Alteracions de servei a Renfe per obres

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Re: Composicions triples

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 13/01/2010 1:38

UT440_132M ha escrit:Et recordo que fa menys de 2 anys a la R3 es feien composicions triples de 440, encara que fóssin 7 cotxes
Ho sé, però tenint en compte que només paraven a algunes estacions determinades i que en longitud 7 cotxes de 440 és una mica menys que 9 de 447...



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 13/01/2010 9:40

Sembla que molt possiblement durant el tall del túnel de la Meridiana,la C4sud tornarà acabar a Badalona,com a nadal.És veritat que al principi la intenció era acbar la C4sud a Arc de Triomf,i desprès recorrer uns metres direcció Sant Andreu Arenal,on és construirien uns canvis d'agulles per que els trens de la C4 sud canvïn de sentit,i torni de buit a Arc de Triomf i allà iniciar un servei,peró crec que finalment no serà així,i s'optarà per portar la C4 sud a Badalona,com és va fer a nadal.De fet l'andana de la via morta de Badalona,on nomè hi cap una composició simple,s'allargarà per qué hi capigui trens en doble composició.

Jo crec que aixó d'acabar la C4 sud a Badalona no és bona idea,el millor per mi seria eliminar la C4Sud i perllogar la C1 fins Sant Vicenç de Calders per Vilafranca,ens estalviem cisellaments de vies a Badalona i L'Hospitalet que l'únic que fan és que els trens estiguin una bona estona aturats a l'entrada de les dues estacions,i per tant,retards,i de pas millorem la puntualitat,i no eliminem els reforços Hospitalet-Mataró d'hora punta del matí,migdia i tarda de la C1,com ho van fer al nadal,que aixó és un altre,al nadal com hi ha menys demanda doncs va el supremeixes,peró al Maig,al Juny hi ha molta demanda i suprimir-los seria el colmo.

També penso que a Montcada i Reixac-Manresa,i per no colapsar la L1,anunciaria la correspondencia amb la C2 per qué la gent agafi la C2 en comptes de la L1,aixó si molt important assegurar durant tot el día i cada dia trens cada 15 minuts a la C2 nord.

El millor sens dubte seria desviar trens per el ramal de les aigües,peró si no ho van fer pel nadal amb la instal.lació de la catenària rígida,creieu que ho faràn amb el tall del túnel de la Meridiana?



jordigt2008
N6
N6
Entrades: 207
Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
Contacta:

Entrada Autor: jordigt2008 » Dimecres 13/01/2010 15:23

Mako448 ha escrit:Sembla que molt possiblement durant el tall del túnel de la Meridiana,la C4sud tornarà acabar a Badalona,com a nadal.És veritat que al principi la intenció era acbar la C4sud a Arc de Triomf,i desprès recorrer uns metres direcció Sant Andreu Arenal,on és construirien uns canvis d'agulles per que els trens de la C4 sud canvïn de sentit,i torni de buit a Arc de Triomf i allà iniciar un servei,peró crec que finalment no serà així,i s'optarà per portar la C4 sud a Badalona,com és va fer a nadal.De fet l'andana de la via morta de Badalona,on nomè hi cap una composició simple,s'allargarà per qué hi capigui trens en doble composició.

Jo crec que aixó d'acabar la C4 sud a Badalona no és bona idea,el millor per mi seria eliminar la C4Sud i perllogar la C1 fins Sant Vicenç de Calders per Vilafranca,ens estalviem cisellaments de vies a Badalona i L'Hospitalet que l'únic que fan és que els trens estiguin una bona estona aturats a l'entrada de les dues estacions,i per tant,retards,i de pas millorem la puntualitat,i no eliminem els reforços Hospitalet-Mataró d'hora punta del matí,migdia i tarda de la C1,com ho van fer al nadal,que aixó és un altre,al nadal com hi ha menys demanda doncs va el supremeixes,peró al Maig,al Juny hi ha molta demanda i suprimir-los seria el colmo.

També penso que a Montcada i Reixac-Manresa,i per no colapsar la L1,anunciaria la correspondencia amb la C2 per qué la gent agafi la C2 en comptes de la L1,aixó si molt important assegurar durant tot el día i cada dia trens cada 15 minuts a la C2 nord.

El millor sens dubte seria desviar trens per el ramal de les aigües,peró si no ho van fer pel nadal amb la instal.lació de la catenària rígida,creieu que ho faràn amb el tall del túnel de la Meridiana?
Espero que si... Si no, caos assegurat.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 13/01/2010 15:34

És que seran 5 mesos, i d'abril a juliol són mesos laborables, no poden deixar que la L1 sigui substitutòria, no n'hi ha ni per començar! La idea de fer una mena de "tablao" provisional a Sagrera "ex-mercaderies" (recordeu que el que hi ha ara a Passeig de Gràcia per pujar les andanes és tres quarts del mateix), per sortir del pas, em sembla excelent, i que la C2 Sud i la Nord estiguin millor coordinades, per tal que es facin transbordaments ràpids a Sants, ja que encara no s'unificarà la línia, per tal de moure passatge fins a Clot-Aragó.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimecres 13/01/2010 21:43

Fent càlculs ràpids, tal i com està la situació de freqüències a la C2 i C1 el ramal de les aigües pot admetre una circulació cada 30 minuts fent que els trens recuperéssin a Clot-Aragó l'enllaç cap a l'Arc del Triomf, que ja seria molt.
El que jo havia llegit a varis llocs és que aviat es farà una ocupació de terrenys superior a l'actual a la zona de Sagrera on estan fent l'estació del TAV, que obligarà a passar de les 4 vies actuals a 2, fet que impossibilitaria afegir més circulacions de les actuals, desconec quan ho pensen fer, però seria un detall enrederir com a mínim aquest tall de vies per tal de poder fer algun desviament.



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dijous 14/01/2010 0:46

wefer ha escrit:Es podria fer una estació provisional a Sagrera-Mercaderies per poder transbordar també amb els trens de la línia de Mataró.
Crec que no hi ha gaire espai per fer-ho, ja que les obres arriben fins al límit de les vies actuals. Si es volgués fer una estació provisional, caldria suprimir una o dues vies.



Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Divendres 15/01/2010 20:58

El día abans de que acabés el recorregut de la R-4 sud a Badalona vaig anar, pujant a on visc a El Vendrell i anant directament a Badalona, be el viatge va ser puntual, la unitat doble la van estacionar a una via lateral i poc després va sortir cap a Martorell, sent dissabte i amb menys circulacions durant l'estona que vaig estar es va donar el cas que la via direcció Mataró va estar ocupada diversos cops per unitats que arribaban desde Martorell-SVC, allavorans els Civias que continuaban els tenian que fer pasar per la via lateral, d'aixó tinc videos pujats a youtube, després mes tard vaig anar fins SAC on amb una 447 que feia de Reg. a Lleida, anaba sols fins Manresa, vam pasar per el Ramal i poc després ja estabam a Mont. Bif.

Per tant crec que seria interesant per tots els viatgers que si fan el tall a partir d'abril seria convenient juntar la R-4 sud i la R-1, modifican si cal una mica els horaris e inclus alguns serveis en lloc de acabar a Mont. Bif. podrian pasar per el ramal, en el cas de la R-3 i continuar fins L'Hospitalet, ja que una cosa es un tall de 15 dias i un altre de cinc mesos, els viatgers acabaran fins els nassos de tant follón, com el que vaig veura el mateix a Montcada i R. de la R-2 nord amb tanta gent que venia amb els trens de Terrassa i Manresa i l'estació quedaba petita i els informadors i els seguratas parlan clar anaban de "cul".

;)



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 15/01/2010 22:16

Demà el primer C2 direcció Sant Celoni no circularà entre Sants i Montcada i Reixac,i també els dos primers Granollers Centre-Aeroport no circularàn entre Montcada i Reixac i Sants.S'haurà de fer ús de la C4.
Enric ha escrit: els viatgers acabaran fins els nassos de tant follón, com el que vaig veura el mateix a Montcada i R. de la R-2 nord amb tanta gent que venia amb els trens de Terrassa i Manresa i l'estació quedaba petita i els informadors i els seguratas parlan clar anaban de "cul".

;)
El problema de tanta gent a l'estació de Montcada i Reixac era la pèsima freqüència que té la C2 Nord en caps de setmana i matí de dies laborables,d'un miserable tren cada 30 minuts.Si volen fer aixó d'acabar la C4 a Birfucació i que els viatgers segueixin amb la C2,d'acord,peró que facin el favor d'augmentar la freqüència a la C2 nord,per reforçar-la de cara a la quantitat de viatges que procedents de la C4 i la C7.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Divendres 22/01/2010 18:08

De http://www.RENFE.es

Per obres de millora de la infraestructura a Barcelona La Sagrera

Desviament de 2 trens de la línia 1 de Rodalies (Molins de Rei/L’Hospitalet-Mataró/Maçanet) per Passeig de Gràcia.


Per obres de millora a la infraestructura a l’entorn de La Sagrera realitzades per Adif, el tren (L’Hospitalet de Llobregat 00.02 - Mataró 00.55) del divendres 22 de gener i el tren (Mataró 4.57 - L’Hospitalet de Llobregat 5.50) del dissabte 23 de gener circularan desviats per Passeig de Gràcia, pel que no efectuaran parada a Plaça Catalunya i Arc de Triomf.



Avatar de l’usuari
Oriol
N6
N6
Entrades: 218
Ubicació: Cerdanyola del Vallès (Barcelona)

Entrada Autor: Oriol » Diumenge 24/01/2010 1:40

canalcole ha escrit:De http://www.RENFE.es

Per obres de millora de la infraestructura a Barcelona La Sagrera

Desviament de 2 trens de la línia 1 de Rodalies (Molins de Rei/L’Hospitalet-Mataró/Maçanet) per Passeig de Gràcia.


Per obres de millora a la infraestructura a l’entorn de La Sagrera realitzades per Adif, el tren (L’Hospitalet de Llobregat 00.02 - Mataró 00.55) del divendres 22 de gener i el tren (Mataró 4.57 - L’Hospitalet de Llobregat 5.50) del dissabte 23 de gener circularan desviats per Passeig de Gràcia, pel que no efectuaran parada a Plaça Catalunya i Arc de Triomf.
Que passaran igualment per La Sagrera...


Només els ases viatgen en vagons!
Estació Tancada

Avatar de l’usuari
Tony M. Nyphot
N6
N6
Entrades: 221

Entrada Autor: Tony M. Nyphot » Dilluns 25/01/2010 21:20

Aquí s'està parlant molt alegrement de tarimes de fusta a Sagrera Mercaderies però a l'hora de la veritat n'hi ha prou pensant una mica per veure de seguida que la idea és del tot irrealitzable, principalment perquè no hi ha lloc per posar les tarimes de fusta, sempre i quan no es proposi posar-les damunt d'una altra via i fer el coll d'ampolla encara més gran.

A l'espai de l'antiga estació no es poden posar vies provisionals perquè el terreny està aixecat per les obres i resulta inestable, recordeu Bellvitge, com a molt es podria posar una andana provisional ocupant una mica d'espai d'obres, això vol dir posar-la només al costat de la via dels trens procedents de Granollers. Per possibilitar el transbord en sentit invers caldria envaïr la via dels trens procedents de Mataró, inutilitzant-la.

Encara que realment fos possible instal·lar-les, el problema és que un cop amb els trens posats allà al mig o es fa tornar el tren a contravia o igualment ha d'entrar fins a Clot per fer la maniobra de canvi de via, així que en el fons aquesta tarima seria totalment inútil si operativament el tren ha de passar igualment per Clot, per altra banda fer tornar el tren a contravia és destrossar gratuïtament els horaris de la C2 nord, perdó R2 que no s'enfadin els Nadal, per una millora ínfima pel servei de les línies afectades al tall a més que amb prou feines s'hi podria dur un tren cada mitja hora.

En resum aquesta solució en realitat no soluciona res i sí perjudica a la resta de línies. En tot cas cal recordar que la Generalitat és ara la gestora de Rodalies i per tant serà la responsable de dissenyar i executar el pla alternatiu, així que calma que si ho fa la Generalitat de Catalunya tot anirà sobre rodes.


And now for something completely different...

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 25/01/2010 21:27

Tony M. Nyphot ha escrit:C2 nord, perdó R2 que no s'enfadin els Nadal
La nomenclatura oficial és R2 des de fa almenys nou anys. Passa que Renfe ha anat a la seva des d'aleshores, però alguna vegada ha calgut cridar-los a capítol. Vegeu el cas de la C-5 tornada R7.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 25/01/2010 21:34

Tony M. Nyphot ha escrit:C2 nord, perdó R2 que no s'enfadin els Nadal
En Joaquim, en Manel o en Rafael? :) Perquè aquest últim segueix anomenant-les amb la C...



Avatar de l’usuari
Tony M. Nyphot
N6
N6
Entrades: 221

Entrada Autor: Tony M. Nyphot » Dilluns 25/01/2010 22:08

Guigui ha escrit:
Tony M. Nyphot ha escrit:C2 nord, perdó R2 que no s'enfadin els Nadal
La nomenclatura oficial és R2 des de fa almenys nou anys. Passa que Renfe ha anat a la seva des d'aleshores, però alguna vegada ha calgut cridar-los a capítol. Vegeu el cas de la C-5 tornada R7.
El conveni entre Renfe i l'Autoritat del Transport Metropolità és diferent al de la resta d'operadors, de tal forma que l'ATM no té l'autoritat que sí pot exercir a la resta d'operadors pel que fa a aspectes com la política tarifària, on ha pogut mantenir tota la gama de títols propis i els bitllets senzills són més econòmics que els preus fixats per l'Autoritat, i aquesta tampoc té autoritat pel que fa a la nomenclatura de les línies. Així doncs, la nomenclatura oficial és de qui té potestat de decidir-la, i en aquest cas és Renfe, que per cert no fa servir ni la R ni la C.

Sigui com sigui l'ATM ha demostrat el seu fracàs quan ni tan sols als operadors sobre els quals té autoritat ha aconseguit que respectés la nomenclatura de línies, fins al punt que hi ha dues línies C1 diferents operades pel mateix grup empresarial, la C1 de Casas i la C1 de La Vallesana.


And now for something completely different...

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 25/01/2010 22:35

Sabeu si tenen previst tornar a haver-hi trens cada 30 minuts entre Cerdanyola UAB i Martorell,com abans?Per qué aixó de les obres aquestes del corredor Papiol-Mollet,entenc que siguin unes obres complexes,peró ja és deuen estar per la fase final suposo,i per aixó del tren cada hora en aquest tram era una cosa "provisional",ja porten un any i mig amb el tren cada hora entre Martorell i Cerdanyola UAB,que serà aquesta freqüència sempre o tornarem a tenir el tren cada mitja hora,i quan?



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 29/01/2010 1:25

Aquest cap de setmana tornem a tenir restriccions a SAC, a continuació la nota que hi ha penjada a la web de RENFE a la secció última hora.
RENFE Última hora
Per obres de millora de la infraestructura a Barcelona La Sagrera

Modificació de la circulació de 3 trens de la línia 2 de Rodalies entre Barcelona Sants i Sant Andreu Comtal.

Per obres de millora a la infraestructura a l’entorn de La Sagrera realitzades per Adif, el següents trens no circularan entre Barcelona Sants i Sant Andreu Comtal el dissabte 30 i diumenge 31 de gener:
  • Vilanova i la Geltrú (4.42) - Sant Celoni (6.29)
  • Granollers Centre (4.52) - Aeroport (5.53)
  • Granollers Centre (5.26) - Aeroport (6.27)
Per a facilitar la mobilitat dels viatgers, s’ha programat un servei alternatiu per carretera directe entre Sant Andreu Comtal i Aeroport.
Els clients que vulguin continuar el seu trajecte fins a les estacions de Passeig de Gràcia, Clot Aragó i Sant Andreu Comtal podran utilitzar el serveis de Metro.
Amb objecte de orientar els viatgers, Renfe ha programat un dispositiu de reforç amb personal d’informació i atenció al client a l’estació de Sant Andreu Comtal.
Fitxers adjunts
pat%20sagrera%2030-31%20C2.pdf
PDF Adjunt
(133.91 KiB) S’ha baixat 166 vegades


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 29/01/2010 11:06

A 3 mesos de tallar el túnel de la Meridiana,i tallar-ho durant 5 mesos,l'únic que se sap de moment és que la C4sud acabarà a Badalona,que no està confirmat peró cantat.

Penso que la C3 i la C7 no té gaire freqüència,i per tant és podria desviar perfectament per via ramal de les Aigües fins al Clot,i d'allà fins Arc de Triomf i L'Hospitalet.Jo fins i tot em confomraria amb que és desviesin els C3 amb origen i destinació Ripoll/Ribes/Puigcerdà/La Tour Carol.Ara bé el que desconec si els trens poden arribar fins a Sant Andreu Arenal,suposo que si,peró com la Sagrera-Meridiana està ben a prop,no sé jo.Ara bé si fem acabar la C3,C4 nord i la C7 a Sant Andreu Arenal,colapsariem la L1,que ja va colapsada per si sola,i també significaria baixada de freqüències a la C3(suprimint els Gran.Canovelles i Garriga),i C4(suprimint els Hospitalet-Terrassa).Per tant el millor seria desviar o la C3 o la C7 per el ramal de les Aigües,o si renfe no vol desviar trens per el ramal de les Aigües,que nomès acabin a Sant Andreu Arenal la C3 i la C7,i la C4 nord acabi a Birfucació i els usuaris de la C4 Nord en comptes d'agafar la L1 a Sant Andreu Arenal agafin la C2 a Montcada i Reixac,i així no colapsem encara més la L1.Obiament a la C2 a Montcada i Reixac s'ha de garabntir un tren cada 15 minuts tots els dies de la setmana,i durant tota l'hora.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 29/01/2010 13:09

Mako448 ha escrit:Ara bé si fem acabar la C3,C4 nord i la C7 a Sant Andreu Arenal,colapsariem la L1,que ja va colapsada per si sola
Des de quan es preocupa Renfe pels problemes que causa a altri? Visca la intermodalitat!


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 30/01/2010 1:06

Fals Rodalies va suprimir en el seu dia alguns el bonotren i l'abonament mensual per la zona 1 com a part de l'acord per a la integració tarifària, els altres operadors mantenen alguns títols propis.

No és cert que l'ATM no hagi aconseguit que els operadors utilitzin una nomenclatura unificada de línies, més aviat el que passa és que no ho ha intentat
Tony M. Nyphot ha escrit:
Guigui ha escrit:
Tony M. Nyphot ha escrit:C2 nord, perdó R2 que no s'enfadin els Nadal
La nomenclatura oficial és R2 des de fa almenys nou anys. Passa que Renfe ha anat a la seva des d'aleshores, però alguna vegada ha calgut cridar-los a capítol. Vegeu el cas de la C-5 tornada R7.
El conveni entre Renfe i l'Autoritat del Transport Metropolità és diferent al de la resta d'operadors, de tal forma que l'ATM no té l'autoritat que sí pot exercir a la resta d'operadors pel que fa a aspectes com la política tarifària, on ha pogut mantenir tota la gama de títols propis i els bitllets senzills són més econòmics que els preus fixats per l'Autoritat, i aquesta tampoc té autoritat pel que fa a la nomenclatura de les línies. Així doncs, la nomenclatura oficial és de qui té potestat de decidir-la, i en aquest cas és Renfe, que per cert no fa servir ni la R ni la C.

Sigui com sigui l'ATM ha demostrat el seu fracàs quan ni tan sols als operadors sobre els quals té autoritat ha aconseguit que respectés la nomenclatura de línies, fins al punt que hi ha dues línies C1 diferents operades pel mateix grup empresarial, la C1 de Casas i la C1 de La Vallesana.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 16/02/2010 17:42

Que és preparin els usuaris de Rodalies pel que ve els propers 2 anys: >:(

-Entre l'Abril i Setembre,les obres de Sagrera Medidiana,on la R3,R4Nord i R7 acabaràn a Sant Andreu Arenal(i la R7 potser a Montcada),i la R4sud és perllogarà fins a Badalona.

-Al Nadal tanquen Arc de Triomf,i suposo que també és veurà afectada la circulació de trens,i per tant,possiblement sense trens pel túnel de Pl.Catalunya(potser la R4sud arribi a Pl.Catalunya peró ho dubto)

-I a l'Agost de 2011,tall de vies desde Sants fins a Hospitalet i Bellvitge,i totes les línies de rodalies,MD i LD(menys la LAV)afectades.

Llegiu,llegiu:

http://www.lavanguardia.es/ciudadanos/n ... neral.html



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”