Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Montserrat Classic Express
Montserrat Classic Express
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... express.do
FGC presenta el nou tren restaurant turístic "Montserrat Classic Express"
El conseller de Territori i Sostenibilitat, Josep Rull, i el president de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), Enric Ticó, presentaran dissabte 3 de juny el "Montserrat Classic Express", un nou tren restaurant que s'afegeix a l'oferta de trens turístics d'FGC.
Es tracta d'un tren restaurant modernista de finals del segle XIX, totalment restaurat, i que portarà els viatgers des de Sant Boi de Llobregat a Montserrat en una experiència cultural i gastronòmica única a Catalunya.
El viatge inaugural sortirà des de l'estació de Sant Boi d'FGC i arribarà fins a Montserrat, on s'hi accedirà amb el cremallera. L'hora prevista de tornada a Sant Boi és a les 14.18h. Durant el viatge se servirà un dinar.
Es prega confirmació d'assistència a premsa@fgc.cat. S'adjunta invitació.
FGC presenta el nou tren restaurant turístic "Montserrat Classic Express"
El conseller de Territori i Sostenibilitat, Josep Rull, i el president de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), Enric Ticó, presentaran dissabte 3 de juny el "Montserrat Classic Express", un nou tren restaurant que s'afegeix a l'oferta de trens turístics d'FGC.
Es tracta d'un tren restaurant modernista de finals del segle XIX, totalment restaurat, i que portarà els viatgers des de Sant Boi de Llobregat a Montserrat en una experiència cultural i gastronòmica única a Catalunya.
El viatge inaugural sortirà des de l'estació de Sant Boi d'FGC i arribarà fins a Montserrat, on s'hi accedirà amb el cremallera. L'hora prevista de tornada a Sant Boi és a les 14.18h. Durant el viatge se servirà un dinar.
Es prega confirmació d'assistència a premsa@fgc.cat. S'adjunta invitació.
Si algú hi va i vol fer de "corresponsal" de trenscat.cat li agrairé Justament el dia 3 tenim una sortida amb el Club Ferroviari de Terrassa!
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5765
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Acabo d'enviar-hi la meva sol·licitud. Veurem si a aquestes alçades queda alguna plaça (amb dinar gratis i tot, ja m'estranyaria)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- uriol108
- N8
- Entrades: 919
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contacta:
Deu ser una oferta exclusiva per als clients dels Creuers de Luxe, perquè no veig cap informació a les Webs d'FGC dels Trens Turístics i quan fas click a l'enllaç de visitar Montserrat et mena a la web del Cremallera.
Suposo que fins que no es presenti oficialment aquest dissabte no s'oferirà.uriol108 ha escrit:Deu ser una oferta exclusiva per als clients dels Creuers de Luxe, perquè no veig cap informació a les Webs d'FGC dels Trens Turístics i quan fas click a l'enllaç de visitar Montserrat et mena a la web del Cremallera.
L'altre dia vaig preguntar al correu que enllacen si quedaven places i el que van respondre va ser que de quin mitjà de comunicació era o sigui que obert a tothom no ho és pas.
Òbviament no m'acceptaran, no?
Òbviament no m'acceptaran, no?
Exacte, és per a mitjans de comunicació.mohn902 ha escrit:L'altre dia vaig preguntar al correu que enllacen si quedaven places i el que van respondre va ser que de quin mitjà de comunicació era o sigui que obert a tothom no ho és pas.
Òbviament no m'acceptaran, no?
Bona nit a tots.
Pendent de veure-ho al natural, te pinta de bunyol. És la versió catalana del Limón Express.
Perdoneu, però algú ho havia de dir.
jms
Pendent de veure-ho al natural, te pinta de bunyol. És la versió catalana del Limón Express.
Perdoneu, però algú ho havia de dir.
jms
- Fitxers adjunts
-
- IMG-bunyol1.jpeg.jpg (303.89 KiB) Visualitzat 13606 cops
-
- IMG-20170601-WA0008.jpg (221.03 KiB) Visualitzat 13606 cops
- Ganz
- N7
- Entrades: 330
- Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
- Ubicació: Puigcerdà
En coneixem les tarifes d'aquest servei?
Per bé que estigui pensat sobretot pels creueristes del Port de Barcelona, una experiència d'aquest tipus deuria ser pensada també pels habitants del territori... i tothom deuria poder tenir-hi accés... més encara tenint present de que es tracta de patrimoni històric de la nostra regió.
Per bé que estigui pensat sobretot pels creueristes del Port de Barcelona, una experiència d'aquest tipus deuria ser pensada també pels habitants del territori... i tothom deuria poder tenir-hi accés... més encara tenint present de que es tracta de patrimoni històric de la nostra regió.
El Fran comentava que el cotxe restaurant, 130 cuques.Ganz ha escrit:En coneixem les tarifes d'aquest servei?
Per bé que estigui pensat sobretot pels creueristes del Port de Barcelona, una experiència d'aquest tipus deuria ser pensada també pels habitants del territori... i tothom deuria poder tenir-hi accés... més encara tenint present de que es tracta de patrimoni històric de la nostra regió.
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... talunya.do
El conseller Rull inaugura el Montserrat Classic Express d'FGC, l'únic tren restaurant turístic de Catalunya
El tren està format por quatre cotxes restaurats de finals del segle XIX, amb taules i una barra de servei de bar
Els usuaris poden degustar gastronomia local amb vins i caves catalans durant el trajecte de Sant Boi de Llobregat a Montserrat
El conseller de Territori i Sostenibilitat, Josep Rull, ha inaugurat aquest matí el Montserrat Classic Express 1890, que Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) i Trentur, S.L. han posat en marxa, un projecte totalment innovador i únic a Catalunya. Es tracta d’una autèntica joia ferroviària modernista propietat d’FGC, totalment restaurada i que conserva la seva essència original modernista i històrica. En aquest sentit, Rull ha remarcat que “aquesta serà una experiència d’èxit. Permetrà que FGC torni a tocar l’excel·lència, no només en la mobilitat sostenible, sinó també generant valor afegit”.
Composen el Montserrat Classic Express quatre cotxes: el C-36 datat del 1893, el C117 del 1923, i el C31 i C103, del 1925. A la seva singularitat de compartiments amb taula per a quatre persones, se li afegeix una exclusiva barra de servei de bar. Els cotxes són de fusta i tenen balcons d’accés en els seus extrems, característiques ambdues típiques de finals del segle XIX i principis del XX. El comboi serà conduit per una locomotora Alstom del 1955, fabricada a França, i amb uns colors blau i grocs molt característics. La capacitat total de viatgers és 157
Gastronomia sobre rails
Tots els diumenges i dimecres, iniciarà el seu recorregut a Sant Boi de Llobregat. La primera parada serà a Martorell on s’oferirà un tast de productes tradicionals catalans, així com una visita al Museu del Vapor. Tot seguit, reprendrà el seu trajecte fins a Monistrol, on els passatgers embarcaran el Cremallera de Montserrat fins al Monestir, i disposaran d’una hora i mitja per a passejar i visitar l’entorn.
A la tornada, novament al Montserrat Classic Express, els viatgers gaudiran d’un dinar, basat en una proposta de productes locals, marinat amb vins i caves catalans. El trajecte serà amenitzat per autèntics guies de l’època, que dinamitzaran i evocaran el trasllat al segle XIX.
Els 7 trens turístics d’FGC
Ferrocarrils ofereix múltiples opcions turístiques amb els seus trens, més enllà de l’ús diari que en puguin fer els usuaris per motius de feina o necessitat, una oferta lúdica consolidada i d’èxit.
Així, el Tren dels Llacs (tren turístic Lleida-La Pobla) va tancar el 2016 amb un índex d’ocupació del 99,08%, superant el balanç del 2015 (98,89%), mentre que el Tren del Ciment (tren turístic centenari entre La Pobla de Lillet i Castellar de N’Hug) va tancar l’última temporada amb 21.208 visitants, 540 passatgers més que al 2015. Per la seva banda, el Cremallera i funiculars de Montserrat han superat un any més el milió de visitants.
Amb el Montserrat Classic Express, FGC amplia l’oferta per donar valor al factor lúdic i a les possibilitats turístiques del tren, atraient nous sectors de públic i estenent la finalitat del viatge en tren. Possibilitats que també ofereix als usuaris de Ferrocarrils l’Enotren, a la línia Llobregat-Anoia, una nova iniciativa a la comarca del Bages i que apropa la cultura del vi de la D.O. Pla de Bages a partir de les visites a les zones vinícoles del territori i el turisme religiós i cultural, a partir dels centres espirituals i de pelegrinatge, sobretot, de la ciutat de Manresa.
L’oferta turística es completa amb els bitllets combinats de Turistren (viatge + entrada a museu) que permeten als usuaris d’FGC visitar museus, espais arquitectònics o diferents espais de lleure propers a la xarxa de trens de Ferrocarrils.
Els bitllets es poden adquirir a través dels webs www.turistren.cat i www.montserratclassicexpress.com.
El conseller Rull inaugura el Montserrat Classic Express d'FGC, l'únic tren restaurant turístic de Catalunya
El tren està format por quatre cotxes restaurats de finals del segle XIX, amb taules i una barra de servei de bar
Els usuaris poden degustar gastronomia local amb vins i caves catalans durant el trajecte de Sant Boi de Llobregat a Montserrat
El conseller de Territori i Sostenibilitat, Josep Rull, ha inaugurat aquest matí el Montserrat Classic Express 1890, que Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) i Trentur, S.L. han posat en marxa, un projecte totalment innovador i únic a Catalunya. Es tracta d’una autèntica joia ferroviària modernista propietat d’FGC, totalment restaurada i que conserva la seva essència original modernista i històrica. En aquest sentit, Rull ha remarcat que “aquesta serà una experiència d’èxit. Permetrà que FGC torni a tocar l’excel·lència, no només en la mobilitat sostenible, sinó també generant valor afegit”.
Composen el Montserrat Classic Express quatre cotxes: el C-36 datat del 1893, el C117 del 1923, i el C31 i C103, del 1925. A la seva singularitat de compartiments amb taula per a quatre persones, se li afegeix una exclusiva barra de servei de bar. Els cotxes són de fusta i tenen balcons d’accés en els seus extrems, característiques ambdues típiques de finals del segle XIX i principis del XX. El comboi serà conduit per una locomotora Alstom del 1955, fabricada a França, i amb uns colors blau i grocs molt característics. La capacitat total de viatgers és 157
Gastronomia sobre rails
Tots els diumenges i dimecres, iniciarà el seu recorregut a Sant Boi de Llobregat. La primera parada serà a Martorell on s’oferirà un tast de productes tradicionals catalans, així com una visita al Museu del Vapor. Tot seguit, reprendrà el seu trajecte fins a Monistrol, on els passatgers embarcaran el Cremallera de Montserrat fins al Monestir, i disposaran d’una hora i mitja per a passejar i visitar l’entorn.
A la tornada, novament al Montserrat Classic Express, els viatgers gaudiran d’un dinar, basat en una proposta de productes locals, marinat amb vins i caves catalans. El trajecte serà amenitzat per autèntics guies de l’època, que dinamitzaran i evocaran el trasllat al segle XIX.
Els 7 trens turístics d’FGC
Ferrocarrils ofereix múltiples opcions turístiques amb els seus trens, més enllà de l’ús diari que en puguin fer els usuaris per motius de feina o necessitat, una oferta lúdica consolidada i d’èxit.
Així, el Tren dels Llacs (tren turístic Lleida-La Pobla) va tancar el 2016 amb un índex d’ocupació del 99,08%, superant el balanç del 2015 (98,89%), mentre que el Tren del Ciment (tren turístic centenari entre La Pobla de Lillet i Castellar de N’Hug) va tancar l’última temporada amb 21.208 visitants, 540 passatgers més que al 2015. Per la seva banda, el Cremallera i funiculars de Montserrat han superat un any més el milió de visitants.
Amb el Montserrat Classic Express, FGC amplia l’oferta per donar valor al factor lúdic i a les possibilitats turístiques del tren, atraient nous sectors de públic i estenent la finalitat del viatge en tren. Possibilitats que també ofereix als usuaris de Ferrocarrils l’Enotren, a la línia Llobregat-Anoia, una nova iniciativa a la comarca del Bages i que apropa la cultura del vi de la D.O. Pla de Bages a partir de les visites a les zones vinícoles del territori i el turisme religiós i cultural, a partir dels centres espirituals i de pelegrinatge, sobretot, de la ciutat de Manresa.
L’oferta turística es completa amb els bitllets combinats de Turistren (viatge + entrada a museu) que permeten als usuaris d’FGC visitar museus, espais arquitectònics o diferents espais de lleure propers a la xarxa de trens de Ferrocarrils.
Els bitllets es poden adquirir a través dels webs www.turistren.cat i www.montserratclassicexpress.com.
-
- N4
- Entrades: 57
Fa cosa pensar que trens molt semblants a aquest no fa tants anys pujaven fins a Guardiola de Berguedà.
Ara que vist l'itinerari que fa, tot electrificat, ben podrien haver fet servir la Patxanga (que és coetània d'aquests cotxes, no com la Alsthom, ben posterior) i sortir de Pl. Espanya.
Ara que vist l'itinerari que fa, tot electrificat, ben podrien haver fet servir la Patxanga (que és coetània d'aquests cotxes, no com la Alsthom, ben posterior) i sortir de Pl. Espanya.
Tela els preus. 80€ anada i tornada, i 50€ extra per menjar. La cartera d'aquests viatgers ja pot estar ben plena fins a dalt. Em sembla un atrac!
A veure quan és la propera sortida amb els primers clients. Amb aquests preus, aquest tren turístic durarà 4 dies mal comptats!
I pensar que els de CEMFES van fer la sortida a Súria amb el mateix tren però per 20€ només...
A veure quan és la propera sortida amb els primers clients. Amb aquests preus, aquest tren turístic durarà 4 dies mal comptats!
I pensar que els de CEMFES van fer la sortida a Súria amb el mateix tren però per 20€ només...
The next train to arrive at platform 2 is the 16:25 Great Western service to London Paddington, calling at Tiverton Parkway, Tauton, Westbury, Newbury, Reading and London Paddington. This train is formed of 8 coaches.
Aquest era el menú, suposem que no serà el mateix dels 130€...
Sembla menjar d'avió. Com a mínim si pago 50€ vull que m'ho facin al propi tren!
Tal com assenyalo, això durarà quatre dies. El tren hauria de sortir de Plaça Espanya una vegada per setmana i fer-ho amb preus molt més raonables. Més d'un turista s'hi apuntaria!
Tal com assenyalo, això durarà quatre dies. El tren hauria de sortir de Plaça Espanya una vegada per setmana i fer-ho amb preus molt més raonables. Més d'un turista s'hi apuntaria!
The next train to arrive at platform 2 is the 16:25 Great Western service to London Paddington, calling at Tiverton Parkway, Tauton, Westbury, Newbury, Reading and London Paddington. This train is formed of 8 coaches.
-
- N4
- Entrades: 57
80€ per un viatge que no és del Jungfrau precisament... i 50€ per un càtering fred (per molt bo que sigui)... ho trobo absolutament desmesurat.
- Ganz
- N7
- Entrades: 330
- Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
- Ubicació: Puigcerdà
Doncs, a nivell personal, crec que tenen una oportunitat d'or. És el primer cop que FGC es llença a la piscina amb un producte turístic d'aquest estil i es converteix en la tercera empresa ferroviària a Espanya després de RENFE i, sobretot, FEVE, a fer-ho.
Espero que la jugada els surti bé. Seria massa utòpic esperar que, en cas de beneficis abundants, una part es pogués destinar a la restauració funcional d'alguna màquina de vapor que pogués fer el servei encara més atractiu...
Espero que la jugada els surti bé. Seria massa utòpic esperar que, en cas de beneficis abundants, una part es pogués destinar a la restauració funcional d'alguna màquina de vapor que pogués fer el servei encara més atractiu...
- uriol108
- N8
- Entrades: 919
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contacta:
Trobo que a les línies de la Llobregat-Anoia, la R5 per exemple, que van fins a Monistrol i Manresa i els d'Igualada també, haurien de tenir un cotxe-bar, per tal de poder prendre un cafe, un refresc, un entrepà... amb 1 hora i escaig que dura el trajecte hi ha temps més que suficient per això.
Si demanen l'equivalent a un menú de 50€, serà espai perdut.
I tampoc és aquest el tema del fil.
I tampoc és aquest el tema del fil.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.