Alteracions de servei a Renfe per obres

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Re: Al juliol desviaments de trens a Girona i França per Mataró

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 05/07/2008 14:11

MD funciona de Granollers Centre a Portbou.

Pel que fa a LD, ni em molestaré a esbrinar-ho. L'únic tren que podria caçar desviat és el Mare Nostrum, si n'espero algun altre no tinc tornada a Girona.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 05/07/2008 14:15

Jo avui faré servei substitutori, no tinc ganes d'anar a la costa :D Algú més el farà?


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 06/07/2008 10:50

De La Vanguardia en paper d'avui (ve farcideta de notícies de transports!)

Los viajeros se toman con calma el corte de la C2 por el derribo de un puente en Montmeló

De la nostalgia al corte ferroviario

ORIOL MONDÉJAR - Mollet del Vallès
Los vecinos de Montmeló lo miraban con nostalgia, pero entre ellos predominaba la idea de que la desaparición del puente es un futuro mejor. El presente, el de ayer cuando se inició la operación de desmontaje propiciada por el trazado el AVE, es que centenares de clientes del ferrocarril se vieron afectados por el corte provocado entre las estaciones de Mollet-Sant Fost y Granollers Centre, desde el mediodía hasta primera hora de hoy. Los viajeros se lo tomaron con mucha paciencia.

Los usuarios de la línea de media distancia Barcelona-Portbou y de la C2 de cercanías se vieron obligados a utilizar en ese lapso de tiempo un servicio alternativo de transporte con autobuses para enlazar las estaciones afectadas. Todo y las molestias, la mayoría de los perjudicados se mostraron comprensivos ya que no tenían las prisas de un día normal de trabajo y además esta actuación, supondrá una mejora importante del servicio ferroviario en general, y del municipio, gracias al soterramiento de las nuevas vías del AVE y de las convencionales.

"Si queremos que las cosas se modernicen tenemos que saber soportar estos inconvenientes", explicó un usuario, Sadurní Galí. Este viajero señaló que antes de subir al vagón en Passeig de Gràcia ya sabía que le esperaba un autobús en Mollet del Vallès para llegar a Granollers. De ahí su filosofía de calma, sin histeria.

Una viajera con destino a Barcelona, Vicky Fontanet, aseguró que "no tenía conocimiento del corte" y que se había enterado tras preguntar en la estación qué era lo que pasaba. Cuando le dijeron que debía coger un autobús por las obras en Montmeló, su respuesta fue ser paciente "porque no puedo hacer otra cosa". Pero sí, llamó a sus amigos, que le esperaban.

Otro usuario, Ernest Antich, tampoco sabía nada, y le sorprendió el gran despliegue de autobuses que encontró al llegar a la estación de Mollet cuando se dirigía a su casa, en Granollers. El viajero profundizó en la filosofía zen: "En sábado hay poco movimiento y si han de hacer mejoras lo tenemos que comprender".

Adif, ente del Ministerio de Fomento, ha iniciado los trabajos previos de construcción de la plataforma de vía del tramo Mollet del Vallès-Montornès del Vallès de la línea de alta velocidad con el derribo del puente de la avenida Pompeu Fabra de Montmeló. Este tramo tiene una longitud de 3,34 kilómetros y atraviesa los términos municipales de Mollet, Montmeló y Montornès. La obra más destacada corresponde al soterramiento de la infraestructura ferroviaria a su paso por Montmeló. Estos trabajos consistirán en la construcción de un falso túnel entre pantallas mediante el cual la nueva línea del AVE y la actual convencional irán soterradas. También se construirá una nueva estación bajo tierra que sustituirá a la actual de Montmeló. Las obras han sido adjudicadas a una unión temporal de empresas con un presupuesto de adjudicación de 105 millones.



mix3
N5
N5
Entrades: 124
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: mix3 » Diumenge 06/07/2008 10:57

Ahir, cap a les 17.15, vaig veure a l'estació de Badalona com un tren de llarga distància (no sé quina sèrie era) direcció Girona ens avançava per la via central de l'estació.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 06/07/2008 12:04

mix3 ha escrit:Ahir, cap a les 17.15, vaig veure a l'estació de Badalona com un tren de llarga distància (no sé quina sèrie era) direcció Girona ens avançava per la via central de l'estació.
Només podia ser el Talgo Mare Nostrum de Lorca a Montpellier.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 06/07/2008 13:10

Ahir, com ja vaig dir, vaig fer el trajecte Girona - BCN per l'interior, així que vaig enganxar el tall. L'interventor (per cert, que el conec des de fa 16 anys (!!)) anava dient a tothom, quan li mirava el bitllet, que havíem de baixar a Granollers i que ens atenguéssim a les instruccions de megafonia. Un cop allà (vam entrar per via 1) la megafonia no parava de dir "Via 1 Tren procedente de Figueres. Pasajeros por favor salgan a la plaza donde esperan autocares para Mollet" i "Via 3 Catalunya Exprés destino Figueres". Els desinformadors no informaven (com era d'esperar) i els únics que feien quelcom per organitzar allò eren els segurates i els propis conductors dels busos. I bé, després d'escapar-se'ns a uns quants el rodalies de les 17:45 a la cara a Mollet (això sí, després d'haver anat en un flamant Irizar Dragon :D) els desinformadors es limitaven a dir que el tren a Barcelona era a les 18h (com sempre mentida, era a les 18:15) i la megafonia deia "Tren procedente de Vilanova vía 3. Rogamos faciliten la salida a los viajeros." Després vam agafar el rodalies després de mitja hora d'espera (també tela, podien posar els horaris de dilluns a divendres, almenys en el tram Sants - Mollet) i res, vaig arribar a Sants una hora després del que hauria d'haver arribat...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 06/07/2008 13:14

LVG ha escrit:Todo y las molestias,[...]
Quins pallassos de periollestos que tenim...
LVG ha escrit:además esta actuación, supondrá una mejora importante del servicio ferroviario en general, y del municipio, gracias al soterramiento de las nuevas vías del AVE y de las convencionales.
Tenim alguna emoticona de vòmit?


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 06/07/2008 13:21

aarongilp ha escrit:
LVG ha escrit:Todo y las molestias,[...]
Quins pallassos de periollestos que tenim...
A Iznájar també ho diuen...
aarongilp ha escrit:
LVG ha escrit:además esta actuación, supondrá una mejora importante del servicio ferroviario en general, y del municipio, gracias al soterramiento de las nuevas vías del AVE y de las convencionales.
Tenim alguna emoticona de vòmit?
Heu-la aquí: :vomit


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 06/07/2008 15:13

Guigui ha escrit:
aarongilp ha escrit:
LVG ha escrit:Todo y las molestias,[...]
Quins pallassos de periollestos que tenim...
A Iznájar també ho diuen...
Doncs sona tant a traducció literal del català...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 06/07/2008 16:05

Guigui ha escrit:
aarongilp ha escrit:A Iznájar també ho diuen...
Doncs sona tant a traducció literal del català...
És que ho és. Quan deia Iznájar em referia a un dels seus autòctons més il·lustres. I no em baso en "ningú que m'ho hagi dit", ho he sentit vàries vegades amb les meves pròpies orelles.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

escursso
N5
N5
Entrades: 119
Ubicació: Tiana
Contacta:

Entrada Autor: escursso » Diumenge 06/07/2008 22:04

A les 21:48, passava el Català Talgo per Montgat direcció Barcelona:
Imatge

Una passada!!!!



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dilluns 07/07/2008 0:23

M'he creuat amb aquest Talgo a Clot, pocs minuts després. Jo anava dins un Civia direcció Badalona.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 10/07/2008 1:08

Llàstima haver-m'ho perdut, tot i tenir-ne coneixement.

Històric!

:o


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

intercity+arco+civia
N3
N3
Entrades: 36
Ubicació: cardedeu

Entrada Autor: intercity+arco+civia » Dissabte 12/07/2008 21:18

A "youtube" me encontre este video, os dejo el link: http://es.youtube.com/watch?v=cZqTD0zLlfQ.
Es del talgo direccion a París por Arenys.



Sèrie 444
N1
N1
Entrades: 7

Entrada Autor: Sèrie 444 » Diumenge 20/07/2008 19:08

Ja que m'estic animant a escriure últimament, us proposo un altra video del tall de la línia de Granollers i el desviaments de LD per Mataró:

http://es.youtube.com/watch?v=cUXiCowea ... 98&index=2



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dissabte 03/01/2009 12:46

Entre el 6 i el 30 de gener, Desviament de tres trens de Rodalies per Plaça de Catalunya

L’execució, per part d’Adif, de treballs d’instal.lació de catenària rígida als túnels de Barcelona, fa necessari mantenir l’ampliació de la banda de manteniment en el túnel de Passeig de Gràcia a partir de les 23.20 hores. D’aquesta manera, tres trens de Rodalies circularan desviats per Plaça de Catalunya – Arc de Triomf. Aquests serveis recuperaran el seu recorregut habitual a Barcelona Sants o Clot Aragó, segons la seva destinació

Entre el 6 de gener i fins el 30 de gener es desvien per Plaça de Catalunya els últims trens de les línies 2 i 10 de Rodalies:

- Aeroport 22.59 – Sant Celoni 00.19

- Aeroport 23.44 – Granollers Centre 00.42

- Sant Andreu Comtal 23.52 – Vilanova i la Geltrú 00.57



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimecres 11/02/2009 18:16

Des de les 22.20 hores de divendres 13 fins les 06.20 h de dilluns 16 de febrer

Modificació de serveis a la línia 2 sud de Rodalies (St Vicenç/Vilanova - Estació de França)

A causa de les obres de construcció d'un pas inferior a Castelldefels, des de les 22.20 hores del divendres dia 13 fins les 06.20h del dilluns dia 16 de febrer, es circularà en via única al pas per l’estació de Castelldefels. La reducció de la capacitat operativa generada per les obres comportarà un increment del temps de viatge d’entre 3 i 5 minuts als serveis ferroviaris al pas per l’estació i una reducció de l’oferta habitual.

D’aquesta manera durant el cap de setmana, els viatgers disposaran de dos trens per hora i sentit a la relació Sant Vicenç de Calders – Estació de França. Aquests trens efectuaran parada a totes les estacions del seu recorregut.

Adif i Renfe informaran de les modificacions al servei a través de megafonia a trens i estacions, cartelleria, Trasmet, servei SMS i al telèfon 902 24 02 02

http://web02.renfe.es/u13/MTR/UltimaHor ... 5A005C6CF4



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimarts 17/02/2009 20:04

Des del 12 de juliol:

Modificació de serveis al tram Martorell – Cerdanyola Universitat de la línia 7 de Rodalies

Renfe modifica el servei de la línia 7 de Rodalies al tram Castellbisbal – Cerdanyola, a causa de les obres que el Ministerio de Fomento està realitzant d’adequació per a trànsits d’ample internacional i ample ibèric al tram Castellbisbal/Papiol – Mollet Sant Fost.

El servei es prestarà de la següent manera:

•Al tram Martorell - Castellbisbal – Rubí – Sant Cugat – Cerdanyola Universitat, la freqüència de pas dels trens passarà a ser d’un tren per hora i sentit, tant els dies laborables com festius. Aquests trens faran el recorregut íntegre de la línia.

•Al tram L’Hospitalet – Cerdanyola Universitat es mantindrà el servei habitual ferroviari amb dos trens per hora i sentit


http://web02.renfe.es/u13/MTR/UltimaHor ... 60006162D6



pukyxd
N6
N6
Entrades: 254
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet

Entrada Autor: pukyxd » Dimarts 17/02/2009 20:27

A mi el que m'agradaria saber és quan es tornarà a la normalitat. L'any passat utilitzava sovint aquesta línia per anar a l'Autonoma però amb els nous horaris reduits no em surt a compte.

L'altre dia hi vaig passar i he vist que estan renovant la catenària per una de nova diferent a la convencional de les línies de rodalies que conec. No se si deu ser per un voltatge diferent dels trens d'ample UIC o bé per millorar-ne la qualitat i permetre més velocitat.

Per altra banda no vaig veure el tercer carril, diria que el tren anava ja sobre la via amb tercer carril... Perquè fa temps ja l'havia vist com el posaven.

Algú ens pot informar més acuradament? Per altra banda a la zona Castellbisbal-Papiol em va semblar que ja sabien acabat els treballs que s'hi feien de renovació de via i construcció d'un mur de separació entre la via que discorre pel costat de les fàbriques/xaterreria.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimarts 17/02/2009 20:43

pukyxd ha escrit:L'altre dia hi vaig passar i he vist que estan renovant la catenària per una de nova diferent a la convencional de les línies de rodalies que conec. No se si deu ser per un voltatge diferent dels trens d'ample UIC o bé per millorar-ne la qualitat i permetre més velocitat.
Al bloc de trenscat hi surt:

http://trenscatbloc.blogspot.com/2009/0 ... rades.html

http://trenscatbloc.blogspot.com/2009/0 ... unica.html



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”