VIDEO ACOLL**** QUE VAIG DESCOBRIR

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23221
Ubicació: Fabra i Puig

VIDEO ACOLL**** QUE VAIG DESCOBRIR

Entrada Autor: metring » Dijous 23/03/2006 10:48

Hola, potser tothom ja ho coneix aquí, però és que jo no sabia que exisía aquest video, dec pecar d'un atac agut de lerdessa xD xD xD xD . Ahir un altre membre va afegir un link al fòrum de trensim i vaig trobar aquesta obra mestra de la simulació, i encara no m'he restablert del shock. Aquí el podeu veure:

http://www.trensim.com/videos/GMB_0002.wmv
metring l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 17/02/2007 0:35, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23221
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 23/03/2006 17:32

Vaaaaaaaaaaaaaa :!: :!: :!: Però digueu alguna cosa de què us ha assemblat :!: :!: :!: Jo el trobo magistral :reve :reve :reve :reve



Avatar de l’usuari
Loyster
N5
N5
Entrades: 134
Ubicació: Hospital de Sant Pau - L5

Entrada Autor: Loyster » Dijous 23/03/2006 17:37

La veritat es que esta molt be :D ;)


Amant de les 1000

Avatar de l’usuari
He2/2
N4
N4
Entrades: 63
Ubicació: Viladecavalls (Vallès Occidental)
Contacta:

Entrada Autor: He2/2 » Dijous 23/03/2006 18:05

Molt bé. Felicitacions als autors.
M'ha agradat especialment la reproducció de la decoració de les estacions.
Només un "però": la via en estoig entre Aragó i la bifurcació Catalunya/Urquinaona només hi era a la via descendent, a la ascendent hi havia una agulla talonable al mateix punt de la bifurcació.
I ara una pregunta, Fareu la rssta de la línia, m'agradaria veure l'ascensor munta-cotxes de Lessps.
Repeteixo, Felicitacions!!!



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dijous 23/03/2006 19:53

Hola,

Muy bueno, pero sin sonido, una pregunta, esa línea en sus inicios... ¿era en doble vía en todo el recorrido o fue en vía única hasta que se desdobló más adelante?

Por cierto, me gustaría haber visto también el interior del tren, ¿os he hablado ya del sonido? jejejejeje.

Muy buen video, me quito la gorra chavalotes.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23221
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 23/03/2006 20:11

us faré dentetes... Aquí teniu unes imatges virtuals relacionades amb el video:
Fitxers adjunts
gmb_boca.jpg
gmb_boca.jpg (25.89 KiB) Visualitzat 6521 cops



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23221
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 23/03/2006 20:27

Yo de lo que estoy absolutamente perplejo es del efecto que ha producido el pequeño video que realizamos a toda prisa la noche anterior a mostrar el proyecto de forma pública. Ha pasado tan solo media semana desde que lo proyectamos en Córdoba y que lo colgamos en la web y ha sido toda una revolución.

Este hilo lleva cerca de dos años abierto, y el proceso de documentacón comenzó otros dos años antes, ésta es la primera vez que se habla sobre el proyecto fuera de éste foro, y eso gracias a un video de 5 minutos, realmente sorprendente el poder del audiovisual respecto a la palabra escrita. Es una reflexión, no un reproche, por supuesto.

He estado leyendo lo que se habla al respecto la reconstrucción virtual de las instalaciones y material del GMB en el foro de wefer. Agradecer por supuesto los comentarios y dar respuesta a alguna de las apreciaciones.

Actualmente reproducidas las estaciones de Fernando, Liceo y Cataluña, y los tuneles hasta la punta de andén de Aragón incluida la bifurcación. Diversos detalles en superficie ( los accesos básicamente ) y los edificios adyacetes del mismo tramo, todo ello un poco verde todavia, de ahi que no se haya incluido éste aspecto en el video.

Sonidos, si, pero por desconocimiento mio en el momento de realizar las secuencias no quedó grabado.

Interiores de los trenes, si, cuando estén terminados. Todavia no está terminado el exterior, asi que calcula el interior, pero todo llegará.

El monta coches de Lesseps, también, todo llegará.

Como podás haber comprobado, este hilo se va actualizando a medida que hay algo minimamente digno de mención, así que os animo a todos a pasaros de vez en cuando por si hay alguna novedad.

Un saludo y gracias por los comentarios.

BCN Término.

Alex Reyes.
_________________
What if God was one of us?
Just a slave like one of us?
Just a stranger on the bus, Tryin’ to make his way home



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 23/03/2006 21:42

Estic flipant...per mi que m'he pres algo en mal estat i veig visions...veig dos nicks en un...em podrieu aclarir això?


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 23/03/2006 21:54

Metring!!!! No em cardis aquests sustos!!!! Em pensava que eres l'Alex Reyes!!!! Si vols copiar i enganxar alguna cita d'algú en un altre fil o en un altre fòrum, utilitza abans l'eina "Quote"...perquè si no passen coses així...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 23/03/2006 21:56

He2/2 ha escrit:Molt bé. Felicitacions als autors.
M'ha agradat especialment la reproducció de la decoració de les estacions.
Només un "però": la via en estoig entre Aragó i la bifurcació Catalunya/Urquinaona només hi era a la via descendent, a la ascendent hi havia una agulla talonable al mateix punt de la bifurcació.
I ara una pregunta, Fareu la rssta de la línia, m'agradaria veure l'ascensor munta-cotxes de Lessps.
Repeteixo, Felicitacions!!!
Em sembla que no ets l'únic que ho diu. En "JORDIHP" a Trensim també li ho comenta, tot i que a l'Alex Reyes li sona (o això sembla) que era a les dues vies. En qualsevol cas, una obra perfecta, sens dubte...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dijous 23/03/2006 23:12

Mooolt bé. M'agradat força. El video i les fotos. Aquestes darreres, la primera i segona em dona l'impresió que sigui Tres Torres, (és la meva upinió, no vull desmerèixa a ningú) i la trecera en recorda molt moltiiiissssim, la sortida del Metro i Ferrocarrils de Catalunya, ara deu fer 35 anys, (a Pl.Catalunya), devant mateix del bar dels artistes, ... (ara no recordo com és diu) :D


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23221
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 24/03/2006 9:18

aarongilp ha escrit:Metring!!!! No em cardis aquests sustos!!!! Em pensava que eres l'Alex Reyes!!!! Si vols copiar i enganxar alguna cita d'algú en un altre fil o en un altre fòrum, utilitza abans l'eina "Quote"...perquè si no passen coses així...
ja, ja,ja! Ok, prenc nota, no sabia com fer citació d'un fòum a l'altre, dispensa l'ai al cor! ;) Tot i així, a l'assumpte, ja deia que era resposta de l'autor :D



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 24/03/2006 9:19

Com ja he dit en un altre tema, el podrien passar a les pantalles dels 5000 :D


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Divendres 24/03/2006 9:24

i després que algú faci tota la xarxa d'ample internacional actual :D


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23221
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 11/04/2006 12:40

Flipeu amb l'última foto que ha penjat l'Alex "BCN Término" de l'estació d'Aragón (Per a l'Àlex: la poso perquè vull que la vegi tothom ;) )

http://www.trensim.com/foro/viewtopic.p ... 233#104233



Avatar de l’usuari
Loyster
N5
N5
Entrades: 134
Ubicació: Hospital de Sant Pau - L5

Entrada Autor: Loyster » Dimarts 11/04/2006 14:27

Esta molt be, si senyor :oops: ;) :D


Amant de les 1000

Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Diumenge 23/04/2006 19:11

Mai es tard per facilitar informacions. sobre la via entre Arago i Catalunya i Urquinaona, era es estoig, descendent des de la sortida de l'estacio d'Arago fins a l'encrueament.
La via ascendent no.
Espero que us sigui util, i endevant amb al projecte



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23221
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 17/02/2007 0:35

Recupero el tema, perquè he vist al tema del G.M.B. de Trensim, més imatges, amb Movie Maker, que ha fet en BCN Término, que són increïbles, de debó. Moltes felicitats, Alex!!!!!! :o :plas :plas :plas :plas

Aquí el trobareu.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23728
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 17/02/2007 0:55

Absolutament espaterrant. :master

Ara veig que el túnel del metro dividit en dos abans d'entrar a Pg. de Gràcia no es devia notar tant quan a "Aragón" hi havia l'andana central, en no fer dues contracorbes.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dissabte 17/02/2007 15:49

Aquest video realment es sorprenent, tinc moltes ganes de poder fer la ruta amb el Train Simulator, encara que estic fent pel meu compte la L3 per al Trainz 2006 (encara q no sera el mateix)


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”