http://www.hotlinkfiles.com/files/27695 ... da1930.jpg (són uns 12 megues, millor que feu clic amb el botó dret i seleccioneu "desar enllaç a...").
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Hora i data actual: Dilluns 17/06/2024 1:06
Entrada Autor: Sky » Dimarts 25/08/2009 2:30
Entrada Autor: Lluita1714 » Dimarts 25/08/2009 3:15
Realment espectacular. Fora del territori lleidatà s'aprecia el tren fins a La Pobla de Lillet. Curiós com presenten a Manresa com si el ferrocarril Lleida-Manresa fos de la CGFC, no ho acabo d'entendre, a Manresa, sembla com si el FC. (actual Renfe) tingés un ramal a La Pobla de lillet, no obstant, la línia Martorell-Manresa de la CGFC no existís. No obstant si que hi es a Igualada. La ruta Martorell-Manresa, no datava de 1912?Sky ha escrit:A la cartoteca digital de l'Institut Cartogràfic de Catalunya hi ha un mapa de la província de Lleida editat l'any 1930; es pot observar el recorregut de la línia des de Lleida fins al Port de Salau (i també el carrilet Balaguer-Mollerussa):
http://www.hotlinkfiles.com/files/27695 ... da1930.jpg (són uns 12 megues, millor que feu clic amb el botó dret i seleccioneu "desar enllaç a...").
Entrada Autor: Sky » Dimarts 25/08/2009 5:49
Entrada Autor: metring » Dimarts 25/08/2009 12:02
Això és digne d'anar al subfòrum d'història, hi estàs d'acord?Sky ha escrit:A la cartoteca digital de l'Institut Cartogràfic de Catalunya hi ha un mapa de la província de Lleida editat l'any 1930; es pot observar el recorregut de la línia des de Lleida fins al Port de Salau (i també el carrilet Balaguer-Mollerussa):
http://www.hotlinkfiles.com/files/27695 ... da1930.jpg (són uns 12 megues, millor que feu clic amb el botó dret i seleccioneu "desar enllaç a...").
Entrada Autor: Guigui » Dimarts 25/08/2009 12:05
I el Tren Groc, que semblava arribar només fins a La Guingueta d'Ix. Realment, va ser així?Lluita1714 ha escrit:Destaco el FC a Puigcerdà, sense via al costat francès.
Entrada Autor: Sky » Dimarts 25/08/2009 15:07
Entrada Autor: Lluita1714 » Dimarts 25/08/2009 18:39
Entrada Autor: metring » Dimarts 25/08/2009 18:48
Si, si, ho he fet, però no em surt res, i em torna a sortir un captcha i un anunci de cop reduïr panxaSky ha escrit:Mm, jo els puc descarregar bé.![]()
Has obert la pàgina? És que aquests no són enllaços directes; s'ha d'obrir la pàgina, introduir un "captcha" (un codi de xifres i números) i esperar uns segons perquè et permeti baixar l'arxiu.
Entrada Autor: Lluita1714 » Dimarts 25/08/2009 18:59
Entrada Autor: Sky » Dimarts 25/08/2009 19:26
Vaja, a la fitxa de l'ICC només ficava això:Lluita1714 ha escrit:Lo de Barcelona no és el que era al 1930. Això és un plànol on ensenyen com seria la ciutat literalment projectada per Cerdà, amb les vies ferroviaries i tramvies.
Els he pujat a un altre servidor... Espero que rutlli ara.metring ha escrit:Si, si, ho he fet, però no em surt res, i em torna a sortir un captcha i un anunci de cop reduïr panxa
Entrada Autor: genissimon » Dimecres 26/08/2009 14:07
Entrada Autor: Lluita1714 » Dilluns 24/01/2011 2:35
Entrada Autor: D4V1D.83FY » Dimecres 07/09/2011 18:08
Entrada Autor: fredebcnteatre » Divendres 04/11/2011 15:12
A més pel que veig hi han moltes linees desaparescudes que alguns en el forum proposen de reestablir com tren-trams o algo aixi, com e de la costa i també sembla que hi havia ferrocarril per la costa brava... o m'equivoco? lo curios es el tren mollet-caldes de montbui...
Entrada Autor: Guigui » Divendres 04/11/2011 15:18
Si veus com eren els cotxes i les carreteres, entendràs el perquè.fredebcnteatre ha escrit:Curios el concepte trenic actual comparat amb el de abans... abans es fotia tren gairabé a tot arreu pel que sembla.
Entrada Autor: fredebcnteatre » Divendres 04/11/2011 15:21
Per desgracia ara el que mana es el cotxe... joooooo, ja ho podrien haber modernitzat i no treure linees a destajo... coi... retalladors que son alguns...Guigui ha escrit:Si veus com eren els cotxes i les carreteres, entendràs el perquè.fredebcnteatre ha escrit:Curios el concepte trenic actual comparat amb el de abans... abans es fotia tren gairabé a tot arreu pel que sembla.
Torna a “Història del transport / Historia del transporte”