Prova per a frikis metreros

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 13/01/2007 16:26

A veure si pogués parlar amb el meu oncle quan torni del poble... :D



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dissabte 13/01/2007 20:14

Jo pregunto per si tinc sort. En un d'aquests cops vaig coneixer una conductora molt simpàtica a la L4, i quan me la trobo, em deixa pujar. Al principi em feia vergonya, però no passa res, ara, hi ha conductors que tenen una cara de mala llet, que ni els pregunto... .
A mi a FGC també m'han deixat, però a Renfe, mai a la vida.



Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Dissabte 13/01/2007 22:40

Doncs és curiós perquè jo amb renfe no he tingut mai cap problema per anar a la cabina. Sembla mentida no?
Un cop vaig fer gran part del trajecte fins a Girona xerrant amb els dos maquinistes. I una altre vegada en un trajecte fins a Mataró des de Barcelona amb un maquinista que feia l'últim torn de la nit, però el tren em sembla que deuria ser l'avantpenúltim.
Un dia provaré de demanar-ho a algú del metro a veure si tinc sort, però em sembla que no deuen estar per orgues la majoria dels conductors.



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dissabte 13/01/2007 22:44

viscaelcat ha escrit:Doncs és curiós perquè jo amb renfe no he tingut mai cap problema per anar a la cabina. Sembla mentida no?
Un cop vaig fer gran part del trajecte fins a Girona xerrant amb els dos maquinistes. I una altre vegada en un trajecte fins a Mataró des de Barcelona amb un maquinista que feia l'últim torn de la nit, però el tren em sembla que deuria ser l'avantpenúltim.
Un dia provaré de demanar-ho a algú del metro a veure si tinc sort, però em sembla que no deuen estar per orgues la majoria dels conductors.
No creguis, si no te cara de mala llet, tens un 80% de possiblilitats de que et deixi. Però el 40% dels conductors tenen cara de mala llet...

Jo evito els de cara de mala llet perquè un cop un em va dir:
-¿Que quieres secuestrar el tren?



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Diumenge 14/01/2007 18:18

Una prova molt fàcil. Què es això? si entresiu, que veuriau?



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Diumenge 14/01/2007 19:23

M'arriscaré: la cua de maniobres de Cornellà?



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Diumenge 14/01/2007 20:03

Lo del viayge en cabina la veritat np ho he prpvat ni a Metro ni a FGC pero a Renfe vaig fer en una ocasió el trajecte Ribes de Fresser La Tour de Carol. Per cert passar per el tunel de Toses i el del cargol al.lucinant



Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Diumenge 14/01/2007 20:34

Sembla que la foto ha estat feta a la superfície. Potser hi podríem veure un passadís, però sembla molt petit. No se que més podria ser.



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Diumenge 14/01/2007 21:14

EL LLOP l'ha endevinat. Era fàcil. Es l'exterior de la cua de maniobres. Si una cafetra perdés el control, aniría a parar aquí.
Despérs posaré més imatges.
Si us esteu una estona allà, podreu sentir el soroll de les cafetres.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 15/01/2007 15:41

Hola!

Enric, anava a contestar el mateix que el company El LLOP. No ho poses gaire difícil, ja que éssent de Cornellà... ;)

Per cert, prova fàcil. On està feta la foto que surt al banner de la meva signatura? :D

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dilluns 15/01/2007 15:42

L11?



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 15/01/2007 15:59

Fred, fred. El logo és l'antic del Metro de Barcelona. ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 15/01/2007 16:00

Can Boixeres?



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dilluns 15/01/2007 16:17

:osti i jo mirant el teu avatar...

vale, així donç ja no tinc ni pajolera idea...



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dilluns 15/01/2007 16:26

Com vaig prometre abans, poso les imatges de un lloc que no durarà massa. Esperant de les 5000... es un perill passar per devant d'aquella reixa...



alex86bcn
N5
N5
Entrades: 111
Ubicació: Pels voltants d'Hospital Clinic

Entrada Autor: alex86bcn » Dilluns 15/01/2007 17:01

MIra que hi he estat cops alla!!!!!! O sigui que es aquesta reixa!!! ok ok...ja hi ficare l'ull i una llanterna xD. Es que a tranvia.org vaig veure que la cola de maniobres de cornella donava a l'exterior(a sobre, a la foto hi havia una planta a la finestraxD)...xo no vaig ser capaç d'endevinar el lloc!!! Xo ara m'estic fent un esquema mental de com deu ser el subsol...i efectivament em quadra...Aixi que aqui es on es va estampar un mil fa uns anys xDXD!!



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dilluns 15/01/2007 17:03

De fet, al diari on posava la imatge del 1000 estampat tenía darrera una Renault. Vaig descubrir on era perquè la Renault de darrera ara es la botiga que posa "Vehiculos de ocasión" que surt a una de les imatges penjades.



alex86bcn
N5
N5
Entrades: 111
Ubicació: Pels voltants d'Hospital Clinic

Entrada Autor: alex86bcn » Dilluns 15/01/2007 17:08

Pero es veu algo a traves de la reixa!?!?!...vull dir algo de tunel? o res de res?



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dilluns 15/01/2007 17:10

alex86bcn ha escrit:Pero es veu algo a traves de la reixa!?!?!...vull dir algo de tunel? o res de res?
Res, perquè les pestanyes son força amples. Ara, si tens un "tub de mira" què s'escoli per la reixa, donç si que es pot veure. I si tens la clau, millor :roll: :)



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 15/01/2007 18:35

JaMiRo! ha escrit:Per cert, prova fàcil. On està feta la foto que surt al banner de la meva signatura? :D
Via Júlia L4. O si no per la zona. Em sona haver-ho vist des del bus 50.



Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”