22/06/2010 17:17

Miquel ha escrit:
Ferry1ac1 ha escrit:
metring ha escrit:El compte enrere va, però porto uns dies mosquejada, al principi creia que m'ho imaginava, però ara crec que no: l'hora està malament, va avançada dos minuts.
és cert és un escàndol!!!!!!
Dos minuts amunt o avall no és molt greu però tenint en compte que l'utilitza moltíssima gent podrien fer l'esforç d'utilitzar l'hora oficial! Com a mínim s'ha de reconéixer que és poc seriós!



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 22/06/2010 17:33

En serio, et ve de 2 minuts?
Hi ha gent que tindrà el seu rellotge a l'hora, altres amb 30 segons enrere, altres 1 minut, jo el tinc 3 minuts enderrerit, altres el tindran avançat.

Si parlem de 10 minuts encara rai, però 120 segons que només serveixen per a gent que no té cap manera de saber l'hora (i que són minoria), no crec que sigui gens greu.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dimarts 22/06/2010 17:45

Miquel ha escrit: Hi ha gent que tindrà el seu rellotge a l'hora, altres amb 30 segons enrere, altres 1 minut, jo el tinc 3 minuts enderrerit, altres el tindran avançat.


Quan vas pel carrer i algú et pregunta l'hora quina l'hi dius? Tres minuts avançat? La correcta? L'hora solar? Suposo que intentes dir-los l'hora correcta, no? Doncs crec humilment que ja que algú es pren la molèstia de posar 2 pantalles per andana (o són tres) pots fer-ho una mica millor mostrant l'hora oficial. Vaja em sembla una mica més seriós, no? Com allò que a les estacions d'ADIF els rellotges de la mateixa estació tinguin hores diferents..... Una mica de per favor, no?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 22/06/2010 17:55

Clar, tractant-se de TMB, hauria de ser l'hora oficial. Jo sé del cert que tinc bé l'hora, perquè tant al mòbil com al rellotge, coincideix amb els senyals horaris de la ràdio, a les hores en punta i mitges.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 23/06/2010 7:07

Realment, a països com Suïssa deuen ser una colla de tiquismiquis per tenir tots els rellotges a l'hora oficial, a més de ser avorridots perquè ni tan sols es dignen a posar una mica de diversitat a les estacions, on tots els rellotges coincideixen... al segon!

Com hi ha món...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 30/06/2010 19:27

Avui ja he vist que per fi, els rellotges dels panells estan ajustats a l'hora :ok



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dijous 01/07/2010 0:56

metring ha escrit:Avui ja he vist que per fi, els rellotges dels panells estan ajustats a l'hora :ok
Potser llegeixen el fòrum! Està bé que ho hagin arreglat! El que trobo curiós és que l'hoa canviés de cop!



Avatar de l’usuari
xan
N3
N3
Entrades: 32

Entrada Autor: xan » Dijous 01/07/2010 2:10

Avui, a fabra i Puig L1, a l'andana direcció Hosp. de Bellvitge, en el primer panell de compte enrere posava l'hora 14:0W i eren gairebe las 15hrs, com a curiositat. :plas


I'll be straight with you on the train
They'll never believe it now, we're on our way

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”