Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Montserrat Classic Express
Re: Montserrat Classic Express
Jo ahir hi vaig poder viatjar i, sincerament, trobo una mica desproporcionat el preu. El tema del menjar, molt just; per altra banda, l'experiència del viatge és fer-ho a bord d'aquesta composició històrica, però el paisatge que l'acompanya... al meu parer, des de Sant Boi fins sortir de Martorell pràcticament no és molt maco.
Us deixo amb la crònica:
Us deixo amb la crònica:
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5765
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Caram, jo ara anava a encetar una crònica, i me'n trobo una muntada en video
Tant és, la faig igualment, que cada punt de vista té valor en si mateix (suposo), i d'altra banda segurament serà més un relat que una crònica ferroviària a l'ús
Tant és, la faig igualment, que cada punt de vista té valor en si mateix (suposo), i d'altra banda segurament serà més un relat que una crònica ferroviària a l'ús
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
A qui pertany el material ? FGC o Soci de BCN?
Per una ràpida implantació generalitzada de l'ample de via UIC 1435 a tota la Península Ibèrica.
Ja era hora que almenys es trenqués la monotonia pesada de les 213 a la línia LL-A. Tot i que això sí, estic totalment en desacord amb el preu d'aquest servei, 130€ em sembla abusiu, i si el mantenen amb aquest preu, no durarà ni 5 mesos. El Tren dels Llacs surt 5 cops més barat que aquest. Que s'ho fagin mirar...
Jo sempre he pensat que aquests trens de via mètrica de FGC podrien servir per recuperar línies clausurades que sn actualment vies verdes com per exemple, la línia Ripoll-St Joan de les Abadeses. Amb poca inversió es podria fer una bona línia turística.
Fa uns dies vaig posar el meu parer al Facebook. Ara no sé trobar-ho. Bàsicament, crec que el Montserrat Clàssic Exprés és alhora un fracàs segur i un èxit potencial:
- Un fracàs obvi i constatable, perquè si per tornar a posar aquest material en circulació ha calgut prostituir uns cotxes per adaptar-los als desitjos dels guiris alguna cosa ha fallat amb nosaltres mateixos. Per què no s'ha sabut o no s'ha pogut fer quelcom semblant amb els cotxes en estat d'origen a un preu normal? Què i qui ha fallat?
- Un èxit en potència perquè, a veure, de potencial n'hi ha. Pels visitants que són de vacances a Barcelona el tren té ganxo, i són gent que ja va amb "mentalitat de despesa", no "a veure què fem aquest cap de setmana".
D'altra banda, la "Patxanga" no funciona? Aquest tren podria sortir de Placa d' Espanya o d'una de les vies apartades de l'Hospitalet, amb la Patxanga. Jo mateix he viatjat en aquests cotxes amb la Patxanga des de Plaça Espanya fins a Martorell (i a partir d'allà amb vapor fins a l'aeri de Montserrat, el cremallera encara no funcionava). Ah, i a preu raonable.
I afegeixo:
- Ficar-se en restauració és posar-se en un terreny molt peculiar. Que el menjar sigui bo és molt i molt subjectiu, i és un tema molt delicat. Primer, sanitàriament calen unes condicions de manipulació i higiene del menjar tremendes. A més, no pot ésser preparat "in situ", i per tant no serà recent fet amb tot el que això comporta. I al final, pot agradar-te o no, el que un troba bo a un altre no li agrada. Clar, en un restaurant això no passa perquè un mateix tria, però al tren, no; i sense possibilitats de posar-hi remei cuinant al tren, perquè seria una cuina considerada coŀlectiva, i les normes de sanitat, d'indústria i de bombers, és probable que resultessin inassumibles.
- Trobo que fóra més atractiu abaixar el preu i que cadascú mengi el que vulgui a Montserrat. Si s'inclogués algun menú a Montserrat, amb una tria d'opcions de primers i segons ni que sigui mínima, es tindria menjar recent preparat i més al gust de cada viatger, sense renunciar a un àpat "kilòmetre zero". En canvi, el que veig a les imatges ho trobo una decepció, com una mena de "càtering d'avió glorificat".
- Vull ser MOLT CRÍTIC amb el bitllet de 130€. Compte, que per 50€ en xifres rodones tens tren des de Barcelona i cremallera a Montserrat, i tornada. Afegiu-hi un menjar a Montserrat mateix, recent cuinat i amb plats de lliure elecció, i encara som molt i molt per sota del preu del tren clàssic. Resultat? O t'encanten els trens, o agafes el tren "normal" i al clàssic li fas unes fotos si el veus passar. Compteu que per a una família, que serien fàcilment 4 bitllets, el clàssic amb menjar són 520 Euros. CINC CENTS VINT EUROS. Sí, crido, perquè seria el meu cas. El tren normal, dos cents euros comptant quatre bitllets d'adult (no sé si hi ha descomptes per a nens). La diferència de 320 euros, o més si hi ha descomptes per a nens, són calés a la butxaca per a menjar i probablement per a molt més que menjar.
- Si agafes l'opció econòmica llavors tens 120 euros d'estalvi amb els que quatre persones poden menjar triant el que vulguin al restaurant Abat Cisneros (i a l'altre restaurant és més econòmic), sense limitar-se al càtering del tren Clàssic. Compte amb les xifres, que parlo sembre de 4 bitllets, però el mateix s'aplica per 1 que per "X". Però... els horaris del Clàssic permeten menjar a Montserrat? NO. Seria arribar a Montserrat, anar ràpid a taula, i sortir escopetejat cap el cremallera de tornada. No hi veig la gràcia.
Total: al Tren dels Llacs hi anem tota la família cada any. Al Montserrat Clàssic Exprés no hi anirem. Que els vagi bé.
- Un fracàs obvi i constatable, perquè si per tornar a posar aquest material en circulació ha calgut prostituir uns cotxes per adaptar-los als desitjos dels guiris alguna cosa ha fallat amb nosaltres mateixos. Per què no s'ha sabut o no s'ha pogut fer quelcom semblant amb els cotxes en estat d'origen a un preu normal? Què i qui ha fallat?
- Un èxit en potència perquè, a veure, de potencial n'hi ha. Pels visitants que són de vacances a Barcelona el tren té ganxo, i són gent que ja va amb "mentalitat de despesa", no "a veure què fem aquest cap de setmana".
D'altra banda, la "Patxanga" no funciona? Aquest tren podria sortir de Placa d' Espanya o d'una de les vies apartades de l'Hospitalet, amb la Patxanga. Jo mateix he viatjat en aquests cotxes amb la Patxanga des de Plaça Espanya fins a Martorell (i a partir d'allà amb vapor fins a l'aeri de Montserrat, el cremallera encara no funcionava). Ah, i a preu raonable.
I afegeixo:
- Ficar-se en restauració és posar-se en un terreny molt peculiar. Que el menjar sigui bo és molt i molt subjectiu, i és un tema molt delicat. Primer, sanitàriament calen unes condicions de manipulació i higiene del menjar tremendes. A més, no pot ésser preparat "in situ", i per tant no serà recent fet amb tot el que això comporta. I al final, pot agradar-te o no, el que un troba bo a un altre no li agrada. Clar, en un restaurant això no passa perquè un mateix tria, però al tren, no; i sense possibilitats de posar-hi remei cuinant al tren, perquè seria una cuina considerada coŀlectiva, i les normes de sanitat, d'indústria i de bombers, és probable que resultessin inassumibles.
- Trobo que fóra més atractiu abaixar el preu i que cadascú mengi el que vulgui a Montserrat. Si s'inclogués algun menú a Montserrat, amb una tria d'opcions de primers i segons ni que sigui mínima, es tindria menjar recent preparat i més al gust de cada viatger, sense renunciar a un àpat "kilòmetre zero". En canvi, el que veig a les imatges ho trobo una decepció, com una mena de "càtering d'avió glorificat".
- Vull ser MOLT CRÍTIC amb el bitllet de 130€. Compte, que per 50€ en xifres rodones tens tren des de Barcelona i cremallera a Montserrat, i tornada. Afegiu-hi un menjar a Montserrat mateix, recent cuinat i amb plats de lliure elecció, i encara som molt i molt per sota del preu del tren clàssic. Resultat? O t'encanten els trens, o agafes el tren "normal" i al clàssic li fas unes fotos si el veus passar. Compteu que per a una família, que serien fàcilment 4 bitllets, el clàssic amb menjar són 520 Euros. CINC CENTS VINT EUROS. Sí, crido, perquè seria el meu cas. El tren normal, dos cents euros comptant quatre bitllets d'adult (no sé si hi ha descomptes per a nens). La diferència de 320 euros, o més si hi ha descomptes per a nens, són calés a la butxaca per a menjar i probablement per a molt més que menjar.
- Si agafes l'opció econòmica llavors tens 120 euros d'estalvi amb els que quatre persones poden menjar triant el que vulguin al restaurant Abat Cisneros (i a l'altre restaurant és més econòmic), sense limitar-se al càtering del tren Clàssic. Compte amb les xifres, que parlo sembre de 4 bitllets, però el mateix s'aplica per 1 que per "X". Però... els horaris del Clàssic permeten menjar a Montserrat? NO. Seria arribar a Montserrat, anar ràpid a taula, i sortir escopetejat cap el cremallera de tornada. No hi veig la gràcia.
Total: al Tren dels Llacs hi anem tota la família cada any. Al Montserrat Clàssic Exprés no hi anirem. Que els vagi bé.
No és normal pagar aquests diners per estar de tornada a Barcelona cap al migdia. A Montserrat només tens poc més d´una hora lliure, no et dona temps ni d´agafar els funiculars ni de fer pràcticament res. L´excursió aquesta hauria de ser de dia sencer, és clar que llavors la filosofia aquesta de menjar en el tren ja no tindria pas sentit.
Té web propia, amb tota la informació dels horaris que segons diu serà tots els dimecres y diumenges de l´any:
http://www.montserratclassicexpress.com
Salutacions.
Té web propia, amb tota la informació dels horaris que segons diu serà tots els dimecres y diumenges de l´any:
http://www.montserratclassicexpress.com
Salutacions.
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
Sabeu si ha tornat a circular aquest tren? He mirat el web de l'empresa responsable i hi ha faltes d'ortografia i tot.
Ens pots posar l'enllaç, si us plau?Ferry1ac1 ha escrit:Sabeu si ha tornat a circular aquest tren? He mirat el web de l'empresa responsable i hi ha faltes d'ortografia i tot.
Dos missatges més amunt del teu (i tres més amunt d'aquest). I, efectivament, l'enllaç té força faltes ortogràfiques i gramaticals.
Si és així que cuiden els detalls, malament rai.
Si és així que cuiden els detalls, malament rai.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N5
- Entrades: 108
Bon dia,
Si voleu "gaudir" del Montserrat Clàssic Express (fer fotos o bé admirar el tren sense pujar-hi, etc...) us recomano anar el dimecres o diumenge que circuli a l´andana 2 de Sant Boi. Des d´aquesta andana direcció Barcelona, crec que es poden treure bones fotografies de tots els cotxes. Dic crec perquè això va ser el que jo vaig fer ahir amb la mala sort que no el vaig trobar. No el vaig trobar perquè es va espatllar la locomotora Alsthom i els viatgers van haver d´anar fins a Monistrol amb material convencional (213).
Van aconseguir revifar la loco i la tornada (ara sí) es va fer amb el material històric. Vaig aconseguir fer-ne fotos a Monistrol si bé no és el mateix ja que les andanes són estretes...
Quan vaig baixar a Barcelona, el material era exposat a Martorell-Enllaç a la vista. Si hi hagués baixat hagués aconseguit bones fotos també...
Per aquells/es que voleu gaudir d´una excursió a Montserrat però us agraden els trens i voleu fer fotos però també perllongar una mica més la jornada a la muntanya santa, recomano comprar algun dels combinats que ofereix FGC (Trans o Tot Montserrat, Montserrat Exprés o altres...). Potser no serà el mateix que viatjar amb el tren històric però els preus són dissuassoris per al "turista" local. Amb el bitllet Tot Montserrat podeu dinar al self-service d´allà...
Salutacions,
MANEL
Si voleu "gaudir" del Montserrat Clàssic Express (fer fotos o bé admirar el tren sense pujar-hi, etc...) us recomano anar el dimecres o diumenge que circuli a l´andana 2 de Sant Boi. Des d´aquesta andana direcció Barcelona, crec que es poden treure bones fotografies de tots els cotxes. Dic crec perquè això va ser el que jo vaig fer ahir amb la mala sort que no el vaig trobar. No el vaig trobar perquè es va espatllar la locomotora Alsthom i els viatgers van haver d´anar fins a Monistrol amb material convencional (213).
Van aconseguir revifar la loco i la tornada (ara sí) es va fer amb el material històric. Vaig aconseguir fer-ne fotos a Monistrol si bé no és el mateix ja que les andanes són estretes...
Quan vaig baixar a Barcelona, el material era exposat a Martorell-Enllaç a la vista. Si hi hagués baixat hagués aconseguit bones fotos també...
Per aquells/es que voleu gaudir d´una excursió a Montserrat però us agraden els trens i voleu fer fotos però també perllongar una mica més la jornada a la muntanya santa, recomano comprar algun dels combinats que ofereix FGC (Trans o Tot Montserrat, Montserrat Exprés o altres...). Potser no serà el mateix que viatjar amb el tren històric però els preus són dissuassoris per al "turista" local. Amb el bitllet Tot Montserrat podeu dinar al self-service d´allà...
Salutacions,
MANEL
Benvolguts,
encara no us adoneu que l'Aromes Exprés no és un tren pensat pel públic general que vol pujar a Montserrat amb un tren antic. Tampoc ha estat una iniciativa de FGC. Va ser una proposta que els hi va venir del món del turisme i està pensat pels turistes que arriben amb creuer al port de Barcelona i que disposen d'unes hores de lleure a la Ciutat Comtal per donar un tomb i entre aquestes voltes, ara hi ha una nova proposta, que és la d'anar a Montserrat amb un tren antic. Per això té aquest horari i aquest preu.
FGC només posa el tren, no són els promotors, formen part de la festa, però el promotor és Trentur, S.L. Inicialment FGC, va pensar treure el tren des del port, però el recorregut fins a arribar a Sant Boi, és lent i el paisatge no gaire encisador. Per això surt de Sant Boi. Per un altre costat, sigueu una mica més objectius i repasseu el viatge. De fet, fins que el tren no arriba a Abrera, el recorregut tampoc és agraït. Només els últims kilòmetres de la línia dels antics Catalans valen la pena i el fet de pujar en el cremallera que també té un atractiu recorregut. Aquest tren està pensat pels "giris" no saven com omplir les hores a Barcelona, per això té el preu que té, amb un "lunch gastronòmic" de les èpoques de quan els avions servien càterings, tot i que hi alguna companyia com Air France si donava bon tiberi, encara que aquest no és el cas, perquè francament és patètic.
Anomenar que és un tren de finals de segle XIX, que no ho és, ja ens diu a quin públic va dirigit. No us enganyeu, l'Aromes Exprés, és pels que s'ho empassant tot. Per cert, de moment la inauguració d'aquesta experiència el diumenge 16, segons ens ha explicat en Metropondikas, no ha tingut gaire nivell, perquè si al viatge d'anada varen encabir als viatgers en una 213, diu molt poc de FGC. Us recordo que en el viatge de tornada de la presentació del dia 3 de juny també hi va haver problemes.
Amics, deixeu d'una vegada l'afició i comenceu a veure les coses tal com són.
jms
encara no us adoneu que l'Aromes Exprés no és un tren pensat pel públic general que vol pujar a Montserrat amb un tren antic. Tampoc ha estat una iniciativa de FGC. Va ser una proposta que els hi va venir del món del turisme i està pensat pels turistes que arriben amb creuer al port de Barcelona i que disposen d'unes hores de lleure a la Ciutat Comtal per donar un tomb i entre aquestes voltes, ara hi ha una nova proposta, que és la d'anar a Montserrat amb un tren antic. Per això té aquest horari i aquest preu.
FGC només posa el tren, no són els promotors, formen part de la festa, però el promotor és Trentur, S.L. Inicialment FGC, va pensar treure el tren des del port, però el recorregut fins a arribar a Sant Boi, és lent i el paisatge no gaire encisador. Per això surt de Sant Boi. Per un altre costat, sigueu una mica més objectius i repasseu el viatge. De fet, fins que el tren no arriba a Abrera, el recorregut tampoc és agraït. Només els últims kilòmetres de la línia dels antics Catalans valen la pena i el fet de pujar en el cremallera que també té un atractiu recorregut. Aquest tren està pensat pels "giris" no saven com omplir les hores a Barcelona, per això té el preu que té, amb un "lunch gastronòmic" de les èpoques de quan els avions servien càterings, tot i que hi alguna companyia com Air France si donava bon tiberi, encara que aquest no és el cas, perquè francament és patètic.
Anomenar que és un tren de finals de segle XIX, que no ho és, ja ens diu a quin públic va dirigit. No us enganyeu, l'Aromes Exprés, és pels que s'ho empassant tot. Per cert, de moment la inauguració d'aquesta experiència el diumenge 16, segons ens ha explicat en Metropondikas, no ha tingut gaire nivell, perquè si al viatge d'anada varen encabir als viatgers en una 213, diu molt poc de FGC. Us recordo que en el viatge de tornada de la presentació del dia 3 de juny també hi va haver problemes.
Amics, deixeu d'una vegada l'afició i comenceu a veure les coses tal com són.
jms
Del viatge del diumenge 16 de juliol, he vist un video a youtube que el tren va arribar a Monistrol amb la tracció de la locomotora diesel 254.01.Metropondikas ha escrit:Bon dia,
Si voleu "gaudir" del Montserrat Clàssic Express (fer fotos o bé admirar el tren sense pujar-hi, etc...) us recomano anar el dimecres o diumenge que circuli a l´andana 2 de Sant Boi. Des d´aquesta andana direcció Barcelona, crec que es poden treure bones fotografies de tots els cotxes. Dic crec perquè això va ser el que jo vaig fer ahir amb la mala sort que no el vaig trobar. No el vaig trobar perquè es va espatllar la locomotora Alsthom i els viatgers van haver d´anar fins a Monistrol amb material convencional (213).
Van aconseguir revifar la loco i la tornada (ara sí) es va fer amb el material històric. Vaig aconseguir fer-ne fotos a Monistrol si bé no és el mateix ja que les andanes són estretes...
Quan vaig baixar a Barcelona, el material era exposat a Martorell-Enllaç a la vista. Si hi hagués baixat hagués aconseguit bones fotos també...
Per aquells/es que voleu gaudir d´una excursió a Montserrat però us agraden els trens i voleu fer fotos però també perllongar una mica més la jornada a la muntanya santa, recomano comprar algun dels combinats que ofereix FGC (Trans o Tot Montserrat, Montserrat Exprés o altres...). Potser no serà el mateix que viatjar amb el tren històric però els preus són dissuassoris per al "turista" local. Amb el bitllet Tot Montserrat podeu dinar al self-service d´allà...
Salutacions,
MANEL
Pel que fa al tema de les fotos, no sé què pensaran uns senyors que vesteixen de groc els quals FGC té contractats per fer-nos la vida impossible als amics del ferrocarril.
Salutacions.
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
-
- N5
- Entrades: 108
oscar 440 ha escrit: Del viatge del diumenge 16 de juliol, he vist un video a youtube que el tren va arribar a Monistrol amb la tracció de la locomotora diesel 254.01.
Pel que fa al tema de les fotos, no sé què pensaran uns senyors que vesteixen de groc els quals FGC té contractats per fer-nos la vida impossible als amics del ferrocarril.
Salutacions.
Bon dia,
Quan vaig baixar de Montserrat per primer cop (vaig pujar-hi i baixar-hi dos cops amb el Cremallera) per veure si havien arreglat la composició històrica, vaig veure-la amb la 254.01 pel costat Manresa i la MO1003 pel costat Barcelona. Desconec si, en algun moment del viatge, van fer transbordar els viatgers de la 213 (concretament la 213.89) per ser remolcats fins a Monistrol amb la 254 al front i la MO a la cua (potser a Martorell-Enllaç?). El que sí puc assegurar és que el MCE i els seus viatgers del dia 16/7 van sortir de Sant Boi amb material convencional. De les preguntes que vaig fer als treballadors d´FGC per assegurar-me si l´arreglarien aquell dia i poder fer fotos ni que fos a Monistrol, vaig dedduir que va fer tot el viatge amb la 213 i va ser després que van col-locar el tren històric per al viatge de tornada abans que no baixessin els turistes de la visita a la muntanya.
Ara jo em pregunto: la que va patir l´avaria va ser la locomotora i no pas la composició històrica. No es podia haver fet sortir el tren de Sant Boi amb la 254?
Salutacions,
MANEL
Al facebook del "Montserrat Classic Express" posa que el següent viatge d´aquest tren no serà fins dimecres 23 d´agost, i ofereixen descomptes del 10% als preus dels bitllets. Així doncs això de sortides cada dimecres y cada diumenge...doncs no.
Salutacions.
Salutacions.
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
Per motius de seguretat, s´ha suspés la sortida de demà dimecres dia 23, segons es comenta al facebook del "Montserrat Classic Express"...
Salutacions.
Salutacions.
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
Excuses, ara és per motius de seguretat. Demà no ho sé, però el tren no s'omple amb un mínim de viatgers que justifiquin la seva circulació. El proper viatja: diumenge 10 de setembre, un dia abans de la Diada. Si de nou no l'omplen, quin motiu donaran llavors? Us recordo que es va dir que circularia els dimecres i diumenges i si tenia èxit, hi afegirien altres dies. És lògic donar un marge per a la seva implantació, però des del seu inici només ha fet tres viatges. El de la presentació i dos més, amb incidències tècniques en els dos últims atribuïbles a FGC i que no tenen res a veure amb l'organització, que és la que finalment decideix si es fa o no el tren. FGC hi participa només com a transportista.oscar440 ha escrit:Per motius de seguretat, s´ha suspés la sortida de demà dimecres dia 23, segons es comenta al facebook del "Montserrat Classic Express"...
Salutacions.
jms
Avui??? Al facebook del "Montserrat Classic Express" posa el dia 20 de setembre ... Ho han tornat a canviar?jms ha escrit:Excuses, ara és per motius de seguretat. Demà no ho sé, però el tren no s'omple amb un mínim de viatgers que justifiquin la seva circulació. El proper viatja: diumenge 10 de setembre, un dia abans de la Diada. Si de nou no l'omplen, quin motiu donaran llavors? Us recordo que es va dir que circularia els dimecres i diumenges i si tenia èxit, hi afegirien altres dies. És lògic donar un marge per a la seva implantació, però des del seu inici només ha fet tres viatges. El de la presentació i dos més, amb incidències tècniques en els dos últims atribuïbles a FGC i que no tenen res a veure amb l'organització, que és la que finalment decideix si es fa o no el tren. FGC hi participa només com a transportista.oscar440 ha escrit:Per motius de seguretat, s´ha suspés la sortida de demà dimecres dia 23, segons es comenta al facebook del "Montserrat Classic Express"...
Salutacions.
jms
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
Les següents sortides previstes (totes en diumenge):
8 d´octubre, 19 de novembre, i 17 de desembre.
Adjunto una fotografia (propia) de la circulació del dimecres 20 de setembre, a l´arribada del tren a l´estació de Sant Boi de Llobregat. Només van baixar una treintena de viatgers.
8 d´octubre, 19 de novembre, i 17 de desembre.
Adjunto una fotografia (propia) de la circulació del dimecres 20 de setembre, a l´arribada del tren a l´estació de Sant Boi de Llobregat. Només van baixar una treintena de viatgers.
- Fitxers adjunts
-
- Arribada del "Montserrat Classic Express" a l´estació de Sant Boi de Llobregat. Foto: Oscar440. Prohibida la reproducció de la foto sense el permís previ de l´autor.
- DSCF7723.JPG (201 KiB) Visualitzat 13053 cops
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com