Numeració material històric FGC

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Numeració material històric FGC

Entrada Autor: marc » Dissabte 07/02/2009 13:45

Fa temps que em pica la curiositat sobre quina és la numeració del material històric de FGC, és a dir tant dels automotors de la línia del Vallès com dels de la línia Llobregat-Anoia, a més dels cotxes de fusta d'aquesta ultima, i del que queda de l'antic cremallera de Montserrat. No cal dir que no cal incloure en aquesta llista el material del cremallera de Núria, ja que del material històric del cremallera de Núria ja se’n coneix la numeració.
Espero que aquest nou fil serveixi per donar a conèixer el material històric de que disposa FGC


De nou al FTC

tren250

Entrada Autor: tren250 » Dimarts 24/02/2009 17:03

Què vols dir, la numeració UIC? Si vols, te la puc buscar, a veure què trobo.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimarts 24/02/2009 18:05

Et refereixes a això?:
http://www.listadotren.es/motor/index.php
(ves a l'apartat de baix del tot on fica FGC) ;)



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dijous 26/02/2009 14:48

Be jo més aviat em referia als cotxes de fusta que té FGC per als trens històrics, i a la numeració de les granotes i pericos que queden, ja que la numeració de la resta de trens històrics de FGC, com són les locomotores de vapor, els Brills o el material històric del cremallera és ben coneguda per a tots.


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dijous 26/02/2009 20:08




MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dijous 26/02/2009 21:53

A veure...el noi aquest está buscant els cotxes de fusta, no del cremallera de núria



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Divendres 27/02/2009 16:50

MZA_1600 ha escrit:A veure...el noi aquest está buscant els cotxes de fusta, no del cremallera de núria
Ja, i jo li he donat l'adreça on surt, però es veu que no hi figura...



tren250

Entrada Autor: tren250 » Divendres 27/02/2009 17:23

És difícil, però jo també segueixo buscant, a veure si trobo alguna cosa ;) .



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Divendres 27/02/2009 18:24

Be doncs veig que no soc l’únic que desconec la numeració dels cotxes de Fusta Llobregat-Anoia i de les granotes i els brills Catalunya-Vallès de FGC :o , jo que em pensava ser l’únic que no ho sabia.
Gràcies per les aportacions


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Diumenge 01/03/2009 13:59

Potser us interessa, el material històric del cremallera de Núria
http://www.valldenuria.cat/website_vall ... storic.pdf
A la web de FGC no posa res de material històric però a la de la vall de Núria si que hi posa, llàstima que en remodelar totes aquestes pàgines no ho hagin fet equitativament.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Divendres 06/03/2009 22:25

Gràcies per l'enllaç del material històric del cremallera de Núria, però algú coneix la numeració dels cotxes de fusta de FGC, o de les granotes i els pericos que queden, que era l'objectiu d'aquest fil :'( . Per cert dir que el cotxe que hi ha a la Pobla de Lillet és el B-101, no se si a partir d'això se’n poden treure conclusions :? .


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dissabte 07/03/2009 16:07

marc ha escrit:Gràcies per l'enllaç del material històric del cremallera de Núria, però algú coneix la numeració dels cotxes de fusta de FGC, o de les granotes i els pericos que queden que era l'objectiu d'aquest fil :'( . Per cert dir que el cotxe que hi ha a la Pobla de Lillet és el B-101, no se si a partir d'això se’n poden treure conclusions :? .
Aqui ho tens:
http://www.listadotren.es/motor/series.php?id=232



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Diumenge 08/03/2009 0:11

Gràcies canalcote, no m'hi havia fixat en aquest apartat de listadotren. Però perdó per la insistència, la numeració dels cotxes de Fgc és possible que no la conegui ni la mateixa empresa, és que no trobo lògic que ningú d'aquest "petit" fòrum no ho sàpiga.


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Diumenge 08/03/2009 21:05

marc ha escrit:Gràcies canalcote, no m'hi havia fixat en aquest apartat de listadotren. Però perdó per la insistència, la numeració dels cotxes de Fgc és possible que no la conegui ni la mateixa empresa, és que no trobo lògic que ningú d'aquest "petit" fòrum no ho sàpiga.
De res :P ;)



Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”