Doble via a la R1 entre Arenys i Blanes

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Re: Doble via a la R1 entre Arenys i Blanes...jajajajajaja

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 04/12/2010 18:26

UT447Barcelona ha escrit:Si que es pot fer, passant la via per l´interior dels pobles costencs.
Sí el tram de l'interior s'ha de fer soterrat,no se que és millor...



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 15/11/2011 11:09

http://www.europapress.cat/economia/not ... 85610.html

Foment impulsa el desdoblament de via entre Arenys de Mar i Blanes i l'Intercanviador de Baricentro

BARCELONA, 14 Nov. (EUROPA PRESS)

El Ministeri de Foment ha licitat els estudis per al desdoblament de via en el tram Arenys de Mar-Blanes de la línia ferroviària Barcelona-Massanet (R1) i l'intercanviador de Baricentro de l'Àrea de Cerdanyola del Vallès i Barberà del Vallès.

Les dues actuacions estan incloses en el Pla de Rodalies (2008-2015) i suposen una inversió conjunta de més d'un milió d'euros: 708.000 euros per al desdoblament Arenys de Mar-Blanes, i 354.000 per a l'intercanviador de Baricentro.

L'objectiu és analitzar les alternatives per incrementar la capacitat actual del tram Arenys de Mar-Blanes --desdoblament a les zones que sigui possible i canvis de traçat--, mentre que amb l'intercanviador es vol facilitar el transbord entre les línies R4 (Sant Vicenç de Calders-Montcada-Manresa), R7 (Barcelona-Sant Andreu-Cerdanyola Universitat) i R8 (Martorell-Granollers Centre).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 15/11/2011 11:17

Sobre aquesta notícia nomès dire una cosa:Aquest diumenge hi ha eleccions!



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 15/11/2011 12:16

Ministeri de Foment ha escrit:amb l'intercanviador es vol facilitar el transbord entre les línies R4 (Sant Vicenç de Calders-Montcada-Manresa), R7 (Barcelona-Sant Andreu-Cerdanyola Universitat) i R8 (Martorell-Granollers Centre).
La R4 a Baricentro? Quina mena de mapa ha consultat aquesta gent a l'hora de fer la propaganda elect... vull dir, la proposta?


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 15/11/2011 12:20

No cal ser tan tiquismiquis...



Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Dimarts 15/11/2011 12:22

Teniu raó, promeses i promeses. He de reconèixer que al principi m'ho he cregut.



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3142
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimarts 15/11/2011 13:11

De tota manera, el tram de Malgrat a Maçanet-Massanes no comportaria massa problema duplicar la via. Altra cosa és a la façana marítima entre Arenys i Malgrat.

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 15/11/2011 18:49

He penjat al fil de "nou pla de Rodalies" la lamentable nota de premsa completa que m´han proporcionat els serveis secrets. :D

Molt, MOLT trist que enganyin així a la gent a cinc dies vista. :nono

Es deuen creure que som rucs. :martell2



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 15/11/2011 18:50

M'estranya que no diguin que acabaran la L9 el cap de setmana, o que portaran l'AVE a l'aeroport.

En fi...



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 16/03/2012 22:30

http://www.elpuntavui.cat/noticia/artic ... tmana.html

Foment atura i recupera la doble via entre Arenys i Blanes en una setmana
:x

El BOE d'ahir incloïa l'obertura d'ofertes per fer l'estudi mentre que el de divendres passat la descartava
Forma part del pla de rodalies 2008-2015
16/03/12 02:00 - mataró - Teresa Márquez


Només una setmana. Aquesta ha estat la vigència de la decisió presa pel Ministeri de Foment d'aturar l'estudi per desdoblar la via del tren de la línia de rodalies entre Arenys de Mar i Blanes que s'havia licitat el mes de novembre passat. Ahir, el BOE tornava a recollir l'obertura d'ofertes per contractar serveis per a la redacció de l'estudi que es farà efectiva, si res no canvia, el dia 23 d'aquest mes. La doble via entre les dues estacions era un dels projectes significatius –bàsic per a la zona nord de la comarca del Maresme– del pla de rodalies 2008-2015 presentat a so de bombo i platerets per l'anterior govern del PSOE. El projecte plantejava construir una segona via de circulació en un tram de vint-i-dos quilòmetres que creua fins a vuit estacions. Tot i això, i tal com va emfatitzar al seu moment el secretari d'estat de Planificació i Relacions Institucionals del Ministeri de Foment, Víctor Morlán, “allà on sigui possible”. La publicació en el BOE de divendres passat que Foment s'havia fet enrere en l'encàrrec de l'estudi va aixecar les primeres veus de crítica al Maresme i, en especial, en el grup del PSC, que entenia que s'afectaven de ple les futures infraestructures en el territori. De fet, avui hi havia convocada una roda de premsa presidida pel primer secretari dels socialistes del Maresme, Xavier Amor, i el diputat al Congrés i exdelegat del govern Joan Rangel per mostrar el rebuig a una decisió “que afecta de ple la mobilitat de l'alt Maresme i la zona sud de Girona”. Fonts socialistes de la comarca van confirmar que la informació apareguda ahir en el BOE els havia agafat per sorpresa. “Estem pendents de rebre una explicació i farem les preguntes pertinents en el Congrés per entendre aquest canvi d'actitud, que, d'altra banda, celebrem”, van puntualitzar les mateixes fonts.

Sorpresa semblant van manifestar fonts consultades de la delegació del govern, que van derivar al Ministeri de Foment l'explicació de la recuperació d'un projecte que divendres passat havia quedat damunt la taula.
LA XIFRA
22
quilòmetres
entre Arenys de Mar i Blanes entren dins l'estudi de desdoblament
de la via del tren.
Un territori dividit

El desdoblament de la via del tren entre Arenys de Mar i Blanes és un debat mai tancat a la comarca del Maresme que ha aixecat molts enfrontaments polítics i socials. Ajuntaments com ara Calella i Sant Pol, en mans convergents, s'hi oposen frontalment perquè consideren que plantejar una nova via en un espai considerat una “barrera” pels municipis és, com a mínim, una bogeria. Altres poblacions, com ara Malgrat i Pineda, veuen en el projecte una possibilitat real de millorar la circulació de trens en una línia amb greus mancances pel que fa a la freqüència de trens i al temps que triguen per arribar a Barcelona. Des del Consell Comarcal, on fins a l'actual mandat, s'anava al capdavant de les grans decisions de mobilitat del territori no s'ha comunicat cap posició.



Joaquim_Link
N3
N3
Entrades: 20

Entrada Autor: Joaquim_Link » Dilluns 23/04/2012 1:04

Des de fa setmanes ja s'ha començat a desdoblar la via des de Pineda fins a Santa Susanna.

A veure quan triguen a acabar-la tota...

Joaquim_Link :D



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 27/04/2012 3:24

Joaquim_Link ha escrit:Des de fa setmanes ja s'ha començat a desdoblar la via des de Pineda fins a Santa Susanna.

A veure quan triguen a acabar-la tota...

Joaquim_Link :D
Què dimonis vols dir?

Però aquelles vies no són de les obres de l´estació de Pineda?



yak-112
N5
N5
Entrades: 83
Ubicació: Castellar del Vallès, Barcelona

Entrada Autor: yak-112 » Dissabte 28/04/2012 21:59

Em penso que es refereix a un tram de via que va quedar afectada per grans onades i que han estat reparant i tal.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Diumenge 29/04/2012 19:19

yak-112 ha escrit:Em penso que es refereix a un tram de via que va quedar afectada per grans onades i que han estat reparant i tal.
Entre Pineda i Santa Susanna, afectat per grans onades? :?



yak-112
N5
N5
Entrades: 83
Ubicació: Castellar del Vallès, Barcelona

Entrada Autor: yak-112 » Dilluns 30/04/2012 11:18

437.001 ha escrit:
yak-112 ha escrit:Em penso que es refereix a un tram de via que va quedar afectada per grans onades i que han estat reparant i tal.
Entre Pineda i Santa Susanna, afectat per grans onades? :?
Sí, cap a l'octubre-novembre del passat any. Es van emportar la platja i es veu que van a arribar fins les vies, aplicant així un limit temporal a 60km/h en un petit tram.



MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dilluns 30/04/2012 15:49

Deixeu-vos d'històries, el que s'està fent és reformar l'estació de Pineda, no hi ha cap projecte de desdoblament i aquell tram el mar està força lluny perquè l'hagin afectat les onades.



elnenabril
N3
N3
Entrades: 36

Entrada Autor: elnenabril » Dilluns 30/04/2012 22:35

Per 15 km perquè no és pensa fins a MaÇanet i aixo que fer-la arribar fins a MaÇanet no és gaire complicat comparat amb el Tram Calella-St.Pol de Mar, no volen fer una linea de Rodalies Girona???, i en hores punta és necessitaria un tren cada 30 minuts fins a Maçanet.



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dimarts 01/05/2012 21:37

Abans de pensar en un desdoblament entre Blanes i Maçanet-Massanes, caldria preguntar-se qui va ser l'il·luminat que va deixar Tordera en via única. Només amb una segona via a Tordera ja podríem posar bones freqüències en el tram Blanes-Maçanet.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 01/05/2012 21:54

Sagrerenc ha escrit:Abans de pensar en un desdoblament entre Blanes i Maçanet-Massanes, caldria preguntar-se qui va ser l'il·luminat que va deixar Tordera en via única.
Algun senyor que es deuria creure que l'especulació immobiliària era el futur d'aquest país pels segles dels segles i el transport ferroviari, no. Doncs bé, passat pocs anys, de l'especulació immobiliària, ja no se'n sap res excepte un deute bilionari, mentre el transport ferroviari segueix existint.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dimarts 01/05/2012 22:06

Guigui ha escrit:
Sagrerenc ha escrit:Abans de pensar en un desdoblament entre Blanes i Maçanet-Massanes, caldria preguntar-se qui va ser l'il·luminat que va deixar Tordera en via única.
Algun senyor que es deuria creure que l'especulació immobiliària era el futur d'aquest país pels segles dels segles i el transport ferroviari, no. Doncs bé, passat pocs anys, de l'especulació immobiliària, ja no se'n sap res excepte un deute bilionari, mentre el transport ferroviari segueix existint.
En altres casos et donaria la raó, però és que a l'altra banda de l'estació de Tordera, on antigament hi havia les vies d'apartat, no hi ha res, no es pot construir ja que molt a prop passa un braç de la Tordera.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”