Fins els [...] de la L1 de TMB!!!!!

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
calisay
N7
N7
Entrades: 321
Ubicació: LLacuna L4

Fins els [...] de la L1 de TMB!!!!!

Entrada Autor: calisay » Dimecres 01/07/2009 10:26

Nota de l'administració: fil provinent de http://transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=1659&start=280

Ricard ha escrit:
metring ha escrit:Has donat un altre punt de vista molt bé, i és que en el cas de la L1 hi ha dies que senzillament, es fa insuportable, amb el "xou" de l'ATP, que en teoria, ja funcionava, però que sovint es queda el tren aturat 7 minuts. Així no hi ha ganes d'agafar transport públic, evidentment!
La L1 va de malament en pitjor, estic tornant a confirar en la Renfe per moure'm per l'àmbit L1!
Entro a treballar a les 7h. Ultimament em trobo a la L1 amb freqüències de entre 5 i 7 minuts..a les 6:30h del matí??? No és hora punta??? Es simplement inadmissible!


El licor Calisay no se bebe, se saborea

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 01/07/2009 11:17

Jo sóc un altre damnificat per la L1
Tinc la desgràcia d'haver-la d'agafar cada matí en hora punta... i allò és un drama!!
És increïble que els trens passin cada 4 minuts de mitjana, plens a vessar, de manera que molta gent s'ha de quedar a l'andana a esperar el següent... el qual ve a rebentar igual.
Per si no en tinguéssim prou, últimament els talls i les parades de diversos minuts són constants. Quan els trens arriben a la zona entre Marina i Universitat (sentit Bellvitge), les parades a les estacions són eternes, suposo que degut a que els trens no poden tancar portes per excés de passatge, entre altres temes.Quan no, directament es queden parats 6 o 7 minuts en alguna estació, sense cap explicació.
Fa unes setmanes, no paraven de dir que era per culpa de les proves amb l'ATP, i que era per millorar el servei, però els missatges han desaparegut (i suposo que l'ATP ja funciona) i el servei cada cop és pitjor.

La última "puntilla" és que, coincidint amb l'onada de calor, els aires condicionats estan al mínim, i s'han fet habituals els vanos tant a les estacions com a dins del tren, que en comptes de refrescar l'únic que fan és escampar l'olor de suat de tots els que anem embutits dins dels trens.

Sincerament, la L1 sempre ha anat malament per culpa de la falta de trens... però és que ara en tenen tota una sèrie nova de reforç (6000) i continua sent una pena. Ara, recordo amb nostàlgia quan tenia la sort d'agafar a la mateixa hora la L2... coi, hi ha un món de distància entre la qualitat d'ambdues línies, sobretot en freqüència.

N'hi ha per molt temps d'aquest color? :(



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 01/07/2009 11:30

El curiós del cas és que, ara que agafo la L1 dos cops per setmana en període lectiu, veig que fora d'hora punta, té una regularitat gairebé suïssa de tres minuts (o 3 i poc).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 01/07/2009 11:31

Si, porten la contrària. Quan és hora punta, una freqüència de pena, i fora d'aquesta...



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 01/07/2009 11:38

Pel que he vist, la freqüència es manté igual durant moltes hores.
El problema és que, si en hora "normal" la freqüència de 3:30 - 4 minuts és suficient, en hora punta la línia es desborda. Això, a sobre, provoca més problemes i més aturades fent empitjorar la situació.



Avatar de l’usuari
calisay
N7
N7
Entrades: 321
Ubicació: LLacuna L4

Entrada Autor: calisay » Dimecres 01/07/2009 12:13

wefer ha escrit: Ara, recordo amb nostàlgia quan tenia la sort d'agafar a la mateixa hora la L2... coi, hi ha un món de distància entre la qualitat d'ambdues línies, sobretot en freqüència.

El que se m'ha oblidat comentar és que faig transbord a la L2 al Clot, andana direcció Fondo, i normalment, a part de que el transbord és rapid, els trens es queden parats durant uns minuts. Sempre a les 7h. He escoltat que és perque a Sagrera introdueixen més trens a la linia a aquella hora.....


El licor Calisay no se bebe, se saborea

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 01/07/2009 12:17

L'ATP es una (...), poden posar més trens sense l'ATP, es penós que ahir, els trens entressin a Mercat Nou a 10km/h.
Per no dir que el temps de trajecte s'ha prolongat de mala manera. D'un total de 34 trens, només corren 26 a hora punta.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Trytasa Baldaquino
N7
N7
Entrades: 330
Ubicació: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76

Entrada Autor: Trytasa Baldaquino » Dimecres 01/07/2009 12:23

Aquest tema sí que m'agrada...

Visc davant de Trinitat Vella, és a dir, la quarta estació des de Santa Coloma (i tenint en compte que segons els experts fotracataires, Baró de Viver és una estació fantasma on no hi puja ni baixa gairebé ningú). Com és possible que sistemàticament cada dia a les 8 del matí arribi el metro atiborrat fins als topes de gent, amb les clàssiques situacions a les que cal empentar a la gent cap al fons si s'hi vol entrar? A la tornada a la tarda (6-7 h) va més buit, però ocupar un seient lliure es sinònim de barallar-se amb alguna dona repollo que está amatent esperant qualsevol gest en tot el vagó per córrer (literalment) a acomodar el seu cul. Això sense comptar les calors i els flaires, que algun cop he comentat amb precisió: suat (diari o "añejo"), alè de cafe amb llet, espècies paquistaneses, alcohol, pet, pixumera, caca,... N'hi ha exemples i combinacions per a tots els gustos.

Esperem que la inauguració de la L9 a Santaco suposarà un bypass que permeti buidar una mica la L1, perquè si no... anem arreglats. Com comentava a l'altre fil, és ridícul voler incentivar el transport públic en detriment del transport privat amb aquestes condicions de confortabilitat. Jo mateix, camino cada dia deu minuts de pujada per arribar a Trini Nova de la verda, on puc asseure sense problemes i on no hi ha les condicions subsaharianes de la L1.


¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 01/07/2009 13:39

Trytasa Baldaquino ha escrit:Esperem que la inauguració de la L9 a Santaco suposarà un bypass que permeti buidar una mica la L1, perquè si no... anem arreglats.
No se jo, pero quan inagurin el 1º tram, el passatge a la L1 augmentarà, ja que seguirà sent la única entrada amb metro a Barcelona, i la gent tindrà més fàcil acces a L1.
Serà Mortal.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 01/07/2009 13:42

El que descarregarà la L1 serà el perllongament de la L3 a Trinitat Vella. Per molt que diguin que ho han encarat tot, em fa molta pudor de socarrim que no hi hagi ni tan sols algun projecte redactat. I mira que ho tenen a tocar!


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Trytasa Baldaquino
N7
N7
Entrades: 330
Ubicació: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76

Entrada Autor: Trytasa Baldaquino » Dimecres 01/07/2009 13:51

Miquel ha escrit:
Trytasa Baldaquino ha escrit:Esperem que la inauguració de la L9 a Santaco suposarà un bypass que permeti buidar una mica la L1, perquè si no... anem arreglats.
No se jo, pero quan inagurin el 1º tram, el passatge a la L1 augmentarà, ja que seguirà sent la única entrada amb metro a Barcelona, i la gent tindrà més fàcil acces a L1.
Serà Mortal.
Sí, pero almenys es desdobla el tros Santa Coloma-Sagrera, que ara només és Fondo-Sagrera (L1) i a la tardor també tindrà Can Zam (Sagrera).

El que passi més enllà, amb línia blava inclosa...és cert que pot ser demencial. Un magre favor per al transport públic, la veritat.

I l'allargament de la L3 a Trini Vella, com diu el Guigui... tant de bò!!! Però no els veig massa per la feina, i les associacions i para-associacions veïnals s'han centrat més en barallarse si ens venia el Bus de Barri de Sant Andreu o el de Trinitat Nova (al final ha arribat una solució salomònica, ineficaç i prou matussera) sense veure que, ja que han fet arribar la cua de maniobres fins la Meridiana, ja no els costa res allargar menys d'un quilòmetre i enllaçar amb la L1.


¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 01/07/2009 13:59

No, t'equivoques, a la tardor obren el tram Can Zam-Can Peixauet, encara falta molt de temps per que arribi a Sagrera.
Per aixó dic que serà Mortal.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 01/07/2009 14:07

Trytasa Baldaquino ha escrit:Aquest tema sí que m'agrada...

Visc davant de Trinitat Vella, és a dir, la quarta estació des de Santa Coloma (i tenint en compte que segons els experts fotracataires, Baró de Viver és una estació fantasma on no hi puja ni baixa gairebé ningú).
Més que dir-ho nosaltres, ens fem ressó del que ens diuen els mateixos maquinistes de la línia.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 01/07/2009 15:13

Més enllà de quines puguin ser les solucions de futur, ara mateix el que cal és assolir les mateixes freqüències de la resta de línies a la L1. Coi, crec que no hauria de ser tant difícil fer-ho després de tant temps en situació precària, i amb els nous trens ja entregats i circulant. Sincerament, no sé ben bé a què juga TMB en aquesta línia.
I ja dic... ara només ens faltava que ens posin l'aire condicionat al mínim :emprenyat



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 01/07/2009 15:34

Algú em podria dir la diferència entre [...] i (...)?


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 01/07/2009 15:35

josep_serre ha escrit:Algú em podria dir la diferència entre [...] i (...)?
Ostres...Caldria decidir quin és el correcte! :riure



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 01/07/2009 15:38

josep_serre ha escrit:Algú em podria dir la diferència entre [...] i (...)?
Claríssim: [...] és un substantiu, mentre (...) és un adjectiu.

:D


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 01/07/2009 15:40

És cert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Al fil dels busos, sempre és per dir una (...) cavalcada, (...) tour ciclista... xD xD xD xD



Avatar de l’usuari
Trytasa Baldaquino
N7
N7
Entrades: 330
Ubicació: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76

Entrada Autor: Trytasa Baldaquino » Dimecres 01/07/2009 15:53

Miquel ha escrit:No, t'equivoques, a la tardor obren el tram Can Zam-Can Peixauet, encara falta molt de temps per que arribi a Sagrera.
Per aixó dic que serà Mortal.
Perdóooooooooooooo! tens tota la raó... gràcies per fer-me despertar del somni!
metring ha escrit:
Trytasa Baldaquino ha escrit:Aquest tema sí que m'agrada...

Visc davant de Trinitat Vella, és a dir, la quarta estació des de Santa Coloma (i tenint en compte que segons els experts fotracataires, Baró de Viver és una estació fantasma on no hi puja ni baixa gairebé ningú).
Més que dir-ho nosaltres, ens fem ressó del que ens diuen els mateixos maquinistes de la línia.
no t'ho prenguis com una crítica, sinò mes aviat com un sarcasme. Amb totes les mancances en transport públic que pateix la nostra ciutat, crec que tampoc ens podem permetre el luxe de clausurar una estació de metro per la única raó de que l'agafa poca gent. Si s'eliminés, es deixaria molt desatés aquest barri, ja 'per se' degradat i amb déficit de comunicacions.
Guigui ha escrit:
josep_serre ha escrit:Algú em podria dir la diferència entre [...] i (...)?
Claríssim: [...] és un substantiu, mentre (...) és un adjectiu.

:D
Moderadors: Llibre d'estil del Fotracat ja!!!! :riure Podria proposar uns quants redactors...


¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 01/07/2009 18:31

Trytasa Baldaquino ha escrit: Moderadors: Llibre d'estil del Fotracat ja!!!! :riure Podria proposar uns quants redactors...
Em demano el capítol de faltes i sancions. Un petit esbós:


Per fer servir el temps verbal "ha" en comptes de la preposició "a" :tomaya

Per titllar de (...) una festa popular o una carrera (ull, ha de ser pedestre o com a molt ciclista) :martell2
Per confondre el FC Metropolitano Transversal amb el Gran Metropolitano :tram1

Per criticar públicament l'ortografia d'un administrador del fòrum, amb to injuriant :disparos

Per maquinar complots contra un usuari amb la connivència del responsable d'un altre fòrum de renom :martell1

Per oposar-se al túnel de la Diagonal :mort

Per redactar missatges sense relació amb el tema exposat al fil :topic


I sí, jo també odio la L1 des que hi ha l'ATP i m'estimo més agafar la Renfe per als trajectes llargs.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”