Fernando Alonso es passa a motorista (de TMB)

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Fernando Alonso es passa a motorista (de TMB)

Entrada Autor: metring » Dimarts 01/06/2010 15:34

Miquel ha escrit:
wefer ha escrit:Ahir ja va ser el "colmo". Una motorista a la L1, hora punta, és a dir, empentes i gent que es queda a l'andana ja com a cosa habitual... pocs segons després d'arribar a l'estació (crec que era Sagrera), no en té prou en posar-se a fer servir el xiulet de les portes quan la gent encara baixava sinó que veient que la gent continuava entrant i sortint sense fer-li cas, obre megafonia i literalment diu:

"¡¡¡¡A ver!!!! que el tren tiene más puertas que la de delante".

:?
Aquí en part, te raó, si el passatge només espera per entrar per dues o tres portes, el temps d'espera es major, i que a més, contribueix a omplir un cotxe de gent sense necessitat, poden repartir el passatge al llarg del tren.
Si cada cotxe te 4 portes, és per un motiu, no per no utilitzar-la.
Però aquestes no són les maneres de dir les coses.



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 01/06/2010 15:39

metring ha escrit:
Miquel ha escrit:
wefer ha escrit:Ahir ja va ser el "colmo". Una motorista a la L1, hora punta, és a dir, empentes i gent que es queda a l'andana ja com a cosa habitual... pocs segons després d'arribar a l'estació (crec que era Sagrera), no en té prou en posar-se a fer servir el xiulet de les portes quan la gent encara baixava sinó que veient que la gent continuava entrant i sortint sense fer-li cas, obre megafonia i literalment diu:

"¡¡¡¡A ver!!!! que el tren tiene más puertas que la de delante".

:?
Aquí en part, te raó, si el passatge només espera per entrar per dues o tres portes, el temps d'espera es major, i que a més, contribueix a omplir un cotxe de gent sense necessitat, poden repartir el passatge al llarg del tren.
Si cada cotxe te 4 portes, és per un motiu, no per no utilitzar-la.
Però aquestes no són les maneres de dir les coses.
Ja, això ja es altre tema, hi ha massa AAC groller, les formes d'aquet sobrava, hagués estat millor un:
"Senyors passatgers, pregem que utilitzin totes les portes del tren, per facilitar l'entrada i sortida"


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 02/06/2010 14:14

Miquel ha escrit:Si cada cotxe te 4 portes, és per un motiu, no per no utilitzar-la.
A Sagrera s'acumula tothom al principi, perquè és l'enllaç amb la L5. Hi ha gent q pot caminar fins al mig o al final perquè arriben abans que el tren, però els q arriben just quan arriba el tren, és normal q s'acumulin a la porta de davant.
Evidentment, podrien esperar-se fins el següent tren, però si la motorista ja comença a pitar quan la gent ni tan sols ha pogut baixar, juntament amb la massificació de la L1 a aquella hora amb meravelloses freqüències de 4 minuts (com he vist aquest matí), el que s'aconsegueix és que la gent s'acumuli i intenti entrar sigui com sigui al tren, a cops i empentes, encara que no hi càpiga.



jsantos233
N5
N5
Entrades: 116

Entrada Autor: jsantos233 » Dimecres 02/06/2010 15:01

Potser que també l'AAC fos més amable altres vegades i no tingués cap efecte :)



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 02/06/2010 19:24

wefer ha escrit:
Miquel ha escrit:Si cada cotxe te 4 portes, és per un motiu, no per no utilitzar-la.
A Sagrera s'acumula tothom al principi, perquè és l'enllaç amb la L5. Hi ha gent q pot caminar fins al mig o al final perquè arriben abans que el tren, però els q arriben just quan arriba el tren, és normal q s'acumulin a la porta de davant.
Evidentment, podrien esperar-se fins el següent tren, però si la motorista ja comença a pitar quan la gent ni tan sols ha pogut baixar, juntament amb la massificació de la L1 a aquella hora amb meravelloses freqüències de 4 minuts (com he vist aquest matí), el que s'aconsegueix és que la gent s'acumuli i intenti entrar sigui com sigui al tren, a cops i empentes, encara que no hi càpiga.
Aquest problema no és només a Sagrera, és a moltes estacions del centre, on la gent te la mala costum dentrar per una porta peti qui peti.
Després ens trobem cotxes al límit i altres casi buits en un mateix tren.

Cert és que esperar 4 minuts no fa gràcia, en especial si anem amb el temps al límit.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 03/06/2010 0:00

Miquel ha escrit:Després ens trobem cotxes al límit i altres casi buits en un mateix tren.
Et puc assegurar que a aquella hora a la L1 Sta Coloma->Pl. Catalunya, no hi ha cap cotxe buit. Simplement hi ha cotxes on es pot entrar, i altres en que no.



PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Divendres 11/06/2010 18:29

Això a FGC Llobregat no passa, o almenys crec jo. Això sí, una conductora en proves de la L3 amb un torn crec què era 306, en una 3000R, va pitar abans d'obrir portes (va ser un error), llavors, es tanquen les portes, quasi li tallen a una persona del vagó un dit :roll: i avança lentament, es menja el primer mig vagó, i obre portes, tota la gent corrent a final del vagó per poder sortir, i el mig vagó enfonsat, també amb les portes obertes, va estar 10 segons així, sona el "pitido" i s'està 30 segons més en l'estació amb el "pitido" tant curiós què té la 3000R (té 2 o 3 "pitidos" diferents", i a sobre, anava amb la "profe" que li anava ensenyant, i no se li escoltava darrera la porta, ni dient-li: No pots fer això, ni res (estava enganxat a la porta per "cotillear") :) Ara ja entenc perquè passen aquests errors, perquè no han estat ben ensenyats per part dels instructors o el què siguin.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Divendres 11/06/2010 22:16

PoLeTe124 ha escrit:Això a FGC Llobregat no passa, o almenys crec jo. Això sí, una conductora en proves de la L3 amb un torn crec què era 306, en una 3000R, va pitar abans d'obrir portes (va ser un error), llavors, es tanquen les portes, quasi li tallen a una persona del vagó un dit :roll: i avança lentament, es menja el primer mig vagó, i obre portes, tota la gent corrent a final del vagó per poder sortir, i el mig vagó enfonsat, també amb les portes obertes, va estar 10 segons així, sona el "pitido" i s'està 30 segons més en l'estació amb el "pitido" tant curiós què té la 3000R (té 2 o 3 "pitidos" diferents", i a sobre, anava amb la "profe" que li anava ensenyant, i no se li escoltava darrera la porta, ni dient-li: No pots fer això, ni res (estava enganxat a la porta per "cotillear") :) Ara ja entenc perquè passen aquests errors, perquè no han estat ben ensenyats per part dels instructors o el què siguin.
so pena que em diguin "corporativista" (no serà el primer cop) ni les portes dels trens tallen dits, ni a els 3000R sona el clàxon de portes sense obrir-les. No expliquem pel.lícules de por, si us plau.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 13/02/2013 14:47

La cosa continua igual. Ahir sortint d'un tren de la L1, obria portes i ja sonava el xiulet!!! :x

I a Twitter, s'han queixat:

Jau ∞ ‏@CapiHarlock
Según el conductor que toque te sientes como en "Misión imposible" para subir al vagón. Te dejan 5" antes de cerrar las puertas! #metrobcn

1h TMB ‏@TMB_Barcelona
@capiharlock ¿Nos puedes concretar más datos (estación de #metrobcn, sentido de la línea)? Trasladaremos tu comentario. Gracias.

1h Jau ∞ ‏@CapiHarlock
@TMB_Barcelona Línea roja. Darrerament obren les portes i ja sonen els xiulets. Ja van dues vegades que paro les portes.

1h TMB ‏@TMB_Barcelona
@CapiHarlock Gràcies per la informació. Ho hem traslladat al departament que gestiona la L1 de #metrobcn.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”