Fernando Alonso es passa a motorista (de TMB)
Re: Tanca portes mentre la gent sortia
Avuí, he agafat un 5000 a la L3 a Diagonal. Jo era el que havía de premer el botó d'obrir portes perque era el que estaba més endevant, i darrera meu almenys 10 persones més. S''obren les portes, baixa la gent, i abans de que hem donés temps a pujar les portes ja pitaven... Evidentment la gent s'ha passat pel forro l'avís de tancament de portes i ha pujat com si res. (I després ens demanes que "civisme al Metro" )
A Passeig de Gràcia he agut d'aguantar les portes a una dona que portaba un cotxe de nens, mentres que per les altres portes encara estava la gent pujant.
Però el millor ha sigut a Pl. Catalunya, on les portes s'han possat a pitar abans d'haver-se obert completament
Hi havia una marabunta inmensa de persones a l'andana que volia pujar, i un munt de persones empentant-se dins del tren per poder sortir a temps.
Un vellet s'ha caigut per les empentes i s'ha donat contra les barres verticals per agafar-se al cap. I en baixar-me he vist un home picant al vidre de la motorista emprenyat diguent-li que no som borregos
En fi, tanta gent que li agradaria ser motorista i que faria el seu treball amb "carinyo", que no poden entrar a treballar perque aquesta gent que ja hauria de ser al carrer ocupa les plaçes
Tots els trens haurien de tenir una mena de caixa negra on s'enrregistressin totes les accions dels motoristes, i que posteriorment un ordinador analitzes com cal cada temps, i que en funció d'això TMB fes neteja de motoristes de tant en tant
A Passeig de Gràcia he agut d'aguantar les portes a una dona que portaba un cotxe de nens, mentres que per les altres portes encara estava la gent pujant.
Però el millor ha sigut a Pl. Catalunya, on les portes s'han possat a pitar abans d'haver-se obert completament
Hi havia una marabunta inmensa de persones a l'andana que volia pujar, i un munt de persones empentant-se dins del tren per poder sortir a temps.
Un vellet s'ha caigut per les empentes i s'ha donat contra les barres verticals per agafar-se al cap. I en baixar-me he vist un home picant al vidre de la motorista emprenyat diguent-li que no som borregos
En fi, tanta gent que li agradaria ser motorista i que faria el seu treball amb "carinyo", que no poden entrar a treballar perque aquesta gent que ja hauria de ser al carrer ocupa les plaçes
Tots els trens haurien de tenir una mena de caixa negra on s'enrregistressin totes les accions dels motoristes, i que posteriorment un ordinador analitzes com cal cada temps, i que en funció d'això TMB fes neteja de motoristes de tant en tant
Clar, en aquestes condicions no es pot ni pujar al metro.
Avui en canvi, l'avís d'un 4000 reformat de la L1, ha durat força...Tant que fins i tot, el tren ja havia tancat portes i ja anava pel túnel, i encara pitava
Avui en canvi, l'avís d'un 4000 reformat de la L1, ha durat força...Tant que fins i tot, el tren ja havia tancat portes i ja anava pel túnel, i encara pitava
Doncs aquest és un cas on la conducció automàtica podria millorar el servei actualment prestat, programant-hi un temps mínim d'obertura de portes.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
No te per que, si s'esperessin els 16 segons, no passaria, rés, a més, corre tant no els hi valdrà de rés, ja que si s'afanyen, s’acabaran trobant amb un disc en vermell i s’hauran d'esperar.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Al revés, deuran afanyar-se perquè potser es troben amb el senyal de carrussel amb dues fletxes amunt, indicant una distància envers el tren anterior superior a la freqüència normal.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Ja aquest te perdó a mitges, però sabem, que no sempre es així, i que anant bé d'hora, alguns ho fant igual.Guigui ha escrit:Al revés, deuran afanyar-se perquè potser es troben amb el senyal de carrussel amb dues fletxes amunt, indicant una distància envers el tren anterior superior a la freqüència normal.
El metro de Barcelona amb motoristes!
La marxa s'inicia a criteri del motorista.
In quin es aquest criteri?? Em refereixo a quines possibilitats té el motorista quuan es troba amb senyal "Inhibida"???
El licor Calisay no se bebe, se saborea
Sobre el tema, no sé si vosaltres ho heu observat, però tot i el tancament gairebé instantani, hi ha gent que té una actitut de parsimònia total, i en lloc d'entrar ràpid per tal que tothom pugui fer-ho, entren a poooc a poc, donant ganes de cridar-li "Però entra jaaa!", per no donar-li una empenta. I no parlo en absolut de gent gran, amb problemes de mobilitat, sino de gent jove i àgil!!!!!!!
Anit, a les 00:00 per Verdaguer, el motorista pitava abans d'acabar d'obrir portes, i a SF igual. Crec que, sent la hora que és, podrien tenir una mica de espera si veuen que baixen 2 o tres persones per l'escala (tampoc vull dir que han d'esperar eternament si en baixen un a un).
Salutacions,
Oriol
Oriol
Rés que no solucioni el xiulet del tren (el greu, no el de portes), molta gent s'espanta i correnmetring ha escrit:Sobre el tema, no sé si vosaltres ho heu observat, però tot i el tancament gairebé instantani, hi ha gent que té una actitut de parsimònia total, i en lloc d'entrar ràpid per tal que tothom pugui fer-ho, entren a poooc a poc, donant ganes de cridar-li "Però entra jaaa!", per no donar-li una empenta. I no parlo en absolut de gent gran, amb problemes de mobilitat, sino de gent jove i àgil!!!!!!!
Ho he vist 2 cops.
El metro de Barcelona amb motoristes!
No creguis, el d'avui, tot i que el xiulet ha sonat ben ràpid, seguia enquistat a la porta
-
- N2
- Entrades: 15
- Ubicació: Barcelona, Sagrada Familia
Todos los trenes tienen una caja negra...Javi M ha escrit:Avuí, he agafat un 5000 a la L3 a Diagonal. Jo era el que havía de premer el botó d'obrir portes perque era el que estaba més endevant, i darrera meu almenys 10 persones més. S''obren les portes, baixa la gent, i abans de que hem donés temps a pujar les portes ja pitaven... Evidentment la gent s'ha passat pel forro l'avís de tancament de portes i ha pujat com si res. (I després ens demanes que "civisme al Metro" )
A Passeig de Gràcia he agut d'aguantar les portes a una dona que portaba un cotxe de nens, mentres que per les altres portes encara estava la gent pujant.
Però el millor ha sigut a Pl. Catalunya, on les portes s'han possat a pitar abans d'haver-se obert completament
Hi havia una marabunta inmensa de persones a l'andana que volia pujar, i un munt de persones empentant-se dins del tren per poder sortir a temps.
Un vellet s'ha caigut per les empentes i s'ha donat contra les barres verticals per agafar-se al cap. I en baixar-me he vist un home picant al vidre de la motorista emprenyat diguent-li que no som borregos
En fi, tanta gent que li agradaria ser motorista i que faria el seu treball amb "carinyo", que no poden entrar a treballar perque aquesta gent que ja hauria de ser al carrer ocupa les plaçes
Tots els trens haurien de tenir una mena de caixa negra on s'enrregistressin totes les accions dels motoristes, i que posteriorment un ordinador analitzes com cal cada temps, i que en funció d'això TMB fes neteja de motoristes de tant en tant
-
- N10
- Entrades: 4267
- Ubicació: Horta
No amb el propòsit de si hi ha una conducció suau, però sí per detectar comportaments antireglamentaris.
- Proastiakos
- N5
- Entrades: 147
- Ubicació: Badalona
Aquest tampoc és el principal propòsit per el qual va ésser concebut, però si que es cert que se sol utilitzar per aquest fi.victorcasta ha escrit:No amb el propòsit de si hi ha una conducció suau, però sí per detectar comportaments antireglamentaris.
això no es correcte. Sempre que es consulten les caixes negres (una per unitat) es com a sol.licitud d'algun departament. Aquest pot ser material mòbil (per estadístiques, incidències, problemes, etc) i també pot ser demanat per les gerències, com a consulta davant qualsevol reclamació, però ni de bon tros es aquesta la seva funció principal ni el seu ús habitual.Proastiakos ha escrit: però si que es cert que se sol utilitzar per aquest fi.
- Proastiakos
- N5
- Entrades: 147
- Ubicació: Badalona
Ja he dit que no es el seu us habitual, pero se sol utilitzar per aquest fi, i com es pot suposar sota petició expressa. Si qualsevol persona pogues consultar una caixa negra aniriem bè...El LLOP ha escrit:això no es correcte. Sempre que es consulten les caixes negres (una per unitat) es com a sol.licitud d'algun departament. Aquest pot ser material mòbil (per estadístiques, incidències, problemes, etc) i també pot ser demanat per les gerències, com a consulta davant qualsevol reclamació, però ni de bon tros es aquesta la seva funció principal ni el seu ús habitual.Proastiakos ha escrit: però si que es cert que se sol utilitzar per aquest fi.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 6993
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Ahir ja va ser el "colmo". Una motorista a la L1, hora punta, és a dir, empentes i gent que es queda a l'andana ja com a cosa habitual... pocs segons després d'arribar a l'estació (crec que era Sagrera), no en té prou en posar-se a fer servir el xiulet de les portes quan la gent encara baixava sinó que veient que la gent continuava entrant i sortint sense fer-li cas, obre megafonia i literalment diu:
"¡¡¡¡A ver!!!! que el tren tiene más puertas que la de delante".
"¡¡¡¡A ver!!!! que el tren tiene más puertas que la de delante".
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Què agradable... No fan servir la megafonia per parlar d'incidències (normalment, de vegades si), i han d'engegar-la per esvalotar els viatgers, com "ramat". Encara que no va posar un gos bordant!!
Aquí en part, te raó, si el passatge només espera per entrar per dues o tres portes, el temps d'espera es major, i que a més, contribueix a omplir un cotxe de gent sense necessitat, poden repartir el passatge al llarg del tren.wefer ha escrit:Ahir ja va ser el "colmo". Una motorista a la L1, hora punta, és a dir, empentes i gent que es queda a l'andana ja com a cosa habitual... pocs segons després d'arribar a l'estació (crec que era Sagrera), no en té prou en posar-se a fer servir el xiulet de les portes quan la gent encara baixava sinó que veient que la gent continuava entrant i sortint sense fer-li cas, obre megafonia i literalment diu:
"¡¡¡¡A ver!!!! que el tren tiene más puertas que la de delante".
Si cada cotxe te 4 portes, és per un motiu, no per no utilitzar-la.
El metro de Barcelona amb motoristes!