Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.

Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Membre des de: 14 maig 2005, 13:49
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??

Entrada Autor: awe »

xevi ha escrit: 17 nov. 2018, 17:22 Jo li proposaria a Alstom, "hereva" de la Maquinista, que el recuperés.
Sabeu si ho fan això els fabricants de trens?
Alstom té sobre la taula la comanda més grossa des que existeix a Catalunya, amb els rodalies nous per a Renfe. Només amb aquesta comanda ja és a més del 100% de la seva capacitat (han d'ampliar com a mínim plantilla). No crec que estigui per la labor de refer el 400.


Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5813
Membre des de: 21 maig 2005, 01:19
Ubicació: La Gran Barcelona
Contacta:

Re: Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??

Entrada Autor: Fran-Ikarus »

Jo espero que no calgui que es plantegi quedar-se'l Alstom, com a empresa privada que és (el 400 és propietat de TMB, és a dir, nostre en tant que ciutadans). I menys encara a pocs anys del centenari del Metro, i de molt pocs més del centenari del Metro Transversal, subxarxa "natal" del 400.

Ja m'enteneu: abans que quelcom vagi a la ferralla, millor que vagi a mans particulars (cas, sobretot, de certs tramvies abans que TMB es posés les piles de veritat), però la nostra aspiració ha de ser no arribar a aquests "ultimàtums".


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Respon

Torna a “Història del transport”