Alteracions de servei a Renfe per obres

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Re: Propers talls del metro

Entrada Autor: Danzig » Dimecres 05/08/2009 10:21

totes no, que jo vaig de ops! mare, i assegut i tot :D

visca l'agost!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 05/08/2009 10:26

Home, totes tenen alguna cosa, recorda que la C2 la van tallar a bocinets. El que dic és que alguns trens que van a Sant Vicenç podrien acabar a SAC, passant pel Clot, això ajudaria una mica amb el caos, perquè ni tant sols cordinen els horaris entre la C2 Sud amb el tros que va de Castelldefels cap a Granollers/Maçanet, i t'has d'esperar una estona, i molta gent que volia anar a Clot, estava amargada de la vida ahir per la nit.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 05/08/2009 11:42

http://www.elpunt.cat/noticia/article/1 ... alies.html

5 d'agost del 2009
El Punt
TMB posa 24 trens en hora punta a l'L1 del metro per cobrir el buit de rodalies

La meitat dels usuaris habituals de l'L5 eviten el primer dia les estacions afectades pel tall d'obres

05/08/09 02:00 - Barcelona - xavier miró / ACN

L'L1 del metro suporta el pes principal del buit de servei deixat per rodalies al centre de Barcelona. És l'alternativa més ràpida en transport públic per als passatgers de les línies C4, de Manresa i Terrassa; C3, de Vic, i C7, de Martorell. Però també la poden usar com una de les alternatives els passatgers de la C1, del Maresme. Les estacions de metro de Fabra i Puig i Clot-Aragó s'han convertit en el punt de màxima afluència a primera hora del matí. TMB ha establert un servei extraordinari de 24 trens entre les vuit i dos quarts de deu del matí, la màxima capacitat i la mateixa freqüència que funciona en hora punta durant la resta de l'any.

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) encara no ha recollit les dades d'increment del nombre de passatgers a l'L1 del metro però preveu que seran ben apreciables perquè la línia funciona «en la màxima capacitat» en hora punta, una excepció tractant-se de la primera setmana d'agost, un mes en què la demanda de passatge es redueix i també la freqüència de pas de combois. Aquest agost, però, serà diferent, almenys durant la primera quinzena. Per les obres de renovació de la catenària als onze quilòmetres de túnel entre Sants, Plaça de Catalunya, Arc de Triomf i Clot-Aragó, els trens de rodalies han deixat de circular entre aquestes estacions i afecten uns 60.000 passatgers diaris segons els càlculs de Renfe, i la línia 1 s'ha convertit en la principal alternativa per fer el transbord entre Sants i les estacions de Clot-Aragó i Sant Andreu Arenal, on finalitzen el seu recorregut pel nord les línies de rodalies del Maresme, Vic, Manresa i el Vallès.

Fins al dia 16

Fins al dia 16, les estacions de Fabra i Puig i Clot del metro faran aquesta funció. A partir del 17, els serveis de rodalies del Vallès, Vic i Manresa recuperaran la normalitat i només el canvi de catenària al ramal entre Arc de Triomf i Clot-Aragó continuarà afectant la línia del Maresme fins al dia 23. Amb tot, la línia de Mataró és l'única que té, a més de l'L1 del metro, l'alternativa de la C2 de rodalies que des de Clot-Aragó va fins a Sants pel túnel en servei de Passeig de Gràcia. Per altra banda, ahir començava a l'L5 del metro el tall per obres del tram entre les estacions de Collblanc i Can Boixeres i el dispositiu amb trajectes alternatius ha creat malestar entre els usuaris. Alguns passatgers s'han queixat que en aquestes dues estacions on finalitza el servei de tren, cal sortir al carrer i caminar uns centenars de metres per accedir als busos que porten a les estacions de metro, rodalies i tramvia que permeten reprendre el trajecte. La Generalitat ha posat en servei busos a les quatre estacions afectades pel tall: Collblanc, Pubilla Cases, Can Vidalet i Can Boixeres. La Generalitat calcula que a l'estiu utilitzen l'L5 en el tram tallat unes 35.000 persones però, segons el director general de Transports Públics de la Generalitat, Manel Villalante, ahir els usuaris que van accedir a les estacions afectades van ser la meitat dels habituals, un volum que demostra que molts clients han optat directament per les alternatives ja des del primer dia.

Darrera actualització ( Dimecres, 5 d'agost del 2009 02:02 )



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 05/08/2009 12:52

Peró n'hem a veure?Els de Renfe saben que hi ha DUES MANERES per anar mès ràpid de Sant Andreu Arenal a Sants que les que proposen ells.Les tornaré a dir:

1. L1 fins a Sagrera i L5 fins a Sants Estació
2. L1 fins Clot i C2 fins Barcelona Sants

Doncs els senyors de renfe dient que s'ha d'agafar la L1 fins a Plaça Sants(una volta turísitca),i desprès caminar cinc minuts.D'acord,i com trobem l'estació de Sants si no hi ha indicacions a no sé que haguin posat),igualment si la nostra destinació és mès enllà de Sants amb la C4 podem anar fins a Just Oliveras,i seguir amb Renfe.Peró els senyors de renfe NO ES CONEIXEN LA XARXA FERROVIÀRIA BARCELONA,NI LA SEVA PRÒPIA em sembla a mi.Ho dic per les alternatives.

I igualment,el que vagui mès enllà de Montcada i Reixac Manresa pels usuaris de la C4 i la C7, poden agafar la C2 fins a Montcada i Reixac,i d'allà caminar cinc minuts fins a Montcada Manresa i segueix el seu viatge amb la C4 o C7.Ara compareu aixó amb el fet d'anar fins a Pl.Sants caminar,agafar la L1 fins a Fabra i Puig i d'allà agafar la C4.Amb lo primer un s'estalvia m'atrevo a dir MÈS DE MITJA HORA,i així un allibera el colpase amb la L1.A mès la L1 on deu anar mès colpasada del Clot cap a baix,si la gent que vagui desde la mateixa SAA,agafes la L5 a Sagrera,la L1 no aniria tan plena.Peró aqui renfe fa les coses com li surten dels pebrots.Es que aixó és per posar-hi 40 reclamacions el dia,el penós sistema alternatiu que ens ofereix aquesta gent havent-hi alternatives molt mijors,mès ràdpies i que no provocarien situació de colapse a la L1.

I jo els C2 que acaben a EDF,abans de dur-los a SAC,els enivaria a Montcada i Reixac,o per qué,a Birfucació.El problema que renfe no sap fe les coses bé.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 05/08/2009 13:00

I l'ATM, teòricament encarregada del transport integrat de la Regió Metropolitana, no es podria postular públicament al respecte? O que potser només coneixen rutes alternatives per arribar més de pressa en cotxe oficial?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dimecres 05/08/2009 20:04

Però si és de perogrullo:

05-08-2009 / 13:50 h
(Cataluña) ECONOMIA,SECTORES-EMPRESAS,TRANSPORTES

Piden que TMB y Renfe informen conjuntamente de las afectaciones por obras

Barcelona, 5 ago (EFE).- La Asociación para la Promoción del Transporte Público ha reclamado que la información sobre las seis obras de mejora que realizan TMB y Renfe en el metro y las Cercanías de Barcelona sea integrada y conjunta, para hacer más fácil a los usuarios poder planificar recorridos alternativos.
Esta asociación, que es una organización sin ánimo de lucro, ha elaborado un plano integrado de las obras que afectará al transporte público del área metropolitana de Barcelona este mes de agosto y, en en el caso de la L-5 del metro, hasta noviembre.
El plano se puede consultar en su página web, donde también se facilita otro de cada tramo afectado, con un calendario de las obras y el servicio de autobuses que le sustituye.
A su juicio, en una red integrada de transporte "la información ha de ser integrada" y, aunque reconoce que la información que se facilita a los usuarios es "amplia", considera que no se ofrece de forma integrada "en ningún momento".
"Cada operador -Renfe y TMB- trabaja con un plano diferente y los usuarios poco habituales tienen dificultades para hacer desplazamientos alternativos", argumenta la asociación.
Ha puesto el ejemplo de la ciudad de Berlín (Alemania), en la que el operador S-BAHN Berlin (cercanías) y el U-BAHN (metro) trabajan sobre la misma cartografía y se dan apoyo informativo mutuo en caso de incidencias y cortes inevitables.
En este sentido, el director de Transportes Terrestres de la Generalitat, Manuel Villalante, explicó durante la presentación a los medios de comunicación de los cortes del metro de las líneas L-5, L-2 y L-11 en julio pasado que los diferentes operadores habían acordado colaborar para hacer más fácil este período de obras. EFE.
De: http://www.abc.es/agencias/noticia.asp?noticia=72084
No sé si es farien massa lio, però...


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Minotaure
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: Sabadell (Vallès Occidental)

Entrada Autor: Minotaure » Dimecres 05/08/2009 20:44

http://www.elpunt.cat/noticia/article/1 ... a-fet.html

El plànol dels talls que ningú no ha fet
05/08/09 02:00 -


L'Associació per a la Promoció del Transport Públic (PTP) ha creat l'únic plànol que integra tots els talls per obres que afectaran les xarxes ferroviàries metropolitanes des de l'agost fins al novembre. «En una xarxa integrada la informació ha de ser integrada», defensen des d'aquesta entitat en referència al fet que Renfe i TMB han creat per separat els plànols informatius relatius als seus propis talls de servei. La PTP penjava ahir a la seva plana digital cinc plànols en format PDF que els usuaris del transport públic es poden baixar des de l'adreça electrònica http://www.transportpublic.org. El primer plànol correspon al període comprès entre el 3 i el 16 d'agost, en què coincideixen els talls per obres a les línies 5, 11 i 2 de metro, i a les línies C1, C3, C4 i C7 de rodalies. El segon plànol indica les alternatives de transport en el període entre el 17 i el 23 d'agost, en què encara estaran tallats trams a l'L5, l'L11 i l'L2 del metro, i ja només a la C1 de Rodalies. Fins al 30 d'agost, ja només es mantindran els talls al metro perquè rodalies haurà restablert totalment els seus serveis integrals. Del 31 d'agost al 6 de setembre només hauran de continuar amb els transports alternatius els usuaris de l'L5 i l'L11. I a partir del 7 de setembre, els talls ja només afectaran l'L5.
Darrera actualització ( Dimecres, 5 d'agost del 2009 02:00 )



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 06/08/2009 2:12

Mako448 ha escrit:1. L1 fins a Sagrera i L5 fins a Sants Estació
Aquesta opció amb bitllets de RENFE no està permesa.
Amb lo primer un s'estalvia m'atrevo a dir MÈS DE MITJA HORA
Ho dubto, avui he anat a Sants des de Sabadell fent C4+C2 i la C2 no és especialment ràpida.

He sortit de Montcada a l'hora. Parada llarga de 2 minuts a Sant Andreu Comtal.

Al Clot, parada llarga de tres minuts perquè hem arribat avançats.

A la bifurcació Aragó, dos minuts parats per deixar passar el Estació de França-Sant Vicenç de Calders.

Un minut parats a l'entrada de Passeig de Gràcia per deixar sortir al tren esmentat anteriorment.

Un minut parats a Passeig de Gràcia mateix per respectar l'horari.

Dos minuts més parats a l'entrada de Sants.

Amb quin retard hem arribat a Sants?

Amb -1, o el mateix, 1 minut avançats sobre l'horari previst, les 15.39. Sortint de Montcada a les 15.12.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 06/08/2009 10:17

Tal i com he explicat a http://transport.cat/viewtopic.php?f=2& ... 97#p141197 , no hi ha forma que coincideixin la C2 Sud i la del mig, no poden posar unes (...) llançadores cap a Clot i SAC, ni que sigui, que allà tenim L1, L2 i C2 Nord????????



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 06/08/2009 22:35

UT596001 ha escrit:
Mako448 ha escrit:1. L1 fins a Sagrera i L5 fins a Sants Estació
Aquesta opció amb bitllets de RENFE no està permesa.



No és permesa, peró per qué no lo permeten?És una forma ràpida de fer el recorregut entre Sant Andreu Comtal i Sants.A mi em sembla que renfe el que vol és que anem lo mès paral.lelament possible pel túnel d'Adif de Pl.Catalunya,i per aixó volen que ultilitzem la L1,i passar per Arc de Triomf i Plaça Catalunya,i donar una volta de mil dominis.[/quote]
Amb lo primer un s'estalvia m'atrevo a dir MÈS DE MITJA HORA
Ho dubto, avui he anat a Sants des de Sabadell fent C4+C2 i la C2 no és especialment ràpida.

He sortit de Montcada a l'hora. Parada llarga de 2 minuts a Sant Andreu Comtal.

Al Clot, parada llarga de tres minuts perquè hem arribat avançats.

A la bifurcació Aragó, dos minuts parats per deixar passar el Estació de França-Sant Vicenç de Calders.

Un minut parats a l'entrada de Passeig de Gràcia per deixar sortir al tren esmentat anteriorment.

Un minut parats a Passeig de Gràcia mateix per respectar l'horari.

Dos minuts més parats a l'entrada de Sants.

Amb quin retard hem arribat a Sants?

Amb -1, o el mateix, 1 minut avançats sobre l'horari previst, les 15.39. Sortint de Montcada a les 15.12.
Doncs la veritat que C2+C4 ho veig molt mès ràpid i mès cómode que no el fet de caminar 5 minuts,donar una volta TURÍSTICA per la L1(amb el que triga un fins a Fabra i Puig amb la C2 ja és a Montcada i arribant a Monntcada Manresa per agafar la C4),i desprès el tram de la C4 fins a Montcada.
Tal i com he explicat a viewtopic.php?f=2&t=578&p=141197#p141197 , no hi ha forma que coincideixin la C2 Sud i la del mig, no poden posar unes (...) llançadores cap a Clot i SAC, ni que sigui, que allà tenim L1, L2 i C2 Nord????????
I per qué no perlloguem aquestes llançadores que proposes fins a Montcada Birfucació i així els usuaris de la C3,C4 i C7 tambe és beneficien?

El pla alternatiu de rodalies,en la meva opinió,és simplement LAMENTABLE.Sí renfe no jugará tant amb el material i no fos tant delict amb el tema de que a cada línia ha de circular una unitat concreta i punt,és poden fer les coses molt millor.Peró renfe és renfe,no és pot fer res.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 06/08/2009 22:52

Mako448 ha escrit:
metring ha escrit:Tal i com he explicat a viewtopic.php?f=2&t=578&p=141197#p141197 , no hi ha forma que coincideixin la C2 Sud i la del mig, no poden posar unes (...) llançadores cap a Clot i SAC, ni que sigui, que allà tenim L1, L2 i C2 Nord????????
I per qué no perlloguem aquestes llançadores que proposes fins a Montcada Birfucació i així els usuaris de la C3,C4 i C7 tambe és beneficien?
Doncs tens molta raó...Ara, d'aquí a que facin servir el sentit comú...

Pregunta per algú que n'entengui: no hauria estat possible, en lloc de tancar les dues estacions dues setmanes, tancar una via una setmana i una l'altre? Molt perillós per als treballadors, a Arc de Triomf, o es podia haver tancat d'alguna manera una via de l'altre? Recordeu que hi ha un precedent d'estació a on va funcionar una sola via, i per la qual passaven trens cap els dos sentits: a Universitat L1, quan van reconstruïr l'estació.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dijous 06/08/2009 23:39

UT596001 ha escrit:
Mako448 ha escrit:1. L1 fins a Sagrera i L5 fins a Sants Estació
Aquesta opció amb bitllets de RENFE no està permesa.
Els bitllets de renfe s'accepten a Sants-Estació L5, i el propi personal de metro, interventors i agents d'estació he vist en directe com encaminen els viatgers de renfe, tant a Fabra i Puig com a Sants-Estació amb la combinació L1-L5 a Sagrera.
Una cosa és que l'itinerari recomanat sigui el de Plaça de Sants, però els interventors de renfe de Sants i els informadors d'impulsa recomanen aquesta ruta.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 07/08/2009 16:07

Una altre alternativa per substituir Renfe amb la L1, en lloc d'anar a Plaça de Sants, com diuen al Pla Repulsa (perquè hi ha per fer avorrir per sempre el transport públic) és anar de Sants fins a Hostafrancs, 10 minutets pel carrer Rector Triadó, cap a la dreta, i més tranquil·litat.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 08/08/2009 13:38

Aquest missatge és ambivalent per aquest tema i el dels talls de metro per obres:

http://rogermelcior.wordpress.com/2009/ ... rt-public/


Plans alternatius o l’alternativa de no anar en transport públic?


8 Agost 2009 per Roger

Barcelona està en obres durant l’estiu i aquestes obres van molt més enllà de l’inútil Fons Estatal d’Inversió Local (FEIL). Durant aquest estiu es fan obres a la xarxa ferroviària de Barcelona que serviran per tal d’augmentar la fiabilitat de la xarxa (com la catenària rígida als túnels urbans d’ADIF, la millora de la infraestructura en el tram de la L2 entre Pep Ventura i La Pau o l’adaptació a la conducció automàtica de la L11) i per deixar a punt prolongacions i intercanviadors com ara la L5 entre Horta i Vall d’Hebron o el nou intercanviador d’Ernest Lluch de la mateixa línia.

És evident que són obres que milloraran la mobilitat. Són necessàries però que comporten molèsties a tots els usuaris del transport públic de l’àrea metropolitana de Barcelona (bàsicament increment de temps de viatge) que s’han de mirar de minimitzar. No obstant, les empreses operadores, i tampoc l’ATM que sembla que en aquests casos també està ‘fora de joc’, no han fet gaire per intentar apaivagar les molèsties els usuaris i s’han dedicat a dissenyar plans “alternatius” que, més que funcionals són una autèntica ruta turística o gimcana urbana.

El Ministerio de Fomento, ADIF i Renfe van apostar per la marca IMPULSA per a “millorar” la comunicació amb els clients. Mitjançant plans d’aquestes característiques els usuaris poden acabar amb “repulsa” (ei, se li ha acudit el mateix que a mi!!!! :) ) al transport públic metropolità (i això també ho faig extensible als plans presentats per TMB!).

R1 de Renfe Rodalies

Inicia i finalitza el seu recorregut a Clot Aragó fins el dia 23 d’agost.
Pla “alternatiu” oficial
Per accedir a les estacions de l’Arc de Triomf, Plaça de Catalunya o Sants els usuaris han de fer ús de la L1 de Metro (sí, ara resulta que Plaça de Sants=Sants Estació, malgrat s’hagin de caminar 5 minuts a peu). També es pot fer ús de la R2 Nord per accedir a Passeig de Gràcia o Sants (malgrat que no diuen que la freqüència, durant pràcticament tot el dia, és de 2 trens per hora).
Altres alternatives reals (no proposades per l’operador)

Per accedir a l’estació de Sants sense haver de caminar i de forma ràpida i directe es pot fer ús de la L2 fins a Sagrada Família i d’allà la L5 fins a Sants Estació. També es pot fer ús dels trens MD (sempre que siguin Regionals) procedents de Portbou i Cervera de la Marenda per accedir a Passeig de Gràcia o Sants).
Com es podria haver fet un millor pla?
Costava gaire que els Rodalies de la R2 Sud que acaben a Barcelona Estació de França anessin des de Passeig de Gràcia cap al Clot i d’allà cap a Mataró, Calella, Blanes i Maçanet? Evitaríem una estació caòtica amb aglomeracions. :plas :plas :plas :plas
Es podria haver aprofitat l’avinentesa que Clot Aragó actuava com a terminal de la R1 per obrir les escales que comuniquen les andanes per la part nord, bàsicament per evitar aglomeracions de passatgers sempre en els cotxes del comboi més a prop de les úniques escales de sortida.
R3 i R4 Nord de Renfe Rodalies

Sant Andreu Arenal es converteix en terminal d’ambdues línies.

Pla “alternatiu” oficial
Per accedir al centre de Barcelona es recomana els usuaris fer ús exclusiu de la L1 de Metro.
Altres alternatives reals (no proposades per l’operador)
Per accedir de forma ràpida a Arc de Triomf o Plaça de Catalunya la millor alternativa és la L1 d’FMB. Per accedir a Sants en canvi és millor fer ús de l’intercanviador de Sagrera (Meridiana) on els usuaris poden enllaçar de la L1 a la L5 d’FMB i van el més recte possible a Sants-Estació. Allà poden enllaçar amb els trens de la R4 Sud.
Amb un curt enllaç a peu a l’estació de Montcada i Reixac-Manersa i Montcada i Reixac es pot accedir a la R2 que permet accedir al centre a través de Passeig de Gràcia de forma ràpida i directe.
Com es podria haver fet un millor pla?
Es podria haver optat per fer arribar els trens de la R2 Sud cap a Terrassa, Manresa, Vic, Ripoll i Puigcerdà a través de Clot Aragó i del ramal de bifurcació Aigües, tal i com es fa amb els Regionals de Lleida Pirineus per Manresa.

Observació: hauria estat interessant treballar durant aquests dies en les obres de l’intercanviador de Sagrera Meridiana. Aquestes obres comportaran, de nou, el tall de la R4 Nord, la R3 i la R7 entre abril i setembre de l’any vinent, pel que s’haurien d’aprofitar aquests talls per “avançar feina”.
R4 Sud

Els trens de la R4 en destinació Martorell, Vilafranca del Penedès o Sant Vicenç de Calders inicien o finalitzen el recorregut a Sants.
Pla “alternatiu” oficial
Si es vol enllaçar des del centre de Barcelona amb la R4 Sud s’ha de fer ús de la L1 de Metro fins a Plaça de Sants. No s’avisa que l’estació de Metro és Plaça de Sants i no Sants i tampoc que s’ha de caminar.
Altres alternatives reals (no proposades per l’operador)
Des de Plaça de Catalunya L3. També es pot fer ús de la L1 fins a Rambla Just Oliveras (a 5 parades de Plaça de Sants) i accedir directament a l’estació de l’Hospitalet de Llobregat.
R7

* Servei ferroviari entre les estacions de Martorell i Castellbisbal mitjançant combois de la R4 Sud.
* Servei substitutori mitjançant autobús entre les estacions de Castellbisbal i Cerdanyola Universitat.
* Servei amb tren entre Cerdanyola Universitat i Montcada Bifurcació.
* Accés a Barcelona mitjançant els trens de la R3 i la R4 Nord des de l’estació de Montcada Bifurcació.
* Accés al centre de Barcelona mitjançant les alternatives de les mateixes alternatives R3 i R4 Nord de Renfe Rodalies.

Servei limitat a un comboi per hora entre Cerdanyola Universitat i Montcada Bifurcació.

CONCLUSIÓ: evitar-la de totes totes i fer ús de les línies urbanes de la UAB, Sant Cugat i Rubí per tal d’accedir a FGC.
L2

Està fora de servei el tram entre Pep Ventura (Badalona) i La Pau.
Pla “alternatiu” oficial
Fer ús d’un autobusos llançadora que, en prinicipi, connecten totes les estacions tancades amb La Pau amb un notable increment del temps de viatge.
Altres alternatives reals (no proposades per l’operador)
Fer ús de la T5 de Tram Besós per accedir mitjançant la L1 del Metro a Glòries al centre de Barcelona.

L5 interromput el tram Can Boixeres-Collblanc

Queden sense servei les estacions de Pubilla Cases, Can Vidalet i Can Boixeres.
Pla “alternatiu” oficial
Per accedir a aquestes estacions hi ha servei alternatiu d’autobús des de l’estació de l’Hospitalet de Llobregat de Renfe Rodalies (Rambla Just Oliveras). TMB recomana accedir als busos mitjançant la línia R4 Sud de Renfe Rodalies, obviant que la freqüència no és l’habitual (ara només hi ha 4 expedicions a l’hora contra les més de 10 que hi ha quan no hi ha obres).
Altres alternatives reals (no proposades per l’operador)
Fer ús de la xarxa de Trambaix. Per accedir a l’Hospitalet per tal d’agafar els autobusos substitutoris fer ús de la L1 d’FMB.

L5 interromput el tram Vilapicina-Horta

Pla “alternatiu” oficial

Bus alternatiu entre Vilapicina i Horta.

L11 sense servei

Alternativa “oficial”
Un bus cobreix la totalitat de la línia.
Altres alternatives reals (no proposades per l’operador)
R3 i R4 des de Sant Andreu Arenal fins a Torre del Baró si es té com a destinació la part central de la L11.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 08/08/2009 15:11

El Ministerio de Fomento, ADIF i Renfe van apostar per la marca IMPULSA per a “millorar” la comunicació amb els clients.
http://www.transport.cat/wiki/index.php/Renfomentadif :D


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 08/08/2009 17:09

Demostració fefaent de que totes les decisions les prenen junts.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 09/08/2009 0:27

Avui hem vist un Catalunya Expres per Sant Adrià, amb destinació Sants, cap a les 18:30. A quin desviament obeeix? :nose



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 09/08/2009 1:31

metring ha escrit:Avui hem vist un Catalunya Expres per Sant Adrià, amb destinació Sants, cap a les 18:30. A quin desviament obeeix? :nose
A cap. Hi ha hagut un incendi a Llinars del Vallès, cosa que ha obligat a desviar el Mare Nostrum, el regional Barcelona-Cervera de la Marenda que ix de Sants a les 17.16 i el Catalunya Exprés que cites, imagino que l'hora seria a les 18.45 o així ja que el Catalunya Exprés ha passat a les 18.28 per Ocata.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 09/08/2009 20:04

Bé, una miqueta més tard de i 30, però no gaire més, ens va sobtar força i no li trobavem relació amb els talls, merci! ;)



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 742
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dilluns 10/08/2009 13:26

Ahir vaig fer el trajecte Cerdanyola-Sant Andreu Comtal, amb el regional 15622 que anava amb la 440-176 de MD. Aquest tren entra pel ramal de les aigües. Vaig filmar tot el viatge en video, això no es veu tots els dies. :D
Abans d´entrar a les vies generals de la linia de Portbou, vam parar uns cinc minuts per deixar passar el rodalies de l´aeroport, que amb una doble de civies, anava amb retard. El regional va arribar a SAC a les 12.22 (segons posava a la meva camera), i a Sants tenia prevista l´arribada a les 12.27, així que ...

Salutacions.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”