Nou CCM

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Nou CCM

Entrada Autor: El LLOP » Divendres 18/09/2009 8:31

Fil procedent de http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=646

aprofitant aquest fil, us adjunto unes fotos del nou CCM en primícia :twisted:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 18/09/2009 9:02

El LLOP ha escrit:aprofitant aquest fil, us adjunto unes fotos del nou CCM en primícia
Ja podries haver énfocat les fotos antigues del passadís...
:D


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Divendres 18/09/2009 21:02

De bon rotllo però seriosament: no em sembla bé penjar al fòrum aquestes fotos, CCM és un lloc d'accés molt restringit, on per accedir-hi t'has d'identificar, i posar aqui aquestes fotos... doncs no, no sé. I encara que tots sapiguem on és el CCM d'emergència, crec que per raons de seguretat tampoc es convenient dir-ho per si algú no ho sap... En fí.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Divendres 18/09/2009 22:02

d'aquí a uns quants dies sortiràn les fotos del CCM a la revista interna de l'empresa i de ben segur al periódico de catalunya i a la vanguardia. L'unica diferència amb les que he penjat jo serà que a les meves no hi ha polítics.
Platanito ha escrit:
El LLOP ha escrit:aprofitant aquest fil, us adjunto unes fotos del nou CCM en primícia
Ja podries haver énfocat les fotos antigues del passadís...
:D
les fotos son les de sempre: el vestíbul de 1926 de Catalunya 1, les cotxeres de Santa Eulàlia, la foto d'un 100 a Bordeta, la construcció del túnel de Marina, etc. Res que no hagem vist abans.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23219
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 19/09/2009 13:23

El LLOP ha escrit:d'aquí a uns quants dies sortiràn les fotos del CCM a la revista interna de l'empresa i de ben segur al periódico de catalunya i a la vanguardia. L'unica diferència amb les que he penjat jo serà que a les meves no hi ha polítics.
Tot un detall la primícia!!! :'(



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dissabte 19/09/2009 14:07

metring ha escrit:
El LLOP ha escrit:d'aquí a uns quants dies sortiràn les fotos del CCM a la revista interna de l'empresa i de ben segur al periódico de catalunya i a la vanguardia. L'unica diferència amb les que he penjat jo serà que a les meves no hi ha polítics.
Tot un detall la primícia!!! :'(
El mateix dic, gràcies Llop per mostrar-nos les fotos. ;)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23219
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 19/09/2009 22:37

traveller ha escrit:De bon rotllo però seriosament: no em sembla bé penjar al fòrum aquestes fotos, CCM és un lloc d'accés molt restringit, on per accedir-hi t'has d'identificar, i posar aqui aquestes fotos... doncs no, no sé. I encara que tots sapiguem on és el CCM d'emergència, crec que per raons de seguretat tampoc es convenient dir-ho per si algú no ho sap... En fí.
El més probable és el que ha dit El LLOP, que d'aquí a uns dies, surtin fotos als diaris. Per tant, l'única diferència és que aquí ho hem vist abans, dubo que sense un passi, i amb mesures de vigilància, es pugui entrar com si no res.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Diumenge 20/09/2009 20:21

Este CCM, es solo para el control de L9? Veo que en las pantallas de las cámaras de videovigiláncia, sale la estación de Fondo L9...


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23219
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 22/09/2009 14:43

Ja apareix als mitjans, però nosaltres ho teniem abans :)

Veieu el video a http://www.lavanguardia.es/premium/publ ... RE=3&TEXT=

El 'Gran Hermano' del metro

TMB ha estrenado un nuevo Centro de Control del Metro, adonde llega la imagen de las 3.100 cámaras de videovigilancia y que ya está listo para las nuevas líneas que empezarán a funcionar sin conductor. - Joel Albarrán Bugié



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dimarts 22/09/2009 16:49

i aqui el dossier de premsa,
http://www.tmb.cat/common/premsa/Muestr ... rs/CCM.pdf

que per cert és el primer cop que sento el comité de crisi (pàgina 5)


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”