Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1435
Ubicació: (Barcelona CAT, Austin i Houston TX, Washington DC)

Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??

Entrada Autor: 122-042-132 » Dimarts 09/10/2018 14:33

metring ha escrit:Apa, que el cacau que deu haver representat treure el sostre pel carrer... És Josep Soldevila?
El carrer de Josep Estivill. Salut!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22886
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 09/10/2018 14:37

122-042-132 ha escrit:
metring ha escrit:Apa, que el cacau que deu haver representat treure el sostre pel carrer... És Josep Soldevila?
El carrer de Josep Estivill. Salut!
Ijj, sempre els confonc!!!

No hi han de moment més fotos d'altres parts del tren, si hi ha alguna ànima caritativa que hagi de passar avui per la zona..



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2357
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 09/10/2018 17:44

Potser la resta, sense el sostre, sí que es pot remolcar...


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22886
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 09/10/2018 18:37

Platanito ha escrit:Potser la resta, sense el sostre, sí que es pot remolcar...
Pel que ens van dir, no és només problema d'alçada, sinó també de l'amplada, ja que aquests trens tenien un gàlib més ample que els actuals. També es va contemplar de treure'l pel sostre amb una grua, però era molt complicat perquè haurien hagut de tallar unes bigues molt gruixudes.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4070
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 09/10/2018 23:20

metring ha escrit:
Platanito ha escrit:Potser la resta, sense el sostre, sí que es pot remolcar...
Pel que ens van dir, no és només problema d'alçada, sinó també de l'amplada, ja que aquests trens tenien un gàlib més ample que els actuals. També es va contemplar de treure'l pel sostre amb una grua, però era molt complicat perquè haurien hagut de tallar unes bigues molt gruixudes.
De allí que los 4000 y los 6000 tienen los estribos de las puertas más grandes que el resto de series?



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2317
Ubicació: Entre el Barcelonès i el Pla de l'Estany
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 10/10/2018 14:07

M'han arribat per Whatsapp més fotos del trasllat del 400. En desconec qui és l'autor.
WhatsApp Image 2018-10-10 at 14.03.51.jpeg
WhatsApp Image 2018-10-10 at 14.03.51.jpeg (322.99 KiB) Visualitzat 2949 cops


Juanjo Rubio. Frontend & Backend Developer. Faig coses a ACEMA, ARCA, Amics del Bus, #busclassicbcn i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1435
Ubicació: (Barcelona CAT, Austin i Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dimecres 10/10/2018 15:37

Adolescent barceloní ha escrit:M'han arribat per Whatsapp més fotos del trasllat del 400. En desconec qui és l'autor.
WhatsApp Image 2018-10-10 at 14.03.51.jpeg
Gràcies a tots els que heu compartit aquestes fotos.

Pobre 400!, un que en queda i l'han partit en dos! i l'han haugut de treure de costat un cop partit. M'imagino que a part li van desconnectar els bogies o carretons i tots els equips de sota la caixa.

Haurien de muntar-lo de seguida; si no, em fa por de que és perdin peces i el muntatge s'allargui tant......., que acabem malament.

Cal tenir en compte un tema molt important; per on s'han tallat totes les parts metàl·liques, aquestes son susceptibles de corrossió, doncs queden exposats a la acció de l'aire i son punts sense recobriments de pintura, per tant, si no és tornent a soldar tots els perfils i làmines metàl·liques, en poc temps s'oxidaran. I a llavors patirem.

Cal pressionar per demanar el seu muntage immediat. Salut!



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2317
Ubicació: Entre el Barcelonès i el Pla de l'Estany
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 10/10/2018 21:36

Totalment d'acord. Com a Fòrum del Transport Català, no podríem encetar algun tipus d'acció?


Juanjo Rubio. Frontend & Backend Developer. Faig coses a ACEMA, ARCA, Amics del Bus, #busclassicbcn i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22886
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 10/10/2018 22:24

Adolescent barceloní ha escrit:Totalment d'acord. Com a Fòrum del Transport Català, no podríem encetar algun tipus d'acció?
De moment, ja hem demanat la convocatòria d'una reunió, juntament amb altres membres.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5316
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 15/10/2018 10:52

122-042-132 ha escrit:Haurien de muntar-lo de seguida; si no, em fa por de que és perdin peces i el muntatge s'allargui tant......., que acabem malament.

Cal tenir en compte un tema molt important; per on s'han tallat totes les parts metàl·liques, aquestes son susceptibles de corrossió, doncs queden exposats a la acció de l'aire i son punts sense recobriments de pintura, per tant, si no és tornent a soldar tots els perfils i làmines metàl·liques, en poc temps s'oxidaran. I a llavors patirem.

Cal pressionar per demanar el seu muntage immediat. Salut!
Has resumit perfectament el que segurament molts pensem (i ens temem que succeïrà) :?


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22886
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 22/10/2018 20:10

Al tanto amb aquest missatge :



447orange
N2
N2
Entrades: 16

Entrada Autor: 447orange » Dimarts 23/10/2018 0:33

Pero aixo es una resposta al tema del tranbia blau, no al 400 no?



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5316
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 23/10/2018 14:15

Doncs, si ara "tot" té amiant, el 400, o més ben dit "els trossos del 400", no seran menys, no?


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1435
Ubicació: (Barcelona CAT, Austin i Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dimarts 23/10/2018 14:26

metring ha escrit:Al tanto amb aquest missatge :
D'aquest missatge críptic del company Llop, podem entendre que ens trobarem el 400 muntat a Can Boixeres?

Salut!
122-042-132 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 23/10/2018 14:29, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1435
Ubicació: (Barcelona CAT, Austin i Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dimarts 23/10/2018 14:28

447orange ha escrit:Pero aixo es una resposta al tema del tranbia blau, no al 400 no?
Tramvia Blau, sí us plau! Salut!



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1435
Ubicació: (Barcelona CAT, Austin i Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dimarts 23/10/2018 14:38

122-042-132 ha escrit:
metring ha escrit:Al tanto amb aquest missatge :
D'aquest missatge críptic del company Llop, podem entendre que ens trobarem el 400 muntat a Can Boixeres?

Salut!
Jo ja em feia il·lusions........

Sembla que ens trobarem els cotxes de Tramvia Blau. Salut!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22886
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 06/11/2018 20:25

I la notícia patrimonial del dia:



xevi
N7
N7
Entrades: 572

Entrada Autor: xevi » Dissabte 17/11/2018 17:22

Jo li proposaria a Alstom, "hereva" de la Maquinista, que el recuperés.
Sabeu si ho fan això els fabricants de trens?



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5316
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 13/04/2021 15:09

Miquel ha escrit:
Dijous 27/09/2018 18:52
Esperem que el muntin de nou. Tenen 8 anys per davant encara...
5 i mig...

I, si no ho fan pel 2024, per molt que el del Transversal sigui més tard, dubto molt que hi arribi una "nova onada" reconstructora.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1435
Ubicació: (Barcelona CAT, Austin i Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dimecres 14/04/2021 9:43

xevi ha escrit:
Dissabte 17/11/2018 17:22
Jo li proposaria a Alstom, "hereva" de la Maquinista, que el recuperés.
Sabeu si ho fan això els fabricants de trens?
L'hauríen de portar a TRADINSA, a Puigvert de Lleida, en tenen experiència en rehabilitació de ferrocarrils, tots el metros rehabilitats de les sèries 2000, 3000 i 4000, i ara els 2100. I també la composició 400 "granota" i el 300 de FGC. I d'altres de Renfe, SFM, i del ferrocarril de La Mure.

Només calen, ganes de fer-ho i .....diners.

http://tradinsa.com/ca/rehabilitaciones/
http://tradinsa.com/ca/portfolio/gran-r ... icos-s400/



Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”